114, netjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:53 schreef methodmich het volgende:
Een hoop Afrikanen
Tico Tico werd altijd wel van gedacht dat hij Europa aan zou kunnen, maar dat kwam er toch niet echt uit. In elk geval niet bij de echte grote teams. Speelde ooit wel een goede Afrika cup. Volgens mij was dat in de editie waarin Mozambique te weinig geld had en de rugnummers per wedstrijd met veiligheidsspelden bevestigde aan de shirts.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:06 schreef El_Bassie het volgende:
Wie mag Tico Tico zijn MM? Echt nog nooit van gehoord. De ticos is de bijnaam van Costa Rica, maar heb je misschien een carriereoverzicht van deze speler?
Edit: na enig gegoogle kom ik erachter dat deze speler beter bekend is als Manuel Bucane en voor Mozambique speelt.
Klopt, excuses.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mantorras was al genoemd trouwens.
Egypte ligt toch ook in Afrikaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:51 schreef Coelho het volgende:
Mido is toch Egyptenaar?
Ja, ik denk dat ik dat ga doen. Dan sluit bij deze het nominerenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef borisz het volgende:
pak de selecties van de laatste afrika cups erbij en de 256 moet lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |