abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 07:59:56 #1
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52321289
Was ik eindelijk zo ver, na jaren een ongelooflijk fan te zijn geweest, ben ik het afgelopen jaar eindelijk regelmatig naar de Arena ging om naar Ajax te kijken. Zelfs lid geworden van de Supporters Club, net mn pasje binnen gekregen. Zefs Digitenne aangevraagd om echt alles te kunnen zien.
Maar nu is Wesley weg. Ik vind Wesley een van de beste spelers van de wereld. Fantastische inzicht en inzet, een zeer goed stel benen, lekker brutaal en voor de duvel niet bang. En nu is hij weg. Weg naar dat stomme Madrid, daar waar al die opgefokte over het paard getilde miljonairs voetballen. Bah!

Voor wie moet ik nu naar het stadion? Moet ik nu voor Kennedy gaan? Wat heeft die man toch met z'n haar? Waarom scheert ie zn hoofd niet kaal? Kennedy is wel een goede voetballer. Ziet het ook! Afgelopen zaterdag zette hij een goed blok waardoor Gabri vrij baan had om te scoren. Maar die man is zo'n antiheld. Of KlaasJan, ik durf niet meer voor KlaasJan te gaan. Als ie goed gaat scoren zijn we hem ook kwijt tijdens de winterstop. Gregory van de Wiel en Johnny Heitinga die gaan me nog wel boeien en Maarten gaat de sterren van de hemel keepen, maar die raakt vast geblesseerd.
Jaap Stam jaagt me weg met zn vieze tattoo's en boeventronie. Jakkes.

Ok Suarez dan maar, op 1 voorwaarde, leer heeeeeeeeeeel snel Nederlands anders hoef ik je ook niet meer.
Het wordt een zwaar jaar. Die poster die ik van de supportersclub heb gehad blijft voorlopig in een laatje liggen.
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52321318
Huilie
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_52321320
Haha, dude, bij Ajax staan altijd wel weer nieuwe spelers op.
pi_52321327
Geslacht: Vrouw

vrouwen moet ook gewoon thuisblijven
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:22:03 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52321451
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:06 schreef BobRooney het volgende:
Geslacht: Vrouw

vrouwen moet ook gewoon thuisblijven
Idd.. die hebben er toch geen verstand van
Huilen dan.
pi_52321539
Bij Andere teams lopen ook nog wel leuke voetballers rond, msisschien tijd voor een andere club waar de spelers je wel kunnen vermaken met hun uiterlijk.
pi_52321545
Ajax supporters zijn dan ook niets gewend
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52321550
Een echte fan merk ik wel!
pi_52321599
potentieel goed topic
pi_52321676
Als Wesley (wat een foute naam is dat toch...) op de elftalfoto staat, kun je Ajax misschien aanklagen voor misleiding?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_52321686
Er is vast nog wel ergens een siezoenskaart te fixen voor AZ.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:49:44 #12
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52321722
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een echte fan merk ik wel!
hou je bek man
Signature.
pi_52321768
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:

[..]

hou je bek man
waar bemoei jij je mee?
pi_52321770
Ieder zijn (in dit geval haar) eigen mening. Maar ik zal je missen als kiespijn in de Arena.

Voor mij geld, hoe meer ze (de beleidsbepalers) proberen om mijn Ajax kapot te maken, des te meer voel ik me Ajacied!
  maandag 13 augustus 2007 @ 08:54:07 #15
188050 masmax
pi_52321774
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Bij Andere teams lopen ook nog wel leuke voetballers rond, msisschien tijd voor een andere club waar de spelers je wel kunnen vermaken met hun uiterlijk.
Ik vind Wesley echt geen leuke man om te zien. En wat al het andere commentaar betreft: de meeste mensen hebben geen verstand van voetbal, man of vrouw: ik toevallig wel!
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52321814
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

Voor mij geld, hoe meer ze (de beleidsbepalers) proberen om mijn Ajax kapot te maken, des te meer voel ik me Ajacied!
Als ze hem voor een fooi hadden verkocht hadden ze Ajax kapot gemaakt ja, daar lijkt me nu geen sprake van. Ligt er wel aan hoe Van Geel het gaat investeren natuurlijk. Iedereen weet nu dat ze geld hebben...
pi_52321863
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als ze hem voor een fooi hadden verkocht hadden ze Ajax kapot gemaakt ja, daar lijkt me nu geen sprake van. Ligt er wel aan hoe Van Geel het gaat investeren natuurlijk. Iedereen weet nu dat ze geld hebben...
Ze hebben ons gewoon weer voor gelogen hoor. Wesley blijft bla bla. Voor mij geldt het niet, maar ik weet zeker dat dat voor vele supporters een reden was om hun SCC te verlengen / aan te schaffen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:04:27 #18
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52321898
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]
Ze hebben ons gewoon weer voor gelogen hoor. Wesley blijft bla bla. Voor mij geldt het niet, maar ik weet zeker dat dat voor vele supporters een reden was om hun SCC te verlengen / aan te schaffen.
Als je een SCC verlengt/aanschaft op basis van de 'belofte' van een voetballer, dan ben je behoorlijk naief. Als grote clubs met een zak met miljoenen komt, dan is iedere Ajax speler weg. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:06:01 #19
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_52321926
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

waar bemoei jij je mee?
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:49 schreef eer-ik het volgende:

[..]

hou je bek man
Signature.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:11:15 #20
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52321979

Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52321980
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef masmax het volgende:

[..]

Ik vind Wesley echt geen leuke man om te zien. En wat al het andere commentaar betreft: de meeste mensen hebben geen verstand van voetbal, man of vrouw: ik toevallig wel!
Volgens mij begrijp je de meesten niet. Verstand van voetbal hebben is heel wat anders dan zeggen dat je fan van een club bent en dan gaan huilen als 1 speler weg gaat en daarom niet meer je club wilt zien. Dat maakt in mijn ogen het fan zijn van een club erg ongeloofwaardig.

Als je dan ook nog over tattoo's en haar begint van spelers... pfffffffff.
pi_52321983
TS: Vind het sneu als je nu niet meer naar Ajax gaat, omdat Sneijder weg is. Er zijn wel vaker topspelers vertrokken. Wen er maar aan of ga anders bij VVV Jason Oost onderkwijlen.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:13:48 #23
188050 masmax
pi_52322012
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je de meesten niet. Verstand van voetbal hebben is heel wat anders dan zeggen dat je fan van een club bent en dan gaan huilen als 1 speler weg gaat en daarom niet meer je club wilt zien. Dat maakt in mijn ogen het fan zijn van een club erg ongeloofwaardig.

Als je dan ook nog over tattoo's en haar begint van spelers... pfffffffff.
Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:14:08 #24
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52322017
Toedeloe gloryhunter, tot over een paar jaar als we de cup met de grote oren weer binnen gesleept hebben..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52322034
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef masmax het volgende:

[..]

Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Als je verstand van voetbal had gehad had je deze transfer aan zien komen en bij voorbaat al geen seizoenkaart genomen, en dan had je nu niet lopen huilen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')