+ Elmander en Engelaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:36 schreef Enchanter het volgende:
Ze zullen wel met Buffel aankomen of zo
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das het hem niet, ze kunnen best 1 speler 5 miljoen euro salaris geven. Maar dat geeft zo'n onderling verschil in de selectie, daar komen ze nooit mee weg.
Verhaal trouwens gisteren op TV dat f'noord in 1 keer zoveel geld kon krijgen dat ze meteen een europese topclub zouden worden vond ik ook eng. Straks krijgen we overal Chelsea's.
Hoelang leeft het voetbal nog? Als redelijk normale sport dan?
Dembele als vervanger van Sneijder.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
CziommerMofkaas
Dan maar liever Dembele voor een paar miljoen meer
Liever helemaal geen AZ speler natuurlijk
kuch kopenhagen emh gok op 2-1 winstquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ga je mond spoelen met zeep wat kom je hier kloten
en wat gaan we doen woensdag
jij bent een doorrookte kneusquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:33 schreef Wutangtony het volgende:
wordt toch een spanjaard ofzo. Die arrogante doorrookte kneus van een HTC zal daar wel voor zorgdragen.
Ik hoop 3-0, maar denk 3-1.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Bij Ajax spelen is een prima baan hoor, Suarez begint met 875.000 per jaar, oplopend naar 1.1 miljoen. Das toch al een fiks bedrag. Een Sneijder zal zeker meer verdiend hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.
Wat dat Feyenoord verhaal betreft.. Het is jammer dat geld de enige manier is om nog aan te kunnen haken bij de Europese top. Als de Nederlandse clubs ooit weer écht mee willen doen met de top van Europa dan zal men toch de ziel van de club moeten verkopen, vrees ik..
Omdat ik fan ben van Ajax hoef ik niet altijd alle trainers relaxte kerels te vinden. Ik vind HTC gewoon geen reet aan. Daarnaast ben ik nog niet 100 % overtuigd van zijn trainerskwaliteiten bij Ajax. Maar dat zal dit jaar blijken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef BonJovi het volgende:
[..]
nee dank je, we hebben Mitea en Manu al om nooit te spelen en toch betaald te krijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
Kluivert als vervanger van Sneijder
Maja weer type Perez speler, meer aanvaller als middenvelder..
Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Pritt het volgende:
Ik riep al dat Ajax Cziommer moest halen toen hij nog bij Roda speelde maar niemand was het met me eens.
Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef Cheiron het volgende:
Opzouten met Cziommer.. kan leuk voetballen, maar een dergelijke etterbak hoef ik niet wekelijks te zien..
dat jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:41 schreef Bananenman het volgende:
Godverdommeteringbendeklerekut aahh
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ik weet niet hoe groot de verschillen werkelijk zijn. Hoe dan ook, die spelers waren niet haalbaar.
De laatste 2 seizoenen eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Want Sneijder was zo'n rustig en gemoedelijk mannetje?
Niet dat ik Cziommer wel bij Ajax wil trouwens, maar dat heeft meer met het prijskaartje te maken.
Dat betwijfel ik. Zelfs Birmingham City heeft een ruimer salarisbudget dan Ajax.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.
NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Sampdoria zijn salaris kan betalen moet Ajax dat ook kunnen.
Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NOgmaals, kunnen ze ook, willen ze niet. Teveel onderling verschil in de selectie. De een speelt voor 5 ton, de ander voor 5 miljoen. Dat wil Ajax gewoon niet.
Vooral als de duurbetaalde spelers niet presterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad. Scheve gezichten in de kleedkamer vanwege de salaris verschillen.. Daar zit niemand op te wachten.
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:35 schreef J.Herrer het volgende:
CziommerMofkaas
Dan maar liever Dembele voor een paar miljoen meer
Liever helemaal geen AZ speler natuurlijk
Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Succes tegen Praag jongens
![]()
![]()
Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeker bij zn ouders in de tuin aan de schuttingen te zien?![]()
Maar goed, ook al is hij het niet waard, het zal wel uitdraaien op een transfer die veel te veel geld kost.... Anders krijg je echt een Elmander, Ono, Buffel, etc.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Cziommer had van mij transfervrij best mogen komen destijds en ik kan me niet voorstellen dat niemand dat zag zitten. Nu miljoenen voor 'm betalen is gewoon gekkenwerk, zo goed is hij nu ook weer niet.
Bovendien hadden we destijds Sneijder en was het al lang zeker dat Perez zou komen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.![]()
Die spelers van AZ zijn nationaal dan misschien wel leuke spelers, maar je gaat ze nooit kwijtraken aan een Europese topperquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ook een hekel aan AZ maar ze hebben wel goeie spelers rondlopen.... Of heb je liever Thomas Buffel?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zal wel niet, want dan zou 410 op de schutting zitten met fakkels en bandieris.![]()
Ja hoor die mag van mij best komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat Boussoufa goedkoper op te halen is omdat Anderlecht geen concurrent van Ajax is, en AZ dit wel aspireert te zijn. Bovendien zie ik in Boussoufa ook nog voldoende groeimogelijkheden. Ik zeg: halen die knul.
[afbeelding]
Kan beide posities aardig invullen, zelf speelt hij liever centraal. Hem halen zou wel een goede zet zijn, aangezien hij zowel op tien als op de linksbuiten-positie terecht kan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Toen ik een tijdje geleden Boussoufa als vervanger voor Sneijder opperde zei iedereen nog dat hij vooral een linksbuiten is. Wat is het nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |