Zoals verwacht. Jammer.quote:HENK TIMMER ZONDAG ONDER DE LAT
Henk Timmer is dit seizoen de eerste keeper van Feyenoord. Dat heeft Bert van Marwijk maandag aan de selectie mede gedeeld. Dat betekent dat Sherif Ekramy, net als vorig seizoen, reservedoelman zal zijn. Van Marwijk: ‘Ik heb dit met Henk en Sherif besproken en zij kennen mijn beweegredenen. Daar wil ik het graag bij laten.’ Timmer zal dus zondag, in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen FC Utrecht, onder de lat staan.
Grappig dat je nu precies de zwakke punten van Timmer onderstreept. Hij heeft nog een prima reactie vermogen en kan leuke reddingen maken, maar qua coaching is hij zeer matig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kan de keuze van Bert wel begrijpen. Aan Timmer weet je wat je hebt: redelijke keeper, ervaren, maar vooral communicatief erg goed.
Ekramy vind ik een overschatte showkeeper, die bovendien matig zijn verdediging aanstuurt.
Dat was een storm in een glas water volgens v. Marwijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ekramy zou toch ergens anders heen gaan als hij geen eerste keeper zou worden?
Rot hij toch lekker op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Ik kan hem geen ongelijk geven als hij dat zou doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Dat is waar, hij heeft niks te eisen. Toch zou het zou erg zonde zijn als hij zou vertrekken.quote:
en terechtquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Had die gast vandaag aan de telefoon, hij had Hofs schijnbaar even bemoedigend toesproken met de woorden "als je zo doorgaat kun je dadelijk je kruisbanden weer uit de struiken halen hier" Daarop werd Nicky een beetje boos!
Ekramy is al 24, dan ben je geen talent meer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:20 schreef Mooi_boy het volgende:
Zo, het eerste talent is alweer verkloot onder van Marwijk. Hoeveel gaan er nog volgen? Bruins? de Guzman? Vlaar..... Zeg het maar!
Voor een Keeper welquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ekramy is al 24, dan ben je geen talent meer.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef Mooi_boy het volgende:
Deze wilde ik jullie Feyenoord supporters niet onthouden. De telegraaf van vandaag!
[[url=http://aycu24.webshots.com/image/24863/2004457101500558679_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Deze wilde ik jullie Feyenoord supporters niet onthouden. De telegraaf van vandaag!
[[url=http://aycu24.webshots.com/image/24863/2004457101500558679_rs.jpg]afbeelding][/URL]
iddquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Op die foto lijkt ie ook nog echt een varkentje
Wat een bullshit man. Feijenoord zit nu niet in de situatie om iemand met toekomst een kans te geven. En dan nog vind ik het onzin om te stellen dat van Marwijk een foute beslissing heeft gemaakt. Timmer is een zekerheidje onder lat, ook na vorig seizoen. Ekramy zie ik nog steeds veel fouten maken gedurende wedstrijden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan hem geen ongelijk geven als hij dat zou doen.
Ik snap Feyenoord op dit punt niet, Ekramy heeft toch de toekomst, je moet hem toch eens de kans geven, zeker omdat het kwaliteitsverschil echt niet zo groot is in verhouding met Timmer, en Ekramy kan alleen nog maar beter worden.
Ben je nou sarcastisch?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een bullshit man. Feijenoord zit nu niet in de situatie om iemand met toekomst een kans te geven. En dan nog vind ik het onzin om te stellen dat van Marwijk een foute beslissing heeft gemaakt. Timmer is een zekerheidje onder lat, ook na vorig seizoen. Ekramy zie ik nog steeds veel fouten maken gedurende wedstrijden.
Timmer maakt net zo goed fouten, dus om nou van een 'zekerheidje' te spreken bij Timmer....quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een bullshit man. Feijenoord zit nu niet in de situatie om iemand met toekomst een kans te geven. En dan nog vind ik het onzin om te stellen dat van Marwijk een foute beslissing heeft gemaakt. Timmer is een zekerheidje onder lat, ook na vorig seizoen. Ekramy zie ik nog steeds veel fouten maken gedurende wedstrijden.
Ja, leuk. Het maakt echter geen flikker uit, wanneer Timmer gewoon beter is, dan moet er ook voor hem gekozen worden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Timmer maakt net zo goed fouten, dus om nou van een 'zekerheidje' te spreken bij Timmer....
Om over zijn brakke spelhervattingen maar te zwijgen.![]()
Maar goed ik herhaal mezelf, beter had je niet selectief ge-quote aangezien ik hier in mijn vorige post ook al op in ging![]()
Hele goede zaak! Als Greene z'n oude niveau haalt is het rechtsback-probleem ook opgelost en begint het elftal echt vorm te krijgen.quote:Greene hervat veldtraining
Uitgegeven: 13 augustus 2007 18:57
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2007 19:52
ROTTERDAM - Serginho Greene heeft de veldtraining maandag hervat na maanden van afwezigheid. De verdediger van Feyenoord raakte in maart tijdens de wedstrijd tegen AZ ernstig geblesseerd aan een knie. Hij liep een scheurtje op in de voorste kruisband en beschadigde een meniscus.
Greene traint nu nog individueel maar zal zich in de loop van volgende week aansluiten bij de selectie, is de verwachting van de medische staf.
Tim Vincken en Andwélé Slory, beiden gekwetst aan een hamstring, zijn eveneens op weg naar herstel maar oefenden maandag ook nog los van de groep.
Fit
Het is twijfelachtig of zij zondag fit genoeg zijn voor het eerste competitieduel met FC Utrecht. Trainer Bert van Marwijk kan zeker geen beroep doen op Jacob Lensky. De Canadees moet enkele weken rust houden wegens een enkelblessure.
Bert heeft gekozen voor de beste keeper, dit blijkt achteraf toch Timmer te zijn. Nu kan Ekramy hoog of laag gaan springen, maar als Timmer betere kwaliteiten heeft moet hij daar maar aan toegeven. Mij persoonlijk maakte het daarom ook niet veel uit wie er onder de lat kwam, zolang het maar de beste was, in dit geval dus Timmer.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Timmer maakt net zo goed fouten, dus om nou van een 'zekerheidje' te spreken bij Timmer....
Om over zijn brakke spelhervattingen maar te zwijgen.![]()
Maar goed ik herhaal mezelf, beter had je niet selectief ge-quote aangezien ik hier in mijn vorige post ook al op in ging![]()
Timmer de beste keeper? Ekramy voetbalt mee. Ik zie Timmer alleen maar ballen hard naar voren knallen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:47 schreef Fetai het volgende:
[..]
Bert heeft gekozen voor de beste keeper, dit blijkt achteraf toch Timmer te zijn. Nu kan Ekramy hoog of laag gaan springen, maar als Timmer betere kwaliteiten heeft moet hij daar maar aan toegeven. Mij persoonlijk maakte het daarom ook niet veel uit wie er onder de lat kwam, zolang het maar de beste was, in dit geval dus Timmer.
Alsof iedereen Ekramy hier door en door kent, hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld voor ons? Niemand weet het beter dan de trainer, al zouden we dat allemaal graag denken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:51 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Timmer de beste keeper? Ekramy voetbalt mee. Ik zie Timmer alleen maar ballen hard naar voren knallen.
quote:Henk Timmer eerste keus
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Feyenoord treedt zondag tegen FC Utrecht aan met Henk Timmer als eerste doelman.
Trainer Bert van Marwijk verkoos de ervaren keeper boven Egyptenaar Sherif Ekramy, die tijdens de voorbereiding met Timmer streed om een plek onder de lat.
,,Ik heb dit met Henk en Sherif besproken en ze kennen mijn beweegredenen,’’ aldus Van Marwijk. ,,Daar wil ik het graag bij laten.’’
Ekramy is teleurgesteld over het besluit. ,,Verbaasd is een groot woord, maar ik had wel goede hoop dat ik het zou worden,’’ aldus de 24-jarige keeper.
,,De trainer heeft zijn keuze gemaakt en ik accepteer dat. Meneer Van Marwijk kent Henk al langer. Ik was voor hem een onbekende keeper uit Egypte. Tijdens de voorbereiding heb ik er alles aan gedaan om te laten zien wat ik kan, maar de periode was te kort.’’
Ekramy liet eerder doorschemeren graag verhuurd te willen worden, mocht hij dit seizoen opnieuw tweede keus zijn in de Kuip. De Egyptenaar speelde de afgelopen twee seizoenen zes eredivisiewedstrijden voor Feyenoord.
,,Ik moet nog even nadenken over wat ik wil,’’ zegt Ekramy nu. ,,Ik vind Feyenoord een geweldige club, maar uiteraard wil ik ook graag spelen. De komende tijd zal dat allemaal wel duidelijk worden.’’
Peter Bosz is helder over de nabije toekomst van Ekramy. ,,We willen Sherif absoluut bij Feyenoord houden,’’ aldus de technisch manager. ,,Bert is daar in een gesprek ook duidelijk over geweest. We hebben dit seizoen twee goede keepers nodig en Sherif is een keeper die heel dicht tegen een plek in het eerste aanzit. We willen hem niet verhuren en met zijn zaakwaarnemer hebben we dat ook besproken.’’
Van Marwijk benadrukte kort na zijn aanstelling dat beide keepers een eerlijke kans zouden krijgen. ,,Het is geen uitgemaakte zaak wie van de twee eerste doelman wordt,’’ zei de Feyenoord-coach. ,,Ik wil ze allebei aan het werk zien.’’
Zaterdag stonden beide keepers één helft onder de lat tegen de amateurs van Schijndel. In de laatste serieuze oefenwedstrijd tegen Liverpool speelde Ekramy; Timmer stond twee dagen eerder in het doel tegen FC Porto.
Ekramy kwam in het seizoen 2005-06 over van de Egyptische topclub Al-Ahly en begon als vierde keeper achter Patrick Lodewijks, Gabor Babos en Maikel Aerts. Snel steeg hij in de hiërarchie en afgelopen seizoen was Ekramy geregeld tweede doelman achter Timmer.
Nee, met Luciusquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef Happel het volgende:
Greene ken de tyfus krijgen, grafjong. Mag lijen dat hij zijn been breekt tijdens het herstel.
Joh, dat boeit me echt geen reet, zolang Greene er maar niet inkomt is alles goed. En het is weer lekker simpel om iedereen die een mindere pot speelt af te schrijven. Lees overal dat populistische gejank. Ekramy moet keeper worden, Lucius moet optyfen, Buijs komt te kort. De competitie is nog niet eens begonnen! Laat Feijenoord eerst maar eens tonen dat ze er staan na vorig seizoen, dan kunnen we daarna verder kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nee, met Luciusals rechtsback kom je ver
Optyfen met die vent nou, maak maar mascotte ofzo.
Heb je gesnoven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelukkig niet, zodra een keeper uitblinkt in een wedstrijd weet je al hoe slecht die wedstrijd isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:09 schreef Happel het volgende:
Heb Ekramy ook nooit zien uitblinken bij de wedstrijden die hij speelde.
Nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je gesnoven?
Timmer is een zekerheidje voor de tegenstander, vooral bij vrije trappen
Punt is, dat'ie dat juist niet is. Maargoed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee.
Timmer is beter dan Ekramy, dus moet hij keepen.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Verhuur Ekramy een jaartje aan Twente of Heerenveen ofzo en als ie het goed doet dan vervangt ie Timmer volgend seizoen maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |