Nee. Theo Janssen is wel bij frietkot Schanulleke aan het Damrak gespot.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
Is Riquelme al in Amsterdam gesignaleerd?
Waarom?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Seedorf is te mooi om waar te zijn, dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Wacht eens, zaterdagavond was de JCS, dus dat klopt niet helemaal, toch?quote:
was zijn naam MaRtIn vAn GeEl?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand op MSN meldde dit, weet niet of ik er veel waarde aan moet hechten.
Nee, mAaRtUh FoNtEiN ofzo.quote:
Nogal jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef Sethje het volgende:
Van Geel klonk wel alsof er meer speelde rondom Motta aan de telefoon bij Jack,hugo en youri
BRON??quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:52 schreef Nashje het volgende:
Op dapperestrijders weblog wordt ook Riera van Espanyol genoemd en..... Ajax zou contact hebben gezocht met ene Clarence Seedorf.
Waarom denk je dat ik 't hier even kom vertellenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Houniet het volgende:
word helemaal gek van al die namen
Sorry, overheen gelezen doordat ik de naam Seedorf zag staan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'Op dapperestrijders weblog wordt ook...' ?
Raken we van Geel nu ook al kwijt aan die Spanjolen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef DouweEgbert het volgende:
v. Geel is zaterdag na Ajax-PSV benaderd door Real.
quote:
Doet me ergens aan denken..quote:Edgar D.
10-08-07 12:58:14
Mbark,
Als je straks in de Arena te bewonderen bent dan sta ik achter je hoor.
Tot volgende week,
Edgar D.
---------------
Wesley S
10-08-07 12:01:08
Hey Mbark,
Als ik straks web ben wil jij dan aub tekenen voor disndag??
--------------------------
Klaas Jan Huntelaar
10-08-07 12:00:50
Kom maar met die assists Boussie. Van wesley krijg ik er niet genoeg. Liever een leipe mokro op 10 ipv een arogante kaaskop
Zie je in Mokum
Mzzl
Klaas
Ik voel een gesloten gastenboek aankomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
Dat gastenboek op Boussoufa.com!!
[..]
Doet me ergens aan denken..
Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zullen de fans van Liverpool het gastenboek nu ook bestoken met commentaren als: What a fantastic hipshot!
Krijgen we dat weer ...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |