Wat is de laatste speler van naam die Ajax gekocht heeft (en niet 30+ was)?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef Scorpie het volgende:
We hebben geen talenten nodig, we hebben mannen van naam nodig. Het is potverdikkeme geen VVV Venlo waar we mee spelen hoor, we zijn nog altijd Ajax!
Gabri, afkomstig van Barcelona.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:10 schreef Fides het volgende:
[..]
Wat is de laatste speler van naam die Ajax gekocht heeft (en niet 30+ was)?
Gabri speelde de laatste 2 seizoen bij Barca bij elkaar 15 wedstrijden, grotendeels invalbeurten. Dat is geen grote naam, dat is (met al mijn respect voor de prima Ajax-voetballer Gabri) gewoon afval van een grote club. Lindenbergh heeft de afgelopen 2 seizoen meer competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax dan Gabri toen voor Barca. Bovendien was hij transfervrij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gabri, afkomstig van Barcelona.
En ja, dat vind ik een speler van naam.
Wat noem je een grote naam? Motta is ook niet bepaald een vaste waarde voor Barca, en Rosina is, met alle respect, toch maar een jeugdinternational die maar bij een staartploegje speelt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Gabri speelde de laatste 2 seizoen bij Barca bij elkaar 15 wedstrijden, grotendeels invalbeurten. Dat is geen grote naam, dat is (met al mijn respect voor de prima Ajax-voetballer Gabri) gewoon afval van een grote club. Lindenbergh heeft de afgelopen 2 seizoen meer competitiewedstrijden gespeeld voor Ajax dan Gabri toen voor Barca. Bovendien was hij transfervrij.
Voor Henk niet, die zag in hem in een aanvaller.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
Was Perez eventueel een optie geweest op de opengevallen plek van Sneijder?
Kalm, ik zeg eventueel. Sneijder en Perez gingen niet samen, omdat ze hetzelfde type speler zijn. Kom op, zoveel slechter dan Sneijder is hij niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef BonJovi het volgende:
Hou eens op over het gezeik met Perez het is voorbij we moeten vooruit kijken.
Wat is er met jou aan de hand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef BonJovi het volgende:
Hou eens op over het gezeik met Perez het is voorbij we moeten vooruit kijken.
Nouja, ik doel meer op de namen die genoemd worden als Riquelme, Moutinho, Arteta etc.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:29 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat noem je een grote naam? Motta is ook niet bepaald een vaste waarde voor Barca, en Rosina is, met alle respect, toch maar een jeugdinternational die maar bij een staartploegje speelt.
Ik denk dat de site van Birmingham city down is , kan ie geen foto's kijken van Daniel kijkenquote:
Is er uberhaupt ooit een keer een winstuitkering geweest bij de Ajax aandelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef DouweEgbert het volgende:
Hou er alvast maar rekening mee, dat er een paar jeugdtalenten komen voor een paar miljoen pleuries. En de rest gaat naar de aandeelhouders.
We zijn een Nederlandse club, en daar zullen we ons gewoon bij moeten neerleggen.
Dit jaar zal het publiek dat niet gaan pikken denk ik eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:48 schreef DouweEgbert het volgende:
Hou er alvast maar rekening mee, dat er een paar jeugdtalenten komen voor een paar miljoen pleuries. En de rest gaat naar de aandeelhouders.
We zijn een Nederlandse club, en daar zullen we ons gewoon bij moeten neerleggen.
Nu nog wachten op Jorien en dan is het weer ouderwets gezelligquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Hey, Jasza is terug trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |