Evenals Glasgow Rangers.quote:Op zondag 9 september 2007 17:07 schreef Smeich het volgende:
Lazio Roma..
Mooi werk Ray maar dat kan dus echt niet meer....
bier stond al klaar in hoolsquote:Op zondag 9 september 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
2,75 per banner was het toch, borisz en Vaduz?
Sterf jij vuige hond!quote:Op zondag 9 september 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Oops, Slavia vergeten. Dat kan geen toeval zijn.
Je blijft met de club spelen die je nu hebtquote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik snap nog steeds hoe het gaat na deze poulronde. Lyon haalt de finale wel, maar hoe zit met de users die wel goede voorspellingen doen, maar wiens club niet doorgaat?
Als ik hier dood neerval kom ik je opzoeken in Praag! Vlegel!quote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sterf jij vuige hond!
Ik heb het niet gemerkt.
Maak daar dan meteen SK vanquote:Op zondag 9 september 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zie ook dat ik de BK bij Fenerbahçe vergeten ben.
In de war met Rosenborgquote:
+quote:Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
En als we toch aan het muggenziften zijn:
PFC CSKA Moskva
FC Dynamo Kyiv
FC Barcelona ()
SS Lazio
Olympique Lyonnais
FC Shakhtar Donetsk
SK Slavia Praha
FC Steaua Bucureşti
SV Werder Bremen
Precies de reden waarom ik die oversloegquote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
+
Olympique de Marseille
F.C. Internazionale Milano
Sporting Clube de Portugal
Maar sommigen zullen wel te lang zijn.
Een pilsje of ander drankje irl is ook goed?quote:Op zondag 9 september 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
2,75 per banner was het toch, borisz en Vaduz?
Weer niets gehadquote:Op zondag 9 september 2007 08:36 schreef borisz het volgende:
Iedereen een reminder PM gestuurd naar iedereen behalve doc, radegast en urqu(Die hebben geen PM box), volgende week zal er nog één volgen voor de gene die hem dan nog niet hebben ingevuld![]()
Whehe, ik had 2-1quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Nuno Gomes maakt $$%%$% in de 92e minuut nog een goal
Pfff :quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Whehe, ik had 2-1
Ook OM maakt vlak voor tijd mijn uitslag kloppend
dan heb jij mazzel. trouwens voortaan alles in 1 keer plaatsen aubquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
Stuttgart speelt morgen tegen Glasgow Rangers. Nu speel ik (stuttgart) dan toch ook tegen de Rangers(Lionheaad) in de toto? Lionheaad heeft nog niks ingevuld...Heb ik dan sowieso al een voorsprong?
Edit: of is het dat ik met Lionheaad en die 2 anderen in de poule speel en de eerste 2 spelers doorgaan?
Het staat een beetje vaag in de regels.
Sorry, m'n eerste toto![]()
quote:We rekenen alleen voorspellingen mee die in één keer zijn geplaatst.
neequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:15 schreef Beschouw het volgende:
Tusenstanden zeggen toch niks. Of krijg je daar ook punten voor?
je speelt de poules volgens het competitie systeem bij de buitenlandse toto's. Dus je speelt tegen de andere mensen in de poule. Ieder goed voorspeld kruisje levert een punt op. Heb je meer punten dan de tegenstander win je.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:20 schreef WeebI het volgende:
Hoe werken die punten precies?
Snap er nog geen hol van, maar gezien de voorlopige tussenstand sta ik er aardig voor.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:22 schreef borisz het volgende:
[..]
je speelt de poules volgens het competitie systeem bij de buitenlandse toto's. Dus je speelt tegen de andere mensen in de poule. Ieder goed voorspeld kruisje levert een punt op. Heb je meer punten dan de tegenstander win je.De beste twee na de poule fase gaan door naar de volgende ronde. Daarover later meer.
De uitslagen zijn voor de algemene toto, volgens het eredivisie systeem.
Als de eerste uitslagen erzijn dan wordt het een stuk duidelijker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Snap er nog geen hol van, maar gezien de voorlopige tussenstand sta ik er aardig voor.
Daarom vroeg ik er nog om, maar ik zal het wel in 1 keer plaatsen de volgende keerquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef borisz het volgende:
[..]
dan heb jij mazzel. trouwens voortaan alles in 1 keer plaatsen aub![]()
Zie ook de regels elders in dit topic
[..]
quote:
tja had er nu tijd voor dus doe ik het evenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen volgt de update van de stand, zo snel als borisz ben ik niet.
je wint maar 1x van sander en niet 2x. die ene keer was een tussenstand van de dinsdag. Je wint van Sander in de competitie met de kruisjes(1,2, 3 of X). Waarschijnlijk heeft Sander meer uitslagen goed dan jij waardoor hij hoger staat in de algemene toto.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:11 schreef ericajax het volgende:
Hoe kan ik 2 keer van sander winnen, maar toch minder punten hebben bij de stand?
Jammer is dat, had me graag bovenaan zien prijken in poule H. Volgende ronde kan dat weer totaal anders zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:32 schreef borisz het volgende:
De stand in de poules komt na speelronde twee.
quote:Op donderdag 20 september 2007 14:30 schreef RayMania het volgende:
Goed werk heren!
We snapten ook de onduidelijkheid wel, maar het wees zich uiteindelijk vanzelf .quote:Op donderdag 20 september 2007 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Voor de rest, puik werk. Snap nu uiteindelijk hoe het in elkaar zit.![]()
Ja eigenlijk wel. Volgens mij begon ik een van de voorgaande edities ook ijzersterk en toch geen winstquote:Op donderdag 20 september 2007 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, dat is alleen mooi meegenomen.
Ik heers.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
H Slavia 20:45 Steaua 1 2-1
Dank je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:17 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik heers.
Gefeliciteerd Beschouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |