wil je ook ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de fles doorgeven![]()
Jammer is dat hè..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Epibreren interessant laten klinken als ik t meteen google
Precies, zolang het vocht van de grond blijft zie ik geen problemenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de fles doorgeven![]()
Ik ben vrij, dus doe eensquote:
Een boek lezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verrassend
Het is ook wel erg met ons.
Miste het topic zelfs. Ben maar gaan lezen.. ik een boek
En zelfs dat kan je verbloemen door even 'pour out a little liquor for my homies' te zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies, zolang het vocht van de grond blijft zie ik geen problemen.
Croissantje ham/kaas graag!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik heb honger, even ontbijtje maken
Brb![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En zelfs dat kan je verbloemen door even 'pour out a little liquor for my homies' te zeggen
quote:Wie zegt dat hij druk is met 'het epibreren van zijn computerbestanden', zegt dus dat hij niets (nuttigs) zit te doen achter zijn beeldscherm.
Croissantje ham/kaas voor je!quote:
Toch geen mango, hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:18 schreef Lynx666 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maarrehh... thee?.
Met eiersalade met bieslook lieverd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je voor mij een.. pistoletje?
Hier!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
heb je voor mij een.. pistoletje?
En dat terwijl ik het zo'n beetje tussen het FOKken heb gedaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef Lynx666 het volgende:
Verbazend.
Ze hebben m'n geëpibreer gecontroleerd en ze zijn ERG tevreden over hetgene wat geëpibreerd is.
Voor jou heb ik niks andersquote:
Jij bent eigenlijk best grappigquote:
Of wat je in huis hebt, ik ben snel tevreden, wetende dat jij m'n pistoletje met liefde hebt bereidquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Met eiersalade met bieslook lieverd?
Toevallig heb ik het in huis,quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of wat je in huis hebt, ik ben snel tevreden, wetende dat jij m'n pistoletje met liefde hebt bereid![]()
En jij bent best wel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best grappig
Nicequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het in huis,
Dit weekend boodschappen gedaan en had er weer zin in
Niet doorvertellen hoor!quote:
Nu al? Ben je verliefd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Volgens mij is het een aanstekerpistool...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Die zijn HIP!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een aanstekerpistool...![]()
![]()
Hij heeft niks te klagen...quote:
quote:
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussiequote:
Niks te klagen zegt ze danquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hij heeft niks te klagen...
Behalve dat ik nog geen foto heb gemaakt ;-)
Ik post alleen maar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
Oh... ok...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ehm.. zomaar een meisje.. ken je niet denk ik![]()
![]()
Complot? Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toe
Ik heb een slechte invloed op jequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik post alleen maar...
Maar ik heb het van de beste geleerd natuurlijk![]()
![]()
![]()
Nou ja! Hoe durf je zoiets te denken!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toe
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
We moeten de dosis verhogen zussie..![]()
Daar had ik helemaal niks mee te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Dus daar komt het vandaan! Dat verklaart ook die gigantische kater die ik zondag had![]()
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verbandquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal niks mee te maken![]()
Mangothee is gezond!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verband
ik eigelijk ook wel ja. ik moest gewoon bier drinken dit weekend, om weer op krachten en mn volle verstand te komen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb de hele week aan de mangothee gezeten hier, en dit weekend ben ik ingestort.. ik zie wel een verband
Ja!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mangothee is gezond!
Die flessen whiskey waren de oorzaak
Ga ik doenquote:
In mn huissie ook niet..quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
Mangothee gaat nooit meer hetzelfde zijn hier
En ik aan jou bij ieder pistoletje eiersalade met bieslookquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
In mn huissie ook niet..
Bij ieder kopje moet ik aan jullie denken![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
In mn huissie ook niet..
Die eet je nu niet meer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En ik aan jou bij ieder pistoletje eiersalade met bieslook![]()
quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, wat me meteen enorm in de war brengt, wat dat was je niet![]()
.
doe je het wel veilig ?quote:
Voor mij ook, ga even alles afsluiten en echt even typen nu..quote:
Aaaawwww, zo lief!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
In mn huissie ook niet..
*snif!*quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Voor mij ook, ga even alles afsluiten en echt even typen nu..
See you![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
Goh, in 1 klap alle vrouwen weer vertrokken.
Waar is de whisky?
mja die hebben ze meegenomenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
Waar is de whisky?
op...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
Waar is de whisky?
sjonge sjonge jij barst echt van de mooie vrouwen daar heh ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:06 schreef Lynx666 het volgende:
* Lynx666 duikt nogmaals de voorraadkast in
en t is maandagquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik heb geen zin meer vandaag. Zelfs gamen is niet leuk meer
Eigenlijk gewoon belachelijk dat ik zo op FOK rondhang met al dat lekkers om me heenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge jij barst echt van de mooie vrouwen daar heh ?
gelukkig hoef ik nog maar 8 uurquote:
nou deel ons mee in jouw vreugde! FOTOS!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon belachelijk dat ik zo op FOK rondhang met al dat lekkers om me heen![]()
.
Wat hij zegt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou deel ons mee in jouw vreugde! FOTOS!!!!
waarom sloof jij je uit, terwijl de baas er niet is ? kan ej dat niet doen als hij er wel is ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik nog maar 8 uur
Oke oke iets minder
Ze zijn verlegenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou deel ons mee in jouw vreugde! FOTOS!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |