quote:'Ik snapte houding van Ajax niet'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 10:00
De transfer naar Real Madrid was nog maar net in kannen en kruiken, of een verslaggever van de Spaanse sportkrant AS stond zondagavond al op de stoep van de woning van Wesley Sneijder. De middenvelder werd in het maagdelijke wit gehesen en gaf zijn eerste interview als Merengue.
“Ik ben best wel nerveus”, gaf de middenvelder toe. “Real Madrid is toch één van de grootste clubs ter wereld. Gelukkig is nu alles achter de rug en is de transfer afgerond. Ik wilde dolgraag naar Real Madrid en dat is nu realiteit. Ik kan niet wachten om kennis te maken met mijn nieuwe ploeggenoten.”
“Nooit heb ik er bij nagedacht dat ik voor een club als Real zou kunnen spelen. Je weet nooit wat er kan gebeuren, maar dit is wel heel speciaal. Een lekker gevoel. De geschiedenis van Real Madrid? Eerlijk gezegd weet ik niet heel veel, maar ik weet wel wat voor impact deze club heeft over de hele wereld. Ik ben weg van de kleur wit en het Santiago Bernabéu is een prachtig stadion.”
“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”
“Of ik het bestuur van Ajax heb overgehaald? Néé. Het bestuur van Ajax vond het eerste bod van Real onvoldoende. Ik heb wel gezegd dat ik graag voor een club als Real Madrid wilde spelen. Dat daarmee een droom zou uitkomen. Gelukkig deed de club een verhoogde aanbieding en komt mijn droom alsnog uit. Mijn favoriete speler bij Real Madrid? Dan ga ik voor van Ruud van Nistelrooy. Dat is een geweldige speler met een geweldige persoonlijkheid.”
“Mijn goede en slechte punten? Ik ben tweebenig en daarnaast maak ik veel doelpunten. Dat zijn eigenschappen die trainers zeer zeker waarderen. Dat hoop ik ook bij Real Madrid te laten zien. Slechte punten…Dat laat ik de trainers beoordelen. Ik heb vijf jaar bij Ajax in het eerste elftal gespeeld en heb nu deze transfer afgedwongen. Ik moet nog veel leren en ik weet zeker dat ik dat de komende jaren ook ga doen.”
“Ik denk wel dat de speelstijl van Real Madrid bij mij past. Daarnaast is de Primera División een prachtige competitie om in te spelen. Ik hoop zoveel mogelijk titels te winnen en aan het madridismo te laten zien wie Wesley Sneijder is. Wat ik zal gaan toevoegen? Goede vraag. Ik kan alleen maar mijn uiterste best doen. Ik ben nog jong en met grote spelers aan mijn zijde zal dat ongetwijfeld lukken.
“Ik weet nog weinig over hoe Bernd Schuster wil gaan spelen. Ik heb gelezen dat hij een uitstekende trainer is met een geweldige mentaliteit, half Duits en half Spaans. Schuster wil georganiseerd spelen, maar voor de rest weet ik nog weinig. Dat komt ook pas later aan de orde. De komende dagen staat er veel op het programma. Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen.”
Das al puur een kwestie van niet willen, levert enkel problemen op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Riquelme dus ook
Precies. En als zo'n jongen komt zal dat zijn "bij gebrek aan beter" en kan hij volgend jaar weer zo ontevreden weglopen. Dag investering.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Te hoge salarisschaal, kan streep doorheen.
quote:Ajax wil selectie snel op peil brengen
13 augustus 2007
Zonder de naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder begon trainer Henk ten Cate maandag samen met de selectie van Ajax aan de voorbereiding op het eerste duel met Slavia Praag in de voorronde van de Champions League.
De oefenmeester weet inmiddels dat hij zijn ploeg nog op minimaal twee plaatsen mag versterken. De nieuwelingen komen vermoedelijk te laat voor de eerste ontmoeting met de Tsjechen van komende woensdag in de Amsterdam ArenA.
"We gaan nog minimaal twee spelers contracteren", beloofde technisch directeur Martin van Geel. "We hebben sinds afgelopen woensdag al contact met sommige jongens en clubs. Het is nu zaak om heel snel te handelen. De nieuwelingen komen normaal gesproken te laat voor de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag. We zouden ze dan morgen moeten vastleggen en zonder een training al moeten laten meespelen."
Van Geel wilde niet zeggen of Andres Mendoza een van de twee beoogde aanwinsten is. De aanvaller uit Peru is op proef bij Ajax en trainde maandag mee met de selectie. "We hebben veel goede dingen over hem gehoord", zei Van Geel over de oud-speler van Club Brugge, Olympique Marseille, Metalurg Donetsk en Dynamo Moskou. "Maar hij hoeft niet een van de twee aanwinsten te zijn. Wie weet halen we in het totaal wel drie spelers. Dat weet ik nu nog niet."
Van Geel was wel duidelijk over de toekomst van de kernspelers van de A-selectie. "Het is uitgesloten dat er nu nog iemand vertrekt", verklaarde de technisch directeur die ook vernomen had dat aanvaller Wayne Rooney van Manchester United opnieuw zijn voet heeft gebroken. "Ook Huntelaar blijft", benadrukte Van Geel nog maar eens.
Trainer Ten Cate ontweek de media. De oefenmeester had behoefte aan rust. De coach weet nog niet of hij tijdens de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag verdediger George Ogararu moet missen. De Roemeen heeft een hamstringblessure en verscheen niet op het trainingsveld. Ten Cate oefende tijdens een partijspelletje met Luis Suarez als linkeraanvaller. Kennedy Bakircioglu verving de vertrokken Sneijder als aanvallende middenvelder.
Portugese clubs halen vooral brasilianen, en dat is voor hun iets makkelijker scouten natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:55 schreef J.Herrer het volgende:
In Zuid Amerika moeten ze zoeken
Porto bijvoorbeeld haalt daar ook hun talenten voor een fooi, en die verkopen ze voor veel geld
Dat is toch logisch als de ene week Real zich nog niet heeft gemeld, en de andere week wel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Meneer Wesley snapt de houding van Ajax niet..
WIJ, meneer Wesley, snappen niet dat je de ene week nog zegt nergens heen te gaan en dan gewoon vertrekt. Hou dan gewoon je bek dicht en zeg dat alles nog mogelijk is.
Makkelijker scouten, makkelijk qua taal en Portugal heeft bovendien afwijkende regelgeving m.b.t. het halen van jonge Braziliaanse spelers geloof ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef D1 het volgende:
[..]
Portugese clubs halen vooral brasilianen, en dat is voor hun iets makkelijker scouten natuurlijk.
Suarez was blijkbaar nooit echt geblesseerd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Suarez niet meer geblesseerd?
Zn blessure was een fabeltje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
brasilianenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef D1 het volgende:
[..]
Portugese clubs halen vooral brasilianen, en dat is voor hun iets makkelijker scouten natuurlijk.
Wat dacht je van Tevez ------> Manchester? Die hebben ze niet voor jan lul gehaald. Volgens mij loopt Saha daar ook nog rond. Bovendien is Huntelaar een compleet andere voetballer dan Rooney, veel passiever.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht ook al gelijk aan Huntelaar ---> Manchester door de blessure van Rooney... maar dat zal V Geel dus niet meer laten gebeuren
Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.
Zulke geintjes hoor je niet te pikken.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Het Real Madrid-topique is een deur verder.
Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:05 schreef Chivu het volgende:
[..]
Blijft de vraag van welke kant het een fabeltje was. Suarez is toch echt geen afgestudeerd medicus die zijn eigen diagnose kan stellen, en Groningen was er natuurlijk ook bij gebaat dat Suarez zou blijven. Dat wilden ze immers zo graag. Een blessure voor een maand kwam ook hen goed uit.
Als dat maar meer vast staat dan de 'Sneijder blijft nog één jaar'..quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht ook al gelijk aan Huntelaar ---> Manchester door de blessure van Rooney... maar dat zal V Geel dus niet meer laten gebeuren
Uit het oog, uit het hart?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef Urquhart het volgende:
Het Real Madrid-topique is een deur verder.
Suarez:"Ik heb pijn."quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is nog altijd Suarez die zegt dat hij pijn heeft. Desnoods doet ie alsof, Groningen zal hem wel moeten geloven.
Wie is toch die Wesley waar jullie het de hele tijd over hebben?quote:
Motta is geen vervanger van Sneijder, het is een verdedigende middenvelder die eventueel links centraal achterin kan spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Stakky het volgende:
Hoe zet het met Motta van Barcelona dat misschien de vervanger van sneijder?
Waar baseer je die vraagprijs op?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Chivu het volgende:
Omdat Medunjanin van AZ komt en AZ 328 miljoen zal vragen.
Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:13 schreef Everett het volgende:
[..]
Waar baseer je die vraagprijs op?
Er wordt hier over Riquelme en Van der Vaart gesproken...dan lijkt Mednujanin mij haalbaarder.
Drie weken geleden ook al.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
Die is bijna rond met AC Milan.
Ok, maar als Van Geel gisteren aangeeft bij Studio Voetbal dat hij bij Real Madrid heeft gevraagd naar een overbodige speler en schrikt van de salariseisen, dan denk ik niet dat dat bij Motta anders is. Ik denk dat we het vooral moeten zoeken in talenten van subtop-clubs, waardoor ik automatisch meer denk aan Boussafa, Defour etc.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef BB-boy het volgende:
Medujanin... Dat ventje kon nog geen basisplek bij sparta afdwingen en moet maar de beste middenvelder van Nederland vervangen?
Ontzettend zwaar geblesseerd was ie in groningenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef De_Ananas het volgende:
Ach, Suarez is wel gewend om te duiken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als die blessure van Suarez een fabeltje was, zou ik hem meteen in een ton stoppen en van de hoge duikplank gooien.
Zo kan je het ook zeggen idd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Omdat AZ een kleine stakkerige kutclub is die tegen de grote broer Ajax aan probeert te schoppen en daarom een onrealistische vraagprijs gaat vragen.
Ajax koopt alleen spelers die zo fit zijn als een hoentje!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ontzettend zwaar geblesseerd was ie in groningen![]()
Ja jammer die niet bij Ajax in de selectie zit, of wil je hem terug halen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Wutangtony het volgende:
Ik denk dat Perez wel een goeie vervanging is van Sneijder! Wat denken jullie?
Nu je t zegtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Wutangtony het volgende:
Ik denk dat Perez wel een goeie vervanging is van Sneijder! Wat denken jullie?
Idd! El Tanque heeft alleen wat rupsband problemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ajax koopt alleen spelers die zo fit zijn als een hoentje!![]()
Lezen is blijkbaar moeilijk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef BB-boy het volgende:
Medujanin... Dat ventje kon nog geen basisplek bij sparta afdwingen en moet maar de beste middenvelder van Nederland vervangen?
quote:PSV vindt het 'verwerpelijk en onaanvaardbaar' en vreest dat Perez er last mee krijgt bij Ajax-supporters.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet. Maar het leek me meer iets voor het Madrid- of Sneijder-topic.
Ehm dat denk ik dus niet, dan loopt er in de jeugd ook nog wel wat....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Everett het volgende:
[..]
Lezen is blijkbaar moeilijk...
Ik zeg niet dat hij Sneijder kan vervangen. Dat kan niemand die haalbaar is voor Ajax. We gaan er dus per definitie op achteruit.
Ik had het erover dat Medunjanin met nog iemand anders best aardige vervanging zou zijn. Ik vergelijk hem dus, voor de duidelijheid, niet met Sneijder. Ajax zou zijn handjes dicht mogen knijpen met een speler als Medunjanin.
dat is wel een speler die een beetje op Sneijder lijkt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Puur als speler.....
Cziommer zou een hele goede kunnen zijn, ik durf wel te beweren dat hij momenteel de beste middenvelder van de competitie is geworden. Die speelt erg goed, trefzeker, en kan het niveau zeker aan.
Maar die zal het erg naar zijn zin hebben bij AZ.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_rijk_de_gooyer.html
Martin van Geel gaf gisteren bij Studio Voetbal aan dat Ajax wel gesproken heeft met Real over hun 'tweede garnituur', maar dat zelfs die spelers bij De Koninklijke zo'n astronomisch bedrag aan salaris ontvangen dat Ajax hen niet kan betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef stefmans het volgende:
Is die Fellaini niet iets voor Ajax? Of anders Cassano die mag voor 1.9 weg bij Real?
Plus een stadionverbod voor iedereen die met de transfer te maken heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef koningdavid het volgende:
Cziommer zou nog best een goede vervanger voor Sneijder kunnen zijn. Maar AZ zal wel een gigantische prijs voor hem vragen inderdaad.
Alweer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Plus een stadionverbod voor iedereen die met de transfer te maken heeft.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Plus een stadionverbod voor iedereen die met de transfer te maken heeft.
Das het hem niet, ze kunnen best 1 speler 5 miljoen euro salaris geven. Maar dat geeft zo'n onderling verschil in de selectie, daar komen ze nooit mee weg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Blight het volgende:
[..]
Martin van Geel gaf gisteren bij Studio Voetbal aan dat Ajax wel gesproken heeft met Real over hun 'tweede garnituur', maar zelfs die spelers ontvangen bij De Koninklijke zo'n astronomisch bedrag aan salaris dat Ajax hen niet kan betalen.
Simon Cziommer zal na Luis Suarez een volgende persoonlijke favoriet voor Sethje zijn!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef fuckbuddy het volgende:
Cziommer zou een hele goede kunnen zijn, ik durf wel te beweren dat hij momenteel de beste middenvelder van de competitie is geworden. Die speelt erg goed, trefzeker, en kan het niveau zeker aan.
Maar die zal het erg naar zijn zin hebben bij AZ.
En als je op die manier blijft redeneren dan koop je inderdaad niets wat niet uit Amsterdam komt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef BonJovi het volgende:
Cziommer klote Duitser blijft maar bij Az
Dat is een goede vraag. Als je kijkt naar die absurde transferbedragen die deze zomer worden uitgegeven, en eigenlijk het feit dat enkele clubs alles opkopen wat los en vast zit. Dat is een buitengewoon slechte ontwikkeling voor de sport.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoelang leeft het voetbal nog? Als redelijk normale sport dan?
Nee, maar als "zelfs" fnoord straks een budget van 150 miljoen heeft.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef kevin6188 het volgende:
Voetbal is toch allang geen redelijk normale sport meer, zie nu al bijvoorbeeld Chelsea en Real?
ga je mond spoelen met zeep wat kom je hier klotenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
wordt toch een spanjaard ofzo. Die arrogante doorrookte kneus van een HTC zal daar wel voor zorgdragen.
3-0quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met zeep wat kom je hier kloten
en wat gaan we doen woensdag
+ Elmander en Engelaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Enchanter het volgende:
Ze zullen wel met Buffel aankomen of zo
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das het hem niet, ze kunnen best 1 speler 5 miljoen euro salaris geven. Maar dat geeft zo'n onderling verschil in de selectie, daar komen ze nooit mee weg.
Verhaal trouwens gisteren op TV dat f'noord in 1 keer zoveel geld kon krijgen dat ze meteen een europese topclub zouden worden vond ik ook eng. Straks krijgen we overal Chelsea's.
Hoelang leeft het voetbal nog? Als redelijk normale sport dan?
Dembele als vervanger van Sneijder.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
CziommerMofkaas
Dan maar liever Dembele voor een paar miljoen meer
Liever helemaal geen AZ speler natuurlijk
kuch kopenhagen emh gok op 2-1 winstquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jij bent een doorrookte kneusquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
wordt toch een spanjaard ofzo. Die arrogante doorrookte kneus van een HTC zal daar wel voor zorgdragen.
Ik hoop 3-0, maar denk 3-1.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij Ajax spelen is een prima baan hoor, Suarez begint met 875.000 per jaar, oplopend naar 1.1 miljoen. Das toch al een fiks bedrag. Een Sneijder zal zeker meer verdiend hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.
Wat dat Feyenoord verhaal betreft.. Het is jammer dat geld de enige manier is om nog aan te kunnen haken bij de Europese top. Als de Nederlandse clubs ooit weer écht mee willen doen met de top van Europa dan zal men toch de ziel van de club moeten verkopen, vrees ik..
Omdat ik fan ben van Ajax hoef ik niet altijd alle trainers relaxte kerels te vinden. Ik vind HTC gewoon geen reet aan. Daarnaast ben ik nog niet 100 % overtuigd van zijn trainerskwaliteiten bij Ajax. Maar dat zal dit jaar blijken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee dank je, we hebben Mitea en Manu al om nooit te spelen en toch betaald te krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kluivert als vervanger van Sneijder
Maja weer type Perez speler, meer aanvaller als middenvelder..
Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef Cheiron het volgende:
Opzouten met Cziommer.. kan leuk voetballen, maar een dergelijke etterbak hoef ik niet wekelijks te zien..
dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef Bananenman het volgende:
Godverdommeteringbendeklerekut aahh
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.
De laatste 2 seizoenen eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?
Niet dat ik Cziommer wel bij Ajax wil trouwens, maar dat heeft meer met het prijskaartje te maken.
Dat betwijfel ik. Zelfs Birmingham City heeft een ruimer salarisbudget dan Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.
NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.
Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.
Vooral als de duurbetaalde spelers niet presterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
CziommerMofkaas
Dan maar liever Dembele voor een paar miljoen meer
Liever helemaal geen AZ speler natuurlijk
Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Succes tegen Praag jongens
![]()
![]()
Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?![]()
Maar goed, ook al is hij het niet waard, het zal wel uitdraaien op een transfer die veel te veel geld kost.... Anders krijg je echt een Elmander, Ono, Buffel, etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.
Bovendien hadden we destijds Sneijder en was het al lang zeker dat Perez zou komen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.![]()
Die spelers van AZ zijn nationaal dan misschien wel leuke spelers, maar je gaat ze nooit kwijtraken aan een Europese topperquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
[..]
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.![]()
Ja hoor die mag van mij best komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.
[afbeelding]
Kan beide posities aardig invullen, zelf speelt hij liever centraal. Hem halen zou wel een goede zet zijn, aangezien hij zowel op tien als op de linksbuiten-positie terecht kan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Toen ik een tijdje geleden Boussoufa als vervanger voor Sneijder opperde zei iedereen nog dat hij vooral een linksbuiten is. Wat is het nou.
Cziommer misschien niet, maar spelers als Dembele, Schaars, Pelle denk ik wel. Maar goed AZ zal een gigantisch bedrag vragen en dus lijkt me dat niet verstandig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Die spelers van AZ zijn nationaal dan misschien wel leuke spelers, maar je gaat ze nooit kwijtraken aan een Europese topper![]()
Ik zie Cziommer bijv. over 5 jaar niet bij Barcelona of Arsenal spelen
Ik heb het nooit over Buffel gehad, laat ze maar gewoon een talent halen met veel potentie die je voor het 3-dubbele kan verkopen
[..]
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Tja, we kunnen voor Woensdag niemand verwachten denk ik. Een goed lokkertje zou een vrijwel zekere uitslag zijn in het voordeel van Ajax, dan kan je een speler iig CL beloven.
Wie er ook komt, die zal Woensdag toch nooit meespelen ook al komt ie vandaag nog.
Dan moeten we hem wel vastleggen voor fenerbahce-anderlecht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan beide posities aardig invullen, zelf speelt hij liever centraal. Hem halen zou wel een goede zet zijn, aangezien hij zowel op tien als op de linksbuiten-positie terecht kan.
Dat soort dingen weet V Geel uiteraard ook welquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Anderlecht speelt woensdag tegen Fenerbahçe en Mbark Boussoufa mag dan niet meedoen, willen wij hem nog opstellen in de CL later dit seizoen. Snelheid is dus wel vereist.
Bel em anders ffquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Ajax hem vóór woensdag binnen haalt, maar het zou wel heel mooi zijn. Misschien kan hij (als Ajax uberhaupt interesse heeft) wel even dezelfde blessure als Suarez oplopen?.
Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Heeft Anderlecht ooit 10 miljoen gehad voor een speler?
Dat is het 45 km auto'tje van Patjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Wie rijdt er in een kever?
Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Koller ging voor 22 miljoen Duitse Mark.
Dat zijn subtoppers, die hoogstens UEFA Cup spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:08 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Waarom is hij eigenlijk niet gehaald ipv Urzaiz? Als az, feyenoord en Twente al achter hem zitten.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat is het 45 km auto'tje van Patje
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
Mooi plaatje na de wedstrijd AZ-Inter:
[afbeelding]
En altijd geblesseerd, goede aankoop dan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:12 schreef J.Herrer het volgende:
Koller als backup was niet eens zo'n slecht idee
Kan ook nog iets langer mee dan die Urzaiz en is volgens mij ook meer een killer
Warner speelt ook een keer een wedstrijd goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Tsja.. ik ben benieuwd wie de alternatieven zijn.. Ik denk niet dat een Riquelme naar ajax komt..
Mochten we trouwens nog een keeper zoeken.. heeft iemand wel eens die keeper van Fulham gezien?
Damn die gast is verdomd goed!
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
Ik zie Dirk Scheringa en Martin van Geel niet direct gezellig rond de tafel gaan zitten nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Bij AZ shoppen lijkt me voor Ajax echt geen optie op het moment nee.
Omdat hij bij Ajax geen al te veel speeltijd verwachtte.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.
Toen hij getekend had wel ja, daarvoor liep hij nog te verkondigen dat hij zo graag naar Ajax wilde omdat het de mooiste club van Nederland was. Maar goed geen garantie voor een basisplek was genoeg om naar een mindere club te gaan (waar hij ook geen basisplaats heeft).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Ajax was het wel met je eens. Alleen wilde Cziommer zelf alleen naar AZ.
En dat op az.nl. Mag dat wel van Dirkquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
[afbeelding]
die foto met van Gaal en Maxwellquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef cohen het volgende:
[afbeelding]
Voetbal onlinequote:Ajax staat op het punt zich met minimaal twee spelers te versterken. De gesprekken met de beoogde versterkingen en hun clubs lopen al een paar dagen. Op dit moment is men met informatie naar buiten toe erg terughoudend, maar dat het om een (linker)aanvaller en een aanvallende middenvelder gaat, is inmiddels wel duidelijk geworden. Vanwege het feit dat Ajax een beursgenoteerd fonds is, moet men uiterste zorgvuldigheid betrachten met dit soort informatie. Het is echter de bedoeling van de Amsterdammers om voor het einde van de week met beide versterkingen rond te zijn.
Inside information dus!quote:ik zat zaterdag bij iemand thuis, een goede vriend van ten cate, die werd op dat moment gebeld door henk die vertelde dat wesley zo goed als weg was en er 2 spelers op schiphol zijn geland die henk zag als waardige vervangers
2 middenvelders had hij het over trouwens
Steef?quote:
Nee. Theo Janssen is wel bij frietkot Schanulleke aan het Damrak gespot.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
Is Riquelme al in Amsterdam gesignaleerd?
Waarom?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Seedorf is te mooi om waar te zijn, dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Wacht eens, zaterdagavond was de JCS, dus dat klopt niet helemaal, toch?quote:
was zijn naam MaRtIn vAn GeEl?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand op MSN meldde dit, weet niet of ik er veel waarde aan moet hechten.
Nee, mAaRtUh FoNtEiN ofzo.quote:
Nogal jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef Sethje het volgende:
Van Geel klonk wel alsof er meer speelde rondom Motta aan de telefoon bij Jack,hugo en youri
BRON??quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Waarom denk je dat ik 't hier even kom vertellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Houniet het volgende:
word helemaal gek van al die namen
Sorry, overheen gelezen doordat ik de naam Seedorf zag staan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'Op dapperestrijders weblog wordt ook...' ?
Raken we van Geel nu ook al kwijt aan die Spanjolen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef DouweEgbert het volgende:
v. Geel is zaterdag na Ajax-PSV benaderd door Real.
quote:
Doet me ergens aan denken..quote:Edgar D.
10-08-07 12:58:14
Mbark,
Als je straks in de Arena te bewonderen bent dan sta ik achter je hoor.
Tot volgende week,
Edgar D.
---------------
Wesley S
10-08-07 12:01:08
Hey Mbark,
Als ik straks web ben wil jij dan aub tekenen voor disndag??
--------------------------
Klaas Jan Huntelaar
10-08-07 12:00:50
Kom maar met die assists Boussie. Van wesley krijg ik er niet genoeg. Liever een leipe mokro op 10 ipv een arogante kaaskop
Zie je in Mokum
Mzzl
Klaas
Ik voel een gesloten gastenboek aankomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
Dat gastenboek op Boussoufa.com!!
[..]
Doet me ergens aan denken..
Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!
Krijgen we dat weer ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |