Thijs SLuijter, maar die is er al weer weg. Weet zo niet meer waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef PogueMahone het volgende:
En, beste MM, waar zou ik Breidablik kunnen vinden?
Het oostblok word wel populairder, der zit ook nog een gozer van Heracles in Bulgarije
Mooi om te weten dat Harvej nog steeds aktief is op de veldenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Harvey Esajas - Calcio Lecco 1912
Te bedenken dat die nog bij AC Milan heeft gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat Harvej nog steeds aktief is op de velden
Heeft toch een aparte loopbaan gehad, vriendje Clarence Seedorf regelde eerst een contract voor hem bij Real Madrid (Castilla weliswaar) en later ook bij AC Milan. Wat gebeurt er als Seedorf terugkeert bij Ajax?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Harvey Esajas - Calcio Lecco 1912
In IJsland. Al is die d eigenlijk zo'n IJslandse letter die je op dit forum niet kunt maken en daar het meest op lijkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef PogueMahone het volgende:
En, beste MM, waar zou ik Breidablik kunnen vinden?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Ordinair het volgende:
Er speelde toch ook een nederlander bij Cisco Roma, weet iemand zijn naam?
Op de officiele website staan alleen maar Italiaanse vlagjes voor de namen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Ordinair het volgende:
Er speelde toch ook een nederlander bij Cisco Roma, weet iemand zijn naam?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef Schimpie het volgende:
Roel Brouwers - Gladbach.
Ik moest toch een tvp hebbenquote:
Coolquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:25 schreef Doc het volgende:
Sunderland have registered goalkeeping coach Raimond van der Gouw as an emergency back-up player - at the age of 44 (Express).
Gaaf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:25 schreef Doc het volgende:
Sunderland have registered goalkeeping coach Raimond van der Gouw as an emergency back-up player - at the age of 44 (Express).
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keept Ed de Goey nog ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |