Idd.. die hebben er toch geen verstand vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:06 schreef BobRooney het volgende:
Geslacht: Vrouw![]()
vrouwen moet ook gewoon thuisblijven
hou je bek manquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een echte fan merk ik wel!
Ik vind Wesley echt geen leuke man om te zien. En wat al het andere commentaar betreft: de meeste mensen hebben geen verstand van voetbal, man of vrouw: ik toevallig wel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:32 schreef Positive_Thinking het volgende:
Bij Andere teams lopen ook nog wel leuke voetballers rond, msisschien tijd voor een andere club waar de spelers je wel kunnen vermaken met hun uiterlijk.![]()
Als ze hem voor een fooi hadden verkocht hadden ze Ajax kapot gemaakt ja, daar lijkt me nu geen sprake van. Ligt er wel aan hoe Van Geel het gaat investeren natuurlijk. Iedereen weet nu dat ze geld hebben...quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Voor mij geld, hoe meer ze (de beleidsbepalers) proberen om mijn Ajax kapot te maken, des te meer voel ik me Ajacied!
Ze hebben ons gewoon weer voor gelogen hoor. Wesley blijft bla bla. Voor mij geldt het niet, maar ik weet zeker dat dat voor vele supporters een reden was om hun SCC te verlengen / aan te schaffen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:57 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als ze hem voor een fooi hadden verkocht hadden ze Ajax kapot gemaakt ja, daar lijkt me nu geen sprake van. Ligt er wel aan hoe Van Geel het gaat investeren natuurlijk. Iedereen weet nu dat ze geld hebben...
Als je een SCC verlengt/aanschaft op basis van de 'belofte' van een voetballer, dan ben je behoorlijk naief. Als grote clubs met een zak met miljoenen komt, dan is iedere Ajax speler weg. Is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben ons gewoon weer voor gelogen hoor. Wesley blijft bla bla. Voor mij geldt het niet, maar ik weet zeker dat dat voor vele supporters een reden was om hun SCC te verlengen / aan te schaffen.
Volgens mij begrijp je de meesten niet. Verstand van voetbal hebben is heel wat anders dan zeggen dat je fan van een club bent en dan gaan huilen als 1 speler weg gaat en daarom niet meer je club wilt zien. Dat maakt in mijn ogen het fan zijn van een club erg ongeloofwaardig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 08:54 schreef masmax het volgende:
[..]
Ik vind Wesley echt geen leuke man om te zien. En wat al het andere commentaar betreft: de meeste mensen hebben geen verstand van voetbal, man of vrouw: ik toevallig wel!
Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:11 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de meesten niet. Verstand van voetbal hebben is heel wat anders dan zeggen dat je fan van een club bent en dan gaan huilen als 1 speler weg gaat en daarom niet meer je club wilt zien. Dat maakt in mijn ogen het fan zijn van een club erg ongeloofwaardig.
Als je dan ook nog over tattoo's en haar begint van spelers... pfffffffff.
Als je verstand van voetbal had gehad had je deze transfer aan zien komen en bij voorbaat al geen seizoenkaart genomen, en dan had je nu niet lopen huilen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:13 schreef masmax het volgende:
[..]
Weet jij iets zinnigs te melden dan? Ik nodig je uit bij deze! Verstand van voetbal hebben en fan zijn, wat heeft dat in godsnaam met elkaar te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |