dus waardeloosquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Goed plan, alleen veels te riskant.
Waarom terecht?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Op RTL4 gaat het over Feyenoord nu. Er schijnen mensen te zijn die tientallen miljoenen in de club willen steken om Feyenoord naar de Europese top te helpen. Er wordt dan wel binnen 8 jaar minimaal 1 CL verwacht, en anders valt de club in handen van betreffende zakenlieden. Hierdoor durft de directie het (terecht) niet aan.
Chelsea 2quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Waarom terecht?
Als het niet lukt dan stopt Feyenoord niet bestaan. Alleen er is iemand anders de baas.
Hij had het over Koller. Zou ik een domme aankoop vinden. Hij is al 35 jaar. Die houd het nooit 90 minuten lang vol. Feyenoord heeft dadelijk 3 spitsen... Koller 35 jaar, Makaay 33 jaar, Mols 36 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens Bert komen er aankomende week nog spelers.
Koller is geen slechte.Maar dan had je Mols geen contract moeten gevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef Mooi_boy het volgende:
[..]
Hij had het over Koller. Zou ik een domme aankoop vinden. Hij is al 35 jaar. Die houd het nooit 90 minuten lang vol. Feyenoord heeft dadelijk 3 spitsen... Koller 35 jaar, Makaay 33 jaar, Mols 36 jaar.
Ag dat zal zeker niet gebeuren. Hij zijn geen investeerders die Feyenoord als speeltje zien. Het zijn stuk voor stuk Feyenoord supporters. Feyenoord speelt niet voor niets al jaren lang tegen Schijndel in de voorbereiding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef Malibu-06 het volgende:
En als die 'baas' dan geen zin in Feyenoord meer heeft? Om vervolgens z'n handen er vanaf te trekken waardoor Feyenoord rechtstreeks de 1e divisie indondert?
Ik verwacht Koevermans nog.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:19 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens Bert komen er aankomende week nog spelers.
Er zal ook nog wel iemand voor links op het middenveld moeten komen.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Koller is geen slechte.Maar dan had je Mols geen contract moeten geven
Als v. Marwijk al zo direct ingaat op een spelersnaam, dan lijkt het me dat ie binnen enkele dagen wel zal gaan tekenenquote:Van Marwijk: ‘Koller is een optie’
Zondag, 12 augustus om 20:34
Feyenoord is nog niet uitgewinkeld. De Rotterdammers zien het liefst de voorhoede nog aangevuld worden met wat vers bloed van buitenaf. In de speurtocht naar een targetman naast Roy Makaay heeft de technische leiding van de club een positief rapport uitgebracht over de Tsjech Jan Koller.
Trainer Bert van Marwijk, die bij Borussia Dortmund al samenwerkte met de boomlange aanvaller, bevestigde tegenover de camera’s van RTL dat de club nog op zoek is naar een vervanger voor Royston Drenthe, en dat daarnaast wordt gezocht naar een aanvaller. Hierbij viel de naam van de 34-jarige Koller.
Als plaatsvervanger van de naar Real Madrid vertrokken Drenthe zong de naam van de Spanjaard Albert Luque rond in het Rotterdamse geruchtencircuit. Dit werd echter wél tegengesproken door de oefenmeester.
Klopt ja. De andere spits Dennis Koenders is er een half jaar uit geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens schijnt er ook nog een spits uit de jeugd bij de selectie te zitten, ene Schet?
Met Koller heb je wel iemand waar je de lange bal op kan spelen. Makaay is geen wonder in de lucht, dus die kan mooi daar samen met een opkomende Slory omheen lopen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef Mooi_boy het volgende:
Koller... Hoe willen zie die gebruiken dan? Als vervanger voor Mols ofzo?
Ene Schet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Overigens schijnt er ook nog een spits uit de jeugd bij de selectie te zitten, ene Schet?
Er is niks goeds aan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:12 schreef Malibu-06 het volgende:
Goed plan, alleen veels te riskant.
Kunnen we die niet gewoon de spits inflikkeren dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ene Schet.Een van de grootste talenten binnen de Feijenoord jeugdopleiding.
Feyenoord naar de Europese top helpen vind ik anders best goed hoorquote:Er is niks goeds aan.
De voorwaarden zijn niet goed, dus is er niets goeds aan. Je kan toch lezen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Malibu-06 het volgende:
Feyenoord naar de Europese top helpen vind ik anders best goed hoorMaar de voorwaarden zijn gewoon niet goed.
quote:Roysten Drenthe, el Roberto Carlos holandés
Uit zijn mond klinkt het eigenlijk wel raar...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef EnactedChaos het volgende:
Erwin Koeman![]()
"Drenthe is absoluut geen linksback..."
Als hij 26 zou zijn zou het inderdaad een goede aankoop zijn. Helaas is hij dat niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:43 schreef LongOne het volgende:
Koller zou echt bizar mooi zijn. Dat is echt een klassespits, wellicht wat over datum, maar de Eredivisie kan hij wel aan.
Chelsea is ook een Europese topclub, maar zijn ook niet in staat om de CL te winnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Luni het volgende:
Derksen: "Feyenoord laat miljoenen schieten"
Johan Derksen meldde in Eredivisie de voorbeschouwing op Rtl 4 dat Feyenoord een grote zak geld heeft laten schieten. De groep investeerders die Feyenoord er dit seizoen bovenop geholpen zou hebben, zouden nog meer geld willen lenen aan de club. Voorwaarde van de extra lening is: terugbetalen in acht jaar; lukt dat niet, is de club van de investeerders.
Met de extra lening zou Feyenoord gelijk een Europeese topclub zijn, volgens Johan Derksen.
Tercht dat ze dit niet doen, veel te veel risico.
Als je 34 bent kan je heus nog wel presteren hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als hij 26 zou zijn zou het inderdaad een goede aankoop zijn. Helaas is hij dat niet.
Jawel, maar er zit al zo weinig toekomst in de aanval van Feyenoord met Makaay en Mols. Ze brengen niks meer op. Ik heb liever dat ze een speler kopen die meer waard wordt dan dat ze 3 miljoen aan Koller uitgeven, waar je niks voor zal terugkrijgen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:39 schreef LongOne het volgende:
[..]
Als je 34 bent kan je heus nog wel presteren hoor.
Sportief succes? Dat denkt de Feyenoord-directie waarschijnlijk. Ik heb daar ook mijn twijfels over.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel, maar er zit al zo weinig toekomst in de aanval van Feyenoord met Makaay en Mols. Ze brengen niks meer op. Ik heb liever dat ze een speler kopen die meer waard wordt dan dat ze 3 miljoen aan Koller uitgeven, waar je niks voor zal terugkrijgen.
Is dat een regel ofzo? Daarbij, een speler als Hofs en de Guzman kan toch die rol vervullen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Naast Makaay moet een type speler staan die snel is, graag naar binnen trekt (waardoor Makaay de diepte in kan duiken oid)
Koller is echt wel een doelpuntenmaker...quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
en ook nog eens erg doelgericht is met een redelijk doelpunten gemiddelde, maar het hoeft niet perse een speler te zijn die er 20 of meer in schiet ieder seizoen
Met Koller halen we ook een hele kopsterke speler binnen, volgens mij hebben we die nog niet in het elftal, of zie ik nu iemand over het hoofd?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Koller wordt een soort 2de van Hooijdonk.
In zijn nadagen welteverstaan
Veel te langzaam, te statisch, en inderdaad alleen nog maar goed voor kaatsen en intikkertjes. Wellicht nog redelijk te gebruiken als stormram als het allemaal even niet meer loopt, maar niet iemand voor in de basis naast Makaay lijkt mij.
Naast Makaay moet een type speler staan die snel is, graag naar binnen trekt (waardoor Makaay de diepte in kan duiken oid), en ook nog eens erg doelgericht is met een redelijk doelpunten gemiddelde, maar het hoeft niet perse een speler te zijn die er 20 of meer in schiet ieder seizoen, desnoods moet de speler de bal op het middenveld komen ophalen zodat Makaay dit niet hoeft te doen, en het lijkt me ook handig als de speler nog toekomst heeft en dus niet al aan het einde van zijn carriëre, dus iemand van tussen de 24 en 28 jaar zou ik de verstandigste beslissing vinden.
Maar dus wel een (fysiek) sterke spits en dus niet een type buitenspeler zoals Slory, die je wellicht ook naast Makaay kunt laten spelen maar dan moet het eerst een zekerheidje worden dat Slory zijn man voorbij komt, dat Slory werkt aan zijn voorzet, en dat ze zijn snelheid beter leren benutten.
Tot zover mijn profielschets, de rest laat ik aan de Feyenoord scouts
Brusquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Luni het volgende:
Derksen: "Feyenoord laat miljoenen schieten"
Johan Derksen meldde in Eredivisie de voorbeschouwing op Rtl 4 dat Feyenoord een grote zak geld heeft laten schieten. De groep investeerders die Feyenoord er dit seizoen bovenop geholpen zou hebben, zouden nog meer geld willen lenen aan de club. Voorwaarde van de extra lening is: terugbetalen in acht jaar; lukt dat niet, is de club van de investeerders.
Met de extra lening zou Feyenoord gelijk een Europeese topclub zijn, volgens Johan Derksen.
Tercht dat ze dit niet doen, veel te veel risico.
Hofland.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:14 schreef Fetai het volgende:
[..]
Met Koller halen we ook een hele kopsterke speler binnen, volgens mij hebben we die nog niet in het elftal, of zie ik nu iemand over het hoofd?![]()
quote:Feyenoord: 'Koller alternatief als transfer AZ-spits Koevermans mislukt'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 13-aug-2007 09:01
Feyenoord ziet in Jan Koller (34) een alternatief indien AZ geen afstand wil doen van Danny Koevermans. Dat bericht De Telegraaf. De Rotterdammers zijn nog op zoek naar een partner voor Roy Makaay. Trainer Bert van Marwijk koestert goede herinneringen aan de samenwerking met Koller bij Borussia Dortmund. Thans is de 2.02 meter lange Tsjech actief namens AS Monaco.
Koller aast op een vertrek. Monaco speelt geregeld met slechts één spits en coach Ricardo opteert voor Piquionne. Met vijf treffers imponeerde Koller afgelopen jaar nauwelijks. De aanvaller ligt nog één seizoen onder contract bij de Monegasken. (MA)
bron sportweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |