abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52310671
Al dat gezeik hier op Derksen, waar maak je je druk om.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52310676
Is gewoon uit zijn verbrand gerukt, geloof er niet zo in.
AFC AJAX
pi_52310955
naja, volgens Humberto wil Ajax dan vdVaart terug halen.

Hoorde ik hier net?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52311022
Ja maar is niet realistisch, die gast heeft zich echt ontwikkeld. Denk dat hij makkelijk naar Spanje of naar Engeland kan waar hij bakken met geld kan verdienen.
AFC AJAX
pi_52311102
Henk wat een Ajacied, zegt dat hij uit Amsterdam komt en zich niet laat kisten
AFC AJAX
pi_52311114
Mwah, van der Vaart is wel iemand met hart voor de club en van Geel heeft voor meer verrassingen gezorgd. Als vd Vaart terugkomt ipv Sneijder ben ik echt wel blij, maar ik acht de kans ook heel klein.
pi_52311151
Nog 3 nachtjes slapen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:06:28 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52311154
Stel dat Wesley Sneijder wordt verkocht en Rafael van der Vaart wil terugkeren, dan zou dat toch nog wel super zijn! Ben alleen bang dat VDV niet wenst in te leveren en een terugkeer zal zien als een mislukt avontuur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52311183
Van HSV naar Ajax is nog steeds een stap omhoog.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52311282
Jongens, doe eens realistisch. Van der Vaart komt niet terug.
pi_52311354
Sportief zie ik de stap naar Ajax ook wel als een stap omhoog, ik vraag mij alleen af of hij nog wel zin heeft in die omgeving (die noodzakelijkerwijs niet diezelfde hoeft te zijn als het moment dat hij wegging) met de hoer van Amsterdam en zo.
pi_52311389
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
pi_52311422
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52311446
Volgens mij pas vanaf januari. Maargoed, hij komt toch niet.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:20:14 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311466
Ik vind het maar een soap worden en als ik Sneijder was zou ik Real Madrid nu laten barsten.
pi_52311532
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
pi_52311549
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
Kan kloppen. Weet niet alle details.
pi_52311562
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52311578
Als ze maar niet zo'n 2e rangs debiel gaan halen omdat ze er woensdag 1 nodig hebben
pi_52311596
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
Boussoufa!
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:25:02 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311598
Waarom wachten we niet gewoon even af? Misschien blijft Sneijder wel gewoon en is ie zo getergd dat ie er woensdag 3 inschiet.
pi_52311606
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Jasza het volgende:
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52311652
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
pi_52311678
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
Neuh, ok. Maar dan kom je dus weer bij Sneijder uit als Real zijnde.
pi_52311770
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')