Jou doe ik nog eens wat aan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:05 schreef VoreG het volgende:
En waar is het Ajax logo? Ik weet zeker dat het helpt als die al klaar is!
Ben ik de eerste?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:13 schreef methodmich het volgende:
En ik wil graag Ajax claimen voor de UEFA Cup toto.
Is er een UefaCup toto dan?quote:
Die staan er toch al achterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:58 schreef borisz het volgende:
Ik ga even de namen bij de ploegen doendan weet, wie tegen wie speelt.
makkelijk voor het overzichtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die staan er toch al achter
Ik speel tegen Ericajax, Sander444 en methodmich
Je bedoelt een groepsoverzicht. Maar dat is niet wat je zei.quote:
Hahah. Bij dezen ook op de to-do-listquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:29 schreef mcyodogg het volgende:
Ray, normaal zou ik niet zeuren om logo's, maar om nou een Madrid-speler in de mijne te hebben..
Is goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:56 schreef WeebI het volgende:
Er is een kans dat Roberto Soldado naar Benfica gaat, zou je die er dan in kunnen zetten als dat morgen bekend wordt?![]()
Speelronde 1quote:De regels:
- Het is dus de bedoeling dat je van elke Champions League wedstrijd het totokruisje en uitslag voorspelt, je krijgt 1 punt voor een goed kruisje en 3 punten voor een correcte uitslag.
- De competitie toto is dus met deze 32 deelnemers en de normale toto is voor iedereen.
- Voor de competitie toto telt alleen het kruisje en voor de normale toto telt het kruisje + de uitslag.
- In het begin zijn er 32 Deelnemers. Elke deelnemer kiest 1 van de 32 ploegen, die hij/zij het rest van het seizoen zal "vertegenwoordigen". Ze spelen in de groepsfase volgens het competitieprogramma tegen andere users. DIt doen ze door de wedstrijden te voorspellen op de totokruisjes (1 winst thuisploeg, 1 winst uitploeg, X, gelijkspel). Na de groepsfase zal de knock outfase volgen. De nummers één en twee uit de poule gaan door.
- De "1" staat voor winst voor de thuisspelende ploeg,de "2" voor winst voor de uitspelende ploeg en een "X" voor een gelijkspel. Het welbekende concept dus.
- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
- Mocht een wedstrijd gestaakt/afgelast worden zullen we deze wedstrijd pas meerekenen als hij in zijn geheel is gespeeld of als de UEFA heeft beslist.
- We zullen de nieuwe speelronde zsm na de vorige proberen te plaatsen.
- We rekenen alleen voorspellingen mee die in één keer zijn geplaatst.
- Je mag je voorspellingen plaatsen tot het eerste fluitsignaal. Dat zal zijn dinsdag 20.45.
- Aanmelden? kan voor de competitie toto niet meer, voor de normale toto kan je zo instromen.
- Mocht je vanwege vakantie oid je voorspellingen niet kunnen plaatsen stuur dan een PM naar Borisz of -Vaduz- en we zullen je voorspellingen van desbetreffende week plaatsen..
- Ook wij zijn maar mensen en maken dus fouten, kortom, tel je eigen punten na en zeg het als er iets niet klopt, mocht je gelijk hebben zullen we dit aanpassen in de stand.
- Over het algemeen zal Borisz de competitietoto regelen en -Vaduz- de normale toto.
Stel dat in de echte poule CSKA Moskou en Inter doorgaan, maar in onze poule Bos81 met PSV wint van mij. Gaat Bos dan als PSV verder en laten we de echte CL los?quote:In het begin zijn er 32 Deelnemers. Elke deelnemer kiest 1 van de 32 ploegen, die hij/zij het rest van het seizoen zal "vertegenwoordigen". Ze spelen in de groepsfase volgens het competitieprogramma tegen andere users. DIt doen ze door de wedstrijden te voorspellen op de totokruisjes (1 winst thuisploeg, 1 winst uitploeg, X, gelijkspel). Na de groepsfase zal de knock outfase volgen. De nummers één en twee uit de poule gaan door.
Dat vroeg ik me ook af!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Stel dat in de echte poule CSKA Moskou en Inter doorgaan, maar in onze poule Bos81 met PSV wint van mij. Gaat Bos dan als PSV verder en laten we de echte CL los?
jepquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, mooi. Ik snap al wel hoe je het doet denk ik. Ik had er ook al aan gedacht, maar dacht dat het dan wat ingewikkeld zou worden. Koppel je de nummer 2 club in de poule in de echte CL, aan de nummer 2 in de userpoule, ongeacht de club waarmee hij speelt? Enz?
mag je Champions League Toto 2007/2008 even je eigen naam erbij zettenquote:Op dinsdag 4 september 2007 01:13 schreef dndiek het volgende:
Hij wilde met AEK spelen
sorry hoor, maar dit vind ik dus echt nergens op slaanquote:- Je totokruisje hoeft niet gelijk te zijn aan je voorspelde uitslag.
Hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 10:02 schreef Smeich het volgende:
[..]
sorry hoor, maar dit vind ik dus echt nergens op slaan
En ook daar vind ik het nergens op slaan...quote:Op zondag 9 september 2007 10:52 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat gebeurt zo vaak bij dit soort spelletjes.
En nu nog antwoord op mijn hoezo?quote:Op zondag 9 september 2007 11:14 schreef Smeich het volgende:
[..]
En ook daar vind ik het nergens op slaan...
Dat is toch gewoon een kwestie van je winstkansen spreidenquote:
Je kiest of het een of het ander, niet dubbel op. Ja ik vind het stom dat je een xje neerzet bij een wedstrijd en vervolgens een 2-0 uitslag erbij kunt zetten.quote:Op zondag 9 september 2007 12:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een kwestie van je winstkansen spreiden
Ik heb ook niets gehad hoorquote:Op zondag 9 september 2007 08:36 schreef borisz het volgende:
Iedereen een reminder PM gestuurd naar iedereen behalve doc, radegast en urqu(Die hebben geen PM box), volgende week zal er nog één volgen voor de gene die hem dan nog niet hebben ingevuld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |