Toevallig heb ik het in huis,quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Of wat je in huis hebt, ik ben snel tevreden, wetende dat jij m'n pistoletje met liefde hebt bereid![]()
En jij bent best wel liefquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk best grappig
Nicequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het in huis,
Dit weekend boodschappen gedaan en had er weer zin in
Niet doorvertellen hoor!quote:
Nu al? Ben je verliefd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Volgens mij is het een aanstekerpistool...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het wordt een crime passionel.
Die zijn HIP!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:27 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij is het een aanstekerpistool...![]()
![]()
Hij heeft niks te klagen...quote:
quote:
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussiequote:
Niks te klagen zegt ze danquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:28 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hij heeft niks te klagen...
Behalve dat ik nog geen foto heb gemaakt ;-)
Ik post alleen maar...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
ik zie het meer als een complot. eerst voer jij ons , wat het schijnt mangothee te zijn. en vervolgens slaat zij toequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je hebt er weer een aanbidder bij, zussie
Wat doe je met die kerels hier?![]()
Oh... ok...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ehm.. zomaar een meisje.. ken je niet denk ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |