quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:54 schreef MadMaster het volgende:
De Lama's?
Da's dan wel heel erg klein geworden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Willemstad?
Lekker nat ook he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:00 schreef ColdFeet het volgende:
Morgen! Gister ben ik naar Ramses Shaffy geweest en dat was superleuk!
Kom maar door met die vragen...
Tis de enige jachthaven die ik kenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan wel heel erg klein geworden...
Maar een paar nummers, hij's niet echt ehhmm, fit meer. Laat me. Dat was de leukste. En hij vergat steeds z'n tekstquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:03 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Lekker nat ook he?
Wat zong hij allemaal?
Wou eerst ook gaan maar ben toch niet gegaan...
MadMaster +1quote:
Alweer een goede reden om niet te kijken!! Hoewel het vorig jaar wel spannend was met Goody en haar rassenconflictje met Shilpaquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Paris Hilton
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:33 schreef Captain_Redbeard het volgende:
wende snijders ?
FKA +1quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Inri
Dat dus. Als ik heel diep spit weet ik zelfs nnog wel waar het voor staat... Krijg ik daar een bonuspunt voor?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Inri
Dat had ook opgehangen kunnen worden. Een aantal dagen later was hij namelijk weer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
brb
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Dat had ook opgehangen kunnen worden. Een aantal dagen later was hij namelijk weer terug.
Iets dichter bij huis...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:50 schreef MadMaster het volgende:
Bij het Panama kanaal?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat dus. Als ik heel diep spit weet ik zelfs nnog wel waar het voor staat... Krijg ik daar een bonuspunt voor?
Iesus Nazarenus Rex Iudaearis
Londen ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:52 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ook niet in Zeeland (verderweg)
Of Egypte (dichterbij)
Bummer. Ik heb ooit nog eens een jaartje Latijn gedaan...quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
![]()
Helaas niet. Ik had overigens ook niet durven vragen naar de volledige tekst.
De Berendrechtsluis vormt samen de Zandvlietsluis een sluizencomplex tussen de Westerschelde en de Antwerpse haven, en meer bepaald het Kanaaldok B2.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
Schelde!
Yes! Ik geloof dat ik maar blij moet zijn dat ik niet naar de naam van de dicher heb gevraagd...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Carice van Houten? Die zit tegenwoordig overal in..
Anders om mag ook wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Carice van Houten? Die zit tegenwoordig overal in..
exactlyquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Uganda?
Alarm fur Cobra 11, heet het officieel. Magoe, close enough!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:25 schreef Cobra4 het volgende:
Cobra11?
quote:
Ja, of het voormalig Burger Weeshuis...quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Amsterdams Historisch Museum
We gingen er vroeger altijd pannekoeken eten, maar ze zullen ongetwijfeld ook andere dingen serveren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, of het voormalig Burger Weeshuis...
David & Goliath is toch een restaurant in algemene zin, net na de poort rechts?
Ik loop regelmatig over het terrein en dan bij het Begijnhof/Spui er weer uit, maar ik let nooit op dat restaurant...
PR +1
Info restaurant David & Goliathquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:55 schreef PhysicsRules het volgende:
We gingen er vroeger altijd pannekoeken eten, maar ze zullen ongetwijfeld ook andere dingen serveren.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet dat Tolkien 'Lord Of The Rings' schreef en dat vind ik eigenlijk meer dan genoeg...
Dus jij bent een lurker en geen welwillende spelerquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef ChopperMick het volgende:
@PR bedankt voor je steun...maar regels zijn regels dus het is wel goed.
Vertel, vertelquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Shit, ik weet alleen de eerste twee... Maar die laatste was een hele rare
Uit de koude tenen van ColdFeetquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
John Ronald Ruel?
geen lurker de laatste keer dat ik checktequote:Op maandag 13 augustus 2007 13:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dus jij bent een lurker en geen welwillende speler![]()
Maar goed, als jij er geen probleem van maakt laat ik het er ook bij.
Hint voor de vraag: de derde naam betekent Zie: God, in het hebreews.
Done!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
geen lurker de laatste keer dat ik checktemaar als iemand een puntje wil snoepen en er blij mee is zal het me worst zijn. Maar ik las net nog een keer de OP en ik wil m'n puntje wel!
PR doe iets!
Hint: het is geen internationale prijs...quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Gloed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |