quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ruud van Nistelrooy
Royston Drenthe
Wesley Sneijder
Maceo Rigters
Clarence Seedorf
Van der Vaart
Van der Sar
Vennegoor
Mitchell van der Graag - ?
Stefan Stam - Oldham Athletic
Henri Heeren - Fortuna Dusseldorf
Junas Naciri - Enosis Neon Paralimni FC
Guus Uhlenbeek - Halifax Town FC
Chaly Jones - AO Thiva
Brenny Evers - TsV Koblenz
Dyron Daal - Aberdeen
Jos Hooiveld - FC Inter Turku
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Fernando Derveld - Esbjerg Fb
Sergio Hellings - Leicester City
Wie?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Samuel Koejoe - FSV Frankfurt
Shelton Martis - West Bromwich Albion
Fernando Derveld, van Esbjerg FC. Wie kent 'm nietquote:
Reken er maar niet op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef 9christensen het volgende:
Voetbalde Rigters in de basis bij Blackburn?
Hij zat niet eens bij de selectie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:10 schreef 9christensen het volgende:
Voetbalde Rigters in de basis bij Blackburn?
whahaquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zat niet eens bij de selectie.
Paar seizoenen terug nog even bij Heerenveen. Maar hij ging weer terug naar Denemarken, waar hij al speelde voor zijn avontuur in Friesland.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Fernando Derveld, van Esbjerg FC. Wie kent 'm niet
Het was sarcastisch, juist hem ken ik omdat ik bij het stadion van Esbjerg was en later zag dat er ook nog een Nederlander speelde.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Paar seizoenen terug nog even bij Heerenveen. Maar hij ging weer terug naar Denemarken, waar hij al speelde voor zijn avontuur in Friesland.
Zijn niet zo onbekend, Hellings, ex-heracles en Anderlecht. Veel in vertegenwoordigende jeugdelftallen gespeeld. Koejoe was enkele keren topscorer in Oostenrijk en speelde enkele jaren geleden nog in de bundesliga.Shelton Martis speelde hiervoor bij Hibernian. Derveld speelde nog bij Heerenveen en daarvoor bij Odense.quote:
Okee. Maar deze info is misschien wel nuttig voor de mensen die hem juist niet kennen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, juist hem ken ik omdat ik bij het stadion van Esbjerg was en later zag dat er ook nog een Nederlander speelde.
Dat is waar, zie ook post boven jou, erg handig iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Maar deze info is misschien wel nuttig voor de mensen die hem juist niet kennen.
Ik meen toch dat Aafjes voor Falkirk is gaan voetballen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gerard Aafjes - Aberdeen
Speelt hij nog steedsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik meen toch dat Aafjes voor Falkirk is gaan voetballen?
Vers van de pers:
Steve Promes - Dessel Sport
En nog wat leuke:
Erik Regtop - Montlingen
Thijs SLuijter, maar die is er al weer weg. Weet zo niet meer waar hij nu zit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef PogueMahone het volgende:
En, beste MM, waar zou ik Breidablik kunnen vinden?
Het oostblok word wel populairder, der zit ook nog een gozer van Heracles in Bulgarije
Mooi om te weten dat Harvej nog steeds aktief is op de veldenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Harvey Esajas - Calcio Lecco 1912
Te bedenken dat die nog bij AC Milan heeft gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:56 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Mooi om te weten dat Harvej nog steeds aktief is op de velden
Heeft toch een aparte loopbaan gehad, vriendje Clarence Seedorf regelde eerst een contract voor hem bij Real Madrid (Castilla weliswaar) en later ook bij AC Milan. Wat gebeurt er als Seedorf terugkeert bij Ajax?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Harvey Esajas - Calcio Lecco 1912
In IJsland. Al is die d eigenlijk zo'n IJslandse letter die je op dit forum niet kunt maken en daar het meest op lijkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:55 schreef PogueMahone het volgende:
En, beste MM, waar zou ik Breidablik kunnen vinden?
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Ordinair het volgende:
Er speelde toch ook een nederlander bij Cisco Roma, weet iemand zijn naam?
Op de officiele website staan alleen maar Italiaanse vlagjes voor de namen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef Ordinair het volgende:
Er speelde toch ook een nederlander bij Cisco Roma, weet iemand zijn naam?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:31 schreef Schimpie het volgende:
Roel Brouwers - Gladbach.
Ik moest toch een tvp hebbenquote:
Coolquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:25 schreef Doc het volgende:
Sunderland have registered goalkeeping coach Raimond van der Gouw as an emergency back-up player - at the age of 44 (Express).
Gaaf.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:25 schreef Doc het volgende:
Sunderland have registered goalkeeping coach Raimond van der Gouw as an emergency back-up player - at the age of 44 (Express).
Nee.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 17:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Keept Ed de Goey nog ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |