Okee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef merlin693 het volgende:
kan ik natuurlijk geen antwoord op geven , de mods wel !! en de uitkomst was je bekend dus nee je stelde mij nog steeds geen vraag !
Welke feiten zijn dan aangedragen die ik niet domweg heb weerlegd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:50 schreef merlin693 het volgende:
nee ben ik niet.....vanwege al meerdere keren aangedragen fijten maar die wil je klaarblijkelijk niet tot je door laten dringen .
nu ben ik echt weg hier
In BNW wel, dat heb je gemerkt.quote:Is dat nu te veel gevraagd?
Ja. Het is ook echt niet zo vreselijk moeilijk te begrijpen als je doet voorkomen. Dit forum gaat over aan het licht brengen van- en speculaties over cover-ups, verregaande corruptie, schaduw overheden, complotten, enz. enz. enz. Het gaat niet over veronderstelde paranoia of andere pathologische verschijnselen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil graag een topic hierover in BNW, met BNW'ers, die hierover debatteren. Is dat nu te veel gevraagd?
N aantal mensen in ditquote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
Yep, mee eens, generalisaties en taalgebruik zijn van die dingen. Het over een ander(e) user(s) beginnnen gevolgd door een aantal typeringen.
We bespreken de issues, niet de users.
Hoe bedoel je? ( op het moment dat we haar hier aanspraken was nog niet bekend dat ze mod werd. En ook dat zou geen verschil uitmakenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef merlin693 het volgende:
En nu is ze mod en reageerd Zwarte kubus in Mekka? zo ! (waarom dat onbegrip hier is me nu helemaal onduidelijk )
Ik wist toen ook nog niet dat ik mod zou worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:53 schreef Petre het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ( op het moment dat we haar hier aanspraken was nog niet bekend dat ze mod werd. En ook dat zou geen verschil uitmaken.) Floripas is mod van C&H, NorthernStar van BNW, ik van de Frontpage en BNW
. Ieder zijn eigen deel op FOK! om over te beslissen
Over deze opmerking heb je het toch? Zwarte kubus in Mekka?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:11 schreef merlin693 het volgende:
wel mbt de opmerking (zie een van de laatste reacties) dat de user die vragen maar in WFL of TRU moest openen . De vraag was naar mijn mening legitiem in dat subforum (leyleinen behoren bij bepaalde culturen (C&H) ) . Waarom als je die beslisingen kunt nemen dan zo verongelijkt en vol onbegrip gaan reageren op jullie besluit over JULLIE Subforum was mij ff een raadsel.
Heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:36 schreef merlin693 het volgende:
deja-vu off nie
Hoezo? Waarom zou ik haar niet mogen aanraden hier een topic te openen?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:47 schreef merlin693 het volgende:
ja als je de behoefte had om geschiedenis van dit forum tot je te nemen.
haar..was het niet jezelfquote:Hoezo? Waarom zou ik haar niet mogen aanraden hier een topic te openen?
Vind dit niet echt wereldschokkend.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:42 schreef Resonancer het volgende:
[9/11] Conspiracy theory artikel ontkracht
Ben het gespeel op de man van terecht n btje zat, dacht dat er gesteld was dat dat niet de bedoeling was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |