Tokay raadde haar de vorige keer volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
[afbeelding]
De middelste graag. Normaal stond ze meer rechts.
Raad-wie-hetzelfde-plaatje-goed-raadde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Tokay raadde haar de vorige keer volgens mij.
Ja, en pyl de keer ervoor.quote:
En hij drong ook nog eens voor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef peaceman het volgende:
Verkeerde OP.
Ja, dat zag ik... Scutquote:
Je doet half werk.... Of je doet iets goed of je doet iets niet lijkt me.quote:
Je snapt gewoon niets van computers. Omdat dit topic eerder was dan dat van wyccie is het gewoon logisch dat de oude foto in de openingspost staat.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je doet half werk.... Of je doet iets goed of je doet iets niet lijkt me.![]()
Och, last. Hij staat wel een beetje in de weg, dat klopt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Scrut zeker weer last van je pc?
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je snapt gewoon niets van computers. Omdat dit topic eerder was dan dat van wyccie is het gewoon logisch dat de oude foto in de openingspost staat.![]()
Nee, die oude OP kost zelfs meer moeite!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef peaceman het volgende:
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.![]()
Werkelijk? Dan is het nog dom ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die oude OP kost zelfs meer moeite!
Bij mij gaat eigenlijk nooit iets "makkelijk"quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat je je er gewoon gemakkelijk van af wilde maken.![]()
Nu ben ik ook al doho-omquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Dan is het nog dom ook.![]()
Verrek.... ja...quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef wyccie het volgende:
Marti Pellow?
Dacht eerst dat het zo'n Nu-metal/gothrock figuur was.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef peaceman het volgende:
Verrek.... ja...
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het zo'n Nu-metal/gothrock figuur was.
We have a winner.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:51 schreef wyccie het volgende:
Marti Pellow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |