Kon ik me herinneren inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb hem met de bruiloft gekregen![]()
Ik heb m van Michel gekregenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:59 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, wat evenstar zegt dus!
Ik vind hem te duur om 'zomaar' te kopen, dus ik draag hem niet
Hihi, als ik dat al zie, die mensen, pak ik Simon op de arm en meestal dusdanig onhandig, dat hij gaat morren! "Sorry, geen tijd, mijn kind heeft honger/slaap/etc. "quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:35 schreef Belana het volgende:
staan er net 2 van die zijige typjes voor de deurze wilden over de bijbel praten... ik ben ws te vriendelijk gebleven, staan ze over 2 weken er weer.
Spuit11, ook zonder rode kringen kan je Lyme krijgen he! Dus jezelf even goed in de gaten houden bij griep-achtige verschijnselen enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef E.T. het volgende:
oef, Lyme is waardeloos! Tekenbeet over hoofd gezien?
Ik had een paar weken geleden een tekenbeet, maar sindsdien heb ik wel goed opgelet op rode kringen e.d.![]()
Dat wist ik niet! Goed om op te lettenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Spuit11, ook zonder rode kringen kan je Lyme krijgen he! Dus jezelf even goed in de gaten houden bij griep-achtige verschijnselen enzo.
Hoe lang geleden was die tekenbeetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat wist ik niet! Goed om op te letten![]()
Voorlopig heb ik alleen nog maar zwangerschapsachtige verschijnselen![]()
ik heb ze vanmorgen doro de straat zien lopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:35 schreef Belana het volgende:
staan er net 2 van die zijige typjes voor de deurze wilden over de bijbel praten... ik ben ws te vriendelijk gebleven, staan ze over 2 weken er weer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:57 schreef m@x het volgende:
Hier waren ze laatst ook aan de deur. Gelukkig lieten ze zich vlug afschepen.Vanavond naar de film
Ja, E.T. hoe lang geleden was het? Want je hoeft inderdaad geen kring te krijgen. F. heeft er het afgelopen jaar 4 gehad (beten dan zonder kring). En omdat ie zich steeds minder fit voelde, heeft ie een test laten doen. Dus hou het goed in de gaten en laat je evt. voor de zekerheid testen. Je zou het door kunnen geven aan je kindje. De bacterie verplaatst zich via het bloed..... Check even lymenet.nlquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was die tekenbeet
Tegen de tijd dat ik ze nodig heb zal het bedrijf dat ze maakt (ben even de naam kwjit) een hele boze brief krijgen. En ook de supermarkt die ze verkoopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:44 schreef Nijna het volgende:
Wat een discriminatie zeg, amaranta. Maar dat is vast om ouders er vast aan te laten wennen dat meisjes ook meer geld kosten als ze later groot zijn
.
ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef Martineke het volgende:
ff tussendoor
als er nog iemand zomerzegels over heeft hou ik me aanbevolen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |