Ze is komende zondag 34 weken. We beginnen het vermoeden te krijgen dat ze ons tot na 34 weken aan het lijntje willen houden zodat ze het in het RKZ mogen doen. Voor de 34ste week moet ze namelijk naar Amsterdam.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje joh! Dan komt het ineens wel heel dichtbij voor jullie!
Hoe ver is ze nu? 35 weken?
Veel plezierquote:Ik mag morgen voor een extra echo. Kindlief ligt hier al een paar weken dwars en daardoor is niet goed te voelen of hij wel goed groeit. Er is geen reden tot ongerustheid verder, maar de vk vond het wel beter dat we even gingen kijken nog.
Ik klaag niet. Nog een keertje spieken is altijd leuk.En zolang er geen enge dingen aan de hand zijn ga je er ook gewoon relaxed heen natuurlijk.

quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dat staat er toch... 'ver weg' als in 'in Belgie'.

Zou natuurlijk voor jullie ook wel prettig zijn. Scheelt een stuk rijden enzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze is komende zondag 34 weken. We beginnen het vermoeden te krijgen dat ze ons tot na 34 weken aan het lijntje willen houden zodat ze het in het RKZ mogen doen. Voor de 34ste week moet ze namelijk naar Amsterdam.
Ja, dat hoop ik idd ook wel. Gewoon of stuit gaat nog wel lukken, maar dwars komt hij er echt niet uit zichzelf uit, en ik hoop toch echt die KS te kunnen ontlopen.quote:Veel plezierIk hoop alleen dat de baby tijdens de bevalling goed gaat liggen

Oh, dat weet ik ook wel, en als het moet dan moet het, maar het gaat me eigenlijk meer om het feit dat je dan een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:57 schreef sanger het volgende:
Ik heb gisteren het resultaat van een KS gezien en dat valt reuze mee hoor. Ze zeggen zelfs dat er na een aantal jaar niets meer van te zien is.

Ze houden je geloof ik 10 dagen in het ziekenhuis inderdaad. Maar goed, bij Hellen kan dat er wel bovenop toch? Die 10 dagen meer of minder maken ook niets meer uitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik ook wel, en als het moet dan moet het, maar het gaat me eigenlijk meer om het feit dat je dan een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn ideaal is toch nog steeds samen thuis bevallen. En als dat niet kan vanwege een stuit bijvoorbeeld, dan toch wel zsm weer naar huis met z'n drietjes.
En je kan en mag gewoon veel minder na een KS, dat herstel duurt zoveel langer, dat zou ik echt jammer vinden.

Je hebt gelijk. Ze houden je maximaal 10 dagen staat er in de folderquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:19 schreef Brighteyes het volgende:
Nee joh, geen 10!Een dag of 4-5 meestal, bij 10 zou ik echt gaan protesteren.
Maar idd, bij jullie maakt dat idd niet heel veel meer uit.
Ik ga maar eens aan het werk. Nog 3 weekjes!

Neuh, ik ben al een paar dagen niet helemaal fit. Hoofdpijn en last van maag/misselijkheid.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ben ik de enigste die dit op dit moment ziekig is ? :S
Lijkt potdomme wel of ik de griep heb![]()
![]()

Ik vind het goed hoor BE als je in je pyjama om de koffie komt....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat bedoelde ik wel.
Wat balen dat het niet gelukt is...
VVWW is ook erg leuk!Al enig idee welke steden jullie aan willen gaan doen?
Wij doen er ook nog eentje. Een laatste keer saampjes weg.
Weekendje texel dus. In een bungalow-huisje, dat is nu wat prettiger dan een hotelletje. Kan ik tenminste heel de dag in een superwijde pyjama bij de open haard hangen want heel veel meer zal er vast niet van komen.
De fietsen gaan overigens wel mee, just in case.

Ach Be, ik ben Joviaal genoeg om jouw verlegenheid naar de achtergrond te drukken hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Voor eventueel nieuws en updates over dit soort dingen kan je in FB kijken. Hoewel er op dit moment weinig staat geloof ik.
Ze zijn idd zoals Sanger zegt, heel druk bezig.
Sijp, ik hou het in gedachten...
Ik ben alleen (jaja, je zou het niet zeggen) altijd nog stiekem een soort van verlegen bij dit soort dingen.![]()

Snel he!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
Jeumig Sanger!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!Wat is dat ineens dan rap gegaan zeg!

Je staat ook in het lijstje in het zwangerschaps topic in OUD, wil je het daar zelf vertellen? Of mag ik heel brutaal je post van hier quoten?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:30 schreef sanger het volgende:
Dank jullie welOok voor de sms Marsepein!
[..]
Snel he!
We hoorden het gisteren pas om een uur of 4. De gyneacoloog twijfelde en wilde in eerste instantie nog 2 weken afwachten. Toen hebben we een gesprek aangevraagd om zijn uitleg te horen, zijn eerdere mening was namelijk zo snel mogelijk halen. Na ons gesprek heeft hij overlegt met een andere gyneacoloog en besloten het andaag te halen middels een keizersnede.

Ik zal hem daar zelf wel even droppenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je staat ook in het lijstje in het zwangerschaps topic in OUD, wil je het daar zelf vertellen? Of mag ik heel brutaal je post van hier quoten?Zelf doen is wel zo leuk toch?
Mocht je erbij zijn? Bij de KS?

quote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Rustig zegZe moeten ook ge-upload worden

Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:54 schreef Nanook24 het volgende:
Er is weer een aardbei-tje geboren!
(hoewel hij waarschijnlijk als een ezeltje in hart en nieren zal worden opgevoed.
)
Papa Sanger en mama Hellace gefeliciteerd en geniet van jullie kleine wondertje.

Bezoek van vanavond was spannend. Ze doen iedere 2 uur een bloedtest. Na de test van 8 uur besloten ze hem in een dichte couveuse te doen en de zuurstofdruk op te bouwen tot 60% (maximale wat ze in het RKZ doen). De temperatuur was iets te laag, en de bloedwaarden waren verslechterd. Om die reden ook de uitslag van 10 uur afgewacht. Deze was gelukkig wel goed, de waarden waren allemaal normaal.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:54 schreef Reese het volgende:
Oh, wat een kleintje!Wél een knapperd, trouwens
Lees nu pas de post van Sanger goed, het wurm weegt maar anderhalve kilo... Hup, aan de slagroomvoeding!![]()
Laat je nog even weten hoe het bezoek was vanavond??

Ik zit nu eerst van een paar biertjes te genietenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:03 schreef Reese het volgende:
Dan is inderdaad de juiste beslissing gemaakt om Lucas vandaag te halen!![]()
Sterkte hoor, sanger, voor jou en voor je twee schatten.
Hopelijk kun je een beetje slapen na zo'n enerverende dag.Er komen nog drukke dagen/weken/(jaren
) aan!

Terecht hoor, dit soort dingen gaan je niet in de koude kleren zitten!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:12 schreef sanger het volgende:
Ik zit nu eerst van een paar biertjes te genieten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |