tsja dat ook nog eensquote:
Je haalt de woorden van mijn tong!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef StarGazer het volgende:
Godver de hoeren wrom moet ik morgen arbeiden. Ideaal moment om nu richting Grote Markt te lopen en mij helemaal de tering in te zuipen...
quote:Ibrahimovic: 'Ik blijf zo goed als zeker bij Ajax'
Geschreven door Rogier op maandag, 10 mei om 00:01
Zlatan Ibrahimovic gaf tijdens het kampioensfeest van Ajax op het Amsterdamse Leidseplein aan dat hij zo goed als zeker ook volgend seizoen te bewonderen is in de Amsterdam ArenA. "Al die supporters, fantastisch. Dit wil ik dolgraag nog eens meemaken, met misschien wel Champions League-winst."
quote:Rosenberg: ‘Ik blijf bij Ajax’
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 28 november om 17:31
Ajax-spits Markus Rosenberg heeft tegenover de camera’s van de Amsterdamse televisiezender AT 5 aangegeven dit seizoen gewoon bij Ajax te willen afmaken. Hiermee reageert de Zweed op de geruchten die de afgelopen weken de rondte deden, dat hij de hoofdstedelingen zou willen verlaten.
Liegen kunnen ze als de bestequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Bananenman het volgende:
Maarja, zo ken ik er nog wel een paar. U vraagt, wij draaien. Even een paar uit de ouwe doosch
[..]
[..]
Gaatie Banaan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Bananenman het volgende:
Maarja, zo ken ik er nog wel een paar. U vraagt, wij draaien. Even een paar uit de ouwe doosch
[..]
[..]
als iemand voetballers nu nog op z'n woord gaat geloven ben je wel erg naief ...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
[..]
En nu..? Met z'n allen hem morgen tijdens de training opwachten en dat hij net als Drenthe door bodyguards naar het stadion wordt begeleid?quote:
Zal moeilijk gaan morgen hequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nu..? Met z'n allen hem morgen tijdens de training opwachten en dat hij net als Drenthe door bodyguards naar het stadion wordt begeleid?
Ja, want dat bedoelde ik er uiteraard meequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En nu..? Met z'n allen hem morgen tijdens de training opwachten en dat hij net als Drenthe door bodyguards naar het stadion wordt begeleid?
That's whats its all about.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Mindstate het volgende:
Ach, voor 27 miljoen euro kun je het als Ajax zijnde gewoon niet weigeren.
Waarom Engelaar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:25 schreef golfer het volgende:
Jammer, maar te verwachten.
Gauw Engelaar halen dus.
Terwijl je eerst 30 wilt..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:23 schreef Mindstate het volgende:
Ach, voor 27 miljoen euro kun je het als Ajax zijnde gewoon niet weigeren. Toch goed de poot stijf gehouden waardoor ze die 3 miljoen hebben gekregen. Benieuwd wie er gaan komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |