abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52337739
Als de TT kut is past iemand die maar aan.

Maar ik vond "Ari Bombari" of "Ari sticht veel gevari" nog minder geslaagd

pi_52340552
quote:
Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29

Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan Voetbalzone dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.

Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.

Daarnaast komen ook de namen van Thiago Motta, Santiago Ezquerro (beiden Barcelona) en Arnau Caldentey Riera (Sunderland) nadrukkelijk voor. Het drietal mag bij hun huidige werkgever vertrekken.
Medunjanin mogen ze van mij best hebben; die gozer is te lang een talent geweest volgens mij.....
en ja, de titel is om te huilen; gefeliciteerd met deze prachtige titel
pi_52340587
Ari sticht veel gevari
pi_52341621
Haris heeft nog niet eens een kans gehad bij AZ. Verhuur hem nog maar is aan ons in Arnhem .
pi_52341833
BonJovi had die TT kunnen verzinnen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52341902
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef xFriendx het volgende:
"Ari sticht veel gevari"
Die TT is tien keer beter eerlijk gezegd.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52341914
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Pritt het volgende:
Nee, die had gezegd.
AZ met Pelle, maar De RIdder is toch knapper!
pi_52341930
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Die TT is tien keer beter eerlijk gezegd.
Ari, de nieuwe gele kanari?
pi_52343144
AZ/Van Gaal zien blijkbaar geen rol weggelegd voor Medujanin? Dat AZ er aan mee wil werken om een AZ'er makkelijk over te laten gaan naar Ajax zegt wel genoeg denk ik.
pi_52344762
Had hem liever nog 1 jaar bij AZ gezien.
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:00:19 #12
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52346089
Medunjanin is in potentie super. Alleen is hij nog veel te laconiek. Bij AZ komt hij dit seizoen zeker niet aan de bak, met Cziommer en Martens voor hem. Ajax dan maar.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52351477
Medunjanin heeft bij Sparta goed zijn best gedaan. Ik vind dat hij dit jaar een serieuze kans moet krijgen. Ik denk dat hij het Cziommer en Martens best moeilijk kan maken.
pi_52351784
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef BobRooney het volgende:
Medunjanin heeft bij Sparta goed zijn best gedaan. Ik vind dat hij dit jaar een serieuze kans moet krijgen. Ik denk dat hij het Cziommer en Martens best moeilijk kan maken.
Helemaal mee eens, bij Sparta was hij DE speler.
En bij AZ heb ik hem nog maar 1x zien spelen, dus daar kan je nog geen oordeel over vellen.

Ik moet het nog maar zien gebeuren dat ie weggaat
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52351834
Ik dacht juist dat hij bij Sparta helemaal niet zo veel gebruikt was?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52351890
32 wedstrijden, 7 goals bij Sparta. Is opzich niet verkeerd.
pi_52351987
Ok, dat valt nog wel mee, ik dacht juist geluiden te hebben gehoord dat hij bij Sparta ook helemaal niet gebruikt werd en niet voldeed.
Klik dan als je durft
pi_52359923
TVP en daarnaast vraag ik me toch af wie nou die sensationele aankopen van dit seizoen. Was het Pelle? Die jongen is waarschijnlijk geen basisspeler. Of Ari? Maar dat is nu nog geen grote naam. Over 34 wedstrijden waarschijnlijk wel. Dat wordt er 1 hoor
wie zaait zal oogsten.....
pi_52359971
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BobRooney het volgende:
32 wedstrijden, 7 goals bij Sparta. Is opzich niet verkeerd.
Daarvan waren er wel erg veel invalbeurten.
pi_52360039
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Pritt het volgende:

[..]

Daarvan waren er wel erg veel invalbeurten.
Dus hij stond nog korter op het veld...en dan nog 7 x scoren

Medunjanin
pi_52361438
Geweldige techniek en een hele mooie trap. Handelingssnelheid moet m.i. nog iets omhoog. Zou voor hem misschien beter zijn om nog een of twee jaar bij AZ te ballen, maar gun hem wel een goed contract hoor
  donderdag 16 augustus 2007 @ 02:06:08 #22
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_52412385
Omscholingscursus voor Opdam

Pas 31 jaar is hij, en toch al met afstand de oudste in de selectie van AZ. Vooral in aantal dienstjaren torent Barry Opdam ver uit boven zijn collega's. Herinneringen ophalen aan de tijd dat AZ degradatievoetbal speelde, is er niet meer bij. Degradatievoetbal? AZ? Veel van zijn medespelers zullen amper weten dat AZ er zeven, acht jaar geleden zo voor stond.

Zelfs over het seizoen waarin AZ de halve finale van de Uefa Cup haalde, twee jaar geleden nog maar, kan Opdam met nog maar één collega praten: Kew Jaliens. De overige spelers van toen zijn allemaal vertrokken. Zo snel is het gegaan in Alkmaar.

Ook Opdam leek vorig jaar te vertrekken, maar hij verlengde uiteindelijk zijn contract bij AZ tot 2010. Zo gaat hij nu al zijn twaalfde seizoen in. Het zal een heel ander jaar worden dan de voorgaande elf. Opdam is namelijk een nieuw vak aan het leren.

Hij moet zich, na elf jaar bijna alleen maar centrale verdediger te zijn geweest, nu omscholen tot linksback. "De trainer gaf eind vorig seizoen aan dat hij een andere bezetting van het centrum voor ogen had. Ik moest me richten op de positie van linksback", vertelt Opdam.

Hij had wel eens leukere gesprekken gehad met de trainer. "Ja, het valt niet gemakkelijk als je zo'n opmerking naar je hoofd geslingerd krijgt. Hij zei niet dat ik er niet meer zal spelen, maar wel dat de kans klein is. Dat deed wel even zeer. Ik heb het daar volgens mij goed gedaan. Maar ja, er komen jonge jongens aan en Ryan Donk heeft het tijdens mijn blessure ook goed ingevuld. Misschien is het dan logisch dat de trainer kiest voor jongens die hij eventueel nog kan vormen."

Opdam had weinig tijd nodig om voor zichzelf te beslissen wat hij wilde. "Je kunt je erbij neerleggen, de makkelijkste weg kiezen en zeggen: 'dan heb ik er geen zin meer in', maar er breken bij AZ mooie jaren aan. Daar wil ik bij zijn. Dus ga ik knokken voor die plek op links. Doe ik dat niet, dan weet ik dat ik hier weinig toekomst heb, gezien de opmerkingen van de trainer." Op links moet Opdam de strijd aangaan met aankoop Sébastien Pocognoli. Inzet: de erfenis van Tim de Cler, die deze zomer na vijf jaar AZ vertrok naar Feyenoord. Het is daarbij niet de bedoeling dat ze De Cler gaan imiteren. "Nee, want wij zijn anders dan Tim", zegt Opdam. "De trainer heeft ook gezegd dat het elftal op bepaalde punten misschien wat inlevert door het vertrek van Tim, maar dat in aanvallend opzicht het rendement hoger kan zijn dan met Tim. Nou, dat zijn dan wel dingen die je goed doen."

Een jaar na het WK, waarvoor hij op het laatste moment afviel, is het Nederlands elftal bij Opdam geen item meer. "Oranje? Daar houd ik me helemaal niet mee bezig. Dat ik erbij zat, is hartstikke leuk geweest en een onwijs mooie ervaring. In het begin zat ik voor teletekst als de voorselectie bekend werd gemaakt, want ja, het is natuurlijk spannend allemaal. Nu weet ik niet eens meer wanneer die voorselectie bekend wordt gemaakt", zegt Opdam, die tot acht interlands kwam.

Het ligt voor de hand dat het bij dat aantal blijft, al weet je het met bondscoach Marco van Basten nooit. "Als linksback maak ik sowieso geen kans op Oranje, lijkt me. Mijn echte kracht ligt in het centrum, met mijn opbouwende kwaliteiten. De jongens die er nu staan, doen het goed en dat vind ik leuk voor ze."

"Ik heb eind vorig seizoen ook geen moment gedacht 'ik moet dit of dat doen want dan kom ik weer in beeld bij Oranje'. Ik heb er gewoon voor gekozen om bij AZ te knokken voor de plek van linksback. En tegelijk heb ik aangegeven dat ik de hoop op een plek in het centrum ook nog niet heb opgegeven. Want je weet nooit hoe het loopt. Alles is mogelijk. Vorig jaar begon ik op de bank en werd Joris Mathijsen na één wedstrijd verkocht. Stond ik er toch weer in. En bovendien gaat de voorkeur van de trainer nog altijd uit naar een links- en een rechtspoot. En laat ik nou de enige linksbenige centrale verdediger in de selectie zijn."

Bron: Provinciaals Zeeuwse Courant
Confidence through competence
pi_52415229
Pocognoli in de basis dus

owja...als jullie willen lachen. Check het Ajax topic Ze zijn allemaal over de zeik.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 13:13:17 #24
55709 Stereotomy
pi_52420418
Mooi, komen ze voorlopig hier niet zeiken.

en het ging de laatste tijd relatief zo goed tussen ons
pi_52420516
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef BobRooney het volgende:
Pocognoli in de basis dus

owja...als jullie willen lachen. Check het Ajax topic Ze zijn allemaal over de zeik.
En terecht overigens!
Erg goede spelers verkopen en gemiddelde (niet meer dan dat) terugkopen en dan denken dat je de CL wel in komt wandelen.

Wij zitten een stuk lekkerder idd, feit is dat ik me geen zorgen maak, en met goed vetrouwen aan dit seizoen begin.
Ook AZ zal moeten groeien
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52421511
Voorlopig zijn die 500 kaarten voor AZ-VVV nog niet eens uitverkocht :s Wie geen SCC heeft kan er dus nog heen
pi_52422223
Hopelijk weet Scheringa wat hij doet met uitbreiding van het stadion
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:29:21 #28
55709 Stereotomy
pi_52422534
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef DonnyBB het volgende:
Voorlopig zijn die 500 kaarten voor AZ-VVV nog niet eens uitverkocht :s Wie geen SCC heeft kan er dus nog heen
Teletekst is underrated
pi_52423386
quote:
Stijn Schaars is de nieuwe aanvoerder van AZ. Hij volgt Shota Arveladze op. Tweede aanvoerder dit seizoen is Kew Jaliens, derde is Gretar Steinsson. AZ trainde donderdag achter gesloten deuren. Afwezig waren David Mendes da Silva en Schaars. De nieuwe aanvoerder herstelt van een enkelblessure.

bron:RTVNH
Mooi voor Stijn
pi_52423928
Goeie aanvoerder. Hoop dat hij snel weer terug is. Ik mis hem
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:26:07 #31
55709 Stereotomy
pi_52424141
Op azfanpage ( ) Waren er geruchten dat Stijn niet geweldig lag in de groep. Kan iemand dit weerleggen of bevestigen?

Ik vind het een prima aanvoerder als hij elke keer moet spelen. Maar wat doen we met Martens dan? Die gast is te goed voor de bank!

En Steinsson derde aanvoerder, wtf.
pi_52424563
Rouleren wordt het codewoord dit jaar, mark my words.
Louis heeft me verteld dat de sleutel daar ligt komend seizoen, om zo een fitte,scherpe selectie te behouden. Blessurevrij en in staat op dit seizoen kampioen van Nederland te worden.

Ik heb trouwens een betere plek gekregen, ik zat eerst achter het doel en heb nu B1.
Meer langs de lijn, maar moest ook meteen 350 betalen ipv 220 van vorig seizoen!
pi_52425224
Volgens mij is Schaars wel arrogant

Maar hoe hij in de groep ligt...geen idee
  donderdag 16 augustus 2007 @ 16:28:42 #34
55709 Stereotomy
pi_52426058
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Louis heeft me verteld dat de sleutel daar ligt komend seizoen, om zo een fitte,scherpe selectie te behouden. Blessurevrij en in staat op dit seizoen kampioen van Nederland te worden.

Ik heb trouwens een betere plek gekregen, ik zat eerst achter het doel en heb nu B1.
Meer langs de lijn, maar moest ook meteen 350 betalen ipv 220 van vorig seizoen!
Je woont toch in België
pi_52426249
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je woont toch in België
Helemaal waar, maar ben zeer geregeld in NH te vinden.
Ben een HHW'er van origine.
En kom zeker 2 a 3 weekenden in de maand in NL omgeving Alkmaar.

Dus pak graag een wedstrijd mee.
Zoals een AZ-Inter, en andere leuke wedstrijden.
pi_52429903
Ik ga bij al me vrienden vragen of ze een HHW-er kennen die naar Belgie is verhuisd

Welke buurt woonde je ? Heb zelf in de Rivierenbuurt aka...getho gewoond
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:20:39 #37
55709 Stereotomy
pi_52430950
Okee jongens.

Wat is een HHW'er?
pi_52430988
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Okee jongens.

Wat is een HHW'er?
heerhugowaarder?
pi_52431813
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
Okee jongens.

Wat is een HHW'er?
Heerhugowaarder inderdaad. Heerhugowaard ligt vlak naar Alkmaar .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heerhugowaard
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:03:09 #40
55709 Stereotomy
pi_52432180
Jezus man, komen die provicialen nu ook al massaal naar AZ toe? Gloryhunters.
pi_52434040
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik ga bij al me vrienden vragen of ze een HHW-er kennen die naar Belgie is verhuisd

Welke buurt woonde je ? Heb zelf in de Rivierenbuurt aka...getho gewoond
De Vecht heb ik even gewoond (ghetto idd)
Molenbuurt ook nog een korte periode
Daarna verhuisd en heb een tijd naast het accijnstorentje gewoond in Alkmaar.

Huygenwaard was mijn school.

tot zover the story of my life....
pi_52434751
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:

Zit wat in.

Soms kan je als speler best eens een wedstrijdje aan de kant zitten, zeker als je al flink hebt lopen bikkelen afgelopen weken. Wellicht bespaar je 2 weken blessureleed door 1 wedstrijd over te slaan. Win je er per saldo toch weer een wedstrijd mee als speler.

Daarnaast kunnen de spelers diverser worden aangezien ze niet altijd vaste posities hanteren. Dit komt ook het spel ten goede mochten er wel blessures komen. Soms zie je dat een team voortreffelijk op elkaar is ingespeeld, maar zodra 1 schakelt mist om welke reden dan ook iedereen ontzettend zoekende is. Dit zie ik bij AZ niet zo heel snel gebeuren.

Wellicht helpt het ook nog om de tegenstander wat te misleiden wat betreft keuze van het systeem en keuze van spelers naar aanloop van een wedstrijd.

Overigens wordt er vaak gewezen naar de ervaring van Arveladze die nu foetsie is, maar aan de andere kant hebben de jonkies van vorig jaar een hele hoop meegemaakt en daar al heel veel van kunnen leren. Dit scheelt volgens mij toch wel een slok op een borrel.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:47:24 #43
55709 Stereotomy
pi_52434872
quote:
Soms zie je dat een team voortreffelijk op elkaar is ingespeeld, maar zodra 1 schakelt mist om welke reden dan ook iedereen ontzettend zoekende is. Dit zie ik bij AZ niet zo heel snel gebeuren.
Nou, zet Dembélé op 10 en je hebt het hele gedoe weer.... Martens of Cziommer op 10, dat waren de enige twee goede keuzes. Maar Van Gaal ziet wegens gebrek aan linkermiddenvelders dan liever Martens op linkshalf.

Overigens vind ik Agustien wel erg goed op rechtshalf. De Zeeuw of Mendes zijn daar net iets te defensief. En Jenner... euhm... die jongen mag na 60 minuten invallen om iets te forceren.

Ik kijk uit naar die fantastische UEFA-cup avonden met AZ dit jaar, als we door de eerste ronde heenkomen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:43:05 #44
55709 Stereotomy
pi_52444516
quote:
Van Gaal: 'Invloedrijke positie dwing ik af'
VI.nl 17/8/2007 10:31

Louis van Gaal krijgt voor de aftrap van AZ-VVV de Rinus Michels Award uitgereikt. Zijn collega's riepen hem uit tot beste trainer van het afgelopen seizoen.

Van Gaal kreeg die onderscheiding zónder in de voorbije voetbaljaargang een prijs te hebben gewonnen. 'Dat zou in het buitenland niet kunnen', zegt Van Gaal in De Telegraaf.

'Mijn werkomgeving is perfect en mijn arbeidsvreugde is hier toegenomen. Anders was ik wel gestopt, want ik hoef niet meer te werken. Als ik nu stop, kom ik buiten het circuit te staan. En dan word je vlug oud. Op het veld blijf ik scherp en gezond, dat is mijn overtuiging.'

Van Gaal herhaalt dat AZ op termijn de beste club van Nederland moet worden: 'Dirk Scheringa, de voorzitter, wil overal de beste in worden en wordt dat ook. Dat heb ik ook altijd in me gehad. Dus dan worden wij de beste club van Nederland.'

De trainer van AZ vindt niet dat hij in Alkmaar een unieke machtspositie heeft opgebouwd. 'Dat was bij Ajax, Barcelona onder Nuñes en de KNVB ook al zo. Daar had ik dezelfde invloed als hier. Dan komt mijn kwaliteit ook tot uiting, dat ik mensen kan overtuigen. Die invloed, die krijg ik niet. Een invloedrijke positie dwing ik af, omdat ik deskundig ben.'

Over de ontleding van zijn selectie: 'Elke positie in het veld heeft een ander soort psyche. Ik wil van iedere speler een profiel maken, om zijn rendement te optimaliseren. Ik kijk altijd naar de totale mens en wil me verdiepen in wat hem beweegt. Zodat je kunt analyseren wat je van elkaar kunt verwachten.'

Von Gahl
pi_52446516
Die invloed, die krijg ik niet. Een invloedrijke positie dwing ik af, omdat ik deskundig ben.'

pi_52450171
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 14:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Teletekst is underrated
Kwam van de AZ-website. Ik kijk geen teletekst, jij kennelijk wel
Sta overigens op X2. Jullie?
pi_52454975
Van Gaal: ‘VVV heeft veel voetbalvermogen’

“We hebben deze week minder intensief getraind in verband met de eerste competitiewedstrijd.” Twee trainingen waren besloten. “Dat was om meer rust te creëren én tegen de harde wind”, blikte Van Gaal terug.

VVV-Venlo
“De wedstrijd van zaterdag tegen VVV is, hoe je het ook bekijkt, de belangrijkste wedstrijd. Wij verloren in de voorbereiding van Leverkusen (4-0) en Middlesbrough (2-0), maar ja, die ploegen lopen vervolgens in hun competities tegen een nederlaag aan. Dus die oefenwedstrijden zeggen me niet zoveel.”

De oefenmeester van AZ weet dat VVV-Venlo ‘veel voetbalvermogen’ in de ploeg heeft. “Het is alleen de vraag of ze tegen AZ zo durven te spelen. Veel ploegen spelen heel verdedigend tegen ons.”

Ben benieuwd. Volgens mij kan VVV dit seizoen nog wel voor verassingen zorgen. Denk alleen dat ze tegen AZ te kort gaan komen

Hopelijk start Pelle in de basis...punten scoren voor Coach van het jaar
pi_52455745
Hier iemand die al een selectie kan vinden van Jong AZ voor 2007/08? De officiële site geeft slechts de oude groep.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52455784
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:10 schreef Pritt het volgende:
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52455906
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Hier iemand die al een selectie kan vinden van Jong AZ voor 2007/08? De officiële site geeft slechts de oude groep.
Zie hem zelf ook niet. Op AZjeugd.nl ook niet.

Wel een wedstrijdverslag van 9 augustus...dan weet je ongeveer wie erin zit..

Jong AZ-AFC`34 2-0 (2-0)

Scoreverloop: 32. Gregory Nelson 1-0, 44. Santy Hulst 2-0.

Opstelling Jong AZ: Kevin Rijnvis, Aron Gunnarsson (78.Weijl), Ramon Rodriguez da Silva, Joona Toivio (46. Ramos), Jeroen Tesselaar, Marko Matic, Furdjel Narsingh, Toni Kolehmainen, Pepijn Kluin (59.Sigthorssón), Gregory Nelson (70. Gaston Salasiwa), Santy Hulst.
pi_52475405
vanavond dikke winst gok ik zo.
Ik zet hem weg op 3-0.

Hopen dat het droog blijft, en ja ik ben er dus weer bij.
pi_52475610
Van mij hoeft het geen doelpuntenfestijn te worden. Gewoon winnen met knap voetbal waarbij als AZ zijnde laat zien dat je de boel onder controle hebt. Dit jaar maar eens gewoon meer punten halen dan de rest, dan is er ook geen race om die doelpunten.

Een 3-0 zou overigens een prima uitslag zijn. Cijfers zoals tegen NAC vorig jaar hoeft van mij niet zo. Liever nu 3-0 en volgende week 3-0 dan nu 8-0 en volgende week 1-1.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:54:06 #53
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52476621
Komt hier trouwens nog een uitzending of stream van?
Ta mère bien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:02:18 #54
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52476756
Na die 8-1 seizoensopener van vorig jaar zou je bijna hetzelfde verwachten tegen VVV.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:45:21 #55
55709 Stereotomy
pi_52477524
Jongens jongens, we gaan de wave toch niet beginnen he, bij 2-0.

Monsterscores verwacht ik niet dit jaar, omdat Koef niet meespeelt (*kuch* en als hij blijft speelt hij evenvaak als vorig jaar, het is bij hem toch meer dat gekwetste zieltje omdat hij vindt dat hij eerste spits had moeten zijn), maar ik verwacht wel een meer consistente prestatie vanwege de superbrede selectie.

Enne... ik heb een seizoenskaart!!! Voor Planet Voetbal. Is erg goedkoop met 79 EUR, omdat die geile kutplayoffs er ook gratis bij zitten.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:54:40 #56
55709 Stereotomy
pi_52477688
quote:
Louis van Gaal houdt niet van pielers

Met het verdriet van vorig seizoen als energiebron begint AZ vanavond tegen VVV aan een nieuwe competitie. Louis van Gaal vreest de hooggespannen verwachtingen niet, na een topseizoen zonder prijzen. ,,De druk kan niet groter zijn dan vorig jaar, want toen was hij al heel groot.''

Het gemiste landskampioenschap, de verloren bekerfinale en versperde toegang tot de voorronde van de Champions League zijn in de selectie geen onderwerp van gesprek meer, zegt de trainer. Ontspannen maar onveranderd scherp blikt hij vooruit naar een volgende kans om geschiedenis te schrijven. De veronderstelling dat het achteraf niet zo héél erg is geweest dat AZ geen kampioen werd, wordt resoluut verworpen. ,,We zijn weliswaar onderweg in een groeiproces maar voor mij kan een kampioenschap nooit te vroeg komen. Zó dichtbij moet je die kans gewoon pakken. En dan moet je daarna met de gevolgen maar leren omgaan.'' Het weggeven van de titel was wat Van Gaal betreft te vergelijken met de teleurstelling na de met Ajax verloren Champions League-finale tegen Juventus. De nacht na het echec tegen Excelsior was daarom een van die spaarzame momenten dat hij slecht sliep. ,,Omdat we een heel grote kans hadden gemist. Spanning en stress hebben geen vat op me. Ik heb alleen maar stress als ik vind dat ik zelf heb gefaald. Dan slaap ik minder goed. Maar dat komt weinig voor. Het gebeurt ook zelden dat ik kapot ben van vermoeidheid na een wedstrijd. Ik kan wel in slaap vallen omdat ik moe ben, maar dat is wat anders. Als ik nu ga liggen zou ik zo kunnen slapen. Ik heb ook voorgesteld om de bank uit het spelershome in De Hout hier in mijn kamer neer te zetten. Maar directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands vond het maar niets, die zwarte leren bank in zo'n modern gebouw.''

De trainer zegt aan tien minuten genoeg te hebben om de vermoeidheid te verdrijven en nieuwe energie te tanken. ,,Als ik 's avonds thuis kom om half acht, acht uur gaan we eerst eten. Daarna doe ik tien minuten mijn ogen dicht en dan ben ik weer zo fris als een hoentje. Vroeger was ik naast leraar lichamelijke opvoeding nog speler van Sparta. Ik had dus een volledige baan en moest ook trainen. Drie keer ben ik door vermoeidheid overvallen tegen een vangrail gereden. Na de derde keer stopte ik steeds even bij een benzinepomp. Om tien minuten achterover te leunen. Dan rinkelde het wekkertje en ging ik verder.''

De trainer begint aan zijn derde jaar bij AZ. Van Gaal zegt dat hij de organisatie in het eerste jaar van zijn contractperiode bij AZ nog niet zo naar zijn hand had gezet. ,,Ik deed alles wat mijn voorganger Co Adriaanse had gedaan. In het tweede jaar ben ik gaan doorselecteren. Heb mensen in de organisatie gebracht die er nog niet waren. Het werd steeds meer mijn team. Niet 'mijn' spelers, want dat doet Marcel Brands met zijn scoutingstaf. Hij bekijkt ze en doet al het werk. Ik kom pas om de hoek kijken als Brands het echt een goede speler vindt. Dan kijk ik naar een verknipte video en geef mijn mening. Maar het is niet zo, wat ik laatst las, dat ik twintig minuten naar een band van Ari kijk en dat dát dan genoeg is. Vijf scouts hebben hem dan al zien spelen.''

,,Met een aantal spelers komt Brands niet eens bij mij. Omdat hij van tevoren weet dat ik het geen type vind voor AZ. Dan is hij zelf wel onder de indruk maar weet hij voor wie ik kies. Ik hou niet van pielers.''

Niet alleen de directeur voetbalzaken geniet veel aanzien bij de coach. Van Gaal roemt alle beleidsmakers bij AZ. Daarom gelooft hij in de continuïteit van de club. ,,Bij Ajax, de KNVB en Barcelona had ik mijn kont nog niet gelicht of ze deden de dingen alweer anders. Hier gebeurt dat niet, verwacht ik. Als ik hier vertrek, gaat AZ door op de ingeslagen weg. Omdat de manier waarop we het nu doen de visie van de club is. En niet alleen de visie van Van Gaal.''

Van Gaal bekent dat hij soms een ander imago zou wensen. ,,Maar in de media wordt een heel andere Van Gaal geschetst dan de echte. Omdat de media steeds de bevestiging willen van wat ze al die jaren hebben geschreven. Als ik mezelf terug zie denk ik ook wel eens, jongen dat had je beter anders kunnen zeggen. Natuurlijk heb ik wel eens spijt van publiekelijke aanvaringen. Omdat het slechts bevestigend werkt. Dan heb ik spijt ten aanzien van mijn imago, niet ten aanzien van de persoon. Want die persoon heeft het dan verdiend.'

Bron: NHD'
Van Gaal
pi_52477906
Benieuwd naar Ari, Pellè en Dembéle vanavond .

En Koef natuurlijk .
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:17:46 #58
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52481711
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:54 schreef De_Postbode het volgende:
???
Ta mère bien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:51:24 #59
55709 Stereotomy
pi_52482389
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:17 schreef De_Postbode het volgende:

[..]

???
http://www.voetbalinbeeld.nl/

Voor een uitzending moet je Digitenne van Tele2 nemen, of een los e-ticket kopen bij http://www.planet.nl/voetbal . Ik heb een seizoenskaart genomen voor alle Eredivisie wedstrijden, in een vlaag van verstandsverbijstering. Ging er al vanuit dat AZ weer play-offs gaat spelen.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:28:55 #60
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52483118
Ik ben een cheap bastard, daar moet je voor dokken. Is er geen gratiesch stream, dus? Had gekund.
Ta mère bien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:46:52 #61
55709 Stereotomy
pi_52483540
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef De_Postbode het volgende:
Ik ben een cheap bastard, daar moet je voor dokken. Is er geen gratiesch stream, dus? Had gekund.
Gratis streams uit China e.d. worden genoteerd bij voetbalinbeeld, zie ook het topic daarvoor. Maar AZ wordt meestal niet gestreamd, alleen Ajax en PSV.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:50:55 #62
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52483642
Bedankt, zal even kijken. Anders biedt RTV Noord misschien hoop, daar werd ook AZ - Inter uitgezonden.
Ta mère bien.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:58:13 #63
55709 Stereotomy
pi_52483810
Nee, nee, de rechten van de eredivisie ligt bij Tele2. Niemand anders mag dat spul live uitzenden in Nederland.

Het begint! Ik ga kijken.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:06:00 #64
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52483999
Shit, dan maar m'n pa zover krijgen dat ie die zooi neemt.
Ta mère bien.
pi_52484785
ik heb alweer zin in de samenvatting vanavond
Hoe is het verder?
pi_52484972
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 13:54 schreef De_Postbode het volgende:
Channel 22508 op Sopcast. NL stream.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:13:05 #67
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52485607
Waarom speelt Pocognloi niet?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:14:47 #68
55709 Stereotomy
pi_52487093
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt Pocognloi niet?
Omdat Opdam ook erg goed is

Okee, vandaag tegen VVV, leuke pot, en VVV gaat echt niet degraderen dit seizoen. Ze spelen aanvallen, prima positiespel en een wereldkeeper.

Sterk: Dembele, Opdam, Pocognoli, Medunjanin, Ari
Zwak: Donk, Agustien (eerste helft goed, 2e helft matig), De Zeeuw (niet gezien vandaag), Pellè (mistte echt veel kansen, absoluut geen pinchhitter)
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:16:36 #69
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52487148
Had Ari er in laten staan en hij had er nog 2 ingeprikt.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:29:42 #70
55709 Stereotomy
pi_52487424
Brabera: "Dus AZ wordt gewoon kampioen dit jaar?"
Van Gaal: "Als jij dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn, want jij bent een kenner, hè?"
Barbera: "Dank u!"

zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:31:26 #71
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52487459
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal: "Als jij dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn, want jij bent een kenner, hè?"

Ik hoop dat ze het zo uitzenden bij RTL4.
pi_52487893
quote:

pi_52488474
quote:

geweldig

heb het niet gezien, maar kan me de toon waarop Louis dat moet hebben gezegd helemaal voorstellen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52488520
quote:

Geniaal
pi_52489594
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens sc Heerenveen. Het is natuurlijk ongehoord en schandalig dat wij een hoog transferbedrag vragen voor Pranjic. Wij zullen in het vervolg al onze goede spelers voor een fooi naar het grote AZ laten gaan.

Tering hey. Hoeveel kostte Koevermans ook alweer?
pi_52489946
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens sc Heerenveen. Het is natuurlijk ongehoord en schandalig dat wij een hoog transferbedrag vragen voor Pranjic. Wij zullen in het vervolg al onze goede spelers voor een fooi naar het grote AZ laten gaan.

Tering hey. Hoeveel kostte Koevermans ook alweer?
Van Gaal zei toch niet dat Heerenveen daarin fout zat met het bedrag voor Pranjic? Volgens mij zei hij enkel dat het veel was en in dit geval teveel voor AZ. Volgens mij zei hij niet dat het bedrag sowieso teveel is voor een speler zoals Pranjic.
pi_52490025
Ach, hij/VanGeel/Scheringa zeurden al over de hoge bedragen bij Huntelaar en later Nilsson. Je zou zeggen dat ze het op een gegeven moment wel doorhebben.
pi_52490102
Op basis van de samenvatting, jawel, wordt Pelle dé miskoop van het seizoen 2007/2008.
pi_52490311
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef peksin het volgende:
Op basis van de samenvatting, jawel, wordt Pelle dé miskoop van het seizoen 2007/2008.
Mwah, vaak staat ie wel op de juiste plaats maar wil de afronding nog niet zo vlotten. Ik denk dat hij conditioneel nog hoger moet en nog wat moet wennen. Zodra de 1e er in ligt en hij op het juiste niveau zit qua conditie en zich aangepast heeft zal het wel gaan lopen. Iedereen verwacht een hoop van hem, denk ook dat Van Gaal hem om die reden op de bank laat beginnen. Begint hij nu in de basis voordat hij 'klaar' is dan 'mislukt' hij vrijwel zeker en is het heel lastig om daarna alsnog een kans te krijgen en jezelf naar het juiste niveau te brengen. Nu kan hij langzaam opbouwen en zal hij over 1-2 maanden daar moeten zijn en beginnen met schitteren. Is het over 4-5 maanden nog niet veel soeps dan kan je wel zeggen dat het al richting een miskoop gaat lopen.
pi_52490352
Nog fijn lopen klapperen mensen !
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52490540
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Mwah, vaak staat ie wel op de juiste plaats maar wil de afronding nog niet zo vlotten. Ik denk dat hij conditioneel nog hoger moet en nog wat moet wennen. Zodra de 1e er in ligt en hij op het juiste niveau zit qua conditie en zich aangepast heeft zal het wel gaan lopen. Iedereen verwacht een hoop van hem, denk ook dat Van Gaal hem om die reden op de bank laat beginnen. Begint hij nu in de basis voordat hij 'klaar' is dan 'mislukt' hij vrijwel zeker en is het heel lastig om daarna alsnog een kans te krijgen en jezelf naar het juiste niveau te brengen. Nu kan hij langzaam opbouwen en zal hij over 1-2 maanden daar moeten zijn en beginnen met schitteren. Is het over 4-5 maanden nog niet veel soeps dan kan je wel zeggen dat het al richting een miskoop gaat lopen.
Zou natuurlijk mogelijk zijn wat je schrijft. Ik vrees gewoon dat Pelle niet in het dynamische spel past van AZ. Dat heeft gewoon met de Italiaanse voetbalcultuur te maken. Bij de 4-0 zie je dat werkelijk iedereen om hem heen beweegt, maar hij zelf blijft staan en raakt niet in het spel betrokken. Maar hoe dan ook, vGaal zal hem niet voor niets gehaald hebben, dus ik laat me graag verbazen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:06:00 #82
55709 Stereotomy
pi_52490924
Pelle is als sex met een veel te mooie meid. Je probeert dan te goed en dan wil 'ie soms niet omhoog komen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:22:54 #83
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52491359
Dat verschijnsel ken ik niet, vertel eens?

Damn trouwens, dat hakje van Dembele. En weer eens een geniaal Van Gaal interview!
Ta mère bien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:24:29 #84
55709 Stereotomy
pi_52491393
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:49 schreef peksin het volgende:

[..]

Maar hoe dan ook, vGaal zal hem niet voor niets gehaald hebben, dus ik laat me graag verbazen.
Oh, had je het niet gehoord? Van Gaal heeft hem gehaald omdat 'ie de panenka van Pellè op YouTube had gezien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:43:28 #85
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52491802
Of omdat ie dacht Pelé te kopen.
Ta mère bien.
pi_52491837
Ari is lelijk
pi_52492073
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Ari is lelijk
Maar scoort wel das het belangrijkste.
Hoe is het verder?
  zondag 19 augustus 2007 @ 01:59:33 #88
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52492093
quote:
Ari is lelijk

Ja, je hebt gelijk.
Ta mère bien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 02:10:27 #89
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52492295
Pelle een miskoop noemen na 1 wedstrijd... Waar gaat het over.
pi_52492318
Pelle is wel een knappe jongen
  zondag 19 augustus 2007 @ 02:44:52 #91
55709 Stereotomy
pi_52492819

"Gelukkig heb ik meer verstand van scoren"

Raden wie er ook was:

"AZ ies mai klup"
  zondag 19 augustus 2007 @ 04:51:04 #92
55709 Stereotomy
pi_52493900
Trouwens, de persconferentie op AZ.tv was wel aardig. D'r was zo'n reporter die het zielig vond voor Koevermans dat hij op de bank zat te verpieteren, maar wat Van Gaal zei was dat Koef een professional is, en dat hij zich ook zo moet gedragen. En dat het nog erger is voor Koenders en Vormer dat die op de tribune zaten. En dat het ook erg was voor Lens dat íe vorig jaar zo weinig speelde, en dat Koef Dembele uit de basis hield vorig jaar was ook erg voor Dembele. Dus eigenlijk dat Koef niet moet zeuren.

Daarnaast zei Van Gaal dat Koef "... niet eens zo goed traint. Hij doet wel erg zijn best, hij doet hartstikke zijn best, maar hij kan niet met de situatie omgaan."

Ben ik het mee eens. Als Koef bij AZ blijft, speelt hij ECHT nog wel evenveel als vorig jaar. Pellé moet nog geheel acclimatiseren en is absoluut geen pinchhitters-type als ik dat zo zie, dus ik voorspel dat Pellé nog het minst gaat spelen.
pi_52494483
quote:

Barbera
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 19 augustus 2007 @ 09:21:26 #94
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52494629
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van Gaal
Het is en blijft een Ajacied
Ik ben inmiddels overleden
pi_52494717
Waarom begint Van Gaal erover dat Ari egoistisch zou zijn en dat er misschien wel een ander had kunnen scoren?
pi_52494764
quote:
Ari is lelijk
Huntelaar ook, maar hij schiet ze er wel in.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52494831
quote:
Ari is lelijk
Dus als we het verhaal van Stereotomy even doortrekken over Pelle dan is Ari een cheap-ass hoertje met wratten op den vagina, maar je verlaat haar altijd met een lege zak?
pi_52498280
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Huntelaar ook, maar hij schiet ze er wel in.
Vorig seizoen ja
pi_52498296
Huntelaar is niet zo lelijk
pi_52498534
Toeschouwers op de training van afgelopen vrijdagmorgen waren getuige van een fanastische goal van Graziano Pellè: een klassieke omhaal, stijf in de kruising.

Een tweetal ooggetuigeverslagen:

Jansen:
Zojuist thuis gekomen in Egmond, en zit nog steeds na te genieten van een goal van Pelle die ik zojuist heb mogen aanzien op de training.
Werelds!
Voorzet vanaf rechts, Pelle krijgt de bal hoog achter zich, keert zich om, vervolgens maakt ie een omhaal..... Stijf in de kruising onder kant lat. Marco van Basten is er niks bij.

Cruz Azul:
Onwaarschijnlijk mooi. Het was echt zo'n klassieke omhaal: je zag al een half uur van te voren dat hij het ging proberen, maar toch duurde het twee tellen voordat je je realiseerde dat hij in het netje lag. Koef was trouwens na Martens de eerste om hem te feliciteren.

van AZfanpage.nl

Pelle kan gerust wel wat...deze gast is echt geen miskoop
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:48:59 #101
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52498699
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:35 schreef DrDentz het volgende:
Huntelaar is niet zo lelijk
Neuh, heeft gewoon een boerenkop, kan gebeuren maar weinig mis mee. Bovendien kan ik z'n pissed-off blik vaak wel waarderen.
Ta mère bien.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:49:06 #102
15600 BB-King
Long live the King!
pi_52498707
Die Pellé komt er wel... geef die gozer de tijd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:49:07 #103
55709 Stereotomy
pi_52498708
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 09:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waarom begint Van Gaal erover dat Ari egoistisch zou zijn en dat er misschien wel een ander had kunnen scoren?
Ehm

Hij prijsde juist Ari enorm dat hij een teamspeler is! Het enige wat ik kan bedenken is dat de media waar jij het gelezen had heeft geknipt, en juist het stukje: "Ik heb maar 1 situatie gezien vanavond waarin hij egoistisch was, maar ik kon vanaf de bank niet zien of er iemand was die in een betere situatie stond"

En bij Inter ook eerder: "Je kunt aan iemand zien of hij een teamplayer is. Blijft hij er even mee zitten als hij niet gescoord heeft, of gaat hij meteen weer voor het team werken"

Nee, Ari is een teamplayer, voor zover ik kon beoordelen gisteren. De eerste goal was een schitterende assist, terwijl hij ook zelf had kunnen keren en schieten. Maargoed, Koevermans was vorig jaar ook teamplayer.
pi_52499457
Klopt, Ari probeerde het 1 keer zelf, waar het mij beter had geleken dat hij hem had teruggelegd, maar voor de rest speelde Ari een zeer behoorlijke wedstrijd. Ik vond alleen dat hij nog iets te veel balverlies lijdt, waardoor VVV een paar keer 'gevaarlijk' kon worden, tegen wat grotere ploegen zou dit wel eens afgestraft kunnen worden, zeker als Jaliens en Donk zo lekker staan te ballen als gisteren.
pi_52503323
Tis vast al ergens in een topic gezegd, maar we zijn in ieder geval al van Ajax af als zijnde concurrent voor de landstitel. Vorig jaar begonnen wij ook met een 8-1 opening en we weten allemaal waar dat eindigde.
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:54:24 #106
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52522481
Pelle moet gewoon de tijd krijgen om te wennen. Hij zal steeds vaker en langer invallen, en dan speelt hij vanzelf Ari eruit. Of het wordt Ari - Pelle.
pi_52524788
Nou, ik zou Dembele toch ook wel in de basis willen hebben...
pi_52524981
AZ heeft gewoon een luxeprobleem in de aanval waar de andere topclubs in Nederland een probleem hebben.
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:39:42 #109
55709 Stereotomy
pi_52526742
quote:
De Italiaanse spits Pellè beleefde een ongelukkige invalbeurt. Op clowneske wijze had Van Gaal de oud-speler van Lecce uitgelegd hoe hij met zijn neus naar het doel moest staan.

Van Gaal, een dag voor het duel met VVV: ‘Ik heb een nieuw woord. Let op.’ Hij steekt zijn handen in zijn zakken, imiteert een revolverheld en roept: ‘Pistol stand. Jullie kennen Lucky Luke toch wel? Openstaan noem ik dat. Iedereen lag dubbel in de kleedkamer, maar Pellè begreep het meteen.’
pi_52528793
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat de fuck
pi_52539387
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heeft hij van Ton Boot geleerd vertelde hij
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:57:40 #112
186558 PinhoSouza
Lighttown My Town
pi_52544051
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:28 schreef sjimz het volgende:
AZ heeft gewoon een luxeprobleem in de aanval waar de andere topclubs in Nederland een probleem hebben.
Volgens mij is de aanval in Eindhoven ook niet verkeerd met Farfán, Lazovic, Koné, Perez en dan nog Reis en Zeefuik.
http://www.marcobinnekamp.nl
Lighttown Madness
pi_52550709
Als je een seizoen CL speelt, en mee wil draaien om het kampioenschap heb je gewoon zoveel spitsen nodig..denk ik.
pi_52554709
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:57 schreef PinhoSouza het volgende:

[..]

Volgens mij is de aanval in Eindhoven ook niet verkeerd met Farfán, Lazovic, Koné, Perez en dan nog Reis en Zeefuik.
Perez is meer een middenvelder en Kone zal veel afwezig zijn door de africa cup.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:15:45 #115
55709 Stereotomy
pi_52555748
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Perez is meer een middenvelder en Kone zal veel afwezig zijn door de africa cup.
Mja, kan ook linksbuiten spelen he Perez.... heeft ie bij AZ tijden lang gedaan. Alleen toen Van Gaal Van Galen op linksbuiten zette speelde hij bij AZ op 10.
pi_52563579
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:43 schreef sjimz het volgende:

[..]

Perez is meer een middenvelder
Nou sjimz, dan heb jij bij dezen volgens Henk ten Cate geen verstand van voetbal, dat weet je hè?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:57:50 #117
168595 LongOne
Feyenoord till I die!
pi_52564418
pi_52564476
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou sjimz, dan heb jij bij dezen volgens Henk ten Cate geen verstand van voetbal, dat weet je hè?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:02:47 #119
55709 Stereotomy
pi_52564565
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:57 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaa een tweede ring

woensdag 22 augustus 2007 @ 13:57:35 #120
55709 Stereotomy
pi_52589186
quote:
Melchiot moet Zwitserland laten lopen

22/8/2007 12:49

Mario Melchiot moet de oefeninterland tegen Zwitserland aan zich laten voorbijgaan. De verdediger heeft zich ziek gemeld.

De dertigjarige verdediger van Wigan Atheletic trainde dinsdagavond nog wel gewoon mee in Genève, maar meldde zich op de wedstrijddag af. Kew Jaliens is zijn vervanger in de basisopstelling.

vi.nl

Komop Marco, Kew heeft al een jaar geen rechtsback meer gespeeld, oen.
pi_52589489
Uh oh
pi_52589640
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:57 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Komop Marco, Kew heeft al een jaar geen rechtsback meer gespeeld, oen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:17:56 #123
55709 Stereotomy
pi_52589756
Het kan natuurlijk zijn dat Marco mij te slim af is door Heitinga rechtsback te laten spelen en Kew in het centrum met Bouma. Dat zou dan het debuut van Jaliens betekenen als centrumverdediger in Oranje.

Beter voor hem, want dan hoeft ie ter hoogte van de middellijn niet meer te gaan zwaaien als hij helemaal vrij staat, maar zijn teamgenoten hem links rechts laten liggen.
pi_52591331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef Stereotomy het volgende:
Het kan natuurlijk zijn dat Marco mij te slim af is door Heitinga rechtsback te laten spelen
Heitinga heeft ook al een jaar geen rechtsback meer gespeeld.
pi_52591372
Ik zie koevermans komende week vertrekken. van Gaal is hem zat, hij loopt te zeuren in de VI.
Die kan zijn parkeerkaart inleveren en mag vertrekken.

Jammer dat het zo loopt maar het is niet anders, erg vervelend voor AZ/hem

Mooie pot gezien zaterdag, erg sterk en goed voetbal. VVV speelde zelf ook best aardig moet ik zeggen. De 4-0 was de aller mooiste trouwens.
De 1-0 was een echte trainingstruuk. Goed bestudeerd en fantastich uitgevoerd.

Sfeer in het stadion was prima, alleen klote dat de verlichting het liet afweten...
En daardoor de wedstrijd stukken langer duurde vanwege de vertraging.

Hier de 4-0
http://www.youtube.com/watch?v=AKPpIX-wQgo

Prachtige pass op Dembèlè die hem lekker voorgeeft aan Medunjanin
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:18:29 #126
55709 Stereotomy
pi_52591447
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:

Prachtige pass op Dembèlè die hem lekker voorgeeft aan Medunjanin
Ik vraag me af of hij eigenlijk niet voor Pellè was bedoeld die Dembele achterom kruistte. Maar Pellè was nogal sloom en kroop niet voor z'n man, terwijl Medunjanin hard aan zijn man voorbij liep en dus als eerste bij de bal was.

http://www.youtube.com/watch?v=18fWPdv_bYY&NR=1

Deze is
pi_52592007
misschien wel DE nieuwe nummer 10 van Ajax.

http://www.youtube.com/watch?v=d8BsahTfTpU
Lekkere knal heeft ie wel
pi_52593629
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij eigenlijk niet voor Pellè was bedoeld die Dembele achterom kruistte. Maar Pellè was nogal sloom en kroop niet voor z'n man, terwijl Medunjanin hard aan zijn man voorbij liep en dus als eerste bij de bal was.

http://www.youtube.com/watch?v=18fWPdv_bYY&NR=1

Deze is
Inderdaad, Pelle had 2 keuzes: buitenom gaan om ruimte te maken en evt een voorzet te geven, of voor zijn man komen om een voorzet af te ronden. Helaas deed ie geen van beide. Gebrek aan gevoel/inzicht op dat moment. Maar misschien moet ie nog erg wennen.
pi_52594292
pass van die andere Belg zo te zien?
Pocognoli?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 16:53:11 #130
55709 Stereotomy
pi_52594315
Ja. Was een goeie pass. Kan Opdam ook heel goed.

De Cler

pi_52594322
Koevermans gaat daar een beetje rellen en ik denk dat er meer zullen rellen hoor als AZ geen prijzen pakt.
pi_52594517
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:53 schreef Chadi het volgende:
Koevermans gaat daar een beetje rellen en ik denk dat er meer zullen rellen hoor als AZ geen prijzen pakt.
Koevermans heeft 100% gelijk over die 'dubbele identiteit'.
pi_52594576
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:53 schreef Chadi het volgende:
Rellen kan je shaken bij van Gaal.
Als je bijdehand gaat lopen doen, dan speel je zeker niet.
Dan zit je niet op de bank, dan zit je niet eens IN het stadion.

ik geloof niet dat van Gaal het type kerel is die dat wel relaxed vind.
die schreeuwt een "You have fucked with the wrong marine" in je waffel en je kan naar het 2e
pi_52594666
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Koevermans heeft 100% gelijk over die 'dubbele identiteit'.
Maar AZ wil de hoofdprijs voor die jongen.
pi_52594885
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Maar AZ wil de hoofdprijs voor die jongen.
AZ heeft ook groot gelijk dat ze hem niet zomaar laten lopen. Alleen soms wordt er over hem gesproken door van Gaal alsof het een bij wijze van spreke een wereldvoetballer is.
Bovendien vind ik 7 miljoen voor een speler achterin de 20 die niet jarenlang op topniveau heeft gespeeld een beetje veel geld. Zeker als hij niet meer in de plannen van de trainer voorkomt als het over een basisplaats gaat.
pi_52595382
Ze vragen 6-7 mil dat is toch echt way too much voor een speler die ze niet willen hebben voor de basis omdat ie niet goed genoeg is.
pi_52595475
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:29 schreef Chadi het volgende:
Ze vragen 6-7 mil dat is toch echt way too much voor een speler die ze niet willen hebben voor de basis omdat ie niet goed genoeg is.
Klopt, al kan ik het ook voorstellen dat ze iets meer vragen aan Feyenoord omdat ze hem liever niet aan een directe concurrent verkopen. 6 a 7 miljoen voor hem vragen is teveel, maar voor een miljoen of 4 hadden ze hem wel naar een buitenlandse clubs kunnen laten gaan. Maar goed, misschien wouden ze hem inderdaad wel voor minder naar een andere club laten gaan, maar wouden deze hem voor een fooi overnemen. Het is natuurlijk een beetje speculeren omdat ik niet weet wat die andere geinteresseerde clubs voor hem wouden betalen.
pi_52595520
Die Koevermans moet gewoon naar een buitenlandse club, en AZ moet hem dan ook gewoon laten gaan voor een normaal bedrag. Dat je 'm niet aan Feyenoord verkoopt snap ik prima. Waarom zou je voor een paar stuivers de concurrent 20 goals geven?
pi_52595563
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:34 schreef Chivu het volgende:
Die Koevermans moet gewoon naar een buitenlandse club, en AZ moet hem dan ook gewoon laten gaan voor een normaal bedrag. Dat je 'm niet aan Feyenoord verkoopt snap ik prima. Waarom zou je voor een paar stuivers de concurrent 20 goals geven?

Op 1 lijn dus.
pi_52595589
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:11 schreef Blawh het volgende:

[..]

AZ heeft ook groot gelijk dat ze hem niet zomaar laten lopen. Alleen soms wordt er over hem gesproken door van Gaal alsof het een bij wijze van spreke een wereldvoetballer is.
Bovendien vind ik 7 miljoen voor een speler achterin de 20 die niet jarenlang op topniveau heeft gespeeld een beetje veel geld. Zeker als hij niet meer in de plannen van de trainer voorkomt als het over een basisplaats gaat.
Tuurlijk zegt Van Gaal dat. Ik heb wel oneerlijker vormen van prijsopdrijven gezien de afgelopen weken
Ik begrijp best dat er mensen hier zijn die hier een rel van willen maken. Ze zijn jaloers omdat het in Alkmaar lekker rustig is. Ga het maar lekker ergens anders proberen. Wij blijven kalm en als er een goeie prijs voor De Koef wordt betaald, mag ie weg.
pi_52595641
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:37 schreef DonnyBB het volgende:

[..]

Tuurlijk zegt Van Gaal dat. Ik heb wel oneerlijker vormen van prijsopdrijven gezien de afgelopen weken
Ik begrijp best dat er mensen hier zijn die hier een rel van willen maken. Ze zijn jaloers omdat het in Alkmaar lekker rustig is. Ga het maar lekker ergens anders proberen. Wij blijven kalm en als er een goeie prijs voor De Koef wordt betaald, mag ie weg.
Maar die 7 miljoen die genoemd wordt, vind je dat een prijs die fair is?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:39:20 #142
55709 Stereotomy
pi_52595660
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Op 1 lijn dus.
Ben ik het ook helemaal mee eens. Ik denk iedereen wel, zelfs AZ!

Maar het probleem is dat als buitenlandse clubs zich melden (Shakhtar Donetsk en Fenerbahce) die ook de volle mep willen betalen, Koevermans daar geen zin in heeft. Nu zijn dat ook twee van 'die' clubs, maar er heeft zich gewoon geen andere club gemeld met een bod. Als een andere club uit Engeland, Duitsland, Spanje etc. zich meldt en zegt: okay, 4 miljoen voor die Koef, dan weet ik zeker dat AZ hem laat gaan uiteindelijk. Die zijn ook niet gek.

Maargoed, dan moet er ook eerst een club komen die uberhaupt wil onderhandelen.

En 6.9 miljoen vraagprijs voor een concurrent die net 13 miljoen voor een puber heeft gekregen is niet veel.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:48:54 #143
55709 Stereotomy
pi_52595920
quote:
Ali B geniet van positiespel AZ
Article:
[url=http://az.tv/
]http://az.tv/[/q][/url]

Fokking gloryhunters, zat eerst bij Ajax, geen clubliefde etc. etc. toch?

Woehahaha, Van Gaal die de Pistol Stand uitlegt

Reporter: "Wat bedoelt u daarmee "

[ Bericht 18% gewijzigd door Stereotomy op 22-08-2007 18:26:03 ]
pi_52595962
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben ik het ook helemaal mee eens. Ik denk iedereen wel, zelfs AZ!

Maar het probleem is dat als buitenlandse clubs zich melden (Shakhtar Donetsk en Fenerbahce) die ook de volle mep willen betalen, Koevermans daar geen zin in heeft. Nu zijn dat ook twee van 'die' clubs, maar er heeft zich gewoon geen andere club gemeld met een bod. Als een andere club uit Engeland, Duitsland, Spanje etc. zich meldt en zegt: okay, 4 miljoen voor die Koef, dan weet ik zeker dat AZ hem laat gaan uiteindelijk. Die zijn ook niet gek.
Helemaal mee eens.
quote:
Maargoed, dan moet er ook eerst een club komen die uberhaupt wil onderhandelen.
Nu begint het gissen, is er bekend gemaakt wat deze clubs over hadden voor Koevermans? Het kan natuurlijk ook een reden hebben dat clubs niet willen onderhandelen, namelijk een starrige houding van AZ. Kortom: of die clubs die niet willen onderhandelen die willen Koevermans voor een fooi, dan heeft AZ gelijk, maar het kan ook zo zijn dat AZ gewoon aan iedere club de 6,9 miljoen vraagt omdat ze het geld niet direct hard nodig hebben.
quote:
En 6.9 miljoen vraagprijs voor een concurrent die net 13 miljoen voor een puber heeft gekregen is niet veel.
Ik ben het eens dat het logisch is dat men meer geld wil zien van Feyenoord dan een buitenlandse club, maar je moet niet elke transfer vergelijken met Drenthe omdat:

1. Hij is verkocht aan een Spaanse club. Die hebben meer TV-gelden, Sponsorinkomsten, ....

2. Niet 100% van het bedrag dat Feyenoord heeft gekregen blijft over voor Feyenoord.

3. Iedereen is het er over eens dat 13 miljoen teveel geld is voor Drenthe, dan zouden alle clubs belachelijk veel geld kunnen vragen voor hun speler die op het jeugdek actief was. Dat zou dan ook betekenen dat het voor de topclubs in Nederland direct onmogelijk is om jonge, talentvolle, nederlandse spelers te kopen van subtoppers.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:58:19 #145
55709 Stereotomy
pi_52596162
Nah, met de sensatiepers van tegenwoordig *moet* het wel bekend zijn geworden als er andere clubs met *serieuze* interesses waren gekomen. Zelfs 'snuffelinteresses' zoals bij Levante worden uitgelekt.

Van wat ik heb begrepen is AZ alleen star naar een directe concurrent in de eredivisie toe (begrijpelijk) en heeft AZ meerdere malen gezegd Koef het liefst aan het buitenland willen verkopen. En zoals ook eerder gezegd: als je hem nu niet verkoopt maar een jaar op de bank houdt, en Koef is 30 volgend jaar, dan vang je er ook veel minder voor. Ofwel, ik denk gewoon dat er geen serieuse interesse uit het buitenland is.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:46:16 #146
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52597391
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52597462
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo?
Nee, waarom zou hij? Koevermans heeft meer laten zien dan Drenthe.
pi_52597531
Drenthe heeft veel meer potentie.

als het goed is
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:52:16 #149
53267 TC03
pi_52597548
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:48 schreef Chivu het volgende:

[..]

Nee, waarom zou hij? Koevermans heeft meer laten zien dan Drenthe.
Koevermans is 28 en geen talent meer. Ik vind 6,9 miljoen veel geld voor Koevermans.
pi_52597628
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:51 schreef BobRooney het volgende:
Drenthe heeft veel meer potentie.

als het goed is
Daarom is er voor Drenthe ook 13 miljoen betaald, en niet 6.9. Daarbij had Feyenoord Drenthe niet voor 13 miljoen aan Ajax verkocht, neem ik aan.
pi_52597687
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:55 schreef Chivu het volgende:

[..]

Daarom is er voor Drenthe ook 13 miljoen betaald, en niet 6.9. Daarbij had Feyenoord Drenthe niet voor 13 miljoen aan Ajax verkocht, neem ik aan.
Feyenoord heeft wel dikke schulden....dus wie weet.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:55:03 #152
55709 Stereotomy
pi_52599313
quote:
Doel: Stekelenburg
Verdediging: Jaliens, Heitinga, Bouma, Emanuelson
Middenveld: De Zeeuw, Van Bronckhorst, Sneijder
Aanval: Van der Vaart, Van Nistelrooy, Van Persie
Men oh men oh men... Jaliens al een jaar geen rechtsback meer gespeeld.... De Zeeuw al een jaar niet meer rechtshalf gespeeld, zeker niet in een 4-3-3 systeem... Maargoed, beter dan Landzaat daar.

Ik vind De Zeeuw en Heitinga (!) eigenlijk een betere keuze met de punt naar achter dan Van Bronckhorst eigenlijk. Heitinga is heel sterk op die positie, en De Zeeuw strooit met goeie passes vanaf daar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Stereotomy op 22-08-2007 21:08:56 ]
pi_52602186
Dembelé heeft voor Belgie gescoord
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52602216
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef denthemen het volgende:
Dembelé heeft voor Belgie gescoord
en een mooi doelpunt ook nog.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:54:17 #155
55709 Stereotomy
pi_52606766
2x gescoord, de beslissende 3-2

Kutserviërs

Die doelman van VVV moeten ze in het doel zetten. Die is echt goed.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:59:41 #156
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52606934
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kutserviërs
Idd.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 23:28:29 #157
55709 Stereotomy
pi_52607819
Jaliens speelde niet sterk vandaag. Maarja, als je een jaar geen rechtsback meer hebt gespeeld.

De Zeeuw vond ik erg goed. Ik vraag me alleen af waarom hij vaak voor Van Bronckhorst speelde, maar achter Van Persie. Soort schaduw schaduw spits.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:58:19 #158
55709 Stereotomy
pi_52618758
http://www2.vrtnieuws.net(...)822_BEL_SER_verslag#

Klik rechtsboven op wedstrijdverslag. Dat laatste doelpunt van Dembele is
pi_52619302
Sja het blijft een topper, ik vond die 1-0 ook blafstrak geschoten overigens!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:19:11 #160
55709 Stereotomy
pi_52619350
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef fuckbuddy het volgende:
Sja het blijft een topper, ik vond die 1-0 ook blafstrak geschoten overigens!
Goed gelopen vooral, precies tussen twee verdedigers in.

Von Gahl

Enne:
quote:
Donk nieuwe aanvoerder Jong Oranje
Gepost door: xl-lerate | donderdag 23 augustus 2007 - 11:38:06 | Reageer: 1

Ryan Donk is de nieuwe aanvoerder van Jong Oranje. Dat werd woensdag, tijdens de eerste kwalificatiewedstrijd voor het EK van 2009, duidelijk. De verdediger van AZ neemt de band over van Ron Vlaar, die inmiddels te oud is voor Jong Oranje.

"Ik heb Ryan verkozen vanwege zijn opstelling in de groep. Ik vind dat hij een natuurlijk overwicht heeft. Hij is weliswaar geen prater, maar wel iemand die voetballend een meerwaarde heeft. Ik kan op hem bouwen", verklaart bondscoach Foppe de Haan op de website van de KNVB zijn keuze voor Donk.

Jong Oranje won het eerste kwalificatieduel met 0-1 van Macedonië
Bonk Bonk

[ Bericht 50% gewijzigd door Stereotomy op 23-08-2007 14:03:42 ]
pi_52648757

Kan Medunjanin de nieuwe Sneijder worden?

Gepubliceerd op vrijdag 24 augustus 2007

Vanuit het verscheurde Bosnië, via asielzoekerscentra bij AZ terecht gekomen. Had als jong ventje de bal als vriend en weet zich nu gezegend met een prachtige techniek. Niet voor niets werd Haris Medunjanin onlangs in verband gebracht met Ajax. Maar in Alkmaar is zelfs een basisplaats hem niet vergund. Waarom? Tijd voor een gesprek?
Hoe kan het zijn dat jij nog niet bent doorgebroken? Niet bij AZ, niet bij Sparta en niet in het Oranje onder 21 van Foppe de Haan?

Schets jezelf als voetballer, Haris. Je plus- en minpunten?

Je bent 22, nog een jaar op de bank is dodelijk. Je moet aan de bak, terwijl de concurrentie bij AZ moordend is. Praat je daar met Van Gaal over? Als Louis zegt dat hij niet van 'pielers' houdt, voel jij je dan aangesproken?

Jij en Ajax, wat weet je ervan? Wat is er concreet? Zou je Ajax een mooie club vinden?

Met Davids en Heitinga achter je zou jij Sneijder kunnen opvolgen, ja toch?

Weet je wel hoe goed je bent?

De Vrije Man zegt: luister naar Medunjanin, luister naar één van Nederlands grootste talenten.

Theo Bakker

Filmpje
http://www.planet.nl/plan(...)video_high/sc=db3239
pi_52650101
Aan zijn techniek zal het zeker niet liggen.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:45:39 #163
55709 Stereotomy
pi_52650270
Cziommer, Martens en Medunjanin zijn alledrie fenomenaal op 10. Misschien niet zo topklasse als Sneijder, maar we hebben de drie beste nr. 10's in huis van de eredivisie.

En nee, Perez heeft een kutmentaliteit en dat kost hem strafpunten.
pi_52650452
Perez is 100% zeker niet beter dan Cziommer
Perez is 100% zeker niet beter dan Martens

Haris moet ik nog wat vaker zien om daar een goed oordeel over te geven, ik heb wel wat gezien bij Sparta maar dat was minimaal (en dat is aan mijn te wijten omdat ik weinig keek)
pi_52651733
Perez maakt wel meer doelpunten
pi_52652251
Het is makkelijker bij AZ en 020 doelpunten te maken dan bij Sparta. Bij Sparta als middenveldert 23 wedstrijden en 6 goals, dat is niet slecht.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:28:22 #167
55709 Stereotomy
pi_52653418
quote:
Medunjanin: "Ik wil slagen in Alkmaar"

Haris Medunjanin wordt in de media de laatste tijd in verband gebracht met Ajax. Hij zou het gat dat Wesley Sneijder heeft achtergelaten op het Amsterdamse middenveld kunnen opvullen. De AZ-voetballer sprak hierover met Sportweek.

"Ik heb het gelezen", vertelde de sierlijke middenvelder tegen het weekblad. "In de krant, net als iedereen. Maar er is niks concreet, hoor. Mijn moeder vroeg me er ook al naar. Toen heb ik haar even duidelijk gemaakt dat er helemaal niks speelt. Niemand heeft zich tenminste bij mijn club of zaakwaarnemer gemeld."

"Het verbaasde me eigenlijk ook wel dat mijn naam tussen al die andere namen stond van spelers die bij Ajax in beeld zouden zijn", ging Medunjanin verder. "Kijk, Sneijder is een grote speler, terwijl ík tot nu toe weinig heb gespeeld. Alleen bij Sparta dan, vorig seizoen, toen ik daaraan was verhuurd. Maar ja, om dan nu gelijk Sneijder op te volgen... Dat is niet makkelijk."

De 22-jarige middenvelder is verder niet bezig met een mogelijke overgang. "Daar houd ik me écht niet mee bezig. Ik richt me nu gewoon op AZ. Ik wil hier spelen, hier slagen. Kampioen worden. Ik heb alle vertrouwen in AZ en zij in mij. Ik heb hier al bijna m’n hele leven gespeeld, vanaf de jeugd tot en met het eerste. Dan wil ik hier slágen ook."
Die komt er wel
pi_52653509
He gut, we hadden nog zo tegen Haris gezegd dat je dit soort dingen niet moet zeggen met het oog op een arbitragezaak
pi_52653544
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
Cziommer, Martens en Medunjanin zijn alledrie fenomenaal op 10. Misschien niet zo topklasse als Sneijder, maar we hebben de drie beste nr. 10's in huis van de eredivisie.
Ik schat zeker Afellay nog wel wat hoger in als nummer 10 dan Cziommer, Martens en Medunjanin hoor.
pi_52653587
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ik schat zeker Afellay nog wel wat hoger in als nummer 10 dan Cziommer, Martens en Medunjanin hoor.
Ik Perez ook, maar laat ze maar lullen joh
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:45:08 #171
55709 Stereotomy
pi_52653948
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:32 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als hij niet geblesseerd is of wanneer hij wel geblesseerd is?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:45:19 #172
55709 Stereotomy
pi_52653955
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:33 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik Perez ook, maar laat ze maar lullen joh
Fijn. Thanks
pi_52679170
quote:
Pranjic is te duur voor AZ

AZ heeft belangstelling voor Danijel Pranjic. SC Heerenveen vraagt echter een te hoge prijs voor de middenvelder, zodat de Alkmaarders op zoek gaan naar een andere speler.

,,We hebben al langer een jonge buitenlandse speler op het oog. Hij beschikt over andere kwaliteiten dan de huidige linkermiddenvelders Martens, Schaars en Molhoek. Alleen vraagt de club waarvoor hij speelt teveel geld. Hopelijk komt daar nog verandering in", meldt trainer Louis van Gaal tegenover RTVNH.
pi_52679503
quote:
dan de huidige linkermiddenvelders Martens, Schaars en Molhoek
Inderdaad, 3 linkermiddenvelders is wat weinig.
pi_52679517
quote:
Louis van Gaal heeft Danny Koevermans buiten de selectie gelaten voor de competitiewedstrijd vanavond van AZ tegen Vitesse.

Koevermans leeft al geruime tijd in onmin met Van Gaal. De 28-jarige aanvaller, vorig seizoen nog clubtopscorer, is momenteel vierde keus in de spits. Ari en Moussa Dembélé krijgen in het basiselftal voorlopig de voorkeur. Graziano Pellè is de eerste vervanger van het duo in de voorhoede.
And the soap continues.....zien we ooit Koevermans nog terug in het AZ-shirt?
pi_52679520
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Molhoek mag toch weg?
pi_52679569
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:23 schreef sjimz het volgende:
Molhoek mag toch weg?
Yup, maar zolang niemand zich nog gemeld heeft....
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:42:02 #178
55709 Stereotomy
pi_52679979
quote:

[..]

And the soap continues.....zien we ooit Koevermans nog terug in het AZ-shirt?
Iedereen heeft voor zijn plek moeten knokken in het team, maar omdat meneer topscorer is geworden hoeft dat opeens niet? Wil hij net als Arveladze voorgetrokken worden? Alle posities dubbel bezetten behalve de spitsenpositie? Niet hard trainen maar wel verwachten dat hij speelt?

Beetje vedetteneigingen dit. Geen mentale weerbaarheid. Kijk naar Cziommer, die heeft een verschrikkelijk middenseizoen gehad. Maar is door hard te werken en te knokken weer in het basisteam gekomen, maar is zelfs NU niet zeker van een basisplek. Dat houdt je scherp. Maar Koef wenst zich niet als pinchhitter in te zetten

Ja sorry hoor. Vorig jaar was ik er voorstander van om Dembele uit het elftal te laten en Koef een basisplaats te geven, toen iedereen Dembele helemaal roemde. Maar ik zie het niet zitten met een Koevermans zoals nu.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:44:08 #179
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52680045
Koevermans mocht niet met de spelersbus mee, maar moest op eigen vervoer naar de wedstrijd komen.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:50:18 #180
55709 Stereotomy
pi_52680218
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Koevermans mocht niet met de spelersbus mee, maar moest op eigen vervoer naar de wedstrijd komen.
Z'n mintgroene Renault Clio ja.
pi_52680265
quote:

[..]

Martens speelt liever achter de spitsen. Gaat Molhoek weg, dan hou je alleen Schaars als echte linkermiddenvelder over. Martens heeft echter concurrentie van Cziommer en warschijnlijk ook nog Dembele, waardoor hij nu op links speelt.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:59:21 #182
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52680412
quote:
Best kinderachtige spelletjes spelen jullie met hem
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52681171
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Best kinderachtige spelletjes spelen jullie met hem
Zouden ze bij Ajax nooit doen.
pi_52681194
Tribune niet nee Maar van Gaal weet wat hij doet
AFC AJAX
pi_52681304
Alsof van Gaal dat nooit bij Ajax heeft geflikt...

Ik kan er alleen geen 1 verzinnen

[ Bericht 68% gewijzigd door BobRooney op 25-08-2007 19:43:30 (edit) ]
pi_52682748
quote:
pi_52684977
Eerste punten verlies is binnen
pi_52685043
En wat werd er gemist? Iemand die er dan toch even 1 inlegt. Koevermans misschien een optie?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52685060
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En wat werd er gemist? Iemand die er dan toch even 1 inlegt. Koevermans misschien een optie?
Klik dan als je durft
pi_52685165
Ik denk dat Koevermans even een lekker feestmuziekje opzet in de auto
pi_52685174
Sowieso snap ik niet dat Koevermans niet op de bank zat. Als je ziet dat je sierlijke spitsen het afleggen tegen die muur heb je gewoon een robuuste spits nodig die flink hard kan uithalen, oftewel Koevermans.

Wellicht wat smerig spel van Vitesse door zoveel te verdedigen, maar ja, levert je wel 3 punten op en tegelijkertijd kijkt AZ nu alweer tegen een achterstand van 3 punten op PSV aan (en wellicht komen Ajax en Feyenoord daar nog bij).
pi_52685182
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef MaxPower het volgende:
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:14:51 #193
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_52685404
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:05 schreef MaxPower het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7shckAxqrlQ
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:25:04 #194
55709 Stereotomy
pi_52685675
Mja, Koef was de ideale breekijzer geweest. Pellè is op dit moment echt een homo voor het doel.
pi_52685875
Nu snap ik die TT pas:

AZ #32: Waar Pelle meer dan alleen kazen laat smelten, hij brengt ook kansen om zeep.

Jammer jongens, alweer 3 punten achter op minimaal 1 concurent.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:33:14 #196
55709 Stereotomy
pi_52685898
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Pritt het volgende:
Nu snap ik die TT pas:

AZ #32: Waar Pelle meer dan alleen kazen laat smelten, hij brengt ook kansen om zeep.

Jammer jongens, alweer 3 punten achter op minimaal 1 concurent.
Hij is nu voor de tweede keer achter elkaar niet doelgericht bezig klopt.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:34:53 #197
2618 Beezz
Criticaster
pi_52685956
Had Arsenal shirtjes over van een aantal jaar geleden soms?
pi_52686001
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hij is nu voor de tweede keer achter elkaar niet doelgericht bezig klopt.
Hij was nu alleen niet de enige die hierin uitblonk
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:36:44 #199
55709 Stereotomy
pi_52686017
Persconferentie:

De Mos windt zich op tegen de pers, dat die kritisch waren dat Vitesse een baggervoorbereiding had bij oefenwedstrijden in het buitenland.

Van Gaal: "Pas je op, Aad? "

zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:57:24 #200
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_52686557
Dit verlies is je van harte gegund Louis.
pi_52686616
Vitesse .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:01:20 #202
55709 Stereotomy
pi_52686683
Als beloning mogen de spelers van Vitesse allemaal een voor een of tegelijk op:

pi_52686703
Die kraagjes (lees: kragen) van die shirts waren trouwens wel huge, lijkt me niet prettig spelen.
pi_52687335
zoveel kansen...
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52687450
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef denthemen het volgende:
zoveel kansen...
Deed een beetje denken aan Slavia Praag - Ajax
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:49:58 #206
53267 TC03
pi_52688057
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:34 schreef BonJovi het volgende:
Tribune niet nee Maar van Gaal weet wat hij doet
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:39 schreef BobRooney het volgende:
Alsof van Gaal dat nooit bij Ajax heeft geflikt...

Ik kan er alleen geen 1 verzinnen
Het is Van Gaal jongens, met een hoofdletter V.
pi_52688669
En zo leer je elke dag weer wat
  zondag 26 augustus 2007 @ 00:20:34 #208
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_52688787
''Bij AZ zat verdediger Ryan Donk op de bank. Hij had zaterdagmiddag een wedstrijd van de A1 van AZ bekeken en dat was tegen de zin van Van Gaal. Volgens de coach was Donk daarmee niet met de wedstrijd tegen Vitesse bezig.''

Whaha wat een figuur die van Gaal. Zeg nou zelf dit is toch geen reden om iemand niet te laten spelen .
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_52689136
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef De_Dwaas het volgende:
''Bij AZ zat verdediger Ryan Donk op de bank. Hij had zaterdagmiddag een wedstrijd van de A1 van AZ bekeken en dat was tegen de zin van Van Gaal. Volgens de coach was Donk daarmee niet met de wedstrijd tegen Vitesse bezig.''

Whaha wat een figuur die van Gaal. Zeg nou zelf dit is toch geen reden om iemand niet te laten spelen .
Van Gaal: "Ryan was donderdag vermoeid teruggekomen na de wedstrijd van Jong Oranje in Macedonië. Hij had zich daardoor vrijdag al verslapen. Als je dan zaterdag in de zon naar de A1 gaat kijken, ben je niet goed bezig met de wedstrijd tegen Vitesse. Hij heeft drie kwartier op zijn benen gestaan. Dat kan niet."

Lijkt me een goede reden. Met Van Gaal mag je dan nog blij zijn dat je op de bank zit.
pi_52694253
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Klingon het volgende:

[..]

Van Gaal: "Ryan was donderdag vermoeid teruggekomen na de wedstrijd van Jong Oranje in Macedonië. Hij had zich daardoor vrijdag al verslapen. Als je dan zaterdag in de zon naar de A1 gaat kijken, ben je niet goed bezig met de wedstrijd tegen Vitesse. Hij heeft drie kwartier op zijn benen gestaan. Dat kan niet."

Lijkt me een goede reden. Met Van Gaal mag je dan nog blij zijn dat je op de bank zit.
  zondag 26 augustus 2007 @ 11:57:38 #211
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52694302
Ach, beetje rust. Dat is wel goed voor Donk op de lange termijn. Het kost AZ alleen wel 3 punten ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52694344
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:57 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, beetje rust. Dat is wel goed voor Donk op de lange termijn. Het kost AZ alleen wel 3 punten ...
Ik denk dat er duidelijk een machtsverschuiving is bij AZ. Van Gaal doet dit niet zo maar of er moet in de groep duidelijk onrust zijn.
pi_52694370
quote:
Ach, spelen met Donk kost je de beker en de playoffs, dus zoveel verschil zit er niet in.
pi_52694675
Die Martens en Pellé weten wel wat kansen missen is . 3x sloeg mij hart even over maar gelukkig gingen ze alle 3 naast .

Dembele, wat een spits .
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:18:27 #215
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_52694747
Inderdaad, ik vond Dembele echt briljant gewoon. Hij zal het in AZ-ogen niet goed gedaan hebben, maar hoe hij 3 man bezighoudt en er toch nog uitkomt...geweldig!

Ik snap nog steeds niet hoe die corner waarbij Velthuizen ernaast zat niet ín het doel belandde, en dan ook nog eens géén nieuwe corner was. Hoe krijg je t voor elkaar...

Leuk om het Vitesse-publiek Danny Koef te horen zingen btw
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 26 augustus 2007 @ 12:22:50 #216
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_52694820
quote:
Zeker, zijn vervanger was zeer slecht.

Hadden ze mijn inziens beter talent Ilias Haddad op kunnen stellen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_52694974
Naja zo slecht is Koenders nou ook weer niet, misschien gewoon beetje zenuwachtig vanwege zijn debuut voor AZ in de competitie. Koenders gaat netzoals Donk nog een grote meneer worden in het voetbal.
pi_52694997
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 11:59 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik denk dat er duidelijk een machtsverschuiving is bij AZ. Van Gaal doet dit niet zo maar of er moet in de groep duidelijk onrust zijn.
Zal vooral zijn omdat Donk vorige week nogal laks speelde, even een periode wat harder aanpakken wil dan nog wel is helpen. Hij zal toch moeten leren dat hij altijd met prof zijn bezig moet zijn.
pi_52700851
Zonde dat er punten zijn blijven liggen, echt superjammer
Maar geen man over boord hoor, tis kut das een feit.

Op naar vrijdag!
pi_52701048
Kreeg wel beetje dejavu gevoel. Er moeten niet veel meer van dit soort wedstrijden komen.
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:21:39 #221
55709 Stereotomy
pi_52701069
Vitesse speelde erg goed verdedigend hoor. En AZ maakte de kansen niet af. Dus verdiend verloren. Gewoon volgende week weer beter.
pi_52701585
word de wedstrijd van vrijdag op rtl uitgezonden?
Hoe is het verder?
pi_52701875
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:39 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
word de wedstrijd van vrijdag op rtl uitgezonden?
Volgens mij alleen de eerste helft, waarna ze overschakelen naar de Europese Super Cup.
pi_52701979
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Vitesse speelde erg goed verdedigend hoor. En AZ maakte de kansen niet af. Dus verdiend verloren. Gewoon volgende week weer beter.
Een gelijkspel had ik meer verdiend gevonden. En hoewel Van Gaal vindt dat er te weinig kansen werden gecreëerd, had er toch minimaal eentje moeten zitten van de pogingen van Martens en Pelle. Maar goed, vrijdag weer een wedstrijd, hopelijk ronden ze de kansen dan wel af.
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:43:01 #225
52871 Blight
Supersized.
pi_52721009
Dat verdomde AZ ook. Nooit wil ik dat AZ wint.. Nu zet ik op AZ in de TOTO.. En jawel! Ze verliezen. Godverdulle één voorspelling verwijderd van 545 klinkende euro's, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  maandag 27 augustus 2007 @ 10:50:29 #226
144213 Adidah
Het was wraak
pi_52721159
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Klingon het volgende:

[..]

Van Gaal: "Hij heeft drie kwartier op zijn benen gestaan. Dat kan niet."
Dus als hij zich had laten rijden in een rolstoel, dan was er niets aan de hand geweest .
pi_52721322
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef Stereotomy het volgende:
Vond ik ook maar AZ werd op TV weer opgehemeld alsof ze de wedstrijd van begin tot eind controleerden met verzorgd voetbal. Op het moment dat Dembele aan de bal kwam stonden er 3 man om hen heen van Vitesse en zo haalden ze de angel uit de aanval van AZ. En de tegenstoten waren van Vitesse zeer dreigend en gevaarlijk. Verdedigend zag AZ er helemaal niet goed uit.

Donk had denk ik echt wel verschil gemaakt.... maar ja
pi_52731383
Dat is altijd makkelijk praten. Ik denk niet dat in zo'n wedstrijd een jonge verdediger het verschil maakt. Ik denk wél dat je moet weten hoe je tegen dit soort handbalploegen moet spelen. Wat dat betreft was dit erg nuttig, en van die druk van de buitenwereld ben je ook meteen af.
pi_52732412
Je hebt deze wedstrijd dan ook pas compleet verloren als je er niets van leert. Dat zal de komende tijd moeten blijken...
pi_52745912
Vrijdag uitverkocht, zijn er nog mensen van hier die naar het stadion gaan?
Ik wil wel even heen, tis een knappe tijd en vrijdagavond is altijd prima!
pi_52748576
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, zijn vervanger was zeer slecht.

Hadden ze mijn inziens beter talent Ilias Haddad op kunnen stellen.

²
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:49 schreef TC03 het volgende:

Het is mijns inziens jongen, met een S achter 'mijn'.
pi_52748797
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Nope...moet werken. Maar hoop dat ze Exelsior slachten natuurlijk. Payback voor vorig jaar
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 12:11:31 #233
55709 Stereotomy
pi_52749804
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 09:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Nee joh, heb een seizoenskaart bij Planet Voetbal.
pi_52751004
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Nope...moet werken. Maar hoop dat ze Exelsior slachten natuurlijk. Payback voor vorig jaar
Mag het aub... en dan een 2-2 neerzetten.. haha!
pi_52751759
Danny Koevermans heeft een aanbod van Real Betis Sevilla afgeslagen. Dat meldde zijn zaakwaarnemer Bas van Noortwijk dinsdag. „Danny wil het liefst in Nederland blijven”, aldus Van Noortwijk.

Koevermans hoopt voor 1 september te vertrekken bij zijn huidge club AZ, waar hij genoegen moet nemen met een rol als reserve. Tegen Vitesse (1-0) zat hij afgelopen weekeinde om disciplinaire redenen op de tribune. De Alkmaarders vragen 6,9 miljoen euro voor de aanvaller. Dat is voor veel clubs, waaronder Feyenoord, een struikelblok. Real Betis leek wel bereid om het bedrag te betalen, maar Koevermans ziet dat avontuur niet zitten.
pi_52751826
Dat snap ik dan weer niet .
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:53:55 #237
55709 Stereotomy
pi_52751841
Nou, kom maar met die arbitragezaak
pi_52751882
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dat snap ik dan weer niet .
Hij zal perse naar Feyenoord willen.
pi_52751915
Zolang AZ betaalt vindt Koevermans het wel goed hoor. En een ontevreden speler in je selectie houden die nooit voor de volle 100% zal gaan is ook niet gezond.
pi_52751920
Volgens mij weet hij meer dan wij weten en houdt Feyenoord hem op de hoogte.
That's all folks!
pi_52751945
Koevermans mag blij zijn als hij straks met de A1 mag meetrainen.
pi_52751957
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij weet hij meer dan wij weten en houdt Feyenoord hem op de hoogte.
Dat moet wel, want je zegt niet zomaar nee tegen een mooi buitelands avontuur. Betis Sevilla is geen topclub, maar zeker een mooie club.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:02:25 #243
55709 Stereotomy
pi_52751981
Feyenoord gaat die volle mep wel betalen, en terecht. Die lui hebben echt een probleem als Makaay geblesseerd raakt.
pi_52751985
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:00 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat moet wel, want je zegt niet zomaar nee tegen een mooi buitelands avontuur. Betis Sevilla is geen topclub, maar zeker een mooie club.
Misschien heeft ie wel enorm veel karakter en pest ie AZ een beetje
pi_52752002
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:02 schreef Stereotomy het volgende:
Feyenoord gaat die volle mep wel betalen, en terecht. Die lui hebben echt een probleem als Makaay geblesseerd raakt.
AZ ook als Dembele niet speelt.
pi_52752263
Musampa traint mee met AZ

ALKMAAR - Voetballer Kiki Musampa traint de komende tijd op eigen verzoek mee bij Jong AZ. De 30-jarige oud-Ajacied zit zonder club sinds zijn vertrek bij het Turkse Trabzonspor. Musampa wil bij AZ zijn conditie op peil houden en hoopt op termijn een nieuwe club te vinden. Omdat Musampa transfervrij is, hoeft hij niet voor 1 september een werkgever te hebben.

Musampa kent trainer Louis van Gaal nog uit de tijd dat hij voor Ajax speelde, van 1994 tot 1997. Daarom klopte hij aan bij AZ. „Dit is een vriendendienst van Louis, meer niet”, aldus een woordvoerder van AZ.

Musampa speelde naast Ajax en Trabzonspor ook voor Bordeaux, Atletico Madrid, Malaga en Manchester City.

Kijk, Van Gaal heeft dus wel een hart!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:24:45 #247
55709 Stereotomy
pi_52752414
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

AZ ook als Dembele niet speelt.
Onzin, dan hebben we Ari en Koevermans
pi_52752490
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:24 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Onzin, dan hebben we Ari en Koevermans
Ari alsjeblieft zeg.. die is misschien groots binnen gehaald maar die kan echt niet tippen aan Dembele hoor.
pi_52752651
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 14:29 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ari alsjeblieft zeg.. die is misschien groots binnen gehaald maar die kan echt niet tippen aan Dembele hoor.
Nee maar is een goede 2e. Hij schiet ze er wel in dus dat maakt niet uit.
AZ heeft momenteel 5 spitsen

Koevermans
Pellè
Ari
Jenner
Dembèlè

Dus niet meer het probleem van vorig jaar!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:16:06 #250
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52753644
Jenner is geen spits, het is ook afwachten of hij het nog ooit gaat waarmaken als rechtsbuiten bij AZ.

AZ zou trouwens wel gek zijn om Koevermans te laten gaan. Dat is precies wat ze misten tegen Vitesse: scorend vermogen. Pellè en Dembele zijn dan wel meesters in het vasthouden van de bal en het spelen in de kleine ruimte, maar als je 0-1 achterstaat is een spits die de gelijkmaker binnenschiet vele malen belangrijker.
pi_52754902
Jenner is een aanvaller, en zou de ideale rechtsbuiten zijn..

Perfecte voorzet, ja die scharen komen ook mij mijn strot uit..
pi_52754933
Vorig seizoen al paar keer gezegd...Jenner dolt alleen zichzelf
pi_52754982
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 15:58 schreef BobRooney het volgende:
Vorig jaar al paar keer gezegd...Jenner dolt alleen zichzelf
i know maar toch ben ik van mening als ie kapt met die scharen dat hij een veel beter beeld zou afgeven van zichzelf, hij is snel..... met en zonder bal en kan supermooie voorzetten geven!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:15:14 #254
55709 Stereotomy
pi_52757171
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:00 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

i know maar toch ben ik van mening als ie kapt met die scharen dat hij een veel beter beeld zou afgeven van zichzelf, hij is snel..... met en zonder bal en kan supermooie voorzetten geven!
kappen en schieten toch?
pi_52757204
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

kappen en schieten toch?
Amen brother....

Kappen en skieten
pi_52779327
http://www.markthisdate.c(...)007___2008_2233.html

Iemand een idee hoe dit werkt? Heb het gedownload voor Outlook. Maar krijg het niet voor elkaar.

Laat maar...heb hem al

[ Bericht 19% gewijzigd door BobRooney op 29-08-2007 13:47:40 (edit) ]
pi_52779538
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:41 schreef BobRooney het volgende:
http://www.markthisdate.c(...)007___2008_2233.html

Iemand een idee hoe dit werkt? Heb het gedownload voor Outlook. Maar krijg het niet voor elkaar.
ik krijg alleen az-vvv in mijn agenda niet de rest
pi_52779625
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 13:48 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ik krijg alleen az-vvv in mijn agenda niet de rest
Dat had ik dus ook. Maar je moet naar bestand...importeren en exporteren, daar selecteer je icalendar of vCalender .vcs bestand importeren, bovenste als het goed is....en dan bladeren naar dat .ics bestand wat je ergens op je pc het opgeslagen, selecteer het, klik op OK , en dat komt het helemaal goed. Bij mij werkt het.
pi_52779801
Idd..

Senk joe
pi_52779870
Straks even synchroniseren met mijn telefoon...staat het daar ook op

Best handig
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:00:17 #261
55709 Stereotomy
pi_52781464
Oooh, daar was ik al tijden naar op zoek. senkyousenkyou.
pi_52781559
1. Select ‘Outlook’ in the dropdown menu and click on the button ‘download’
2. Save the file somewhere on your computer
3. Go to Outlook and select ‘import/export’ in the categorie ‘File’ in your menu. Note for multi calendar users: select the calendar where you like to import this information
4. Select ‘import a iCalendar or vCalendar (.vcs)’
5. Browse to the file you just downloaded en select ‘next’
6. The file is now saved to your calendar
  woensdag 29 augustus 2007 @ 22:27:34 #263
55709 Stereotomy
pi_52795004
Ik had het Ajax gegund hoor die CL, maar echt, als je het twee keer achter elkaar ZO verprutst, verdien je het niet om CL te spelen.
pi_52802179
Ik had het ze dit jaar eigelijk ook wel gegund. Al is het alleen maar om de NLse competitie iets meer aanzien te geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door BobRooney op 30-08-2007 10:40:04 ]
pi_52804250
Verdacht stil in het topic van de gloryhunters. No glory.....no hunters?
pi_52804544
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:20 schreef dagizmo het volgende:
Verdacht stil in het topic van de gloryhunters. No glory.....no hunters?
Hunten doen we altijd... Tis momenteel rustig weinig te melden.
Selectie is prima, speelwijze van AZ is goed, wachten tot de volgende wedstrijd en totdat we UEFA gaan spelen.

Maar dagizmo hoe voelen we ons vandaag?
pi_52804565
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had het Ajax gegund hoor die CL, maar echt, als je het twee keer achter elkaar ZO verprutst, verdien je het niet om CL te spelen.
Zelfs ik vraag me af of we dat voorronde ticket niet beter meteen aan de kaasboeren hadden kunnen geven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52804698
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:36 schreef Blight het volgende:

[..]

Zelfs ik vraag me af of we dat voorronde ticket niet beter meteen aan de kaasboeren hadden kunnen geven.
Klein lichtpuntje is dat we nu kunnen zien wie het verst gaat komen in de UEFA cup.
pi_52804705
Snel het stadion uitbreiden... de switch-side is weer een stukkie groter geworden na gisteren.
pi_52804743
AZ-Ajax is uitverkocht!
Snel gegaan zeg....
pi_52804804
Jullie zullen wel wat nieuwe Noord-Hollandsche supporters hebben gewonnen, .
Geen troll. Meer een sneer naar halfslachtige Ajax 'supporters' die het nu opeens gehad hebben met de club.
pi_52804891
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:47 schreef Blight het volgende:
Jullie zullen wel wat nieuwe Noord-Hollandsche supporters hebben gewonnen, .
Geen troll. Meer een sneer naar halfslachtige Ajax 'supporters' die het nu opeens gehad hebben met de club.
Idd ik hoorde dat we deze morgen bijna 100 nieuwe seizoenkaarten hebben verkocht..
pi_52805030
Ik meen het ook niet helemaal hè, maar dat moge duidelijk zijn.
pi_52805038
In theorie kunnen AZ en Ajax elkaar zeker pas tegenkomen rond de kwartfinales?
pi_52805384
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 10:58 schreef Blight het volgende:
Ik meen het ook niet helemaal hè, maar dat moge duidelijk zijn.
Ja weet ik.. Ik had alleen de verkeerde smiley te pakken!

Maar goeie vraag, je zou denken van wel. Ligt een beetje aan de loting denk ik.
Of zou je daadwerkelijk samen in één poule kunnen komen?
pi_52805486
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja weet ik.. Ik had alleen de verkeerde smiley te pakken!

Maar goeie vraag, je zou denken van wel. Ligt een beetje aan de loting denk ik.
Of zou je daadwerkelijk samen in één poule kunnen komen?
Nee kan niet.
pi_52805682
AZ onderzoekt transfer Alves

ALKMAAR - AZ onderzoekt momenteel de mogelijkheden om Afonso Alves van SC Heerenveen over te nemen. Die transfer zou twee probleemgevallen op kunnen lossen: die van de Braziliaanse spits met de Friese club, en die van Danny Koevermans, als de Alkmaarders het geld van zijn transfer in de Voetballer van het Jaar kunnen steken.

Bij zowel AZ als Heerenveen wordt door diverse betrokkenen zeer schimmig gedaan over de sensationele mogelijkheid. Voorzitter Dirk Scheringa daarentegen beweert, dat de overgang onhaalbaar lijkt. ,,Het past niet in ons financiële plaatje," zegt de ambitieuze preses, die volgende week dinsdag de sportieve plannen van zijn club gaat ontvouwen.
pi_52806449
Vreemde zet. Wie zou er dan op de bank moeten? En kan AZ dat astronomische salaris wat Alves bij Middelsbrough zou kunnen verdienen ophoesten?
pi_52806539
Salaris is geen probleem. Maar wat moet AZ nou weer met Alves. Ze hebben toch genoeg spitsen.
Ik zie hem liever niet komen eerlijk gezegd.
pi_52806607
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:52 schreef Blight het volgende:
Vreemde zet. Wie zou er dan op de bank moeten? En kan AZ dat astronomische salaris wat Alves bij Middelsbrough zou kunnen verdienen ophoesten?
AZ heeft geld zat....

Maar het artikel spreekt zichzelf al tegen. Dirk zelf zegt no way...
En dan Koevermans weg en Ari, Moussa, Pelè en Alves???

Moussa en Alves in de spits, kan leuk vuurwerk worden dan.
Het middenveld van AZ is een van de beste van de competitie dus dan heb je wel wat staan.
Donk en Jaliens zijn ook super.

Maar goed...ik stop met dromen...
Ik ben benieuwd naar dinsdag.. de plannen voor de toekomst!
pi_52806634
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:55 schreef BobRooney het volgende:
Salaris is geen probleem. Maar wat moet AZ nou weer met Alves. Ze hebben toch genoeg spitsen.
Ik zie hem liever niet komen eerlijk gezegd.
Als jij dat nou ff met je 15.000 vriendjes aan Dirk gaat vertellen, maak je een hoop Friezen blij.

Niet dat hij naar AZ gaat natuurlijk, maar je weet het maar nooit...
pi_52806746
Dat AZ zat geld heeft twijfel ook niet zozeer aan, maar de salarissen in Nederland steen geenszins in verhouding met wat men in Engeland verdient. Als je Alves opeens een monsterlijk groot salaris zou geven denk ik dat je op behoorlijk wat scheve gezichten in de kleedkamer kan rekenen.

Hoe dan ook, zijn komst lijkt me onwaarschijnlijk.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:04:51 #283
55709 Stereotomy
pi_52806813
Een van de belangrijkste dingen in de spelersgroep van AZ is geen scheefgroei van salarissen. Iedereen verdient ongeveer evenveel. Kan me dus niet voorstellen dat zo'n Alves opeens meer gaat verdienen.

En Koevermans scoort toch ook weer niet zoveel minder dan Alves
pi_52808176
Koevermans zeer zeker naar PSV.

Ik hoor er zo meer over..... en nee dit is geen bullshit bericht
pi_52808270
Dus alle andere opties zijn mislukt bij PSV? Wat een blaataap die Reker.
pi_52808552
Koevermans naar PSV = Alves naar AZ ?
pi_52808889
Schaars maakt maandag rentree bij Jong AZ
ALKMAAR- Stijn Schaars maakt maandag zijn rentree op het voetbalveld. De middenvelder is herstellende van zijn enkelblessure en gaat maandag zijn rentree maken in het elftal van de beloften, zo liet Louis van Gaal donderdag weten. “Net als met David Mendes da Silva gaat het goed met Stijn Schaars. Ik verwacht ze beide eind september weer terug.”

De trainer van AZ is overigens wel wat voorzichtiger met uitspraken over Schaars dan over Mendes da Silva. Van Gaal: “Schaars voelt zichzelf steeds beter worden. Hij heeft ook weer een positief overleg met de chirurg gehad, dus veel dingen wijzen erop dat hij op de goede weg is. Dat hij maandag met Jong AZ gaat meespelen zegt natuurlijk veel over zijn gemoedstoestand op het moment. Die is goed. Al blijft het afwachten hoe zijn enkel zal reageren. Afgelopen week is voor hem de eerste week zonder reactie geweest, dus laten we hopen dat het zo blijft en geen incident blijkt te zijn dat hij pijnvrij kon trainen.”

Aftrap
Jong AZ speelt maandag op sportcomplex 't Lood de competitiewedstrijd tegen Jong NAC Breda. De aftrap is om 18:30 uur.

Mendes da Silva
De geluiden over de terugkeer van Mendes da Silva klonken nog positiever uit de mond van Van Gaal: “Als het goed is wordt hij 1 september vrijgegeven door de medische staf. Ik verwacht dan ook dat zowel Mendes da Silva als Schaars eind september weer terug zijn.”

Ryan Donk start vrijdag in de basis van AZ tegen Excelsior.
De verdediger moest vorige week tegen Vitesse nog vanaf de bank toekijken na een disciplinaire straf van trainer Louis van Gaal. Na een gesprek met Donk behoort hij vrijdag weer tot basiself. Van Gaal meldde donderdag verder dat Danny Koevermans vrijdag opnieuw op de tribune zit.

Van Gaal benadrukte donderdag nog maar eens dat hij hoopt dat Koevermans bij AZ blijft. “Na 1 september zal ik kijken of hij de knop wel om kan zetten”, antwoordde de trainer van AZ op de vraag waarom Koevermans vrijdag opnieuw op de tribune zit. Van Gaal bevestigde ook dat er veel interesse voor de spits is. “Maar hij wil in Nederland blijven. Dat is zijn wens”, sprak de trainer nadat hij donderdag een persoonlijk gesprek met de eenmalig international had.

'AZ-Excelsior op laatste transferdag is lastig'
Dat AZ-Excelsior uitgerekend op de laatste dag van de transferperiode valt vind Van Gaal lastig. "Het is wel vervelend dat onze wedstrijd uitgerekend op die laatste dag valt. Het is wel opvallend dat uitgerekend wij op die laatste dag spelen. Maar ik weet niet of de spelers er net zo over denken. Al zien zij de laatste weken natuurlijk ook steeds mensen in en uit lopen bij AZ. En ik heb vaker overleg met Marcel Brands (Directeur Voetbalzaken, red.) dan normaal en ook Toon Gerbrands (Directeur Algemene Zaken, red.) loopt vaker binnen. Dat hebben de spelers ook door. En dan heb je natuurlijk nog bepaalde spelers die wat zenuwachtig zijn omdat ze misschien zouden kunnen vertrekken voor morgenavond twaalf uur. Wat dat betreft zijn spelers net mensen."

Uitverkocht
AZ-Excelsior begint vrijdag om 20:00 uur in een uitverkocht DSB Stadion.
pi_52809541
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:07 schreef BobRooney het volgende:
Koevermans naar PSV = Alves naar AZ ?
Financieel niet haalbaar.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:44:46 #289
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52809569
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:

PSV is gek als ze 6 mln voor hem gaan betalen.
pi_52809640
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:43 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Financieel niet haalbaar.
14 miljoen wil Heerenveen hebben. AZ verkoopt Koevermans voor 6. Blijft 8 over.
Dat kan AZ echt wel betalen .

Hoop alleen dat ze het niet doen
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:58:07 #291
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52809790
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Over het salaris maar niet te spreken. Wat moeten ze daarnaast met 4 van zulke dure spitsen.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 13:58:16 #292
55709 Stereotomy
pi_52809793
Als Koeverman's ego niet zo gekwetst was dat hij nadat hij topscoorder van de club is geworden vorig jaar, hij dus per se een basisplaats wil hebben, en gewoon doorgetraind had, was er niks aan de hand.

Nu die hele soap.
pi_52810712
Kut Koevermans
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:51:16 #294
55709 Stereotomy
pi_52811070
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef BobRooney het volgende:
Kut Koevermans
Nee nee...

Geile kut Koevermans
pi_52811090
Zal die Koevermans nog weggaan?
pi_52811161
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 13:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Natuurlijk kan AZ Alves betalen. Het is alleen geen slimme aankoop voor een Nederlandse ploeg. Hij weet wat hij bij Middlesbrough kan verdienen, hij is 27 en wil ongetwijfeld voor het einde van z'n carriere enwel binnen zijn, enwel in een grote competitie hebben gespeeld.

Kortom, je moet het als AZ niet eens willen om 9 a 10 miljoen uit te geven aan Alves. Want die 6 miljoen voor Koevermans kun je op je buik schrijjven.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:58:00 #297
55709 Stereotomy
pi_52811278
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:54 schreef fuckbuddy het volgende:

Ben je naar bed geweest met mrs. Reker?
pi_52811411
Jan Wouters is in het stadion van AZ gezien (maar die is toch ass trainer) samen met nog iemand van PSV. Ik snap niet wat Wouters er moet, wie is de technisch dir.van PSV?
Maar laten we afwachten wat er gemeld gaat worden.

Dus als die in Alkmaar zitten dan zou je toch denken dat 1+1=2 is. En AZ/van Gaal heeft geroepen dat als de vraagprijs wordt betaald Koevermans weg is, of het PSV is of F'noord.
En AZ wilt Danny niet meer, Koné is verkocht voor 11 miljoen.... Dus geld hebben ze en ze moeten een spits. Dit verhaal kan niet meer mis lopen...

Ik hoop dat Alves niet gekocht word, ik hoop dat ze die 6 pakken en klaar. Daarmee "ruil" je Danny voor Pellè en heb je een mooie deal. Ik houd niet zo van dat type speler dat niet komt opdagen en dagen "zoek" is...

@Stereotomy,

Ja idd, maar maak je geen zorgen ik heb haar niet gebeft...
pi_52811439
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:
Jan Wouters is in het stadion van AZ gezien (maar die is toch ass trainer) samen met nog iemand van PSV. Ik snap niet wat Wouters er moet, wie is de technisch dir.van PSV?
Stan Valcx
pi_52811578
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee nee...

Geile kut Koevermans
Owja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: