Universiteit van het leven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is wel een man met veel levenservaring en redelijke intelligentie. Ging op z'n 17e in z'n eentje naar Israel om daar een paar jaar te blijven, echte opleidingen heeft ie (buiten Havo) niet gedaan maar door de jaren heen heeft ie veel kennis opgebouwd op het gebied van Sociale Zaken.
Bosma, De Roon, Fritsma en Van Dijck zijn academisch geschoold: éénmaal rechten, éénmaal bestuurskunde en tweemaal in de hoek van de sociale wetenschappen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Universiteit van het leven.. Nee, maar jij gaat er maar zo makkelijk vanuit dat de kans bestaat dat Wilders via Von Papen-Balkenende aan de macht geholpen wordt, maar ik vraag me af of hij überhaupt als niet veel meer dan een omhooggevallen backbencher wordt gezien door zijn collega's. Zitten er nog minsteriabele figuren in zijn fractie misschien? Of zijn er nog figuren op de achtergrond die dat zijn?
Denk je serieus dat dat zou helpen om jouw situatie te verbeteren?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef Super7fighter het volgende:
Tijd voor iemand die Wilders een persoonlijk gesprek met Allah. gaat bezorgen.![]()
Waarom denk je dat al die bedrijven hem zo graag spekken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:57 schreef Re het volgende:
hoe moeten ze in godsnaam 30 mensen bij elkaar krijgen...
't is een leuke gimmick voor effetjes denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:59 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die bedrijven hem zo graag spekken?
Pfff, hoe naief kun je zijn!quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ho maar, het is niet de religie maar mensen die dat allemaal aandoen en ja tuig heb je overal. Het probleem ligt zeer waarschijnlijk in de opvoeding en niet zozeer in wat voor godsdienst ze belijden.
Want in geen enkel boek wordt het aanraden van meiden gestimuleerd.
Wat ik goed begrijp is Wilders als "aan-de-kaak-steller". De vragen van de PVV vind ik ludiek en leuk. Hij moet niet gedemoniseerd worden, zeker geen cordon sanitaire.quote:
Jahoor. Het is allemaal de schuld van de pvda. Nog even zeg. Haal die balken eens uit je ogen en neusgaten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef Ippon het volgende:
Wilders is een slimme vent. Elke keer dat hij idiote uitspraken doet, valt heel politiek-correct Nederland buitelend over hem heen. En Geert maar lachen in zijn vuistje.
De politiek heeft niks geleerd van Fortuyn. De gevestigde orde kon de LPF makkelijk aan omdat ze de Goddelijke Kale hadden vermoord. De LPF heeft zichzelf een nekschot gegeven door hun onbenullige manier van politiek bedrijven.
Wilders daarentegen heeft zijn zaakjes goed voor elkaar, die groeit door naar 30 zetels en wordt een machtsfactor van jewelste. Niet dat ik zit te wachten op een Maatschappijsplijter maar het is de schuld van die domme jongetjes en meisjes van het Binnenhof.
Naïviteit (GroenLinks) en cynische berekening (PvdA).
GroenLinks denkt zo cultuurrelativistisch dat ze eigenlijk vinden dat de anti-homo-opvattingen van moslims evenveel waard zijn als de pro-homo-opvattingen van de linkse autochtonen.
De PvdA verwacht meer stemmen te halen bij de moslims dan bij de homo's.
Vandaar het slappe homo-bescherminsgbeleid van de Amsterdamse politiek.
5-10% van de Nederlandse bevolking is homo. Ik las vanochtend dat homo's steeds rechtser worden. Ik denk puur uit lijfsbehoud.
De opstelling van de PvdA zal ze nog flink bezuren.
Je moet natuurlijk wel je kalender up to date houden, knurft...quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:44 schreef Meki het volgende:
het is vandaag 30 januari 1931
Hoe de fuck wil je dat berekenenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef Ryan3 het volgende:
Maar goed het kwantificeren van WO2-vergelijkingen is wel weer een aardig idee. Las vandaag in NRC in een column van Flip de Kam het verhaal over hoe iemand trachtte te kwantificeren wat nu eigenlijk de opbrengst tegenover de kosten waren van een koningshuis. kosten waren gemakkelijk te becijferen, opbrengst iets moeilijker. Opbrengst in Nederland was 5 miljard ¤ tegen kosten een kleine 100 miljoen ¤.
Het gaat erom dat die persoon erachter kwam dat koningshuizen gemiddeld een hoger bbp hadden dan andere staatsvormen.
Dat is nou net het enge van z'n club. Vergeet daarbij niet dat het Italiaanse en Duitse grootindustrieel een grote invloed had in de opkomst van Mussolini en Hitler (ja, ik ben het met je eens dat Wilders geen tweede Hitler is maar hij is wel een anti-revolutionair en daarom ondemocratisch).quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:59 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die bedrijven hem zo graag spekken?
We leven hier in een schijndemocratie en partijen zoals Wilders proberen dat te doorbreken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is nou net het enge van z'n club. Vergeet daarbij niet dat het Italiaanse en Duitse grootindustrieel een grote invloed had in de opkomst van Mussolini en Hitler (ja, ik ben het met je eens dat Wilders geen tweede Hitler is maar hij is wel een anti-revolutionair en daarom ondemocratisch).
wat is er zo schijn aan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We leven hier in een schijndemocratie en partijen zoals Wilders proberen dat te doorbreken.
Alles wordt ons opgelegd. Ze heb maling aan de burger. Uiteindelijk wordt alles besloten door een clubje mensen die allemaal met elkaar mee praten.quote:
Onderbouwing graag want tot nu toe wijst er alles op dat Wilders de democratie wil vernietigen. Je wordt wakker en je ziet Le Pen, je wordt wakker en je ziet Wilders.quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
We leven hier in een schijndemocratie en partijen zoals Wilders proberen dat te doorbreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |