Zoals verwacht. Jammer.quote:HENK TIMMER ZONDAG ONDER DE LAT
Henk Timmer is dit seizoen de eerste keeper van Feyenoord. Dat heeft Bert van Marwijk maandag aan de selectie mede gedeeld. Dat betekent dat Sherif Ekramy, net als vorig seizoen, reservedoelman zal zijn. Van Marwijk: ‘Ik heb dit met Henk en Sherif besproken en zij kennen mijn beweegredenen. Daar wil ik het graag bij laten.’ Timmer zal dus zondag, in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen FC Utrecht, onder de lat staan.
Grappig dat je nu precies de zwakke punten van Timmer onderstreept. Hij heeft nog een prima reactie vermogen en kan leuke reddingen maken, maar qua coaching is hij zeer matig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kan de keuze van Bert wel begrijpen. Aan Timmer weet je wat je hebt: redelijke keeper, ervaren, maar vooral communicatief erg goed.
Ekramy vind ik een overschatte showkeeper, die bovendien matig zijn verdediging aanstuurt.
Dat was een storm in een glas water volgens v. Marwijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ekramy zou toch ergens anders heen gaan als hij geen eerste keeper zou worden?
Rot hij toch lekker op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ik kan hem geen ongelijk geven als hij dat zou doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Dat is waar, hij heeft niks te eisen. Toch zou het zou erg zonde zijn als hij zou vertrekken.quote:
en terechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Had die gast vandaag aan de telefoon, hij had Hofs schijnbaar even bemoedigend toesproken met de woorden "als je zo doorgaat kun je dadelijk je kruisbanden weer uit de struiken halen hier" Daarop werd Nicky een beetje boos!
Ekramy is al 24, dan ben je geen talent meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef Mooi_boy het volgende:
Zo, het eerste talent is alweer verkloot onder van Marwijk. Hoeveel gaan er nog volgen? Bruins? de Guzman? Vlaar..... Zeg het maar!
Voor een Keeper welquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ekramy is al 24, dan ben je geen talent meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |