BOX!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:11 schreef Bananenman het volgende:
En nee geen TT want iedereen weet het nou wel en die nieuwe aankopen dat zien we wel.
Bananenman [afbeelding] Van Geel
Nee maar willen ze een speler die in de CL voor Ajax mag uitkomen bij een club halen die ook deze week al speelt (zoals bijv. Anderlecht) zullen ze toch op moeten schieten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:13 schreef BigFire het volgende:
Ajax weet ook wel dat ze zonder Sneijder en zonder vervanger ook wel van Slavia kunnen winnen... door niet voor woensdag een vervanger te zoeken drijven ze de prijs niet hoger dan nodig..... als ze haast zouden hebben zouden alle clubs de hoofdprijs vragen.
als iemand het verdiend is Wesley het welquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Opvallend wel dat niemand Sneijder iets verwijt, terwijl hij het toch was die niet zo lang geleden aankondigde nog een jaar bij Ajax te blijven...
Ajax kampioen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:30 schreef Fetai het volgende:
Die Amsterdamse bluf stelt ook niet veel meer voor de laatste tijd![]()
quote:
Ja nuttig, kan hij 2 wedstrijden per jaar spelenquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:47 schreef DrDentz het volgende:
Jari terughalen
+5 van de Mul + 2, zoveel van Perezquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
44 Miljoen, moet je iets van kunnen kopen
Is dat al zeker dan? Zo ja:quote:
Welke weet ik niet. Maar aangezien HcC Colin mocht kopen, MvG en HtC gezamenlijk Suares kochten is MvG nu wel weer aan de beurt. Een voormalige eredivisie speler wordt het dus.quote:Op maandag 13 augustus 2007 07:54 schreef Mooi_boy het volgende:
Mensen hier een idee met welke spelers Ajax bezig is?
Ik vrees dat dat betekent dat we het in delen krijgen. iig zo lijkt het voor mij.quote:Met de transfer van de 23-jarige aanvallende middenvelder is in totaal 27 miljoen euro gemoeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |