Ja hequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze tvps moeten getolereerd worden.
Jouw kut puntjes daarentegen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze tvps moeten getolereerd worden.
Handelsmerkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw kut puntjes daarentegen.
werken? Oh nee, stupidquote:
Ph, heb je trouwens al eea op een rijtje gezet voor jezelf in geval je verzoek aan de directie niet wordt aanvaard?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ff weg doei
Nee, ik doe nu aan carpe diem, anders heb ik geen rust. Woensdag rond 12 uur weet ik meer, dan kan ik pas stappen gaan ondernemen wat ik dan wil en/of kan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Ph, heb je trouwens al eea op een rijtje gezet voor jezelf in geval je verzoek aan de directie niet wordt aanvaard?
Glory hole ftwquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ff weg doei
het centrum van roermond zelf was ook erg leuk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb 3 shirts gekocht en mijn vriendin maar 1...![]()
Ja dan moet ik sparen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een fatsoenlijke auto
Slimquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dan moet ik sparen.
Ik ben laatst aangereden, niet mijn schuld, zat er een deukje in, kreeg ik 600 euro vergoed, terwijl ik dit ding voor ¤ 850 heb gekocht. Heb de deuk er niet uit laten halen hoor.
Dus als ik m nu verkoop maak ik dikke winst![]()
Verstandig. Je moet jezelf niet onnodig opnaaien!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik doe nu aan carpe diem, anders heb ik geen rust. Woensdag rond 12 uur weet ik meer, dan kan ik pas stappen gaan ondernemen wat ik dan wil en/of kan.
quote:
Daar ben ik dan niet geweest... Wellicht de volgende keer!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef Aarti het volgende:
[..]
het centrum van roermond zelf was ook erg leuk!
hangt ie weer te drogen OA?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Verstandig. Je moet jezelf niet onnodig opnaaien!![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
Daar ben ik dan niet geweest... Wellicht de volgende keer!![]()
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:40 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Echt een vieze rim smilie [afbeelding]
Ik moest hardop lachen, mijn collega snapt het nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...![]()
O, wacht... dat bedoel je niet... Hmm, ja, weer in de was geweest en nu aan een droogbeurt toe!![]()
whehe, ik moest ook lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, hij zit veilig opgeborgen, heb hem net droog geslingerd na een toiletbezoek...![]()
O, wacht... dat bedoel je niet... Hmm, ja, weer in de was geweest en nu aan een droogbeurt toe!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, mijn collega snapt het niet
quote:
Verdomme OA!!!!!!!quote:
Aldus de organisatie waar jij deel van uitmaakt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
smilies vind ikquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Is het trouwens smileys of smilies?
Wist ik welquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef Aarti het volgende:
smilies
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
ik weet het niequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:47 schreef crossover het volgende:
Is het trouwens smileys of smilies?
Iedereen heeft toch af en toe haatgevoels jegens werkgever?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:48 schreef OA het volgende:
[..]
Aldus de organisatie waar jij deel van uitmaakt!![]()
tuurlijk, ik had niet anders verwachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |