Ik kan me nog goed herinneren dat er nog F16's op Gilze-Rijen stonden. Die kwamen regelmatig over Breda, dat was echt geen pretje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:52 schreef bassieVL het volgende:
Maar tof dat die jongens niet meer hier staan. Dan hadden we er meer last van gehad.
In de week voor de Open dag van de vliegbasis is het dolle pret hier. Dan kun je je buurman al niet meer verstaan, laat staan als iemand je belt.
Ja, een jaar of 10/15 geleden was dat nog denk ik? Je keek bijna niet meer op als er weer eens een door de geluidsbarrière ging!quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:13 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat er nog F16's op Gilze-Rijen stonden. Die kwamen regelmatig over Breda, dat was echt geen pretje.
Naaiend groot vliegtuig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:54 schreef Kuukske het volgende:
Antonov?
Sterkte ende beterschap.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef Swiffer het volgende:
tvp *ziek*
Roger that!quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:50 schreef Dalamar het volgende:
Zijn daar ook niet eens die stealth dingen geshowed? Ik meen me te herinneren er een keer eenje over Breda te hebben zien vliegen vanaf de Grote Markt.
Beterschaps! Verkouden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:43 schreef Swiffer het volgende:
tvp *ziek*
Eh nee.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:33 schreef veldmuis het volgende:
Hallee!
De tofheid nog uitgecheckt, kuuk?
De tijdelijke verhuizing naar het Oosten overleven. En daar uitslapenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Zeg dat wel As. Dus, wat zijn jullie weekendplannen?
Oh écht?! Dat wist ik niet!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef JDude het volgende:
De tijdelijke verhuizing naar het Oosten overleven. En daar uitslapen.
En wat ga jij doen, dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Oh écht?! Dat wist ik niet!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:11 schreef JDude het volgende:
En wat ga jij doen, dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef JDude het volgende:
De tijdelijke verhuizing naar het Oosten overleven. En daar uitslapen.
inderdaadquote:
Not me.. wij kijken de meeste uitwedstrijden in kroegjes in Breda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:18 schreef Asics het volgende:
[..]
inderdaad
wie gaat er allemaal naar Feijenoord uit?
Iang geleden btw heb er echt weer zin in!!!
Ik hoorde het op de radioquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Bisschop: Noem God voortaan maar Allah WTF
@weekendplannen, zaterdag heb ik een party van een maat van me en zondag komt familie speciaal voor mij langs
Trap die kneus aub zo snel mogelijk Breda uit!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Bisschop: Noem God voortaan maar Allah WTF
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:05 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk vind ik Allah maar helemaal niets hoor, maar ik ben bang voor opblaasmoslims
Zaagmans zaagt heel m'n vakantie aan gortquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Morgen komt zaagmans alweer!
Bij mij over anderhalf uur! Morgen laatste dag voor de vakantie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Morgen komt zaagmans alweer!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is toch weer eens wat anders dan liefjes en maandagen.
sterkte ermee!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef travelman het volgende:
zo, de verstandskiezen zijn er ook weer uit, gelukkig nog een paar dagen vakantie![]()
Ik ken het idee... kruip naar de vakantie toequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:49 schreef BossFight het volgende:
Waarom gaat de dag zo hoerig langzaam voorbij.![]()
Ben ik heel de dag kei hard aan het werk onder het mom van dan gaat de dag snel voorbij is het nog pas 10 voor 12.
Het ergste is, mijn vakantie zit er net op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ken het idee... kruip naar de vakantie toe.
Waar werk jij?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:08 schreef BossFight het volgende:
Het ergste is, mijn vakantie zit er net op.![]()
Maar gelukkig over een week of zes weer herfstvakantie.![]()
Heerlijk, werken in het onderwijs!![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo is trouwens jarig vandaag! Allemaal van harte gefeliciteerd![]()
Correct, bij toeval moet ik in het crematorium zijn morgen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Is dat daar tegenover het crematorium? Daar heb ik vlakbij gewoond.
KRIJG JE NOG GEWILLIGE VROUWEN OP BEZOEK RIZZO???!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!JEWEETSquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Rizzo is trouwens jarig vandaag! Allemaal van harte gefeliciteerd![]()
Ah tof. Ik werk bij die ene Hogeschool, en dan niet de NHTV.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:16 schreef BossFight het volgende:
De Rooi Pannen hier in Breda.
In de uitnodiging werd ik vriendelijk verzocht hertjes mee te nemen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:20 schreef veldmuis het volgende:
KRIJG JE NOG GEWILLIGE VROUWEN OP BEZOEK RIZZO???!?!?!?!?!?!?!?!?!!??!?!JEWEETS
Zullen we zoeen pluchen Bambi meenemen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In de uitnodiging werd ik vriendelijk verzocht hertjes mee te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |