wil je ook ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de fles doorgeven![]()
Jammer is dat hè..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Epibreren interessant laten klinken als ik t meteen google
Precies, zolang het vocht van de grond blijft zie ik geen problemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de fles doorgeven![]()
Ik ben vrij, dus doe eensquote:
Een boek lezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verrassend
Het is ook wel erg met ons.
Miste het topic zelfs. Ben maar gaan lezen.. ik een boek
En zelfs dat kan je verbloemen door even 'pour out a little liquor for my homies' te zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies, zolang het vocht van de grond blijft zie ik geen problemen.
Croissantje ham/kaas graag!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb honger, even ontbijtje maken
Brb![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En zelfs dat kan je verbloemen door even 'pour out a little liquor for my homies' te zeggen
quote:Wie zegt dat hij druk is met 'het epibreren van zijn computerbestanden', zegt dus dat hij niets (nuttigs) zit te doen achter zijn beeldscherm.
Croissantje ham/kaas voor je!quote:
Toch geen mango, hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maarrehh... thee?.
Met eiersalade met bieslook lieverd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je voor mij een.. pistoletje?
Hier!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je voor mij een.. pistoletje?
En dat terwijl ik het zo'n beetje tussen het FOKken heb gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Lynx666 het volgende:
Verbazend.
Ze hebben m'n geëpibreer gecontroleerd en ze zijn ERG tevreden over hetgene wat geëpibreerd is.
Voor jou heb ik niks andersquote:
Jij bent eigenlijk best grappigquote:
Of wat je in huis hebt, ik ben snel tevreden, wetende dat jij m'n pistoletje met liefde hebt bereidquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Met eiersalade met bieslook lieverd?
Toevallig heb ik het in huis,quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of wat je in huis hebt, ik ben snel tevreden, wetende dat jij m'n pistoletje met liefde hebt bereid![]()
En jij bent best wel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best grappig
Nicequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het in huis,
Dit weekend boodschappen gedaan en had er weer zin in
Niet doorvertellen hoor!quote:
Nu al? Ben je verliefd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Volgens mij is het een aanstekerpistool...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Die zijn HIP!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een aanstekerpistool...![]()
![]()
Hij heeft niks te klagen...quote:
quote:
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussiequote:
Niks te klagen zegt ze danquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hij heeft niks te klagen...
Behalve dat ik nog geen foto heb gemaakt ;-)
Ik post alleen maar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
Oh... ok...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ehm.. zomaar een meisje.. ken je niet denk ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |