Nou ja, in het geval van Sneijder hebben ze tenminste nog de jackpot gevangen. Was even bang, dat ie moest blijven, een beetje nukkig door het leven zou gaan en dan in de winterstop voor een fooitje alsnog zou gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ieder zijn (in dit geval haar) eigen mening. Maar ik zal je missen als kiespijn in de Arena.
Voor mij geld, hoe meer ze (de beleidsbepalers) proberen om mijn Ajax kapot te maken, des te meer voel ik me Ajacied!
Het gaat ook niet om mij zelf, maar geloof me, er zijn echt supporters die hierdoor over de streep getrokken zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:04 schreef Everett het volgende:
[..]
Als je een SCC verlengt/aanschaft op basis van de 'belofte' van een voetballer, dan ben je behoorlijk naief. Als grote clubs met een zak met miljoenen komt, dan is iedere Ajax speler weg. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
En jij moet leren lezen: ik heb geen seizoenkaart gekocht! Uberthaupt, ik heb alleen gezegd dat ik niet naar het stadion ga dit jaar omdat Wesley weg is en niemand anders zo veel talent heeft dat ik er voor naar het stadion wil gan, niet dat ik geen fan van Ajax meer ben! Beter lezen mensen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je verstand van voetbal had gehad had je deze transfer aan zien komen en bij voorbaat al geen seizoenkaart genomen, en dan had je nu niet lopen huilen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef masmax het volgende:
[..]
Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Wat is het probleem dan? Dan ga je toch gewoon niet naar het stadion?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:17 schreef masmax het volgende:
[..]
En jij moet leren lezen: ik heb geen seizoenkaart gekocht! Uberthaupt, ik heb alleen gezegd dat ik niet naar het stadion ga dit jaar omdat Wesley weg is en niemand anders zo veel talent heeft dat ik er voor naar het stadion wil gan, niet dat ik geen fan van Ajax meer ben! Beter lezen mensen!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je verstand van voetbal had gehad had je deze transfer aan zien komen en bij voorbaat al geen seizoenkaart genomen, en dan had je nu niet lopen huilen.
Helemaal niks inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef masmax het volgende:
[..]
Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Ik doelde ook niet op jouquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om mij zelf, maar geloof me, er zijn echt supporters die hierdoor over de streep getrokken zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:27 schreef masmax het volgende:
Fokken is nog nooit zo makkelijk geweest!
eau ja joh?quote:
Dat lijk me een kwestie van smaak!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:05 schreef Smeich het volgende:
Okocha is een voetballer waarvoor je naar het stadion komt. C. Ronaldo is een voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Quaresma is een voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Ronaldinho is een voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Sneijder is niet per se een voetballer waarvoor je naar het stadion komt.
Maar PSV wordt toch weer kampioen. Al hebben we zaterdag verloren. Die wedstrijd nam ik niet serieus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef Girth het volgende:
Haha, dude, bij Ajax staan altijd wel weer nieuwe spelers op.
en/of van herkenningquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:09 schreef masmax het volgende:
[..]
Dat lijk me een kwestie van smaak!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:05 schreef dekilo het volgende:
Huilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |