Verhip! Nou ja, ik ben de komende maanden regelmatig vrij en misschien ook nog een weekje op vakantie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:23 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Je bent mij voorbij gegaan in de vakantie
als ik vrij ben typ ik juist meer dan dat als ik werkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verhip! Nou ja, ik ben de komende maanden regelmatig vrij en misschien ook nog een weekje op vakantie.
Kun je me terugpakken.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
GODVERDOMME. Start ik vanochtend mijn PC op, is mijn .wpw file corrupt. Weg 16 miljoen.
Had jij 16 MILJOEN staan voor de megapulse? Hoelang heb je daar niet voor gespaard...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
GODVERDOMME. Start ik vanochtend mijn PC op, is mijn .wpw file corrupt. Weg 16 miljoen.
You got to be fucking kiddin mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het record op 1pulse, staat zelfs op 60miljoen, dati s gewoon ziek.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef fate het volgende:
[..]
Had jij 16 MILJOEN staan voor de megapulse? Hoelang heb je daar niet voor gespaard...![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
OUch!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
In Memorium...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mij ben je ook voorbijgegaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Verhip! Nou ja, ik ben de komende maanden regelmatig vrij en misschien ook nog een weekje op vakantie.
Kun je me terugpakken.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik doe ook weer mee sinds maanden afwezigheid
Vandaagquote:
oh.. nouwja ik pulse vanacht wel ff danquote:
16 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |