abonnement Unibet Coolblue
pi_52325120


Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.
World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.
Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.

Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?
  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland

    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.
    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft – Wrath of the Lich King – adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to: Features
  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month






  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:
  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)

    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.
    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.
    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.

    A live-action Warcraft motion picture is under development.
    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.

    Klik hier voor de userlijst.
    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.
    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)
    Deze OP is hier te vinden.
    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  •   maandag 13 augustus 2007 @ 11:44:48 #2
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52325306
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 01:16 schreef vogelkooi het volgende:
    de bergen west van karanhos whyri.

    is niet veel bijzonder.

    En er is niks is beter dan een rogeu te zien spartelen, nadat mijn boar hem zijn strot heeft doorgeknaagd, niks tegen jou, maar tegen rogeu's in het bijzonder.
    Ah ok tof !

    Weet ik iedereen haat rogues ben er nu wel aan gewend .

    Tevens Terug Vind Plane:
    phluphy for president!
    pi_52325585
    Vrouwen in de guild We hebben er 10, maar er zijn nu 4 inner guild relaties, en omdat ze allemaal bij elkaar op bezoek moeten komen wij mensen tekort om te raiden..
    Where facts are few, experts are many.
    pi_52325681
    Muahaha,. ik speel ook Ravenholdt,

    6 Human mage, Proto
    41 human paladin, Vitale
    pi_52325905
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef Atreidez het volgende:
    Vrouwen in de guild We hebben er 10, maar er zijn nu 4 inner guild relaties, en omdat ze allemaal bij elkaar op bezoek moeten komen wij mensen tekort om te raiden..
    lol
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
      maandag 13 augustus 2007 @ 12:09:31 #6
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52325956
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef Atreidez het volgende:
    Vrouwen in de guild We hebben er 10, maar er zijn nu 4 inner guild relaties, en omdat ze allemaal bij elkaar op bezoek moeten komen wij mensen tekort om te raiden..
    Waarom gaan jullie dan niet met de hele guild bij elkaar zitten? Dan hebben jullie iedereen bij elkaar en kunnen de vrouwen vrolijk met elkaar kakelen tijdens het raiden .
    phluphy for president!
      maandag 13 augustus 2007 @ 12:25:59 #7
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_52326412
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef Atreidez het volgende:
    Vrouwen in de guild We hebben er 10, maar er zijn nu 4 inner guild relaties, en omdat ze allemaal bij elkaar op bezoek moeten komen wij mensen tekort om te raiden..
    Daar heb je toch TS of Ventrilo voor
    pi_52326497
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef Atreidez het volgende:
    Vrouwen in de guild We hebben er 10, maar er zijn nu 4 inner guild relaties, en omdat ze allemaal bij elkaar op bezoek moeten komen wij mensen tekort om te raiden..
    Ja, verban relaties! boo huu huu? Of maak een guild voor alleen maar jongens, meisjes zijn verboden, en vergeet het speciale wachtwoord niet!!
      maandag 13 augustus 2007 @ 13:24:17 #9
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52327795
    heheh al die tvps ook altijd
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      maandag 13 augustus 2007 @ 13:25:45 #10
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_52327839
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 13:24 schreef Killjoy het volgende:
    heheh al die tvps ook altijd
    Inderdaad.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_52328308
    Gisteren in Scholo geboost als lvl 55 rogue, best relaxed, dik 50k xp in 90 minuten, en ook nog alle drops gekregen, die bij elkaar zo’n 35-40g waard waren.

    Tvp dus.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 14:10:29 #12
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52329119
    Ik kreeg in het vorige topic geen reactie, dus wederom: Ding lvl 55

    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52329325
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Ik kreeg in het vorige topic geen reactie, dus wederom: Ding lvl 55

    Gefeliciteerd!!!
    pi_52329477
    "turn in quest blabla at blabla, this should make you ding 45"

    *ik lever quest in, nog 5 balkjes exp te gaan
      Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 14:39:05 #15
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52330033
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Thrilled het volgende:
    "turn in quest blabla at blabla, this should make you ding 45"

    *ik lever quest in, nog 5 balkjes exp te gaan
    Veel plezier met grinden dan

    Vanavond maar es die cauldron run in de WPL doen, geeft dik xp En uiteraard de 4 torens in EPL en Andorhal innemen, i feel like dinging tonight!
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52330187
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Veel plezier met grinden dan

    Vanavond maar es die cauldron run in de WPL doen, geeft dik xp En uiteraard de 4 torens in EPL en Andorhal innemen, i feel like dinging tonight!
    Voor die Watchtowers wel hulp meenemen, die elite skelly guards krijg ik bij lange na niet neer iig.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_52330230
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Thrilled het volgende:
    "turn in quest blabla at blabla, this should make you ding 45"

    *ik lever quest in, nog 5 balkjes exp te gaan
    dan kill je niet elke mob onderweg ....
      maandag 13 augustus 2007 @ 14:56:06 #18
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_52330577
    Ik ga weer eens beginnen aan WoW! Maar ik ben vergeten hoe godganze traag die tering installatie gaat! Had ik maar een DVD versie gekocht ipv die 5 cd's tellende
    pi_52330786
    tvp
    Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
    pi_52330972
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef Hanstin het volgende:

    [..]

    dan kill je niet elke mob onderweg ....
    Nope geen zin in, maar khad nog een ZF run gedaan tussendoor, dus als ik die niet had gedaan moest ik nog meer grinden..
    pi_52331371
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 14:56 schreef RickoKun het volgende:
    Ik ga weer eens beginnen aan WoW! Maar ik ben vergeten hoe godganze traag die tering installatie gaat! Had ik maar een DVD versie gekocht ipv die 5 cd's tellende
    Ik ben enkele dagen geleden weer begonnen, vannacht weer tot half 3 ofzo doorgespeeld Wat een fucking verslavend spel is het toch ook, al ervaar ik dat nu wel stukken minder dan toen ik de game net had natuurlijk.

    Anyway, ik heb ongeveer 2 dagen gedaan over de hele installatie; ik had nog een installer staan van WoW zelf, heel oude versie. Vervolgens mocht ik eerst een stuk of 3 updates van 500-600 mb downloaden en installeren, nog wat kleine patches en toen ik het spel wilde starten (en er niet meteen bij de launcher een nieuwe patch werd gedownload) begon hij ineens helemaal overnieuw met updaten, de patch-files stonden nog wel in de standaard download folder, maar het patchen zelf duurt ook weer vet lang. Dan ook nog de gratis 10-days trial van Burning Crusade activeren, die installeren (via de cd's) en weer een paar patches die opnieuw moesten worden geïnstalleerd. Gelukkig is die 10 day BC trial (ik heb overigens de expansion ook al gekocht maanden terug) ook geldig voor WoW zelf, dus ik hoef nog steeds m'n laatste gamecard niet uit het plastic te scheuren

    P.s.: sterkte met de installatie!
    Beter een goede buur dan een slechte signatuur
      maandag 13 augustus 2007 @ 15:50:59 #22
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52332153
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 15:24 schreef Gronnaephos het volgende:

    [..]

    Ik ben enkele dagen geleden weer begonnen, vannacht weer tot half 3 ofzo doorgespeeld Wat een fucking verslavend spel is het toch ook, al ervaar ik dat nu wel stukken minder dan toen ik de game net had natuurlijk.

    Anyway, ik heb ongeveer 2 dagen gedaan over de hele installatie; ik had nog een installer staan van WoW zelf, heel oude versie. Vervolgens mocht ik eerst een stuk of 3 updates van 500-600 mb downloaden en installeren, nog wat kleine patches en toen ik het spel wilde starten (en er niet meteen bij de launcher een nieuwe patch werd gedownload) begon hij ineens helemaal overnieuw met updaten, de patch-files stonden nog wel in de standaard download folder, maar het patchen zelf duurt ook weer vet lang. Dan ook nog de gratis 10-days trial van Burning Crusade activeren, die installeren (via de cd's) en weer een paar patches die opnieuw moesten worden geïnstalleerd. Gelukkig is die 10 day BC trial (ik heb overigens de expansion ook al gekocht maanden terug) ook geldig voor WoW zelf, dus ik hoef nog steeds m'n laatste gamecard niet uit het plastic te scheuren

    P.s.: sterkte met de installatie!
    Mewh dat is wel het nadeel als je het van de CD's af installeerd . Wat je sowieso kunt doen is of alles downloaden van de website af (of via de mirrors die op wowiki.com staan) of de bestanden van de CD's in 1 map pleuren en dan zo installeren dat gaat iig een stuk sneller dan steeds van CD af.
    phluphy for president!
      maandag 13 augustus 2007 @ 15:55:04 #23
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_52332271
    Nouja, kben alweer klaar met het installeren, kheb nu ook wat ports geforward zodat het downloaden van de patches sneller zal gaan. Maar het installeren van de patches duurt ook lang zeg!
    pi_52333035
    ding 45 trouwens..
      Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 16:23:57 #25
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52333221
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 16:17 schreef Thrilled het volgende:
    ding 45 trouwens..
    gz
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52334046
    thnx

    en volgens mij zijn sommige mensen wel lui:


    hehe
    pi_52334069
    tvp
      Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 16:56:05 #28
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52334231
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 16:50 schreef Thrilled het volgende:
    thnx

    en volgens mij zijn sommige mensen wel lui:
    [afbeelding]

    hehe
    Mja, die zoek ik eerst ook op de AH

    En page 1 in Ashenvale (Manual nogwattes q) dropt bijna nooit en is ook nooit op de AH te vinden
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52334354
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Mja, die zoek ik eerst ook op de AH

    En page 1 in Ashenvale (Manual nogwattes q) dropt bijna nooit en is ook nooit op de AH te vinden
    ik was eerst 2 dagen lang op zoek naar page 24 van die stranglethorn pages, geen gedropt, geen op AH.. zie ik hem eindelijk op AH, snel gekocht, ik blij.. dropt hij in de volgende grind session 3 x !!!!
    pi_52334888
    Zit te twijfelen of ik voor mijn mage die Storms deck moet gaan verzamelen. Heb nu wel de Ace daarvan
    pi_52335385
    Vandaag weer begonnen, ben 4 maanden geleden gekapt alles gedelete, nu een nieuwe Female Tauren Warrior begonnen even 70 worden en wat gear fixen voor de nieuwe expansion
    "Nait slecht mien jong"
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:42:02 #32
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_52335474
    Recommended, dat zijn toch de servers met de minste mensen?
    pi_52335678
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef RickoKun het volgende:
    Recommended, dat zijn toch de servers met de minste mensen?
    Dat zijn servers waar je als nieuwling het best kan beginnen, hoeft niet perse de minste mensen te bevatten (maar meestal wel).
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_52335708
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Duvekoater het volgende:
    even 70 worden


    succes
    pi_52335724
    Mijn shaman is nu level 41 enhancement spec. is elemental beter voor het levellen of zou ik het houden bij enhancement?
    pi_52335769
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef Pritt het volgende:

    [..]

    Dat zijn servers waar je als nieuwling het best kan beginnen, hoeft niet perse de minste mensen te bevatten (maar meestal wel).
    Nee, gaat altijd over de populatie *(vandaar ook dat het onder het kopje "Population" staat )* , en je daarom ook hebt low, medium, high..en de aanbevolen (recommended) servers uiteraard
      maandag 13 augustus 2007 @ 17:53:18 #37
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_52335782
    Wat voor 2 skills zou ik voor rogue moeten gebruiken? Skinning and Leatherworking?
    pi_52335871
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:50 schreef tonks het volgende:
    Mijn shaman is nu level 41 enhancement spec. is elemental beter voor het levellen of zou ik het houden bij enhancement?
    quote:
    Elemental

    The Elemental tree focuses on the Shaman's spellcasting ability, in the form of offensive totems (fire totems), spells, and 'shocks' (instant-cast spells of various elements). One of the major boons of this tree is to decrease the mana cost and casting time of offensive spells and totems while increasing their damage and critical strike chance. The seventh tier ability is Elemental Mastery, a spell usable every three minutes that guarantees a mana-free critical hit on the Shaman's next offensive spell. Elemental greatly improves the damage output of a shaman's magical offense. This works well in PvP and for soloing, though some argue it is less effective in end-game raids. In 2.0, Elemental Shamans received the option of training Totem of Wrath, a totem for partying that increases your whole party's critical strike and hit chance with spells by 3%.

    Enhancement

    The Enhancement tree focuses on the Shaman's ability to cast timed enchants on their own weapons, and expands on their melee ability in general as well. This is a very appealing tree to lower-level shamans because of the 5% mana increase, reduced cast time on their travel spell, Ghost Wolf, and the ability to wield two-handed weapons. At later levels, Enhancement specialized Shamans can deal large amounts of melee damage, equaling and sometimes even surpassing that of a Warrior or Rogue, though the lack of a threat-reducing ability can make it difficult to manage aggro. One of the seventh tier abilities is Stormstrike, which grants an attack with both weapons and increases the damage of the next two Nature spells on the target by 20%. Combined with other abilities to gain extra strikes, particularly Windfury Weapon, Stormstrike can be used to great effect. Enhancement greatly reduces PvP survivability, in large part due to having to be up close in order to deal damage, though it offers significant improvement for the shaman's melee damage output. With the release of 2.0, Shamans are now able to dual wield weapons through this tree.
    Elemental is voor pvp en solo'en zeggen ze, dus die zou beter zijn voor levelen of niet?
    pi_52335917
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef RickoKun het volgende:
    Wat voor 2 skills zou ik voor rogue moeten gebruiken? Skinning and Leatherworking?
    Je moet niks.. in mijn ervaring maak je bijna nooit gear voor jezelf (uitzonderingen daargelaten ), dus kan je het beste kijken naar wat het meeste oplevert.. ikzelf loop rond met Mining en Herbalism.. allebei gathering skills en alles wat ik mine/pluk gooi ik op de AH, kheb nooit geld tekort.. Je moet kijken wat je zelf wilt..
    pi_52336163
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:50 schreef tonks het volgende:
    Mijn shaman is nu level 41 enhancement spec. is elemental beter voor het levellen of zou ik het houden bij enhancement?
    Gewoon enhancement blijven is geloof ik het beste, voor elemental moet je goeie gear hebben anders ben je constant water aan het zuipen dat schiet niet op, en dual wield is gewoon leuk ik vond elemental helemaal niks met mn shaman maar dat kwam ook door een gebrek aan fatsoenlijke gear.
    "Nait slecht mien jong"
    pi_52336196
    Ja gear is geen probleem dat heb ik zo wel bij elkaar, anders draag ik gewoon cloth. Ik vind persoonlijk melee zo saai . ik heb zelf al een level 70 mage en ik merk gewoon dat ik melee helemaal niks vind.
    pi_52336242
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef RickoKun het volgende:
    Wat voor 2 skills zou ik voor rogue moeten gebruiken? Skinning and Leatherworking?
    Engineering is altijd wel grappig, maar als het puur voor gold is moet je gewoon gathering professions nemen dus mining/skinning/herbalism, leatherworking kan wel leuke dingen opleveren maar die kun je makkelijk vervangen.
    "Nait slecht mien jong"
    pi_52336370
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 18:08 schreef tonks het volgende:
    Ja gear is geen probleem dat heb ik zo wel bij elkaar, anders draag ik gewoon cloth. Ik vind persoonlijk melee zo saai . ik heb zelf al een level 70 mage en ik merk gewoon dat ik melee helemaal niks vind.
    dan moet je elemental gaan, het is een spel doen wat je leuk vind heh je kan altijd nog respeccen
    "Nait slecht mien jong"
    pi_52336463
    JA dat is zo ik ga vanavond meteen respeccen etc.
      maandag 13 augustus 2007 @ 19:56:01 #46
    183642 PallominnoX
    Je zuster op een houtvlot
    pi_52339242
    ! @ Die pagina
    Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
    Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d\'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
      maandag 13 augustus 2007 @ 19:58:03 #47
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_52339307
    quote:
    Whehe .
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_52341013
    ligt het aan mij of is die al ontzettend oud?
    pi_52341366
    quote:
    Op maandag 13 augustus 2007 20:45 schreef Thrilled het volgende:
    ligt het aan mij of is die al ontzettend oud?
    dunno kreeg hem op msn doorgestuurd samen met

    http://img310.imageshack.us/img310/2584/paladins0gf.jpg
    Bah !
    pi_52341526
    Zijn allebij echt zwaar oud, maar nog steeds grappig
    Xbox Live: Anormius
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')