natuurlijk bedoelen we de live versie. van bijna 10 minuten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En zolang iedereen bij Ten Years After - I'm Going Home (1968) de live-versie bedoelt, is die ook ok (1971)
Mijn zegen heb je, voor alle 3...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef Homdeck het volgende:
iemand die albert hammond- I don't wanna die in an air disaster nog even wil steunen?
en old man en like a hurricane van neil young ook?![]()
greatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je, voor alle 3...![]()
genomineerd ja, maar ze moesten nog wel even gesteund worden. en omdat ik die nummers min of meer ingebracht heb laat ik dat graag aan een ander overquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de nummers van Albert Hammond en Neil Young al via de Top2000 genomineerd zijn...
Kies er een paar uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Ah, lees nu de discussie daarover op de vorige pagina pas.
Er valt dan nog een hoop te supporten, tussen jouw/de Top 2000 nominaties staan nog een hoop aardige songs...
Want?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:14 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw te nomineren:
Top 2000 nominaties die van mij door mogen:
(sommige nummers staan overigens zowel als 'door' als genomineerd vanuit de Top 2000, dubbel dus. Ik hoop deze doublures omzeild te hebben.)
[...]
Cat Stevens - Morning Has Broken (wegens een heel speciale reden)
[...]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik steun het Smurfenlied en Foxy Foxtrot met z'n elastieke benen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef cafca het volgende:
Nieuwe nominaties:
Bob DYlan - Tangled Up in Blue
David Bowie - Wild is the winds
Gang of Four - Anthrax
Pere Ubu - The Modern Dance
Suicide - Ghost Rider
Ja, doet u maar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:43 schreef cafca het volgende:
Iggy Pop - The Passenger
Lou Reed - Satellite of Love
Raymond van het Groenewoud - Vlaanderen Boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |