Op maandag 13 augustus 2007 19:19 schreef Spuuglokje het volgende: Ik begin me nu toch danig ongerust te maken.... M@xiiiiii waar ben je nou?
Piglet, we gaan zo je fles rosé opentrekken. We hebben niks meer van de kopers gehoord. De makelaar gaat ze morgen bellen om te vragen naar welke notaris de koopakte kan worden gestuurd. Mochten ze dan nog terug willen krabbelen dan gaat het ze een hele hoop geld kosten
Oops! Did I just roll my eyes out loud? ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥ ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Ik hoop dat de koop gewoon doorgaat want het is natuurlijk nog maar de vraag of ze dat geld wat we van zo horen te krijgen hebben. Het is en blijft een raar verhaal.
Oops! Did I just roll my eyes out loud? ♥ Huisje, boompje, fietstas ♥ ♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
Jeetje Sugarbabe, da's al over anderhalve week! Wat is het gevlogen, de tijd. Niet normaal echt! Heeft vast iets te maken met de grote drukte mijnerzijds... Misschien dat ik woensdag even kan komen kijken, ben wel heel benieuwd geworden namelijk. Heb even je topic(s) in K&W doorgekeken en het ziet er jaloersmakend mooi uit!!!
Anitra, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk En bruidsmeisje Arwen is natuurlijk
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b] God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Ja, leuk! Minimeets ben ik altijd voor! De grote Fok! meet ga ik dit jaar wederom niet redden aangezien die donderdag al is en wij vrijdagochtend eerst Juul bij opa en oma gaan droppen, maar een drankje aan de rand van de modderglijbaan is altijd gezellig. Ik pm je even mijn nummer, kunnen we smsen als we willen..