Hier ook 2 poppen in huis (Meneer de Uil en Gerrit de Postduif). Ik vond ze leuk dus er volgde al snel een ja toen hij erom vroegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:24 schreef livelink het volgende:
Het is toch pure nostalgie voor ons en voor die kleintjes helemaal niet.
Dankjewel. Het was hartstikke leuk en gezellig!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Meiden die vanavond naar de film gaan: veel plezier!
Hee joh, ik heb nog geen vier uur slaap gehad vannacht en ik heb de hele ochtend met een achter-het-behang-plak-peuter doorgebrachtquote:
ja daar kwam ik ook achter toen ik thuis was..quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:27 schreef m@x het volgende:
Ik lag er ook pas om één uur in. Net even naar een rommelmarkt geweest en nu ligt Kai goddank op bed want echt gezellig was hij niet vanmorgen. Misschien ga ik zo ook maar even slapenOhja, Vicky je waterfles zat nog in mijn tas.
Oh jawel hoor, ik ga doordeweeks ook meestal niet voor twaalven naar bed. Maar ja, ik heb dan ook een kind wat van uitslapen houdt.quote:
dat hadden wij vorig weekend toen we bij Prince geweest warenquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Hee joh, ik heb nog geen vier uur slaap gehad vannacht en ik heb de hele ochtend met een achter-het-behang-plak-peuter doorgebracht![]()
Wat een onzekerheid chacama, sterkte!quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Bix, fijn dat je weer thuis bent, ik heb je gemist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |