Evenals Glasgow Rangers.quote:Op zondag 9 september 2007 17:07 schreef Smeich het volgende:
Lazio Roma..
Mooi werk Ray maar dat kan dus echt niet meer....
bier stond al klaar in hoolsquote:Op zondag 9 september 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
2,75 per banner was het toch, borisz en Vaduz?
Sterf jij vuige hond!quote:Op zondag 9 september 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
Oops, Slavia vergeten. Dat kan geen toeval zijn.
Je blijft met de club spelen die je nu hebtquote:Op zondag 9 september 2007 21:20 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik snap nog steeds hoe het gaat na deze poulronde. Lyon haalt de finale wel, maar hoe zit met de users die wel goede voorspellingen doen, maar wiens club niet doorgaat?
Als ik hier dood neerval kom ik je opzoeken in Praag! Vlegel!quote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sterf jij vuige hond!
Ik heb het niet gemerkt.
Maak daar dan meteen SK vanquote:Op zondag 9 september 2007 21:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zie ook dat ik de BK bij Fenerbahçe vergeten ben.
In de war met Rosenborgquote:
+quote:Op zondag 9 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
En als we toch aan het muggenziften zijn:
PFC CSKA Moskva
FC Dynamo Kyiv
FC Barcelona ()
SS Lazio
Olympique Lyonnais
FC Shakhtar Donetsk
SK Slavia Praha
FC Steaua Bucureşti
SV Werder Bremen
Precies de reden waarom ik die oversloegquote:Op zondag 9 september 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
+
Olympique de Marseille
F.C. Internazionale Milano
Sporting Clube de Portugal
Maar sommigen zullen wel te lang zijn.
Een pilsje of ander drankje irl is ook goed?quote:Op zondag 9 september 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
2,75 per banner was het toch, borisz en Vaduz?
Weer niets gehadquote:Op zondag 9 september 2007 08:36 schreef borisz het volgende:
Iedereen een reminder PM gestuurd naar iedereen behalve doc, radegast en urqu(Die hebben geen PM box), volgende week zal er nog één volgen voor de gene die hem dan nog niet hebben ingevuld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |