Die komt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
maar dan heb je het ook over Hugoquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
13,6 voor Marinus Dijkhuizen, maar verder nog niks.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die penis verandert nog vaker van mening dan de snor. Ook al niet serieus te nemen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef Pritt het volgende:
Trouwens wel grappig dat Hugo Borst eerder Sneijder een overrated sleutelhange noemde en hem nu de hemel inprees en Ajax zonder hem geen kans op het kampioenschap had. So long voor zijn geloofwaardigheid.
Waar zie jij datquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:22 schreef SteveBallmer het volgende:
Fuckin' druk bij de aankomst van Drenthe.![]()
Bij de aankomst van Sneijder ligt de stad stil?
Hugo: Ajax 3.
Nein!![]()
Die gast hoef ik niet hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
Aissati zou ik erg blij mee zijn. Maar ik ben bang dat hij of niet wil of psv te veel vraagt.
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal nietquote:
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemdquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter trekt vast de oude doos met namen open
Motta
Milevsky
Delgado
Engelaar
Adu
Aisatti
Zo dat hebben we ook weer gehad![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En z'n mindere tweelingbroer al helemaal niet
Pisventje.
Dat is gewoon een haalbare speler.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:20 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Je vergeet Boussoufa, die wordt ook al 2 jaar lang genoemd
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:12 schreef koningdavid het volgende:
Is er al 18 miljoen voor Pryor geboden?
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:11 schreef ub40_bboy het volgende:
ik moest lachenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Nee, want ze wonen allebei in Utrecht, ik zie ze wel eens. (je mag me aanraken)quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die wil niet. Anders moet ie elke keer zo ver reizen om holmaat Afellay in z'n kont te kunnen neuken.
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde geldt voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)quote:
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamerquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar is hij te verlegen voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat hoeft niet , we zetten gewoon een geit of een schaap neer in de kleedkamer![]()
Anderlecht zal ongetwijfeld voor 8-10M zwichten. Defour lijkt me ook wel redelijk haalbaar (wel duur, zal ook tegen de 8M) aanzitten ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tja, Anderlecht zal niet erg happig zijn om hem zo vlak voor de CL-voorronde te verkopen, hetzelfde gelft voor Modric bij Zagreb (maargoed, die wil persé naar de PL)
Steven Defour misschien, Motta kan een optie zijn (wel een dure jongen) , Engelaar of eventueel Martens of Medunjanin. Dusan Djuric van Halmstad BK is ook wel eens gelinkt aan Ajax. En Xabi Prieto natuurlijk...
Ik ga voor Jeffrey Sarpong of Jan-Arie van der Heijden. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |