Dat soort dingen weet V Geel uiteraard ook welquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
Bel em anders ffquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen?.
Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Heeft Anderlecht ooit 10 miljoen gehad voor een speler?
Dat is het 45 km auto'tje van Patjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Wie rijdt er in een kever?
Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.
Dat zijn subtoppers, die hoogstens UEFA Cup spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is het 45 km auto'tje van Patje
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
Mooi plaatje na de wedstrijd AZ-Inter:
[afbeelding]
En altijd geblesseerd, goede aankoop dan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef J.Herrer het volgende:
Koller als backup was niet eens zo'n slecht idee
Kan ook nog iets langer mee dan die Urzaiz en is volgens mij ook meer een killer
Warner speelt ook een keer een wedstrijd goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. ik ben benieuwd wie de alternatieven zijn.. Ik denk niet dat een Riquelme naar ajax komt..
Mochten we trouwens nog een keeper zoeken.. heeft iemand wel eens die keeper van Fulham gezien?
Damn die gast is verdomd goed!
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
Ik zie Dirk Scheringa en Martin van Geel niet direct gezellig rond de tafel gaan zitten nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Bij AZ shoppen lijkt me voor Ajax echt geen optie op het moment nee.
Omdat hij bij Ajax geen al te veel speeltijd verwachtte.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.
Toen hij getekend had wel ja, daarvoor liep hij nog te verkondigen dat hij zo graag naar Ajax wilde omdat het de mooiste club van Nederland was. Maar goed geen garantie voor een basisplek was genoeg om naar een mindere club te gaan (waar hij ook geen basisplaats heeft).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.
En dat op az.nl. Mag dat wel van Dirkquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
[afbeelding]
die foto met van Gaal en Maxwellquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |