Medunjanin mogen ze van mij best hebben; die gozer is te lang een talent geweest volgens mij.....quote:Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29
Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan Voetbalzone dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.
Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.
Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.
Daarnaast komen ook de namen van Thiago Motta, Santiago Ezquerro (beiden Barcelona) en Arnau Caldentey Riera (Sunderland) nadrukkelijk voor. Het drietal mag bij hun huidige werkgever vertrekken.
Die TT is tien keer beter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef xFriendx het volgende:
"Ari sticht veel gevari"
Ari, de nieuwe gele kanari?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die TT is tien keer beter eerlijk gezegd.
Helemaal mee eens, bij Sparta was hij DE speler.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef BobRooney het volgende:
Medunjanin heeft bij Sparta goed zijn best gedaan. Ik vind dat hij dit jaar een serieuze kans moet krijgen. Ik denk dat hij het Cziommer en Martens best moeilijk kan maken.
Daarvan waren er wel erg veel invalbeurten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BobRooney het volgende:
32 wedstrijden, 7 goals bij Sparta. Is opzich niet verkeerd.
Dus hij stond nog korter op het veld...en dan nog 7 x scorenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:13 schreef Pritt het volgende:
[..]
Daarvan waren er wel erg veel invalbeurten.
En terecht overigens!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef BobRooney het volgende:
Pocognoli in de basis dus
owja...als jullie willen lachen. Check het Ajax topicZe zijn allemaal over de zeik.
Teletekst is underratedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:54 schreef DonnyBB het volgende:
Voorlopig zijn die 500 kaarten voor AZ-VVV nog niet eens uitverkocht :s Wie geen SCC heeft kan er dus nog heen
Mooi voor Stijnquote:Stijn Schaars is de nieuwe aanvoerder van AZ. Hij volgt Shota Arveladze op. Tweede aanvoerder dit seizoen is Kew Jaliens, derde is Gretar Steinsson. AZ trainde donderdag achter gesloten deuren. Afwezig waren David Mendes da Silva en Schaars. De nieuwe aanvoerder herstelt van een enkelblessure.
bron:RTVNH
Je woont toch in Belgiëquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Rouleren wordt het codewoord dit jaar, mark my words.
Louis heeft me verteld dat de sleutel daar ligt komend seizoen, om zo een fitte,scherpe selectie te behouden. Blessurevrij en in staat op dit seizoen kampioen van Nederland te worden.
Ik heb trouwens een betere plek gekregen, ik zat eerst achter het doel en heb nu B1.
Meer langs de lijn, maar moest ook meteen 350 betalen ipv 220 van vorig seizoen!
Helemaal waar, maar ben zeer geregeld in NH te vinden.quote:
Heerhugowaarder inderdaad. Heerhugowaard ligt vlak naar Alkmaar .quote:
De Vecht heb ik even gewoond (ghetto idd)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik ga bij al me vrienden vragen of ze een HHW-er kennen die naar Belgie is verhuisd![]()
Welke buurt woonde je ? Heb zelf in de Rivierenbuurt aka...getho gewoond![]()
Zit wat in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:40 schreef fuckbuddy het volgende:
Rouleren wordt het codewoord dit jaar, mark my words.
Louis heeft me verteld dat de sleutel daar ligt komend seizoen, om zo een fitte,scherpe selectie te behouden. Blessurevrij en in staat op dit seizoen kampioen van Nederland te worden.
Ik heb trouwens een betere plek gekregen, ik zat eerst achter het doel en heb nu B1.
Meer langs de lijn, maar moest ook meteen 350 betalen ipv 220 van vorig seizoen!
Nou, zet Dembélé op 10 en je hebt het hele gedoe weer.... Martens of Cziommer op 10, dat waren de enige twee goede keuzes. Maar Van Gaal ziet wegens gebrek aan linkermiddenvelders dan liever Martens op linkshalf.quote:Soms zie je dat een team voortreffelijk op elkaar is ingespeeld, maar zodra 1 schakelt mist om welke reden dan ook iedereen ontzettend zoekende is. Dit zie ik bij AZ niet zo heel snel gebeuren.
quote:Van Gaal: 'Invloedrijke positie dwing ik af'
VI.nl 17/8/2007 10:31
Louis van Gaal krijgt voor de aftrap van AZ-VVV de Rinus Michels Award uitgereikt. Zijn collega's riepen hem uit tot beste trainer van het afgelopen seizoen.
Van Gaal kreeg die onderscheiding zónder in de voorbije voetbaljaargang een prijs te hebben gewonnen. 'Dat zou in het buitenland niet kunnen', zegt Van Gaal in De Telegraaf.
'Mijn werkomgeving is perfect en mijn arbeidsvreugde is hier toegenomen. Anders was ik wel gestopt, want ik hoef niet meer te werken. Als ik nu stop, kom ik buiten het circuit te staan. En dan word je vlug oud. Op het veld blijf ik scherp en gezond, dat is mijn overtuiging.'
Van Gaal herhaalt dat AZ op termijn de beste club van Nederland moet worden: 'Dirk Scheringa, de voorzitter, wil overal de beste in worden en wordt dat ook. Dat heb ik ook altijd in me gehad. Dus dan worden wij de beste club van Nederland.'
De trainer van AZ vindt niet dat hij in Alkmaar een unieke machtspositie heeft opgebouwd. 'Dat was bij Ajax, Barcelona onder Nuñes en de KNVB ook al zo. Daar had ik dezelfde invloed als hier. Dan komt mijn kwaliteit ook tot uiting, dat ik mensen kan overtuigen. Die invloed, die krijg ik niet. Een invloedrijke positie dwing ik af, omdat ik deskundig ben.'
Over de ontleding van zijn selectie: 'Elke positie in het veld heeft een ander soort psyche. Ik wil van iedere speler een profiel maken, om zijn rendement te optimaliseren. Ik kijk altijd naar de totale mens en wil me verdiepen in wat hem beweegt. Zodat je kunt analyseren wat je van elkaar kunt verwachten.'
Kwam van de AZ-website. Ik kijk geen teletekst, jij kennelijk welquote:
quote:
Zie hem zelf ook niet. Op AZjeugd.nl ook niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Hier iemand die al een selectie kan vinden van Jong AZ voor 2007/08? De officiële site geeft slechts de oude groep.
Van Gaalquote:Louis van Gaal houdt niet van pielers
Met het verdriet van vorig seizoen als energiebron begint AZ vanavond tegen VVV aan een nieuwe competitie. Louis van Gaal vreest de hooggespannen verwachtingen niet, na een topseizoen zonder prijzen. ,,De druk kan niet groter zijn dan vorig jaar, want toen was hij al heel groot.''
Het gemiste landskampioenschap, de verloren bekerfinale en versperde toegang tot de voorronde van de Champions League zijn in de selectie geen onderwerp van gesprek meer, zegt de trainer. Ontspannen maar onveranderd scherp blikt hij vooruit naar een volgende kans om geschiedenis te schrijven. De veronderstelling dat het achteraf niet zo héél erg is geweest dat AZ geen kampioen werd, wordt resoluut verworpen. ,,We zijn weliswaar onderweg in een groeiproces maar voor mij kan een kampioenschap nooit te vroeg komen. Zó dichtbij moet je die kans gewoon pakken. En dan moet je daarna met de gevolgen maar leren omgaan.'' Het weggeven van de titel was wat Van Gaal betreft te vergelijken met de teleurstelling na de met Ajax verloren Champions League-finale tegen Juventus. De nacht na het echec tegen Excelsior was daarom een van die spaarzame momenten dat hij slecht sliep. ,,Omdat we een heel grote kans hadden gemist. Spanning en stress hebben geen vat op me. Ik heb alleen maar stress als ik vind dat ik zelf heb gefaald. Dan slaap ik minder goed. Maar dat komt weinig voor. Het gebeurt ook zelden dat ik kapot ben van vermoeidheid na een wedstrijd. Ik kan wel in slaap vallen omdat ik moe ben, maar dat is wat anders. Als ik nu ga liggen zou ik zo kunnen slapen. Ik heb ook voorgesteld om de bank uit het spelershome in De Hout hier in mijn kamer neer te zetten. Maar directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands vond het maar niets, die zwarte leren bank in zo'n modern gebouw.''
De trainer zegt aan tien minuten genoeg te hebben om de vermoeidheid te verdrijven en nieuwe energie te tanken. ,,Als ik 's avonds thuis kom om half acht, acht uur gaan we eerst eten. Daarna doe ik tien minuten mijn ogen dicht en dan ben ik weer zo fris als een hoentje. Vroeger was ik naast leraar lichamelijke opvoeding nog speler van Sparta. Ik had dus een volledige baan en moest ook trainen. Drie keer ben ik door vermoeidheid overvallen tegen een vangrail gereden. Na de derde keer stopte ik steeds even bij een benzinepomp. Om tien minuten achterover te leunen. Dan rinkelde het wekkertje en ging ik verder.''
De trainer begint aan zijn derde jaar bij AZ. Van Gaal zegt dat hij de organisatie in het eerste jaar van zijn contractperiode bij AZ nog niet zo naar zijn hand had gezet. ,,Ik deed alles wat mijn voorganger Co Adriaanse had gedaan. In het tweede jaar ben ik gaan doorselecteren. Heb mensen in de organisatie gebracht die er nog niet waren. Het werd steeds meer mijn team. Niet 'mijn' spelers, want dat doet Marcel Brands met zijn scoutingstaf. Hij bekijkt ze en doet al het werk. Ik kom pas om de hoek kijken als Brands het echt een goede speler vindt. Dan kijk ik naar een verknipte video en geef mijn mening. Maar het is niet zo, wat ik laatst las, dat ik twintig minuten naar een band van Ari kijk en dat dát dan genoeg is. Vijf scouts hebben hem dan al zien spelen.''
,,Met een aantal spelers komt Brands niet eens bij mij. Omdat hij van tevoren weet dat ik het geen type vind voor AZ. Dan is hij zelf wel onder de indruk maar weet hij voor wie ik kies. Ik hou niet van pielers.''
Niet alleen de directeur voetbalzaken geniet veel aanzien bij de coach. Van Gaal roemt alle beleidsmakers bij AZ. Daarom gelooft hij in de continuïteit van de club. ,,Bij Ajax, de KNVB en Barcelona had ik mijn kont nog niet gelicht of ze deden de dingen alweer anders. Hier gebeurt dat niet, verwacht ik. Als ik hier vertrek, gaat AZ door op de ingeslagen weg. Omdat de manier waarop we het nu doen de visie van de club is. En niet alleen de visie van Van Gaal.''
Van Gaal bekent dat hij soms een ander imago zou wensen. ,,Maar in de media wordt een heel andere Van Gaal geschetst dan de echte. Omdat de media steeds de bevestiging willen van wat ze al die jaren hebben geschreven. Als ik mezelf terug zie denk ik ook wel eens, jongen dat had je beter anders kunnen zeggen. Natuurlijk heb ik wel eens spijt van publiekelijke aanvaringen. Omdat het slechts bevestigend werkt. Dan heb ik spijt ten aanzien van mijn imago, niet ten aanzien van de persoon. Want die persoon heeft het dan verdiend.'
Bron: NHD'
???quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:54 schreef De_Postbode het volgende:
Komt hier trouwens nog een uitzending of stream van?
http://www.voetbalinbeeld.nl/quote:
Gratis streams uit China e.d. worden genoteerd bij voetbalinbeeld, zie ook het topic daarvoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:28 schreef De_Postbode het volgende:
Ik ben een cheap bastard, daar moet je voor dokken. Is er geen gratiesch stream, dus? Had gekund.
Channel 22508 op Sopcast. NL stream.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:54 schreef De_Postbode het volgende:
Komt hier trouwens nog een uitzending of stream van?
Omdat Opdam ook erg goed isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:13 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt Pocognloi niet?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Brabera: "Dus AZ wordt gewoon kampioen dit jaar?"
Van Gaal: "Als jij dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn, want jij bent een kenner, hè?"
Barbera: "Dank u!"
Van Gaal: "Als jij dat zo zegt, dan zal het wel zo zijn, want jij bent een kenner, hè?"
Geniaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal zei toch niet dat Heerenveen daarin fout zat met het bedrag voor Pranjic? Volgens mij zei hij enkel dat het veel was en in dit geval teveel voor AZ. Volgens mij zei hij niet dat het bedrag sowieso teveel is voor een speler zoals Pranjic.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze bied ik mijn excuses aan namens sc Heerenveen. Het is natuurlijk ongehoord en schandalig dat wij een hoog transferbedrag vragen voor Pranjic. Wij zullen in het vervolg al onze goede spelers voor een fooi naar het grote AZ laten gaan.![]()
Tering hey. Hoeveel kostte Koevermans ook alweer?![]()
Mwah, vaak staat ie wel op de juiste plaats maar wil de afronding nog niet zo vlotten. Ik denk dat hij conditioneel nog hoger moet en nog wat moet wennen. Zodra de 1e er in ligt en hij op het juiste niveau zit qua conditie en zich aangepast heeft zal het wel gaan lopen. Iedereen verwacht een hoop van hem, denk ook dat Van Gaal hem om die reden op de bank laat beginnen. Begint hij nu in de basis voordat hij 'klaar' is dan 'mislukt' hij vrijwel zeker en is het heel lastig om daarna alsnog een kans te krijgen en jezelf naar het juiste niveau te brengen. Nu kan hij langzaam opbouwen en zal hij over 1-2 maanden daar moeten zijn en beginnen met schitteren. Is het over 4-5 maanden nog niet veel soeps dan kan je wel zeggen dat het al richting een miskoop gaat lopen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:30 schreef peksin het volgende:
Op basis van de samenvatting, jawel, wordt Pelle dé miskoop van het seizoen 2007/2008.
Zou natuurlijk mogelijk zijn wat je schrijft. Ik vrees gewoon dat Pelle niet in het dynamische spel past van AZ. Dat heeft gewoon met de Italiaanse voetbalcultuur te maken. Bij de 4-0 zie je dat werkelijk iedereen om hem heen beweegt, maar hij zelf blijft staan en raakt niet in het spel betrokken. Maar hoe dan ook, vGaal zal hem niet voor niets gehaald hebben, dus ik laat me graag verbazen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, vaak staat ie wel op de juiste plaats maar wil de afronding nog niet zo vlotten. Ik denk dat hij conditioneel nog hoger moet en nog wat moet wennen. Zodra de 1e er in ligt en hij op het juiste niveau zit qua conditie en zich aangepast heeft zal het wel gaan lopen. Iedereen verwacht een hoop van hem, denk ook dat Van Gaal hem om die reden op de bank laat beginnen. Begint hij nu in de basis voordat hij 'klaar' is dan 'mislukt' hij vrijwel zeker en is het heel lastig om daarna alsnog een kans te krijgen en jezelf naar het juiste niveau te brengen. Nu kan hij langzaam opbouwen en zal hij over 1-2 maanden daar moeten zijn en beginnen met schitteren. Is het over 4-5 maanden nog niet veel soeps dan kan je wel zeggen dat het al richting een miskoop gaat lopen.
Oh, had je het niet gehoord? Van Gaal heeft hem gehaald omdat 'ie de panenka van Pellè op YouTube had gezien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:49 schreef peksin het volgende:
[..]
Maar hoe dan ook, vGaal zal hem niet voor niets gehaald hebben, dus ik laat me graag verbazen.
Maar scoort wel das het belangrijkste.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Ari is lelijk
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Ari is lelijk
Barberaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Huntelaar ook, maar hij schiet ze er wel in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Ari is lelijk
Dus als we het verhaal van Stereotomy even doortrekken over Pelle dan is Ari een cheap-ass hoertje met wratten op den vagina, maar je verlaat haar altijd met een lege zak?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Ari is lelijk
Vorig seizoen jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 09:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huntelaar ook, maar hij schiet ze er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |