Medunjaninquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:10 schreef ericajax het volgende:
kword gek van al die namen zeg
Liefst natuurlijk Motta en Riquelme, maar met Boussafa/Medunjanin bnek ook tevreden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Blight het volgende:
Dat gastenboek op Boussoufa.com!!
[..]
Doet me ergens aan denken..
quote:
whaha ja thanksquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/168658/5/25#1407557
hier staat die hele lijst van toen bij Babel
Dank je BonJovi, dat je m'n grappen zo waardeertquote:
Van vandaag:quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef BonJovi het volgende:
Wanneer kan Vertonghen weer spelen?
Davids kan ook links op het middenveld met Motta erachterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:21 schreef J.Herrer het volgende:
Motta zou wel leuk zijn, maar als Davids terug is heb je vrijwel niks aan hem.
Wordt een dure bankzitter, en het is niet eens een nummer 10
Verschaft weer wat lucht, gelukkig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van vandaag:
Vertonghen, Schilder en Delorge terug op trainingsveld Ajax
Andersom kan ook, geeft je nóg meer mogelijkheden op die posities.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Davids kan ook links op het middenveld met Motta erachter![]()
Per definitie zal de vervanger van Sneijder hem niet ogenblikkelijk doen vergeten en ongetwijfeld ook een stukje minder aanvallend zijn. Dat hebben we te accepteren, en daar is niets mis mee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:26 schreef J.Herrer het volgende:
Maar dan heb je nog geen vervanger voor Sneijder
Ook dat kan inderdaad, maar als hij komt is het niet voor Davids speciaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Andersom kan ook, geeft je nóg meer mogelijkheden op die posities.
Dat is zo, maar als Ajax met een 4-3-3 formatie wil spelen is een aanvallende middenvelder wel een must, naar mijn idee. Een drie-mans middenveld met de punt naar achteren is dodelijk, want dan staat Huntelaar op een eiland.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Per definitiete zal de vervanger van Sneijder hem niet ogenblikkelijk doen vergeten en ongetwijfeld ook een stukje minder aanvallend zijn. Dat hebben we te accepteren, en daar is niets mis mee.
Met minder tegengoals bijvoorbeeld kan Ajax ook een boel winst pakken, en op zich lopen er best wat leuke aanvallers rond.
Volstrekt onzinnig om Motta als vervanger van Sneijder te zien. Wil je dan met Davids - Motta - Gabri gaan spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Per definitiete zal de vervanger van Sneijder hem niet ogenblikkelijk doen vergeten en ongetwijfeld ook een stukje minder aanvallend zijn. Dat hebben we te accepteren, en daar is niets mis mee.
Met minder tegengoals bijvoorbeeld kan Ajax ook een boel winst pakken, en op zich lopen er best wat leuke aanvallers rond.
Ik noem nergens namen, ik zeg alleen dat je rekening moet houden met een speler die niet zo aanvallend is ingesteld als Sneijder, zelfs als Seedorf komt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef HenrySpencer het volgende:
[..]
Volstrekt onzinnig om Motta als vervanger van Sneijder te zien. Wil je dan met Davids - Motta - Gabri gaan spelen?
Creativiteit nul.
Veel te verdedigend. Dan heb je maar 3 echt aanvallende spelers in het veldquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef Jasza het volgende:
Als Motta komt en je haalt nog een 10 kan je het beste zo spelen:
Heitinga-Stam-Vermaelen-Urby
Gabri-Motta-.....-Davids
Suarez-Huntelaar
Dan heb je echt een zieke opstelling alleen gebeurd het niet maargoed
Henk ten Cate gaf in Studio Sport of op RTL4 (heb ze beide gezien, weet niet meer welke) aan dat hij 4-2-3-1 wel zag zitten, alleen maakte hij een rare vergelijking met het Ajax van Louis van Gaal.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
Denk eerder dat je richting 4-2-3-1 gaat, beetje zoals Barca speelt.
Vier verdedigers, daarvoor Gabri en Davids (Urby), en daarvoor weer Kennedy en twee buitenspelers, met Huntelaar in de punt. En dan heb je Heitinga nog van achteruit.
Zoiets.
Maar dat is verder aan Henk.
Gabri geeft dat opizhc nog wel aardig hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Fides het volgende:
[..]
Veel te verdedigend. Dan heb je maar 3 echt aanvallende spelers in het veldMoeten er minstens 4 zijn. Eigenlijk zelfs 5 vind ik.
3 spitsen, de 10, en 1 van de middenvelders (6 of 8) moet regelmatig aanvallende impulsen geven.
Die 1,9 is zijn salaris.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef stefmans het volgende:
Is die Fellaini niet iets voor Ajax? Of anders Cassano die mag voor 1.9 weg bij Real?
Ik kan de aanvallende impulsen van Gabri op '6' niet vergelijken met de aanvallende impulsen van R. de Boer op '6' bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri geeft dat opizhc nog wel aardig hoor![]()
De linksback positie is inderdaad wat dun bezet. Colin speelt op rechts erg degelijk, maar op links zie je dat hij constant die handicap met het linkerbeen heeft. Hij moet op links steeds naar binnen draaien om de bal voor zijn rechter te krijgen en kan dan vaak niet veel meer dan een tikkie terug of breed geven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Henk ten Cate gaf in Studio Sport of op RTL4 (heb ze beide gezien, weet niet meer welke) aan dat hij 4-2-3-1 wel zag zitten, alleen maakte hij een rare vergelijking met het Ajax van Louis van Gaal.
Luefst zou ik eigenlijk ook nog een linksback zien die ook (links) in het centrum kan spelen, geeft je ook eel extra mogelijkheden om te schuiven met Urby Emanuelson, nu is Thomas Vermaelen de enige die dat op kan vangen.
Bedoel je soms Fellatio? Dat lijkt me wel wat!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef stefmans het volgende:
Is die Fellaini niet iets voor Ajax?
Die voetbalt ergens in de Pijp toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedoel je soms Fellatio? Dat lijkt me wel wat!![]()
Milan heeft Emerson aangetrokken, dus kans dat Motta naar Ajax komt groeit wel, zeker na het telefoongesprek met Van Geel bij SVquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:49 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben er ook weer trouwens.
Klote van Sneijder, maar wel weer geld over voor iets nieuws. Is Motta al rond met AC?
Sneijder verhuist pas over 3 maanden helemaal naar Spanje.Dus je kan hem af en toe nog thuis vinden.
quote:HSV wijst Valencia-bod op Van der Vaart af
13/8/2007 16:54
Valencia moet Rafael van der Vaart uit het hoofd zetten. Hamburger SV heeft het concrete bod uit Spanje resoluut van de hand gewezen.
'We hebben Valencia gezegd dat we Rafael niet zullen verkopen', zegt technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de website van HSV. 'En dat hebben we hem in een persoonlijk onderhoud ook laten weten. Hij is een belangrijk onderdeel van onze plannen. Daar verandert het bod van Valencia niets aan.'
Beiersdorfer wilde niet uitweiden over de hoogte van het bod, dat naar verluidt veertien miljoen euro was. 'Dat is ook niet belangrijk. We hebben steeds gezegd dat we Rafael van der Vaart op dit moment niet zullen verkopen
quote:Derksen: 'Vertrek Sneijder kost Ajax de titel'.
Zo kom ik de tijd wel door, bedankt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/user/168658/5/25#1407557
hier staat die hele lijst van toen bij Babel
Compleet mee eens als je vd Wiel boven Colin verkiest.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Madine het volgende:
Waar hopen we woensdag op jongens?
Stekelenburg
Colin/van der Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Kennedy - Emanuelson
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
...zou mijn ding zijn.
Prima opstelling lijkt me, niks meer aan doen Henk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Madine het volgende:
Waar hopen we woensdag op jongens?
Stekelenburg
Colin/van der Wiel - Stam - Vermaelen
Heitinga
Gabri - Kennedy - Emanuelson
Rommedahl - Huntelaar - Suarez
...zou mijn ding zijn.
Hee Jasza is er weer.quote:
En dan weer zo'n kutseizoen zeker omdat we geen vervangers hebben gehaaldquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:27 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Prima opstelling lijkt me, niks meer aan doen Henk!
Voor woensdag geen nieuwe spelers zei van Geel toch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dan weer zo'n kutseizoen zeker omdat we geen vervangers hebben gehaald![]()
Dat team ziet er leuk uit ja, maar wat als er 2 spelers wegvallen? of 3?
quote:Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29
Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.
Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.
Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook Mbark Boussoufa werd gecontacteerd, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.
Daar hou ik me maar even aan vastquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef De_Ananas het volgende:
Gelukkig staat het op voetbalzone
Lijkt me dus een onzinartikel. Het lijkt me ook sterk dan Boussouffa liever bij Anderlecht blijft dan dat hij naar Ajax gaat.quote:
Er staat waardig opvolger van Sneijder, dat is niet als 2e naamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:
Medunjanin als tweede naam is ok,
die gast heeft een (trap)techniek waar je U tegen zegt,
dat hij bij Sparta zo tegenviel komt door het feit dat hij niemand achter zich had zoals Sneijder dat bij Ajax met Gabri en Davids wel heeft. Tevens was hij ongeveer 3 keer zo goed dan de voltallige Sparta-selectie, waardoor niemand hem begreep. Het is een wereldtalent, die het bij Ajax denk ver kan schoppen
Wat?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb het idee dat Medunjanin wat handelingssnelheid tekort komt.
Jawel beetje balen van Sneijder maarja.quote:
Ik wilde net hetzelfde typen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Madine het volgende:
Als 'ie cheap is heb ik er geen problemen mee als ze de gok wagen met Medunjanin. Maar laat het bij God niet zo zijn dat hij voor de basis gehaald wordt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:38 schreef ericajax het volgende:
Medunjanin als tweede naam is ok,
die gast heeft een (trap)techniek waar je U tegen zegt,
dat hij bij Sparta zo tegenviel komt door het feit dat hij niemand achter zich had zoals Sneijder dat bij Ajax met Gabri en Davids wel heeft. Tevens was hij ongeveer 3 keer zo goed dan de voltallige Sparta-selectie, waardoor niemand hem begreep. Het is een wereldtalent, die het bij Ajax denk ver kan schoppen
Dat komt misschien zo over omdat het zo'n lui en egoïstisch kreng is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ik heb het idee dat Medunjanin wat handelingssnelheid tekort komt.
hoe weet jij dat nou, heb je hem weleens een volledige wedstrijd zien spelen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat?
Die gast is qua handelingssnelheid volgens mij nog minder dan Maduro![]()
Oh Medunjanin, oh hij kost maar 2 miljoen, komop we doen het, scheelt ons weer veel geld, kunnen we weer bobo feestjes gaan houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die tweederangs bagger man. Er gaat een topspeler weg en je gaat het opvullen met een aantal verstandelijk gehandicapten.
ja we kunnen ook wel gaan dromen over Riquelme, Motta en Seedorfquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moeten we met al die tweederangs bagger man. Er gaat een topspeler weg en je gaat het opvullen met een aantal verstandelijk gehandicapten.
Oké, maar dan alleen als waterdrager.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als er verder nog een linksbuiten, tien en linksback (die ook centraal kan spelen) komt, mag Haris Medunjanin voor weinig geld best komen, al is het alleen maar om een beetje onrust te maken bij de DSB.
Ja en jij denkt dat AZ hem zomaar voor een fooi naar ons laat komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:45 schreef M0NTANA het volgende:
Als er verder nog een linksbuiten, tien en linksback (die ook centraal kan spelen) komt, mag Haris Medunjanin voor weinig geld best komen, al is het alleen maar om een beetje onrust te maken bij de DSB.
Ik denk dat één van die drie best wil, en ook wel haalbaar is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef ericajax het volgende:
[..]
ja we kunnen ook wel gaan dromen over Riquelme, Motta en Seedorf
net of die naar Ajax willen
Motta moet wel kunnen vanwege Gabri en Ten Cate, kan wel is doorslag geven aan zo'n gastquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik denk dat één van die drie best wil, en ook wel haalbaar is.
Of om Roger op te volgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oké, maar dan alleen als waterdrager.
quote:Florian Meyer zal de heenwedstrijd in de derde voorronde van de Champions League tussen Ajax en Slavia Praag, woensdag, in goede banen moeten leiden. De Duitser zal in de Amsterdam ArenA geassisteerd worden door zijn landgenoten Kai Voss en Thorsten Schiffner.
De wedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zal woensdag om 20.30 beginnen. Als vierde official zal Meyer's landgenoot Markus Schmidt optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |