abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52314560
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef Chivu het volgende:

[..]

De gedachte dat Sneijder volgend seizoen voor 8 miljoen naar Aston Villa vertrekt is sterker dan dat toneelstukje wat we al jaren op rij hebben gezien. Chivu en Ibrahimovic zijn ook nog gewoon helden. Van der Vaart ook wel, maar daar blijf je altijd de nare smaak van hebben dat 'ie naar een omhooggevallen grijze muizenclub als HSV is vertrokken voor veel te weinig geld.

Bovendien, zoals gezegd. Verkoop je nu Sneijder voor 25 miljoen geef je gelijk een signaal af met die twee grote transers: bij Ajax dient de hoofdprijs betaald te worden.
Tja Sneijder blijft Sneijder net als Ibo en Chivu helden natuurlijk, maar ik blijf erbij dat Sneijder die uitspraak dan gewoon niet had moeten doen, simpel!

Overigens vind ik dat van Geel wel 35 miljoen mag vragen aan die aasgieren
pi_52314584
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kan je bonussen in het contract doen.
bv: Als Sneijder meer dan 10x scoort 2 miljoen erbij, Als Madrid de halve finale van de CL haalt 2 miljoen erbij, als Madrid kampioen wordt 2 miljoen erbij.

Dus Real betaald 25m aan Ajax en aan bonussen kan Ajax nog eens 6 miljoen binnenhalen.
Nou ja zo'n bonussysteem is leuk als extraatje maar dat mag geen reden zijn voor een lager bod vind ik... als Sneijder niet aan spelen toekomt daar boren ze je al een paar miljoen door de neus
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:11:53 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52314634
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mits Sneijder niet geblesseerd raakt wel ja, maar zijn uitspraken dan dat hij de knoop doorgehakt heeft en bij Ajax wilde blijven, dat maakt verder niet uit?
Hij hoeft ook niet per se weg, dat is onze winst. Als Ajax hem niet kwijt wilt, voetbalt hij ook echt nog wel een seizoen voor Ajax. Het is nu Ajax dat wel of niet akkoord gaat met een vertek van Wesley Sneijder, dus je kunt hem simpelweg niets verwijten. Sneijder stelt zich professioneel op en speelt gewoon voor Ajax, als Ajax dat wil.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52314696
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Tja Sneijder blijft Sneijder net als Ibo en Chivu helden natuurlijk, maar ik blijf erbij dat Sneijder die uitspraak dan gewoon niet had moeten doen, simpel!

Overigens vind ik dat van Geel wel 35 miljoen mag vragen aan die aasgieren
Die uitspraak was gewoon logisch. Het had gewoon gekkenwerk geweest wanneer het nieuws dag in dag uit van 20 juli tot een paar dagen geleden ook nog eens over de transfer van Sneijder zou gaan. Arbitragezaken dit, biedingen dat, onwaarheden zo. Nu heeft de rest van de selectie gewoon in relatieve rust de voorbereiding kunnen doorlopen zonder dat elke vraag weer over Sneijder ging.

En als Real Madrid nooit had gekomen, dan had Sneijder gelijk een echte held geweest. En denk je dat als Ajax Sneijder deze eventuele transfer zou beletten voor zoveel geld, dat hij dan nog graag eens terug zou komen? Liever blijft de relatie tussen Sneijder en Ajax warm in plaats van lauw of koud.
pi_52314703
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou ja zo'n bonussysteem is leuk als extraatje maar dat mag geen reden zijn voor een lager bod vind ik... als Sneijder niet aan spelen toekomt daar boren ze je al een paar miljoen door de neus
Als Madrid 25m voor Sneijder neer gaat leggen komt hij echt wel aan spelen toe.
Ze zitten daar te springen om een creatieve aanvallende middenvelder met scorend vermogen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52314709
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niet per se weg, dat is onze winst. Als Ajax hem niet kwijt wilt, voetbalt hij ook echt nog wel een seizoen voor Ajax. Het is nu Ajax dat wel of niet akkoord gaat met een vertek van Wesley Sneijder, dus je kunt hem simpelweg niets verwijten. Sneijder stelt zich professioneel op en speelt gewoon voor Ajax, als Ajax dat wil.
ten Cate claimde toch problemen te verwachten met de mentaliteit van Sneijder als de transfer afketst?

Overigens lees ik dit nu net: “Dan ga ik dus nog een jaar mijn best doen voor Ajax,” aldus Sneijder
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:15:16 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314732
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ten Cate claimde toch problemen te verwachten met de mentaliteit van Sneijder als de transfer afketst?

Overigens lees ik dit nu net: “Dan ga ik dus nog een jaar mijn best doen voor Ajax,” aldus Sneijder
En waar leest gij dat?
pi_52314801
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

En waar leest gij dat?
Nu.nl of een verbastering daarvan op Voetbalzone.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52314840
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me onzin, zodra een speler in het veld staat vergeet hij alles wel. Ik denk alleen dat Ajax zelf ook inziet dat de transfer wel plaats zou kunnen vinden, maar niet voor aanstaande woensdag. En tsja, dan heb je in elk geval een excuus om hem niet op te stellen.
pi_52314842
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:

[..]

Die uitspraak was gewoon logisch. Het had gewoon gekkenwerk geweest wanneer het nieuws dag in dag uit van 20 juli tot een paar dagen geleden ook nog eens over de transfer van Sneijder zou gaan. Arbitragezaken dit, biedingen dat, onwaarheden zo. Nu heeft de rest van de selectie gewoon in relatieve rust de voorbereiding kunnen doorlopen zonder dat elke vraag weer over Sneijder ging.
Dat klopt, maar dan heeft hij het dus gezegt puur om de roddels te sussen met in het achterhoofd nog steeds een droomtransfer wat hij heeft dwarsgezeten alsmede door de uitspraak, beetje contradictionair imho...
quote:
En als Real Madrid nooit had gekomen, dan had Sneijder gelijk een echte held geweest. En denk je dat als Ajax Sneijder deze eventuele transfer zou beletten voor zoveel geld, dat hij dan nog graag eens terug zou komen? Liever blijft de relatie tussen Sneijder en Ajax warm in plaats van lauw of koud.
Kijk, een transfer beletten is iets anders dan een té hoge vraagprijs zoals nu het geval is, en in het geval van een transfer beletten zou ik Sneijder toch wel gelijk geven voor eventuele motivatie kwesties.
pi_52314903
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nu.nl of een verbastering daarvan op Voetbalzone.
Daar dus, en hier:
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ten Cate bedoelt ook dat Sneijder het misschien niet op kan brengen om woensdag te spelen als zijn gedroomde transfer afketst.
pi_52314929
804 Teletekst zo 12 aug
***OETBAL******************************
**** Sneijder van Ajax naar Real
**Wesley Sneijder verruilt Ajax voor
Real Madrid.De Spaanse club neemt de
23-jarige middenvelder voor 27 miljoen
euro over.

(later meer)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52314953
sneijder weg...dus geen kampi
pi_52314954
Ajax.nl staat het ook, hijs weg 27 miljoen.
pi_52314970
afgelopen Wat een kutzooi zeg
pi_52315006
Toch, mooi voor Wesley. Nu is het zweten voor de Ajax-leiding.
That's all folks!
pi_52315009
Geen kampioen dit jaar dus....
pi_52315026
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef Jasza het volgende:
Ajax.nl staat het ook, hijs weg 27 miljoen.
Ik zie niks?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52315033
Sneijder gaat je goed
AFC AJAX
pi_52315040
Een bod van 24 miljoen had Ajax voor getekend aan het begin van de zomer. De gekte rondom Babel, Valencia en Real hebben dit bedrag omhoog gestuwd. Ik denk dat Ajax in principe met 24 miljoen gewoon best blij is, maar wanneer een club met zo'n openingsbod komt dan onderhandel je altijd om er het uiterste uit te halen. Een eventueel volgend verhoogd bod niet accepteren zou qua gevoel gelijk staan als het beletten van een transfer.

En natuurlijk heeft hij dat gezegd om de media en supporters te sussen, maar daarmee was z'n ambitie niet ineens weg. Alleen kon hij ermee leven dat Ajax niet akkoord ging met Valencia voor die 'fooi'. Wanneer een grote club wel een fatsoenlijk bod doet, en Ajax kan met dat bod leven, dan gaat Sneijder natuurlijk niet zeggen dat hij een jaar blijft omdat hij dat tegen de media/supporters gezegd heeft.

/edit:
pi_52315099
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Chivu het volgende:
Een bod van 24 miljoen had Ajax voor getekend aan het begin van de zomer. De gekte rondom Babel, Valencia en Real hebben dit bedrag omhoog gestuwd. Ik denk dat Ajax in principe met 24 miljoen gewoon best blij is, maar wanneer een club met zo'n openingsbod komt dan onderhandel je altijd om er het uiterste uit te halen. Een eventueel volgend verhoogd bod niet accepteren zou qua gevoel gelijk staan als het beletten van een transfer.

En natuurlijk heeft hij dat gezegd om de media en supporters te sussen, maar daarmee was z'n ambitie niet ineens weg. Alleen kon hij ermee leven dat Ajax niet akkoord ging met Valencia voor die 'fooi'. Wanneer een grote club wel een fatsoenlijk bod doet, en Ajax kan met dat bod leven, dan gaat Sneijder natuurlijk niet zeggen dat hij een jaar blijft omdat hij dat tegen de media/supporters gezegd heeft.

/edit:
Weg issie
pi_52315133
fucking klote zooi! Kut sneijder! Beetje de supporters voorliegen! Als je toch nog weg wilt kom dan niet met zo'n kut persconferentie!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52315144
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik zie niks?
ik wel
pi_52315147
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Mooi_boy het volgende:
Geen kampioen dit jaar dus....
Voor 27 miljoen kun je het team nog aardig versterken, ik schrijf Ajax in ieder geval nog lang niet af.
pi_52315156
Tering dus toch... maar 27 miljoen is een goeie deal weer de jackpot financieel gezien
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')