Speelt voor Frankrijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toch wel Malouda in combinatie met Drogba, geweldenaren!!!!
quote:
Niemand heeft Mikel genoemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:36 schreef mcyodogg het volgende:
Mikel is inderdaad nog wat vroeg, maar over een jaar of 5 a 6 hoort hij ongetwijfeld bij de beste Afrikaanse spelers ooit.
Zie de OP, dan telt ie niet mee. Ook de reden waarom een speler als Afellay niet mee kan doen. Aissati nog wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt hem niet minder afrikaans
Jeah i know, maar toch even het vermelden waardquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zie de OP, dan telt ie niet mee. Ook de reden waarom een speler als Afellay niet mee kan doen. Aissati nog wel.
Nee, want ik ga niet elke voetballer controleren waar ie z'n interlands voor speelt. Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon een beetje oplet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jeah i know, maar toch even het vermelden waard
ruud_fr noemde hemquote:
Hij is geboren in Zuid Amerikaquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat maakt hem niet minder afrikaans
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd, maar zat geen MIkel bijquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht dat ik hem zag staanheeft RM soms z'n post ge-edit?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd
ok, dan ben ik gekquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, ik heb de dubbele uit mijn post verwijderd, maar zat geen MIkel bij.
Jon Obi Mikel? Nope.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mikel is toch een oud ajacied?
Ajax Cape Townquote:
Stomme regelquote:De voetballer heeft geen interlands gespeeld voor een land buiten Afrika
Sorry Beschouw, maar Eusebio heeft in de verkeerde tijd geleefd. Maar de regel is er vooral een beetje vanwege de Fransen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Stomme regel![]()
Zo komt de beste Afrikaan niet aan bod
[afbeelding]
Van Portugal ja. Misschien een volgende keer, bij de beste Europese voetballer. Al zal ie dan niet winnen en dat zal hij hier ook niet doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef Beschouw het volgende:
Blijf het een stomme regel vinden. De Parel van Mozambique noemden ze hem. Europees voetballer van het jaar 1965. En dan niet mee mogen doen vanwege interlands voor Portugal, destijds koloniaal heerser over Eusebio's land van geboorte? Schande.
Dat had gekund ja, is niet gebeurd. Dit leek me het best.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:47 schreef Fides het volgende:
Kunnen we niet gewoon beter kijken naar het geboorteland van de speler?
Ik laat hem open tot woensdag 23:59, of als er dan al 12 uur ofzo geen nieuwe nominaties zijn stoppen we er dan mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:19 schreef Kadoc het volgende:
De besten zijn al genoemd. De eerste ronde kan dus beginnen.
Ik was Trabelsi al helemaal vergetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:47 schreef egoTRON het volgende:
Jacques Songo'o (Kameroen)
Rigobert Song Bahanag (Kameroen)
Taye Taiwo (Nigeria)
Osaze Peter Odemwingie (Nigeria)
Julius Aghahowa (Nigeria)
Sunday Oliseh (Nigeria)
Phil Masinga (Zuid-Afrika)
Shaun Bartlett (Zuid-Afrika)
Hatem Trabelsi (Tunesië)
Kolo Habib Touré (Ivoorkust)
Shabani Nonda (Congo DR)
Bruce Grobelaar (Zimbabwe)