Speelt voor Frankrijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch wel Malouda in combinatie met Drogba, geweldenaren!!!!
quote:
Niemand heeft Mikel genoemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef mcyodogg het volgende:
Mikel is inderdaad nog wat vroeg, maar over een jaar of 5 a 6 hoort hij ongetwijfeld bij de beste Afrikaanse spelers ooit.
Zie de OP, dan telt ie niet mee. Ook de reden waarom een speler als Afellay niet mee kan doen. Aissati nog wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt hem niet minder afrikaans
Jeah i know, maar toch even het vermelden waardquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zie de OP, dan telt ie niet mee. Ook de reden waarom een speler als Afellay niet mee kan doen. Aissati nog wel.
Nee, want ik ga niet elke voetballer controleren waar ie z'n interlands voor speelt. Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon een beetje oplet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jeah i know, maar toch even het vermelden waard
ruud_fr noemde hemquote:
Hij is geboren in Zuid Amerikaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt hem niet minder afrikaans
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd, maar zat geen MIkel bijquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht dat ik hem zag staanheeft RM soms z'n post ge-edit?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd
ok, dan ben ik gekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd, maar zat geen MIkel bij.
Jon Obi Mikel? Nope.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mikel is toch een oud ajacied?
Ajax Cape Townquote:
Stomme regelquote:De voetballer heeft geen interlands gespeeld voor een land buiten Afrika
Sorry Beschouw, maar Eusebio heeft in de verkeerde tijd geleefd. Maar de regel is er vooral een beetje vanwege de Fransen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stomme regel![]()
Zo komt de beste Afrikaan niet aan bod
[afbeelding]
Van Portugal ja. Misschien een volgende keer, bij de beste Europese voetballer. Al zal ie dan niet winnen en dat zal hij hier ook niet doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
Blijf het een stomme regel vinden. De Parel van Mozambique noemden ze hem. Europees voetballer van het jaar 1965. En dan niet mee mogen doen vanwege interlands voor Portugal, destijds koloniaal heerser over Eusebio's land van geboorte? Schande.
Dat had gekund ja, is niet gebeurd. Dit leek me het best.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Fides het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter kijken naar het geboorteland van de speler?
Ik laat hem open tot woensdag 23:59, of als er dan al 12 uur ofzo geen nieuwe nominaties zijn stoppen we er dan mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Kadoc het volgende:
De besten zijn al genoemd. De eerste ronde kan dus beginnen.
Ik was Trabelsi al helemaal vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef egoTRON het volgende:
Jacques Songo'o (Kameroen)
Rigobert Song Bahanag (Kameroen)
Taye Taiwo (Nigeria)
Osaze Peter Odemwingie (Nigeria)
Julius Aghahowa (Nigeria)
Sunday Oliseh (Nigeria)
Phil Masinga (Zuid-Afrika)
Shaun Bartlett (Zuid-Afrika)
Hatem Trabelsi (Tunesië)
Kolo Habib Touré (Ivoorkust)
Shabani Nonda (Congo DR)
Bruce Grobelaar (Zimbabwe)
Nourredine Naybet (Marokko)
114, netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef methodmich het volgende:
Een hoop Afrikanen
Tico Tico werd altijd wel van gedacht dat hij Europa aan zou kunnen, maar dat kwam er toch niet echt uit. In elk geval niet bij de echte grote teams. Speelde ooit wel een goede Afrika cup. Volgens mij was dat in de editie waarin Mozambique te weinig geld had en de rugnummers per wedstrijd met veiligheidsspelden bevestigde aan de shirts.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef El_Bassie het volgende:
Wie mag Tico Tico zijn MM? Echt nog nooit van gehoord. De ticos is de bijnaam van Costa Rica, maar heb je misschien een carriereoverzicht van deze speler?
Edit: na enig gegoogle kom ik erachter dat deze speler beter bekend is als Manuel Bucane en voor Mozambique speelt.
Klopt, excuses.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mantorras was al genoemd trouwens.
Egypte ligt toch ook in Afrikaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Coelho het volgende:
Mido is toch Egyptenaar?
Ja, ik denk dat ik dat ga doen. Dan sluit bij deze het nominerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
pak de selecties van de laatste afrika cups erbij en de 256 moet lukken
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef RayMania het volgende:
Ik doe wel ergens in de kwartfinales mee, ik ken echt bijna niemand.
Ken ze niet allemaal, ken wel zeker meer dan de helft. Dus laat iedereen dat even voor zichzelf bepalen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:01 schreef assie het volgende:
Denk dat methodmich de enige is die in de eerste ronde(n) mag stemmen, aangezien het om de beste afrikaanse speler gaat en de meesten van ons nog niet de helft van de genomineerden kent...
Speelde mee met Olympiakos Piraeus tegen Ajax in 98/99. Wedstrijd voor de Champions League die Ajax met 1-0 verloor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef Fides het volgende:
Peter Oforiquaye, wat was daar ook alweer mee?
Ja duh, ik bedoel alleen te zeggen dat hij nota bene in NL heeft gespeeld maar volgens mij nog niet genoemd is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Egypte ligt toch ook in Afrika![]()
![]()
Mido was ik meen in totaal 3x genoemdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ja duh, ik bedoel alleen te zeggen dat hij nota bene in NL heeft gespeeld maar volgens mij nog niet genoemd is.
Dan doe eens voor de grap CTRL+F op Midoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mido was ik meen in totaal 3x genoemd
Goed man. Doe eens CTRL+F op Ahmed Hossamquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:37 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan doe eens voor de grap CTRL+F op Mido
Weet ik veel dat die kerel een artiestennaam heeft... man...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Goed man. Doe eens CTRL+F op Ahmed Hossam![]()
Denk toch eens na man
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die kerel een artiestennaam heeft... man...
Nee, dat wist je blijkbaar niet. En een OP lezen zul je ook niet doen man.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:40 schreef Coelho het volgende:
[..]
Weet ik veel dat die kerel een artiestennaam heeft... man...
Wat is je probleem nou met je ge-man de hele tijd? Ik heb het idee dat Mido nog niet genoemd is, ik gebruik CTRL+F om te kijken of ik hem gemist heb, vervolgens blijkt die kerel onder een hele andere, niet logische naam te voetballen en het enige wat er vanaf kan is die onvriendelijke toon die je aanslaat. Het lijkt wel of je club net verloren heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, dat wist je blijkbaar niet. En een OP lezen zul je ook niet doen man.
[afbeelding]
Ik deed dat de eerste keer, jij daarna ook en dus mocht ik weer. Het is niet logisch dat ie onder Mido speelt, Ahmed Hossam is juist logisch. Zo heet ie immers. Ondertussen ga ik weer verder met Arsenal, dat gewoon voor staat.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Coelho het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou met je ge-man de hele tijd? Ik heb het idee dat Mido nog niet genoemd is, ik gebruik CTRL+F om te kijken of ik hem gemist heb, vervolgens blijkt die kerel onder een hele andere, niet logische naam te voetballen en het enige wat er vanaf kan is die onvriendelijke toon die je aanslaat. Het lijkt wel of je club net verloren heeft.
ok, gl verder met the Gunners. Persie een beetje goed? En sorry voor mijn onwetendheid.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik deed dat de eerste keer, jij daarna ook en dus mocht ik weer. Het is niet logisch dat ie onder Mido speelt, Ahmed Hossam is juist logisch. Zo heet ie immers. Ondertussen ga ik weer verder met Arsenal, dat gewoon voor staat.![]()
Sorry voor het ge-manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:52 schreef Coelho het volgende:
[..]
ok, gl verder met the Gunners. Persie een beetje goed? En sorry voor mijn onwetendheid.
Ja, 256. Wel zo handig, ik denk dat de helft van jou komtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef methodmich het volgende:
Prima hoor, je hebt 256 namen nu toch? Kan mooi worden!
Vandaagquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef egoTRON het volgende:
*kick* dan maar....
Wanneer beginnen we Gordon_Shumway?
[Tournament] Beste Afrikaanse Voetballer: Ronde 1Aquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:00 schreef egoTRON het volgende:
*kick* dan maar....
Wanneer beginnen we Gordon_Shumway?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |