Tokay raadde haar de vorige keer volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
De middelste graag. Normaal stond ze meer rechts.
Raad-wie-hetzelfde-plaatje-goed-raadde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay raadde haar de vorige keer volgens mij.
Ja, en pyl de keer ervoor.quote:
En hij drong ook nog eens voor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef peaceman het volgende:
Verkeerde OP.
Ja, dat zag ik... Scutquote:
Je doet half werk.... Of je doet iets goed of je doet iets niet lijkt me.quote:
Je snapt gewoon niets van computers. Omdat dit topic eerder was dan dat van wyccie is het gewoon logisch dat de oude foto in de openingspost staat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je doet half werk.... Of je doet iets goed of je doet iets niet lijkt me.![]()
Och, last. Hij staat wel een beetje in de weg, dat klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Scrut zeker weer last van je pc?
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niets van computers. Omdat dit topic eerder was dan dat van wyccie is het gewoon logisch dat de oude foto in de openingspost staat.![]()
Nee, die oude OP kost zelfs meer moeite!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef peaceman het volgende:
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.![]()
Werkelijk? Dan is het nog dom ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die oude OP kost zelfs meer moeite!
Bij mij gaat eigenlijk nooit iets "makkelijk"quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.![]()
Nu ben ik ook al doho-omquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan is het nog dom ook.![]()
Verrek.... ja...quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef wyccie het volgende:
Marti Pellow?
Dacht eerst dat het zo'n Nu-metal/gothrock figuur was.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef peaceman het volgende:
Verrek.... ja...
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het zo'n Nu-metal/gothrock figuur was.
We have a winner.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef wyccie het volgende:
Marti Pellow?
Hintje: Mel Brooks.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef wyccie het volgende:
Of Sigourney Weaver, iik twijfel.
We have a winner.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Madelin Kahn?
Buster Fonteijn is het typetje en niet echt de bastaardzoon van de wereldberoemde prima ballerina Dame Margot Fonteijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef wyccie het volgende:
Je hebt de OP geplaatst en een plaatje waarvan de naam er al op staat.
Dat is dan niet goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef wyccie het volgende:
Dan is het André van Duin.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Francaise?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Of Italiaanse?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dood?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Of levend?
Ja, ook (zo lees ik net op IMDB), maar van haar acteertalent moest ze het volgens mij niet hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Actrice?
Neuh.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Of schrijfster?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Zangerinnetje?
Alleen op regenachtige zondagmiddagen, wanneer de 'r' in de maand is, zo meldt haar biografie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Houdt ze van klootschieten?
Dat is goed!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Rafaela Carra?
quote:Raffaella Carrā was born June 18th 1943 in Bologna (Italy) and she very famous in Italy, Spain and Latin-America. She is a show-woman: Raffaella introduces, entertains, interviews, dances, sings and, of course, she's an actress. Highly unlikely she was already a household name at the time of the Saturday night TV variety shows, when 'Signorina Pelloni' from Bologna, fresh from the beaches of the Adriatic and with a new stage name first coyly revealed her perfect navel and made quiet family men break out in a cold sweat; when her, far from skinny, legs gave some consolation to housewives struggling with the latest point-based diet; when her winning smile made the comic spells of Maga Maghella credible to the little ones. Carrāmba che sorpresa!, ĄHola Raffaella!, Canzonissima, En casa con R affaella, Pronto... Raffaella?, A las 8 con Raffaella, Ma che sera, La hora de Raffaella Carrā, Domenica in... and more, are some variety shows's titles of her programs in Spain and in Italy.
Dus het zou kunnen dat ze vanmiddag, 12 augrustus, kloot geschoten heeft?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Alleen op regenachtige zondagmiddagen, wanneer de 'r' in de maand is, zo meldt haar biografie.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus het zou kunnen dat ze vanmiddag, 12 augrustus, kloot geschoten heeft?
Méén je dat nou? Wat interessant! Jeetje.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Rond 1500 was het in Nederland heel populair![]()
Pyl weet er waarschijnlijk nog veel meer van. Hij zat destijds in het klootschiet-school-team van zijn lagere school.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Méén je dat nou? Wat interessant! Jeetje.
Wat een leerzaam topic is dit toch, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.![]()
Weet jij dat heel zeker?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Pyl weet er waarschijnlijk nog veel meer van. Hij zat destijds in het klootschiet-school-team van zijn lagere school.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:Hij was zelfs aanvoerder want eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer.
Dag Scrutinizer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nu even wat anders doen. Doei Tokay, welterusten voor straks
Yep, en ik geniet er van. Ik zal me overigens niet zo snel laatdunkend uitlaten over dergelijke artiesten. De meeste van hen zijn namelijk heel bescheiden mensen. Ik zal me ook niet gauw in een dergelijk café vertonen, ik zou een hele slechte avond hebben.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef Tokay het volgende:
't Is toch meer uit verwondering dat je naar die Tros-programma's kijkt?![]()
Ah, okay.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, en ik geniet er van. Ik zal me overigens niet zo snel laatdunkend uitlaten over dergelijke artiesten. De meeste van hen zijn namelijk heel bescheiden mensen. Ik zal me ook niet gauw in een dergelijk café vertonen, ik zou een hele slechte avond hebben.![]()
Niet! Deze is veel juister.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:42 schreef Gellius het volgende:
Hebben ze het juiste topic weer gesloten, hoor..
Sta jij niet in het nieuwe plaatje dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga niet een plaatje in de openingspost plaatsen waar ik zelf niet opsta.
Nope. Een stille hint, vermoed ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sta jij niet in het nieuwe plaatje dan?
Niet waar, dat waren allemaal leen-icons omdat m'n eigen usericon zoek was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:28 schreef Gellius het volgende:
Je staat er wel drie keer in, man!
Ach, misschien stop ik gewoon met RjPvD. Nu ga ik in ieder geval nog even genieten van de laatste uren van mijn zomervakantiequote:Op maandag 13 augustus 2007 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, het was net in de tijd dat je zat te klooien met je icons. Maar als je Berkery (lief) vraagt, wil hij vast je huidige icon er ook wel in verwerken hoor...zeker weten.
quote:
Maak je niet te sappel, Mr_Mquote:
Raad eerst die van mij maar En mijn plaatje is nog eens mooier ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Tokay het volgende:
Kijk, hier is weer een mooi plaatje om te raden:
O, neemt u mij niet kwalijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:51 schreef brother52 het volgende:
Raad eerst die van mij maar En mijn plaatje is nog eens mooier ook
De uitvinder en presentator van verschillende spelletjes op de Amerikaanse TV ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maak je niet te sappel, Mr_M
RJPvD gaat nooooooit verloren, knoop het in je oren, van achteren en van voren!![]()
[afbeelding]
Nope.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef tong80 het volgende:
De uitvinder en presentator van verschillende spelletjes op de Amerikaanse TV ?
Nee, nee... meneer had soms iets weg van Sjimmie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef peaceman het volgende:
Hergé?
Niet echt, ze valen niet in een genre in te delen. Metal komt wel een beetje in de buurt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Die van Brother is zeker een metalband ofzo..
Als ie te lang in de zon gelegen had?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, nee... meneer had soms iets weg van Sjimmie.
Wegwijspiet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, nee... meneer had soms iets weg van Sjimmie.
Grapjas.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
Als ie te lang in de zon gelegen had?
Grapjurk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef brother52 het volgende:
Wegwijspiet?
Tool?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet echt, ze valen niet in een genre in te delen. Metal komt wel een beetje in de buurt.
Je hebt ze vorig jaar nog live gezien (een stukje) en je kon het niet echt waarderen.
Michael Jackson?! Déze meneer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef peaceman het volgende:
Ah, ik snap de hint!
Het is Michael Jackson!
Dus het is gewoon een hint van niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:13 schreef Tokay het volgende:
[..]
Michael Jackson?! Déze meneer?
[afbeelding]
Ga toch klootschieten, peaceman, dan win je nog eens wat!![]()
quote:
Meneer was een bekende Amerikaanse zanger, en soms leek hij op een neger.quote:
Ik kan me niet herinneren die smileys in combinatie met Tool te hebben gebruikt.quote:
Last van een selectief geheugen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren die smileys in combinatie met Tool te hebben gebruikt.![]()
Dus moet het Michael Jackson zijn!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer was een bekende Amerikaanse zanger, en soms leek hij op een neger.
Hoezo, een hint van niks?
Wanneer? In de 17e eeuw?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Meneer was een bekende Amerikaanse zanger
Neen, ietsje later.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:33 schreef brother52 het volgende:
Wanneer? In de 17e eeuw?
Ahaa dit is dus RJPvD humorquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maak je niet te sappel, Mr_M
RJPvD gaat nooooooit verloren, knoop het in je oren, van achteren en van voren!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Al Jolson zwart was.
Al Jolson is het goede antwoord.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:39 schreef DRAX het volgende:
De man in het plaatje is volgens mij Al Jolson, hij was zanger en acteur dus hij kan best wel eens een negroide persoon hebben gespeeld.
quote:Asa Yoelson (26 mei 1886 – 23 oktober 1950), beter bekend als Al Jolson, was een populaire zanger en een superster op Broadway, radio en film. Hij was geboren in Seredzius, Litouwen als zoon van een Russische Jood.
Het bekendst is hij voor zijn optreden in de film de The Jazz Singer uit 1927. Dit was de eerste film met geluid die een groot commercieel succes had. Zijn carričre op Broadway is ongeëvenaard qua lengte, bijna 30 jaar (van 1911 tot 1940), en populariteit.
Jolie, zoals hij door zijn vrienden genoemd werd, was de eerste entertainer die een miljoen platen verkocht had. Na het verlaten van Broadway richtte Jolson zich op radio optredens. Deze stonden altijd in de top 10. Jolson maakte een geweldige comebacks in de geschiedenis van de showbusiness toen Columbia Pictures in 1946 een biografische film maakte over Jolson, The Jolson Story. In deze film speelde Larry Parks de rol van Jolson. De film was een groot succes (het was de film met de hoogte opbrengst sinds Gone with the wind) en het leidde er toe dat een hele nieuwe generatie geboeid werden door de stem en charisma van Jolson. In 1948 werd Jolson in een opiniepeiling uitgeroepen tot de Populairste mannelijke vocalist.
Hij stierf op 23 oktober 1950 in San Francisco en is begraven op de begraafplaats in het Helling Herdenkingspark in Culver Stad, Californië. Op de dag dat hij stierf, werden om hem te eren de lichten op Broadway voor 10 minuten uitgeschakeld.
Soms, wyccie.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik dacht dat Al Jolson zwart was.
Ik ben hier pas in begonnen:quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
Wat ga je lezen Tokay?
Dat doe ik ook altijd, verschillende boeken door elkaar lezen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef wyccie het volgende:
En ik lees net de eerste bladzijde van dit boek.
Maar ik was eigenlijk nog bezig in andere boeken.![]()
Nee, Belg.quote:
Trčs bien!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:29 schreef Mr_Memory het volgende:
Dat is Rogge, de president van het Olympisch Comite.
quote:Jacques Rogge is de achtste IOC Voorzitter, hij werd op 16 Juli 2001 gekozen op de 112de IOC vergadering in Moskou.
Jacques Rogge is op 2 Mei 1942 geboren in Gent, Belgie, hij is getrouwd en heeft twee kinderen. Hij is van nature orthopedisch chirurg en hij gaf lezingen over Sport en Gezondheid. In de lijn van zijn sport carričre heeft hij meegedaan met zeilcompetities (Finse Klasse) op de Olympische Spelen van Mexico City in 1968, Munchen 1972 en Montreal 1976. Hij werd eens wereldkampioen, hij haalde 2 keer de eerste plaats en hij werd 16 maal Belgisch kampioen. Hij was ook 10 maal lid van het Belgische Nationale Rugby team.
Als delegatieleider bij de Olympische Winterspelen van Innsbruck en Calgary en de Spelen in Moskou, Los Angeles en Seoul, diende hij het Belgisch Nationaal Olympisch Comité van 1988 tot 1992 als Voorzitter. Hij werd voorzitter van de Europese Nationale Comités in 1989. Door zijn lidmaatschap van het IOC en lid van het Dagelijks Bestuur sinds 1998 speelde Jacques Rogge een grote rol als Voorzitter van het organisatie comité voor de Spelen van Sydney.
Het was makkelijk he, ze is wel oud geworden, maar nog steeds een pracht vrouw.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:51 schreef Tokay het volgende:
Uhm, Charlotte Rampling?
Da's inderdaad Andy Williams.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:12 schreef Major_Star het volgende:
Andy Williams ?
('k was er zelf niet bij)
quote:Easily the most solid and long-lasting vocalist of his era, Andy Williams' laid-back delivery and expansive voice has charmed audiences for decades, from his first appearance with a brother quartet into his seventh decade of performance as the head of his own dinner theater in Branson, MO. Born in Wall Lake, IA, Williams sang in his church choir and later formed a quartet with his three brothers. The group performed on radio throughout the Midwest, then moved to Los Angeles to make it in show business. The Williams Brothers Quartet appeared on Bing Crosby's 1944 hit "Swinging On a Star" and appeared with comedienne Kay Thompson during the late '40s.
Andy Williams finally began his solo career in 1952, making several appearances on Steve Allen's Tonight Show before signing a contract with Archie Bleyer's Cadence Records in 1955. He hit the Top Ten in 1956 with his third single for the label, "Canadian Sunset." One year later, his soft-toned cover of the Charlie Gracie rockabilly nugget "Butterfly" hit number one (it's still his biggest hit). Additional Top Ten entries "Are You Sincere," "Lonely Street," and "The Village of St. Bernadette" followed before Williams moved to Columbia in 1961.
Despite another big hit in 1963, "Can't Get Used to Losing You," Williams failed to generate much action on the singles charts during the 1960s. Instead, his highly rated variety program on NBC-TV spurred interest in the ever-growing LP market for adult and middle-of-the-road audiences. The popular 1962 album Moon River & Other Great Movie Themes featured the song he's most identified with, and the following year's Days of Wine and Roses hit the top of the album charts. Nine more LPs hit the Top Ten for Andy Williams during the '60s, many organized around loose themes -- Broadway, ballads, and one album that featured members of his family. Though 1971's Love Story was a platinum success that sparked a Top Ten hit for the title song, his television show was canceled that year.
Andy Williams remained very popular during the '70s, especially for British audiences. His single "Solitaire" hit the Top Ten there in 1973, though it didn't even chart in America. Two of his subsequent albums also performed well, but only in Britain. He released relatively few LPs during the 1980s, but returned to the pop world in the early '90s when he founded his own theater/resort in the home-grown entertainment capital of Branson, MO. Williams continued to headline shows there during the rest of the decade and into the 2000s. ~ John Bush, All Music Guide
Soms ja; deze is dan weer wat lastiger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
Soms is het gewoon zo makkelijk.
[afbeelding]
Wat cryptisch....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:57 schreef Major_Star het volgende:
De hoofdverdachte is iemand van Queen...
(mooi plaatje, overigens)
Dat heb ik net nog gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
En nu plaatst Wiccie een briljant plaatje
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik mis hier iets. Ik snap de hint hoofdverdachte niet....
Ze speelde in de serie Prime Suspect!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik mis hier iets. Ik snap de hint hoofdverdachte niet....
Helen Mirren is goed, hoor.
quote:
Jeuh, zeg dat wel: goedemorgen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Anna van Kleef, ja, inderdaad. De vierde vrouw van Hendrik VIII. Hoe kwam je daar zo bij?quote:
Soms heb ook ik mijn heldere momenten, pyl.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:44 schreef pyl het volgende:
Jeuh, zeg dat wel: goedemorgen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Anna van Kleef, ja, inderdaad. De vierde vrouw van Hendrik VIII. Hoe kwam je daar zo bij?
Zal ik mijn antwoord dan intrekken, en vragen of ze een Amerikaanse zangeres van Joodse komaf is?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:52 schreef pyl het volgende:
Ja, dat spreekt vanzelf, Tokay. Neem me niet kwalijk. Excuses en zo. Ik ben dat hier ook niet gewend, hč, een moeilijk plaatje van iemand uit de zestiende eeuw dat zonder zeuren zomaar inenen wordt geraden.
Hmmm, een amandelgeurtje, is het niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:15 schreef Gellius het volgende:
*Snf*. Ruik jij ook iets, pyl? Net of er een doodverwensinkje in de lucht hangt.
Is er weer 's stof opgewaaid ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:21 schreef Gellius het volgende:
Stik, heb ik de sensatie weer nčt gemist.
Heerlijk is een beetje overdreven, maar op zich is het wel prettig om weer een nuttige bijdrage aan de maatschappij te kunnen leveren. Heb komend weekend alweer een lang weekend trouwens.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Gellius het volgende:
Ik ook, sinds het begin van deze week. Is het niet heerlijk om na de vervelende periode van ijdele navelstaarderij die 'vakantie' heet weer volop te kunnen participeren in de maatschappij, Diaan? Bij te kunnen dragen, te streven, meters te maken en doelen te bereiken?.
Vanwaar dat nieuwe subtiel ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:04 schreef Gellius het volgende:
Ik heb net mijn nieuwe leidinggevende subtiel gehersenspoeld.
Nee, de doelen tijdens de vakantie zijn veel leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:19 schreef Gellius het volgende:
Ik ook, sinds het begin van deze week. Is het niet heerlijk om na de vervelende periode van ijdele navelstaarderij die 'vakantie' heet weer volop te kunnen participeren in de maatschappij, Diaan? Bij te kunnen dragen, te streven, meters te maken en doelen te bereiken?.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Lee van Cleef
Ja en in die volgordequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef Gellius het volgende:
Dag tong. Alweer aan de alcohol en tabak?
Voornaam ook weten ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:45 schreef wyccie het volgende:
Nu weet ik ook de achternaam van Tong. Leerzaam topic, dit.![]()
Neem je er foto's van ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:38 schreef Gellius het volgende:
Ha die pos. Het Wibauthuis gaat nu echt tegen de vlakte hoor!
Mijn tuinman heet Nicoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn DRIE, nee VIER huizen!
Potverdorie, pyl!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:57 schreef pyl het volgende:
Is het Sophie Ellis-Baxtor, of hoe heet dat geval?
Arme pyl, tegen wil en dank meegesleurd in de chaos van het platte heden...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:06 schreef pyl het volgende:
Ach, ik blijf doorgaans op gepaste afstand van de moderne massa-cultuur en deszelfs schelle en luidruchtige uitingen, maar krijg niettemin toch weleens wat mee, zeg maar. [afbeelding]
En daar laat je het bij? Kom, kom!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:16 schreef pyl het volgende:
Ik ken hem in ieder geval niet.
Afijn, van frenologie heb jij geen kaas gegeten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:29 schreef pyl het volgende:
Mwoah ... okay dan: meneer is een bčta-wetenschapper uit, zo te zien, Stockholm?
Kijk!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij is het een Amerikaan hoor.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:35 schreef pyl het volgende:
Meneer zit in de zuivel?
De foto werd inderdaad gemaakt in Stockholm, maar daar komt hij oorspronkelijk niet vandaan. Ik ben bang dat ik veel, zo niet alles weggeef, maar vooruit: m'neer werd geboren in Kabul, Afghanistan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:49 schreef pyl het volgende:
Mmmmmmmm ... nog altijd geen idee. Waar komt meneer oorspronkelijk vandaan, Tokay, of geef je daarmee meteen alles weg?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Is het een schrijver?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:03 schreef pyl het volgende:
Ah, het is meneer Hosseini?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:42 schreef Gellius het volgende:
Mrn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Mngrmhmbl.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:06 schreef Gellius het volgende:
Hrmpf.
Forum Opties | |
---|---|