Ze betalen bij Madrid 27 miljoen voor een gemiddelde speler denk je?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:12 schreef Smeich het volgende:
[..]
en/of van herkenning
meteen laatste post in dit achterlijke topic
nee, nee, daar betalen ze 13 miljoen voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef masmax het volgende:
[..]
Ze betalen bij Madrid 27 miljoen voor een gemiddelde speler denk je?
Ze betalen bij Madrid 30 miljoen voor Pepequote:Op maandag 13 augustus 2007 10:23 schreef masmax het volgende:
[..]
Ze betalen bij Madrid 27 miljoen voor een gemiddelde speler denk je?
Tottenham heeft 25 miljoen voor Bent betaald.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:24 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze betalen bij Madrid 30 miljoen voor Pepe![]()
... en dan gaan ze weer voordat we kunnen oogsten of ze komen in een team met teveel middelmaat..... Ik geloof niet dat Ajax ooit nog gaat aanhaken bij de Europese suptop...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef Girth het volgende:
Haha, dude, bij Ajax staan altijd wel weer nieuwe spelers op.
Moet je ff langs Hans Andersquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
... en dan gaan ze weer voordat we kunnen oogsten of ze komen in een team met teveel middelmaat..... Ik geloof niet dat Ajax ooit nog gaat aanhaken bij de Europese suptop...
Als ik nu naar de selectie kijk zie ik erg weinig echte ajax waardige spelers...
Ga wat meer voor voetbal ipv het uiterlijk zou ik zeggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef masmax het volgende:
Ik vind Wesley een van de beste spelers van de wereld. (...) een zeer goed stel benen, lekker brutaal en voor de duvel niet bang. En nu is hij weg. Weg naar dat stomme Madrid, daar waar al die opgefokte over het paard getilde miljonairs voetballen. Bah!
Voor wie moet ik nu naar het stadion? Moet ik nu voor Kennedy gaan? Wat heeft die man toch met z'n haar? Waarom scheert ie zn hoofd niet kaal? Kennedy is wel een goede voetballer. Ziet het ook! Afgelopen zaterdag zette hij een goed blok waardoor Gabri vrij baan had om te scoren. Maar die man is zo'n antiheld. Of KlaasJan, ik durf niet meer voor KlaasJan te gaan. Als ie goed gaat scoren zijn we hem ook kwijt tijdens de winterstop. Gregory van de Wiel en Johnny Heitinga die gaan me nog wel boeien en Maarten gaat de sterren van de hemel keepen, maar die raakt vast geblesseerd.
Jaap Stam jaagt me weg met zn vieze tattoo's en boeventronie. Jakkes.
(..)
Het wordt een zwaar jaar. Die poster die ik van de supportersclub heb gehad blijft voorlopig in een laatje liggen.
Dat is ook heel moeilijk als clubs als Real Madrid, Chelsea, Milan etc. zulke hoge bedragen kunnen uitgeven aan spelers.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
... en dan gaan ze weer voordat we kunnen oogsten of ze komen in een team met teveel middelmaat..... Ik geloof niet dat Ajax ooit nog gaat aanhaken bij de Europese suptop...
is goed, noem ze maar dan..... Aanval: alleen Huntelaar, rest is subtop. Middenveld: Davids (gebleseerd) en gabri. Verdediging ziet er best aardig uit hoewel ik het opbouwend niet zo spectacualir vind, Stekelenburg doet het goed momenteel.quote:
Stam, Vermaelen, Emanuelson, Gabri, Van Der Wiel, Heitinga...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
is goerd, noem ze maar dan..... Aanval: alleen Huntelaar, rest is subtop. Middenveld: Davids (gebleseerd) en gabri. Verdediging ziet er best aardig uit hoewel ik het opbouwend niet zo spectacualir vind, Stekelenburg doet het goed momenteel.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een echte fan merk ik wel!
Ik denk dat ze supporters die alleen komen als er een goed team staat bij de meeste clubs toch liever kwijt dan rijk zijn, succes d'rmee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef masmax het volgende:
Was ik eindelijk zo ver, na jaren een ongelooflijk fan te zijn geweest, ben ik het afgelopen jaar eindelijk regelmatig naar de Arena ging om naar Ajax te kijken. Zelfs lid geworden van de Supporters Club, net mn pasje binnen gekregen. Zefs Digitenne aangevraagd om echt alles te kunnen zien.
Maar nu is Wesley weg. Ik vind Wesley een van de beste spelers van de wereld. Fantastische inzicht en inzet, een zeer goed stel benen, lekker brutaal en voor de duvel niet bang. En nu is hij weg. Weg naar dat stomme Madrid, daar waar al die opgefokte over het paard getilde miljonairs voetballen. Bah!
Voor wie moet ik nu naar het stadion? Moet ik nu voor Kennedy gaan? Wat heeft die man toch met z'n haar? Waarom scheert ie zn hoofd niet kaal? Kennedy is wel een goede voetballer. Ziet het ook! Afgelopen zaterdag zette hij een goed blok waardoor Gabri vrij baan had om te scoren. Maar die man is zo'n antiheld. Of KlaasJan, ik durf niet meer voor KlaasJan te gaan. Als ie goed gaat scoren zijn we hem ook kwijt tijdens de winterstop. Gregory van de Wiel en Johnny Heitinga die gaan me nog wel boeien en Maarten gaat de sterren van de hemel keepen, maar die raakt vast geblesseerd.
Jaap Stam jaagt me weg met zn vieze tattoo's en boeventronie. Jakkes.
Ok Suarez dan maar, op 1 voorwaarde, leer heeeeeeeeeeel snel Nederlands anders hoef ik je ook niet meer.
Het wordt een zwaar jaar. Die poster die ik van de supportersclub heb gehad blijft voorlopig in een laatje liggen.
Mooi!quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:59 schreef masmax het volgende:
Ik ga niet meer naar de Arena.
Genoten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:57 schreef masmax het volgende:
en toch ga ik vanavond weer heerlijk naar AJAX kijken, tuus op de bank!
Nu wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan hier niet gewoon een slotje op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |