abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:49:09 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52328471
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52328482
Kallstrom lijkt me nogal onhaalbaar...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52328492
Riquelme dus ook
pi_52328515
Focussen op woensdag, daarna zien we vanzelf wel een vervanger komen.

volgens mij loopt het Ajax topic de laatste dagen het hardste van heel fok.
AFC AJAX
pi_52328529
Goede OP, goede link.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52328536
quote:
'Ik snapte houding van Ajax niet'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 10:00

De transfer naar Real Madrid was nog maar net in kannen en kruiken, of een verslaggever van de Spaanse sportkrant AS stond zondagavond al op de stoep van de woning van Wesley Sneijder. De middenvelder werd in het maagdelijke wit gehesen en gaf zijn eerste interview als Merengue.

“Ik ben best wel nerveus”, gaf de middenvelder toe. “Real Madrid is toch één van de grootste clubs ter wereld. Gelukkig is nu alles achter de rug en is de transfer afgerond. Ik wilde dolgraag naar Real Madrid en dat is nu realiteit. Ik kan niet wachten om kennis te maken met mijn nieuwe ploeggenoten.”

“Nooit heb ik er bij nagedacht dat ik voor een club als Real zou kunnen spelen. Je weet nooit wat er kan gebeuren, maar dit is wel heel speciaal. Een lekker gevoel. De geschiedenis van Real Madrid? Eerlijk gezegd weet ik niet heel veel, maar ik weet wel wat voor impact deze club heeft over de hele wereld. Ik ben weg van de kleur wit en het Santiago Bernabéu is een prachtig stadion.”

“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”

“Of ik het bestuur van Ajax heb overgehaald? Néé. Het bestuur van Ajax vond het eerste bod van Real onvoldoende. Ik heb wel gezegd dat ik graag voor een club als Real Madrid wilde spelen. Dat daarmee een droom zou uitkomen. Gelukkig deed de club een verhoogde aanbieding en komt mijn droom alsnog uit. Mijn favoriete speler bij Real Madrid? Dan ga ik voor van Ruud van Nistelrooy. Dat is een geweldige speler met een geweldige persoonlijkheid.”

“Mijn goede en slechte punten? Ik ben tweebenig en daarnaast maak ik veel doelpunten. Dat zijn eigenschappen die trainers zeer zeker waarderen. Dat hoop ik ook bij Real Madrid te laten zien. Slechte punten…Dat laat ik de trainers beoordelen. Ik heb vijf jaar bij Ajax in het eerste elftal gespeeld en heb nu deze transfer afgedwongen. Ik moet nog veel leren en ik weet zeker dat ik dat de komende jaren ook ga doen.”

“Ik denk wel dat de speelstijl van Real Madrid bij mij past. Daarnaast is de Primera División een prachtige competitie om in te spelen. Ik hoop zoveel mogelijk titels te winnen en aan het madridismo te laten zien wie Wesley Sneijder is. Wat ik zal gaan toevoegen? Goede vraag. Ik kan alleen maar mijn uiterste best doen. Ik ben nog jong en met grote spelers aan mijn zijde zal dat ongetwijfeld lukken.

“Ik weet nog weinig over hoe Bernd Schuster wil gaan spelen. Ik heb gelezen dat hij een uitstekende trainer is met een geweldige mentaliteit, half Duits en half Spaans. Schuster wil georganiseerd spelen, maar voor de rest weet ik nog weinig. Dat komt ook pas later aan de orde. De komende dagen staat er veel op het programma. Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen.”
pi_52328554
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Riquelme dus ook
Das al puur een kwestie van niet willen, levert enkel problemen op.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52328576
Raar dat ie niet met de trainer spreekt alvoor ie gaat
pi_52328597
Meneer Wesley snapt de houding van Ajax niet..

WIJ, meneer Wesley, snappen niet dat je de ene week nog zegt nergens heen te gaan en dan gewoon vertrekt. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg dat alles nog mogelijk is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52328605
Het is wachten op de aankopen
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:55:38 #11
168255 J.Herrer
pi_52328639
In Zuid Amerika moeten ze zoeken
Porto bijvoorbeeld haalt daar ook hun talenten voor een fooi, en die verkopen ze voor veel geld
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_52328718
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Te hoge salarisschaal, kan streep doorheen.
Precies. En als zo'n jongen komt zal dat zijn "bij gebrek aan beter" en kan hij volgend jaar weer zo ontevreden weglopen. Dag investering.
Of van Geel moet hele goeie ajax koffie schenken voor Riquelme.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:58:28 #13
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52328734
quote:
Ajax wil selectie snel op peil brengen
13 augustus 2007

Zonder de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder begon trainer Henk ten Cate maandag samen met de selectie van Ajax aan de voorbereiding op het eerste duel met Slavia Praag in de voorronde van de Champions League.

De oefenmeester weet inmiddels dat hij zijn ploeg nog op minimaal twee plaatsen mag versterken. De nieuwelingen komen vermoedelijk te laat voor de eerste ontmoeting met de Tsjechen van komende woensdag in de Amsterdam ArenA.

"We gaan nog minimaal twee spelers contracteren", beloofde technisch directeur Martin van Geel. "We hebben sinds afgelopen woensdag al contact met sommige jongens en clubs. Het is nu zaak om heel snel te handelen. De nieuwelingen komen normaal gesproken te laat voor de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag. We zouden ze dan morgen moeten vastleggen en zonder een training al moeten laten meespelen."

Van Geel wilde niet zeggen of Andres Mendoza een van de twee beoogde aanwinsten is. De aanvaller uit Peru is op proef bij Ajax en trainde maandag mee met de selectie. "We hebben veel goede dingen over hem gehoord", zei Van Geel over de oud-speler van Club Brugge, Olympique Marseille, Metalurg Donetsk en Dynamo Moskou. "Maar hij hoeft niet een van de twee aanwinsten te zijn. Wie weet halen we in het totaal wel drie spelers. Dat weet ik nu nog niet."

Van Geel was wel duidelijk over de toekomst van de kernspelers van de A-selectie. "Het is uitgesloten dat er nu nog iemand vertrekt", verklaarde de technisch directeur die ook vernomen had dat aanvaller Wayne Rooney van Manchester United opnieuw zijn voet heeft gebroken. "Ook Huntelaar blijft", benadrukte Van Geel nog maar eens.

Trainer Ten Cate ontweek de media. De oefenmeester had behoefte aan rust. De coach weet nog niet of hij tijdens de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag verdediger George Ogararu moet missen. De Roemeen heeft een hamstringblessure en verscheen niet op het trainingsveld. Ten Cate oefende tijdens een partijspelletje met Luis Suarez als linkeraanvaller. Kennedy Bakircioglu verving de vertrokken Sneijder als aanvallende middenvelder.
I would sooner fail than not be among the greatest.
  maandag 13 augustus 2007 @ 13:58:51 #14
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52328744
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef J.Herrer het volgende:
In Zuid Amerika moeten ze zoeken
Porto bijvoorbeeld haalt daar ook hun talenten voor een fooi, en die verkopen ze voor veel geld
Portugese clubs halen vooral brasilianen, en dat is voor hun iets makkelijker scouten natuurlijk.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52328776
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Meneer Wesley snapt de houding van Ajax niet..

WIJ, meneer Wesley, snappen niet dat je de ene week nog zegt nergens heen te gaan en dan gewoon vertrekt. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg dat alles nog mogelijk is.
Dat is toch logisch als de ene week Real zich nog niet heeft gemeld, en de andere week wel?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52328799
Suarez niet meer geblesseerd?
pi_52328832
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef D1 het volgende:

[..]

Portugese clubs halen vooral brasilianen, en dat is voor hun iets makkelijker scouten natuurlijk.
Makkelijker scouten, makkelijk qua taal en Portugal heeft bovendien afwijkende regelgeving m.b.t. het halen van jonge Braziliaanse spelers geloof ik.
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Suarez was blijkbaar nooit echt geblesseerd.
pi_52328839
Ik dacht ook al gelijk aan Huntelaar ---> Manchester door de blessure van Rooney... maar dat zal V Geel dus niet meer laten gebeuren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52328853
quote:
Zn blessure was een fabeltje.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:02:21 #20
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52328855
wie wordt de vervanger van sneijder dan?
Wat moet je anders?
pi_52328876
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef D1 het volgende:

[..]

brasilianen
pi_52328877
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht ook al gelijk aan Huntelaar ---> Manchester door de blessure van Rooney... maar dat zal V Geel dus niet meer laten gebeuren
Wat dacht je van Tevez ------> Manchester? Die hebben ze niet voor jan lul gehaald. Volgens mij loopt Saha daar ook nog rond. Bovendien is Huntelaar een compleet andere voetballer dan Rooney, veel passiever.
pi_52328879
Drenthe en Sneijder doorstaan keuring
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 13:28

Royston Drenthe en Wesley Sneijder hebben maandagochtend zonder problemen de medische keuring doorstaan. De nieuwe aanwinsten van Real Madrid zullen maandagavond om 18:30 uur in het Santiago Bernabéu gepresenteerd worden.
Klik hier!
Drenthe kwam vanochtend in gezelschap van zijn vader om 09:00 uur aan bij het ziekenhuis Sanitas La Moraleja en onderging onder toeziend oog van clubarts Alfonso del Corral een medische keuring.

“De speler verkeert in perfecte vorm en de onderzoeken hebben geen enkel probleem uitgewezen”, luidde de verklaring over de oud-Feyenoorder, die mogelijk woensdag tijdens het Trofeo Ramón de Carranza zal debuteren.

Sneijder arriveerde rond de klok van elf in het ziekenhuis en onderging ook zonder problemen de medische keuring. “Bij Sneijder hebben wij ook geen enkel probleem kunnen constateren. Het is een jonge speler die nog nooit een zware blessure heeft gehad en in topconditie verkeert.”
pi_52328890
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.

Zulke geintjes hoor je niet te pikken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_52328897
Het Real Madrid-topique is een deur verder.
pi_52328961
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.

Zulke geintjes hoor je niet te pikken.
Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.
pi_52329056
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
pi_52329071
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Chivu het volgende:

[..]

Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.
Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.
pi_52329082
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Als dat maar meer vast staat dan de 'Sneijder blijft nog één jaar'..
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52329095
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Uit het oog, uit het hart?
pi_52329141
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.
Suarez:"Ik heb pijn."
Doktor FCG:"Oh ja, ik zie het, je bent minstens tot begin september uit de roulatie!"

Een dokter heeft gauw genoeg door wanneer je een bepaalde blessure faked hoor. Jarenlange ervaring met talloze blessures, dan gaat hij niet ineens de goedgelovige zak uithangen bij een speler die net een arbitragezaak heeft aangespannen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:11:47 #32
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52329162
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:09 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]
Wie is toch die Wesley waar jullie het de hele tijd over hebben?

Maar OT, waarom wordt Medunjanin nooit genoemd. Lijkt me best een aardige (en haalbare) speler voor Ajax. Van Geel heeft het over twee spelers die nog gehaald zullen worden. Als Medunjanin er daar één van is en de andere iets meer ervaring heeft, dan lijkt mij dat best ok.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52329164
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:09 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet. Maar het leek me meer iets voor het Madrid- of Sneijder-topic.
pi_52329172
Omdat Medunjanin van AZ komt en AZ 328 miljoen zal vragen.
pi_52329176
Hoe zet het met Motta van Barcelona dat misschien de vervanger van sneijder?
Nessuno attaca noi senza essere punito.
pi_52329192
Die is bijna rond met AC Milan.
pi_52329199
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Stakky het volgende:
Hoe zet het met Motta van Barcelona dat misschien de vervanger van sneijder?
Motta is geen vervanger van Sneijder, het is een verdedigende middenvelder die eventueel links centraal achterin kan spelen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:13:38 #38
98138 Everett
pi_52329216
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Chivu het volgende:
Omdat Medunjanin van AZ komt en AZ 328 miljoen zal vragen.
Waar baseer je die vraagprijs op?

Er wordt hier over Riquelme en Van der Vaart gesproken...dan lijkt Mednujanin mij haalbaarder.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52329270
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:13 schreef Everett het volgende:

[..]

Waar baseer je die vraagprijs op?

Er wordt hier over Riquelme en Van der Vaart gesproken...dan lijkt Mednujanin mij haalbaarder.
Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:15:19 #40
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_52329278
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Die is bijna rond met AC Milan.
Drie weken geleden ook al.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_52329300
Medujanin... Dat ventje kon nog geen basisplek bij sparta afdwingen en moet maar de beste middenvelder van Nederland vervangen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52329310
Mendunjanin Leuke dingetjes zo nu en dan, maar veel te onregelmatig. Nee dank je. Haal dan Schaars...
pi_52329311
Medunjanin komt tekort voor Ajax, hij komt ook tekort voor AZ. Het is een sierlijke voetballer met mooie acties maar hij is ook tergend traag. Zeker vergeleken met Sneijder.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52329315
Precies wat een vergelijking weer
AFC AJAX
pi_52329341
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Roflbroek het volgende:

[..]

Drie weken geleden ook al.
Ok, maar als Van Geel gisteren aangeeft bij Studio Voetbal dat hij bij Real Madrid heeft gevraagd naar een overbodige speler en schrikt van de salariseisen, dan denk ik niet dat dat bij Motta anders is. Ik denk dat we het vooral moeten zoeken in talenten van subtop-clubs, waardoor ik automatisch meer denk aan Boussafa, Defour etc.
pi_52329343
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef BB-boy het volgende:
Medujanin... Dat ventje kon nog geen basisplek bij sparta afdwingen en moet maar de beste middenvelder van Nederland vervangen?
Inderdaad
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:19:32 #47
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52329403
Is die Fellaini niet iets voor Ajax? Of anders Cassano die mag voor 1.9 weg bij Real?

[ Bericht 40% gewijzigd door stefmans op 13-08-2007 14:24:49 ]
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52329424
quote:
Ontzettend zwaar geblesseerd was ie in groningen
pi_52329427
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ach, Suarez is wel gewend om te duiken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52329444
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:

[..]

Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.
Zo kan je het ook zeggen idd...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:21:17 #51
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52329453
Ik denk dat Perez wel een goeie vervanging is van Sneijder! Wat denken jullie?
Wat moet je anders?
pi_52329470
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ontzettend zwaar geblesseerd was ie in groningen
Ajax koopt alleen spelers die zo fit zijn als een hoentje!
pi_52329494
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Wutangtony het volgende:
Ja jammer die niet bij Ajax in de selectie zit, of wil je hem terug halen?
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_52329496
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Wutangtony het volgende:
Nu je t zegt
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:22:42 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52329497
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ajax koopt alleen spelers die zo fit zijn als een hoentje!
Idd! El Tanque heeft alleen wat rupsband problemen .
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:22:44 #56
98138 Everett
pi_52329500
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef BB-boy het volgende:
Lezen is blijkbaar moeilijk...
Ik zeg niet dat hij Sneijder kan vervangen. Dat kan niemand die haalbaar is voor Ajax. We gaan er dus per definitie op achteruit.
Ik had het erover dat Medunjanin met nog iemand anders best aardige vervanging zou zijn. Ik vergelijk hem dus, voor de duidelijheid, niet met Sneijder. Ajax zou zijn handjes dicht mogen knijpen met een speler als Medunjanin.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:23:31 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52329525
http://www.dumpert.nl/med(...)_rijk_de_gooyer.html
quote:
PSV vindt het 'verwerpelijk en onaanvaardbaar' en vreest dat Perez er last mee krijgt bij Ajax-supporters.

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52329550
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Nee hoor, totaal niet. Maar het leek me meer iets voor het Madrid- of Sneijder-topic.
Je hebt gelijk.
pi_52329583
Puur als speler.....

Cziommer zou een hele goede kunnen zijn, ik durf wel te beweren dat hij momenteel de beste middenvelder van de competitie is geworden. Die speelt erg goed, trefzeker, en kan het niveau zeker aan.
Maar die zal het erg naar zijn zin hebben bij AZ.
pi_52329634
Cziommer klote Duitser blijft maar bij Az
AFC AJAX
pi_52329674
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Everett het volgende:

[..]

Lezen is blijkbaar moeilijk...
Ik zeg niet dat hij Sneijder kan vervangen. Dat kan niemand die haalbaar is voor Ajax. We gaan er dus per definitie op achteruit.
Ik had het erover dat Medunjanin met nog iemand anders best aardige vervanging zou zijn. Ik vergelijk hem dus, voor de duidelijheid, niet met Sneijder. Ajax zou zijn handjes dicht mogen knijpen met een speler als Medunjanin.
Ehm dat denk ik dus niet, dan loopt er in de jeugd ook nog wel wat....
pi_52329702
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Puur als speler.....

Cziommer zou een hele goede kunnen zijn, ik durf wel te beweren dat hij momenteel de beste middenvelder van de competitie is geworden. Die speelt erg goed, trefzeker, en kan het niveau zeker aan.
dat is wel een speler die een beetje op Sneijder lijkt...
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:29:05 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52329738
Mednujanin op de positie van Sneijder ga liever fietsen stelen makker............
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:30:34 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52329788
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52329794
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef stefmans het volgende:
Is die Fellaini niet iets voor Ajax? Of anders Cassano die mag voor 1.9 weg bij Real?
Martin van Geel gaf gisteren bij Studio Voetbal aan dat Ajax wel gesproken heeft met Real over hun 'tweede garnituur', maar dat zelfs die spelers bij De Koninklijke zo'n astronomisch bedrag aan salaris ontvangen dat Ajax hen niet kan betalen.
pi_52329795
Cziommer zou nog best een goede vervanger voor Sneijder kunnen zijn. Maar AZ zal wel een gigantische prijs voor hem vragen inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52329826
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Cziommer zou nog best een goede vervanger voor Sneijder kunnen zijn. Maar AZ zal wel een gigantische prijs voor hem vragen inderdaad.
Plus een stadionverbod voor iedereen die met de transfer te maken heeft.
pi_52329844
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Blight het volgende:

[..]

Alweer?
pi_52329856
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Blight het volgende:

[..]

maandag 13 augustus 2007 @ 14:32:48 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52329865
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Blight het volgende:

[..]

Martin van Geel gaf gisteren bij Studio Voetbal aan dat Ajax wel gesproken heeft met Real over hun 'tweede garnituur', maar zelfs die spelers ontvangen bij De Koninklijke zo'n astronomisch bedrag aan salaris dat Ajax hen niet kan betalen.
Das het hem niet, ze kunnen best 1 speler 5 miljoen euro salaris geven. Maar dat geeft zo'n onderling verschil in de selectie, daar komen ze nooit mee weg.

Verhaal trouwens gisteren op TV dat f'noord in 1 keer zoveel geld kon krijgen dat ze meteen een europese topclub zouden worden vond ik ook eng. Straks krijgen we overal Chelsea's.

Hoelang leeft het voetbal nog? Als redelijk normale sport dan?
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:32:57 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52329870
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:

Simon Cziommer zal na Luis Suarez een volgende persoonlijke favoriet voor Sethje zijn!

pi_52329881
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef BonJovi het volgende:
Cziommer klote Duitser blijft maar bij Az
En als je op die manier blijft redeneren dan koop je inderdaad niets wat niet uit Amsterdam komt...

Heb jij een betere optie? Of zal jij ook Motta roepen?
Die naam hoor ik al sinds vorig seizoen ongeveer.

Cziommer is een wereldspeler, en echt iemand die Ajax zou kunnen versterken.
pi_52329891
Voetbal is toch allang geen redelijk normale sport meer, zie nu al bijvoorbeeld Chelsea en Real?
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:33:52 #74
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52329896
wordt toch een spanjaard ofzo. Die arrogante doorrookte kneus van een HTC zal daar wel voor zorgdragen.
Wat moet je anders?
pi_52329913
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Als je kijkt naar die absurde transferbedragen die deze zomer worden uitgegeven, en eigenlijk het feit dat enkele clubs alles opkopen wat los en vast zit. Dat is een buitengewoon slechte ontwikkeling voor de sport.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:34:54 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52329926
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef kevin6188 het volgende:
Voetbal is toch allang geen redelijk normale sport meer, zie nu al bijvoorbeeld Chelsea en Real?
Nee, maar als "zelfs" fnoord straks een budget van 150 miljoen heeft.....
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:35:08 #77
168255 J.Herrer
pi_52329932
Cziommer Mofkaas
Dan maar liever Dembele voor een paar miljoen meer

Liever helemaal geen AZ speler natuurlijk
pi_52329947
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
wordt toch een spanjaard ofzo. Die arrogante doorrookte kneus van een HTC zal daar wel voor zorgdragen.
ga je mond spoelen met zeep wat kom je hier kloten

en wat gaan we doen woensdag
AFC AJAX
pi_52329973
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:

[..]

3-0
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:36:49 #80
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52329974
Ze zullen wel met Buffel aankomen of zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_52329986
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Enchanter het volgende:
Ze zullen wel met Buffel aankomen of zo
+ Elmander en Engelaar.

pi_52329990
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Das het hem niet, ze kunnen best 1 speler 5 miljoen euro salaris geven. Maar dat geeft zo'n onderling verschil in de selectie, daar komen ze nooit mee weg.

Verhaal trouwens gisteren op TV dat f'noord in 1 keer zoveel geld kon krijgen dat ze meteen een europese topclub zouden worden vond ik ook eng. Straks krijgen we overal Chelsea's.

Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.

Wat dat Feyenoord verhaal betreft.. Het is jammer dat geld de enige manier is om nog aan te kunnen haken bij de Europese top. Als de Nederlandse clubs ooit weer écht mee willen doen met de top van Europa dan zal men toch de ziel van de club moeten verkopen, vrees ik..
pi_52330001
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
Cziommer Mofkaas

Dembele als vervanger van Sneijder.....

Voetbal is niet meer normaal, "money makes the world go around"

Zonder geld red je het niet, neem AZ als voorbeeld. Als Scheringa niet zijn geld erin gestoken had, dan speelde we nog steeds ergens zo rond de 10e plek denk ik.
Met geld kan je geld maken, en de grote clubs worden groter, en de kleinere kleiner..

Kwestie van tijd..
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:38:45 #84
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52330028
quote:

[..]

kuch kopenhagen emh gok op 2-1 winst
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52330032
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
jij bent een doorrookte kneus
pi_52330051
quote:

[..]

Ik hoop 3-0, maar denk 3-1.
pi_52330066
ik denk dat steek er helemaal niks doorlaat, volgens mij verkeerd hij echt in een topvorm!
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:40:22 #88
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330073
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:

[..]

Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.

Wat dat Feyenoord verhaal betreft.. Het is jammer dat geld de enige manier is om nog aan te kunnen haken bij de Europese top. Als de Nederlandse clubs ooit weer écht mee willen doen met de top van Europa dan zal men toch de ziel van de club moeten verkopen, vrees ik..
Bij Ajax spelen is een prima baan hoor, Suarez begint met 875.000 per jaar, oplopend naar 1.1 miljoen. Das toch al een fiks bedrag. Een Sneijder zal zeker meer verdiend hebben.

Kan je nagaan wat ze bij Real verdienen als zelfs de 2de garnituur niet te betalen is. Dus dan kan een echte topper gewoon nooit gehaald worden ook al hebben ze geld voor de transfer. Dat pikt een Stam niet .
Get woke, go broke!
pi_52330076
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52330091
Kluivert als vervanger van Sneijder

Maja weer type Perez speler, meer aanvaller als middenvelder..
pi_52330095
Godver.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:41:28 #92
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_52330103
quote:

[..]

Omdat ik fan ben van Ajax hoef ik niet altijd alle trainers relaxte kerels te vinden. Ik vind HTC gewoon geen reet aan. Daarnaast ben ik nog niet 100 % overtuigd van zijn trainerskwaliteiten bij Ajax. Maar dat zal dit jaar blijken...
Wat moet je anders?
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:42:08 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330121
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kluivert als vervanger van Sneijder

Maja weer type Perez speler, meer aanvaller als middenvelder..
nee dank je, we hebben Mitea en Manu al om nooit te spelen en toch betaald te krijgen.
Get woke, go broke!
pi_52330136
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.

Bovendien hadden we destijds Sneijder en was het al lang zeker dat Perez zou komen.
pi_52330145
Precies Stekelenburg is echt goed bezig word echt een topper
AFC AJAX
pi_52330153
Opzouten met Cziommer.. kan leuk voetballen, maar een dergelijke etterbak hoef ik niet wekelijks te zien..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52330184
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef Cheiron het volgende:
Opzouten met Cziommer.. kan leuk voetballen, maar een dergelijke etterbak hoef ik niet wekelijks te zien..
Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?
Niet dat ik Cziommer wel bij Ajax wil trouwens, maar dat heeft meer met het prijskaartje te maken.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:44:49 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52330203
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef Bananenman het volgende:
Godverdommeteringbendeklerekut aahh
dat ja

wanneer mogen we hem uitzwaaien?
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:45:07 #99
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52330212
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:

[..]

Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_52330234
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Blight het volgende:

[..]

Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?
Niet dat ik Cziommer wel bij Ajax wil trouwens, maar dat heeft meer met het prijskaartje te maken.
De laatste 2 seizoenen eigenlijk wel ja.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:46:06 #101
52871 Blight
Supersized.
pi_52330238
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Zelfs Birmingham City heeft een ruimer salarisbudget dan Ajax.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:46:30 #102
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330246
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:

[..]

NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:48:06 #103
52871 Blight
Supersized.
pi_52330296
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.
Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.
pi_52330397

Succes tegen Praag jongens

pi_52330400
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Blight het volgende:

[..]

Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.
Vooral als de duurbetaalde spelers niet presteren
pi_52330401
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
Cziommer Mofkaas

Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
pi_52330439

Wie rijdt er in een kever?
pi_52330450
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Succes tegen Praag jongens

Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:52:57 #109
52871 Blight
Supersized.
pi_52330474
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.

maandag 13 augustus 2007 @ 14:54:07 #110
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52330522
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Longmen het volgende:

[..]

Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:54:13 #111
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52330528
Haal aub Boussoufa van Geel
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52330543
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.
Bovendien hadden we destijds Sneijder en was het al lang zeker dat Perez zou komen.
Maar goed, ook al is hij het niet waard, het zal wel uitdraaien op een transfer die veel te veel geld kost.... Anders krijg je echt een Elmander, Ono, Buffel, etc.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:55:18 #113
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52330557
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

idd

het zal wel bij hem thuis zijn
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:55:46 #114
168255 J.Herrer
pi_52330568
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die spelers van AZ zijn nationaal dan misschien wel leuke spelers, maar je gaat ze nooit kwijtraken aan een Europese topper
Ik zie Cziommer bijv. over 5 jaar niet bij Barcelona of Arsenal spelen

Ik heb het nooit over Buffel gehad, laat ze maar gewoon een talent halen met veel potentie die je voor het 3-dubbele kan verkopen
pi_52330580
Toen ik een tijdje geleden Boussoufa als vervanger voor Sneijder opperde zei iedereen nog dat hij vooral een linksbuiten is. Wat is het nou.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:56:23 #116
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52330586
woensdag dus Wesley uitzwaaien
pi_52330589
quote:

[..]

stiekem wou je erbij zijn he
AFC AJAX
pi_52330599
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.

[afbeelding]
Ja hoor die mag van mij best komen. Denk dat dat nog het dichtst benadert wat we zoeken.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:57:28 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52330616
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Toen ik een tijdje geleden Boussoufa als vervanger voor Sneijder opperde zei iedereen nog dat hij vooral een linksbuiten is. Wat is het nou.
Kan beide posities aardig invullen, zelf speelt hij liever centraal. Hem halen zou wel een goede zet zijn, aangezien hij zowel op tien als op de linksbuiten-positie terecht kan.
  maandag 13 augustus 2007 @ 14:58:26 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330636
Tja, we kunnen voor Woensdag niemand verwachten denk ik. Een goed lokkertje zou een vrijwel zekere uitslag zijn in het voordeel van Ajax, dan kan je een speler iig CL beloven.

Wie er ook komt, die zal Woensdag toch nooit meespelen ook al komt ie vandaag nog.
Get woke, go broke!
pi_52330652
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Die spelers van AZ zijn nationaal dan misschien wel leuke spelers, maar je gaat ze nooit kwijtraken aan een Europese topper
Ik zie Cziommer bijv. over 5 jaar niet bij Barcelona of Arsenal spelen

Ik heb het nooit over Buffel gehad, laat ze maar gewoon een talent halen met veel potentie die je voor het 3-dubbele kan verkopen
Cziommer misschien niet, maar spelers als Dembele, Schaars, Pelle denk ik wel. Maar goed AZ zal een gigantisch bedrag vragen en dus lijkt me dat niet verstandig.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:00:04 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330680
Bij AZ shoppen lijkt me voor Ajax echt geen optie op het moment nee.
Get woke, go broke!
pi_52330685
quote:

[..]

maandag 13 augustus 2007 @ 15:00:49 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52330703
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Tja, we kunnen voor Woensdag niemand verwachten denk ik. Een goed lokkertje zou een vrijwel zekere uitslag zijn in het voordeel van Ajax, dan kan je een speler iig CL beloven.

Wie er ook komt, die zal Woensdag toch nooit meespelen ook al komt ie vandaag nog.
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
pi_52330711
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan beide posities aardig invullen, zelf speelt hij liever centraal. Hem halen zou wel een goede zet zijn, aangezien hij zowel op tien als op de linksbuiten-positie terecht kan.
Dan moeten we hem wel vastleggen voor fenerbahce-anderlecht.

edit: wat je hierboven al zei dus.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:02:25 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52330746
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
Dat soort dingen weet V Geel uiteraard ook wel . We zullen zien dan vandaag/morgen .
Get woke, go broke!
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:02:41 #127
52871 Blight
Supersized.
pi_52330751
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen? .
pi_52330821
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen? .
Bel em anders ff
pi_52330825
Heeft Anderlecht ooit 10 miljoen gehad voor een speler?
pi_52330875
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Heeft Anderlecht ooit 10 miljoen gehad voor een speler?
Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.
pi_52330885
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]

Wie rijdt er in een kever?
Dat is het 45 km auto'tje van Patje
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52330908
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.
Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:11:02 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52330982
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.
Dat zijn subtoppers, die hoogstens UEFA Cup spelen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:12:06 #134
168255 J.Herrer
pi_52331009
Koller als backup was niet eens zo'n slecht idee
Kan ook nog iets langer mee dan die Urzaiz en is volgens mij ook meer een killer
pi_52331053
Mooi plaatje na de wedstrijd AZ-Inter:

wie zaait zal oogsten.....
pi_52331057
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:07 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat is het 45 km auto'tje van Patje
pi_52331068
Tsja.. ik ben benieuwd wie de alternatieven zijn.. Ik denk niet dat een Riquelme naar ajax komt..

Mochten we trouwens nog een keeper zoeken.. heeft iemand wel eens die keeper van Fulham gezien?

Damn die gast is verdomd goed!
pi_52331094
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:

[afbeelding]
pi_52331099
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef J.Herrer het volgende:
Koller als backup was niet eens zo'n slecht idee
Kan ook nog iets langer mee dan die Urzaiz en is volgens mij ook meer een killer
En altijd geblesseerd, goede aankoop dan.
pi_52331162
Koller is niet zo'n speler die bij Ajax past volgens mij...
pi_52331172
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. ik ben benieuwd wie de alternatieven zijn.. Ik denk niet dat een Riquelme naar ajax komt..

Mochten we trouwens nog een keeper zoeken.. heeft iemand wel eens die keeper van Fulham gezien?

Damn die gast is verdomd goed!
Warner speelt ook een keer een wedstrijd goed Is de reserve keeper van Fulham.

En je kan het meer de spitsen van Arsenal verwijten dat ze zo weinig scoren
pi_52331234
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:20:51 #143
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_52331275
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Bij AZ shoppen lijkt me voor Ajax echt geen optie op het moment nee.
Ik zie Dirk Scheringa en Martin van Geel niet direct gezellig rond de tafel gaan zitten nee.
Had Van Geel niet een stadion-verbod of zoiets gekregen vanwege zijn overstap naar Ajax?
Burnt to the core but not broken
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:22:12 #144
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52331320
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Omdat hij bij Ajax geen al te veel speeltijd verwachtte.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52331321
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:

[..]

Toen hij getekend had wel ja, daarvoor liep hij nog te verkondigen dat hij zo graag naar Ajax wilde omdat het de mooiste club van Nederland was. Maar goed geen garantie voor een basisplek was genoeg om naar een mindere club te gaan (waar hij ook geen basisplaats heeft).
pi_52331539
En deze knul, onze Keniaan?
http://www.ad.nl/sport/article1340338.ece
pi_52331606
2 mei
AFC AJAX
pi_52331624
Hoe zit het bv met zo'n Schweinsteiger?
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:32:55 #149
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52331633
quote:

[afbeelding]
En dat op az.nl. Mag dat wel van Dirk
Jawel, je keek.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:33:21 #150
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52331642
quote:

[afbeelding]
die foto met van Gaal en Maxwell en Shota
pi_52331741
Kom maar op met die replacements dan.
pi_52331891
quote:
Ajax staat op het punt zich met minimaal twee spelers te versterken. De gesprekken met de beoogde versterkingen en hun clubs lopen al een paar dagen. Op dit moment is men met informatie naar buiten toe erg terughoudend, maar dat het om een (linker)aanvaller en een aanvallende middenvelder gaat, is inmiddels wel duidelijk geworden. Vanwege het feit dat Ajax een beursgenoteerd fonds is, moet men uiterste zorgvuldigheid betrachten met dit soort informatie. Het is echter de bedoeling van de Amsterdammers om voor het einde van de week met beide versterkingen rond te zijn.
Voetbal online
pi_52331960
Staat in principe weinig nieuws in
pi_52331979
Ben benieuwd wanneer we iets horen
pi_52331985
Is Riquelme al in Amsterdam gesignaleerd?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:47:48 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52332035
quote:
ik zat zaterdag bij iemand thuis, een goede vriend van ten cate, die werd op dat moment gebeld door henk die vertelde dat wesley zo goed als weg was en er 2 spelers op schiphol zijn geland die henk zag als waardige vervangers

2 middenvelders had hij het over trouwens
Inside information dus!
pi_52332060
Emerson van Real naar Milan? Zou Motta naar Milan dan nog steeds doorgaan? Ben benieuwd.
pi_52332067
Van wie dan wel niet?
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:48:42 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_52332070
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inside information dus!
Steef?
pi_52332096
Riquelme voor 8 miljoen? Lijkt me sterk, zijn salaris is de helft van dat bedrag ( minimaal! )
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:49:32 #161
52871 Blight
Supersized.
pi_52332099
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
Is Riquelme al in Amsterdam gesignaleerd?
Nee. Theo Janssen is wel bij frietkot Schanulleke aan het Damrak gespot.
pi_52332123
quote:

[..]

Inside information dus!
neef van Maduro zeker
AFC AJAX
pi_52332183
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
pi_52332203
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Waarom?
pi_52332218
quote:
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Seedorf is te mooi om waar te zijn, dat kan gewoon niet.

Zou Van Geel echt een held vinden als hem dat lukt, maar heb er weinig vertrouwen in.
pi_52332227
Seedorf come home
AFC AJAX
pi_52332241
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:53 schreef Madine het volgende:

[..]

Waarom?
Om Stekelenburg op te volgen.

pi_52332242
quote:

[..]

Inside information dus!
Wacht eens, zaterdagavond was de JCS, dus dat klopt niet helemaal, toch?
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:55:33 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52332289
Iemand op MSN meldde dit, weet niet of ik er veel waarde aan moet hechten.
pi_52332333
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand op MSN meldde dit, weet niet of ik er veel waarde aan moet hechten.
was zijn naam MaRtIn vAn GeEl?
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:57:12 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52332335
Seedorf, waarom zou hij? Hij wil in Italie zijn carriere afmaken, verdient daar bakkken, krijgt daar wel respect.....

No fucking way lijkt me dus .
Get woke, go broke!
pi_52332402
v. Geel is zaterdag na Ajax-PSV benaderd door Real.
  maandag 13 augustus 2007 @ 15:59:46 #173
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52332426
Van Geel klonk wel alsof er meer speelde rondom Motta aan de telefoon bij Jack,hugo en youri
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:00:43 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52332462
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee, mAaRtUh FoNtEiN ofzo.
pi_52332482
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef Sethje het volgende:
Van Geel klonk wel alsof er meer speelde rondom Motta aan de telefoon bij Jack,hugo en youri
Nogal ja
pi_52332488
quote:
BRON??
pi_52332504
Ja viel me ook al op, hij kon het nit uitsluiten. Maar we moeten niet te veel verwachten laat ze ons maar verassen.
AFC AJAX
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:02:10 #178
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52332512
ik zie het allemaal wel hoor, word helemaal gek van al die namen
pi_52332522
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

BRON??
Wat snap je niet aan 'Op dapperestrijders weblog wordt ook...' ?
pi_52332538
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Houniet het volgende:
word helemaal gek van al die namen
Waarom denk je dat ik 't hier even kom vertellen
pi_52332554
1 van die namen zal wel komen denk ik
pi_52332568
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan 'Op dapperestrijders weblog wordt ook...' ?
Sorry, overheen gelezen doordat ik de naam Seedorf zag staan.
pi_52332573
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef DouweEgbert het volgende:
v. Geel is zaterdag na Ajax-PSV benaderd door Real.
Raken we van Geel nu ook al kwijt aan die Spanjolen?
pi_52332585
Seedorf.. not in a million years!
pi_52332598
Seedorf in nederland?
pi_52332599
hij was fijn
AFC AJAX
pi_52332602
Seedorf...
pi_52332613
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

En die Seedorf rumour: T wordt steeks gekker. Zometeen meldt een site dat htC een balletje heeft opgegooid bij Ronaldinho, omdat die twee zo goed samen kunnen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:06:16 #189
52871 Blight
Supersized.
pi_52332664
Dat gastenboek op Boussoufa.com! !
quote:
Edgar D.
10-08-07 12:58:14

Mbark,

Als je straks in de Arena te bewonderen bent dan sta ik achter je hoor.

Tot volgende week,
Edgar D.

---------------
Wesley S
10-08-07 12:01:08

Hey Mbark,

Als ik straks web ben wil jij dan aub tekenen voor disndag??

--------------------------
Klaas Jan Huntelaar
10-08-07 12:00:50

Kom maar met die assists Boussie. Van wesley krijg ik er niet genoeg. Liever een leipe mokro op 10 ipv een arogante kaaskop

Zie je in Mokum

Mzzl
Klaas
Doet me ergens aan denken..
pi_52332695
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Bananenman het volgende:
Seedorf...
Haat tegen hem?
pi_52332700
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]

Ik voel een gesloten gastenboek aankomen
pi_52332702
Babel fotowebsite
AFC AJAX
pi_52332726
quote:
[..]

Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!
pi_52332737
quote:
[..]

maandag 13 augustus 2007 @ 16:08:52 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52332751
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef BonJovi het volgende:
Babel fotowebsite
idd
pi_52332797
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:10:20 #197
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_52332805
quote:
[..]

Krijgen we dat weer ...
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:10:37 #198
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52332810
kword gek van al die namen zeg

Liefst natuurlijk Motta en Riquelme, maar met Boussafa/Medunjanin bnek ook tevreden
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52332813
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 16:07 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haat tegen hem?
Nee, maar vind gewoon dat we nu wel genoeg oudjes hebben teruggehaald
  maandag 13 augustus 2007 @ 16:11:30 #200
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52332847
Seedorf.. no way. Het zou fantastisch zijn, maar er zijn echt een miljoen redenen voor hem om geen stap in de Arena te zetten. Ik wordt een beetje gek van al die namen. Meestal is het dan zo dat er 2 middelmatige namen uitkomen en dat iedereen teleurgesteld is..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')