Ik ben ermee bezigquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:22 schreef Bos81 het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.
Wikipedia is je beste vriend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:45 schreef Devrim_ het volgende:
Heeft iemand een lijstje met de jaren dat Fenerbahce kampioen is geworden?
Zijn moeder is Turks-Cypriotisch volgens mij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef DutchGooner het volgende:
Heeft Kazim eik Turkse roots?
Vond het een opmerlijke transfer om eerlijk te zijn.
donequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:16 schreef ClioSporT het volgende:
fenerbahce.com kan je best uit de op flikkeren, die site is ten eerste niet officieel en ten tweede is het vaak onjuist nieuws.
Fenerbahce.org is officieel en ook nog eens in verschillende talen
De belg zend het toch gewoon uit?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:34 schreef xminator het volgende:
Waar kunnen we Fenerbahce - Anderlecht gaan volgen? Welke tv zender? Of live stream?
Ik weet dat VT4 het gaat uitzenden maar is dit wel te bekijken in NL.
Ik vind het ook goed als het een betaalsite is waar je bijv. 1,5¤ betaald om de wedstrijd te bekijken.
Sporza kan je toch ontvangen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef ClioSporT het volgende:
Hele zooi belgische kanalen te ontvangen in NL toch ? Geen van alle die het uitzendt?
Appiah is wel een beestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef DeVinger het volgende:
Appiah power
Zend die het uit dan? Want volgens mij zend VT4 het uit (ook belgische kanaal) en die wordt niet zomaar ontvangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |