het centrum van roermond zelf was ook erg leuk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 3 shirts gekocht en mijn vriendin maar 1...![]()
Ja dan moet ik sparen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een fatsoenlijke auto
Slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dan moet ik sparen.
Ik ben laatst aangereden, niet mijn schuld, zat er een deukje in, kreeg ik 600 euro vergoed, terwijl ik dit ding voor ¤ 850 heb gekocht. Heb de deuk er niet uit laten halen hoor.
Dus als ik m nu verkoop maak ik dikke winst![]()
Verstandig. Je moet jezelf niet onnodig opnaaien!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik doe nu aan carpe diem, anders heb ik geen rust. Woensdag rond 12 uur weet ik meer, dan kan ik pas stappen gaan ondernemen wat ik dan wil en/of kan.
quote:
Daar ben ik dan niet geweest... Wellicht de volgende keer!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
het centrum van roermond zelf was ook erg leuk!
hangt ie weer te drogen OA?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Verstandig. Je moet jezelf niet onnodig opnaaien!![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
Daar ben ik dan niet geweest... Wellicht de volgende keer!![]()
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Echt een vieze rim smilie [afbeelding]
Ik moest hardop lachen, mijn collega snapt het nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...![]()
O, wacht... dat bedoel je niet... Hmm, ja, weer in de was geweest en nu aan een droogbeurt toe!![]()
whehe, ik moest ook lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...![]()
O, wacht... dat bedoel je niet... Hmm, ja, weer in de was geweest en nu aan een droogbeurt toe!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, mijn collega snapt het niet
quote:
Verdomme OA!!!!!!!quote:
Aldus de organisatie waar jij deel van uitmaakt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
smilies vind ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Is het trouwens smileys of smilies?
Wist ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef Aarti het volgende:
smilies
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
ik weet het niequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Is het trouwens smileys of smilies?
Iedereen heeft toch af en toe haatgevoels jegens werkgever?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Aldus de organisatie waar jij deel van uitmaakt!![]()
tuurlijk, ik had niet anders verwachtquote:
*checkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch af en toe haatgevoels jegens werkgever?
Hee je bent een oldbiequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef Aarti het volgende:
[..]
tuurlijk, ik had niet anders verwacht![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet het nie
ik vind smileys mooier denk ik.....
Mensen die zijn als 'zyn' typenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]![]()
Smileys is kut want de y is een homoletter
je bent zelf een homoletterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]![]()
Uiteraard!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch af en toe haatgevoels jegens werkgever?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
![]()
iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Mensen die zijn als 'zyn' typen
betekent dat dat we je niet door een bushokje mogen gooien?!quote:
ik hoop het!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
betekent dat dat we je niet door een bushokje mogen gooien?!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:55 schreef Muck het volgende:
[..]
betekent dat dat we je niet door een bushokje mogen gooien?!
maar ik doe het heel zachtjes hoorquote:
Of zonder hoofdletters en interpunctie typen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |