abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 12:53:55 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52302889
Nadat ik gisteravond alweer een geweldig hoofdstuk in mijn sociale leven, een verjaardag, had afgesloten, reed ik terug naar huis in een voor mijn doen heel relaxed tempo.
Op de singel was geen kip te bekennen, omdat niet iedereen zo'n spetterend leven heeft als ik, en dus kachelde ik lekker door.... tot het moment dat ik plotseling zo'n smerige kutkat vanuit de middenberm 2 meter voor m'n auto de straat over zag rennen. Uiteraard was er ondanks mijn sublieme reactievermogen geen houden meer aan. Ik stuurde nog iets naar links om em misschien onder de auto door te laten glippen, ipv onder de banden, maar helaas. Klonk, boing en bats. Dus ik stop, stap uit en bekijk de schade. 2 bloedvlekken op mijn ongewassen bumper en een plukje haar. Gelukkig was er verder geen onherstelbare schade op mijn sublieme bolide te ontdekken.
Van de vlooienbaal heb ik vanzelfsprekend niets terug gezien, want die harige ratten vliegen uiteraard meteen weg als ze zijn aangereden.

Nu mag ik dus op mijn vrije gods erende zondag m'n auto weer door de wasstraat doen, omdat zo'n kansloze josti het nodig vond zijn huisdier 's nachts buiten te laten lopen. Mijn innige wens is dan ook dat de eigenaar van de kat hetzelfde lot treft (maar dan met een bus bij een zebrapad).

Groetjes,

Krea.
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 12:55:40 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52302914
Weer een kat minder
F.K.A. SuperwormJim
pi_52302920
Dat krijg je met zo'n lage panda.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:56:04 #4
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_52302924
jammer dat je de kat niet terugvond. Zou een mooie trofee voor op de hoedenplank zijn
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_52302932
Foto, anders fake.
pi_52302944
Wel stoer van je hoor! En we hebben de grap wel door van: 'een beetje bloed op mijn auto vind ik erger dan dat ik iemands huisdier heb overreden !'

pi_52302963
Katten zijn liiieeevvvvvv!!
The fox condems the trap ,not himself.
pi_52302990
foto's.
Fuck today, it's tomorrow.
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 13:00:05 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52302998
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
fake.
Wat is jouw leven?

Ik baal er nog steeds van dat je ouders niet op de hoogte waren van de mogelijkheden om achtergestelde kasplantjes als jou te aborteren, om zodoende voldoende geëvolueerde mensen meer zuurstof te gunnen.
pi_52303013
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef Ziewoarut het volgende:
Wel stoer van je hoor! En we hebben de grap wel door van: 'een beetje bloed op mijn auto vind ik erger dan dat ik iemands huisdier heb overreden !'

Wanneer mensen klagen dat ze in de tuin schijten verdedigen de eigenaren dat het nou eenmaal BUITENdieren zijn, maar wanneer je er een dood maakt is het opeens toch je HUISdier.

Mensen met katten
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:01:47 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52303030
Ontopic.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 13:01:54 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52303034
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:58 schreef AtheistArmy het volgende:
Katten zijn kut!!
inderdaad
F.K.A. SuperwormJim
pi_52303109
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Wanneer mensen klagen dat ze in de tuin schijten verdedigen de eigenaren dat het nou eenmaal BUITENdieren zijn, maar wanneer je er een dood maakt is het opeens toch je HUISdier.

Mensen met katten
Heb ik anders nooit gezegt en die opmerking heb ik ook nog nooit gehoord.
pi_52303174
dan heb je geluk dat je geen schade had. Mijn zus heeft met haar peugeot eens een duif gevangen, en die zat door de plastic van de bumper, waardoor de auto scheef begon te trekken als ze meer dan 120/u reed. 1200¤ kosten voor zo'n stom beest, en uiteraard was het zo'n kutduif zonder een ring aan zijn pootje, anders kon de eigenaar nog verantwoordelijk gesteld worden.
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52303204
TS moet dingen verzinnen zodat hij zelf gaat geloven dat hij nog een sociaal leven heeft.
pi_52303220
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:01 schreef Biogarde het volgende:
Ontopic.
.
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:19:59 #17
152303 hamkaastosti
pi_52303388
kameraad van me had laatst ook een kat voor z'n auto. Hele bumper aan 1 kant aan gort en een mistlamp stuk. Hij zag het beest zichzelf nog net het weiland in sleuren

week later had ie een haas voor de andere kant van z'n bumper
Tom Jones zong ooit...
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:20:29 #18
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_52303394
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:08 schreef Athmozz het volgende:
dan heb je geluk dat je geen schade had. Mijn zus heeft met haar peugeot eens een duif gevangen, en die zat door de plastic van de bumper, waardoor de auto scheef begon te trekken als ze meer dan 120/u reed. 1200¤ kosten voor zo'n stom beest, en uiteraard was het zo'n kutduif zonder een ring aan zijn pootje, anders kon de eigenaar nog verantwoordelijk gesteld worden.
Trek die duif dan ook gewoon zelf uit de bumper.
0 topics op naam. 14.gif
pi_52303427
Bier.
Ik zwaai naar dieren.
pi_52303435
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:20 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Trek die duif dan ook gewoon zelf uit de bumper.
als er een gat in de bumper zit heb je daar luchtspeling in op hogere snelheden en voel je de auto gewoon schuin trekken naar de kant waar het gat zit. Nieuwe bumper is de enige oplossing, zeker als je frequent wat doorrijdt (wat bij mijn zus wel het geval is)
  zondag 12 augustus 2007 @ 13:24:03 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52303472
Die vlooienbaal zal het er wel naar gemaakt hebben.
Ik ga naar huis.
pi_52303488
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Weer een kat minder
Agree.

Heb zelf wel 's een eend (als die beesten geyl zijn letten ze nergens op) tegen m'n motor gehad bij een minder legale snelheid en dat geeft toch een lichte klap. Ik weet niet hoe het voelt om op een landmijn te stappen, maar die impressie ongeveer...
pi_52304418
TerugVindPoes
Fingerspitzgefühl
pi_52304561
arme poes.
pi_52304591
Bitch.
pi_52304770

Foto's, anders kan 'ie wel op slot.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52304809
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:53 schreef Kreator het volgende:
Nadat ik gisteravond alweer een geweldig hoofdstuk in mijn sociale leven, een verjaardag, had afgesloten, reed ik terug naar huis in een voor mijn doen heel relaxed tempo.
Op de singel was geen kip te bekennen, omdat niet iedereen zo'n spetterend leven heeft als ik, en dus kachelde ik lekker door.... tot het moment dat ik plotseling zo'n smerige kutkat vanuit de middenberm 2 meter voor m'n auto de straat over zag rennen. Uiteraard was er ondanks mijn sublieme reactievermogen geen houden meer aan. Ik stuurde nog iets naar links om em misschien onder de auto door te laten glippen, ipv onder de banden, maar helaas. Klonk, boing en bats. Dus ik stop, stap uit en bekijk de schade. 2 bloedvlekken op mijn ongewassen bumper en een plukje haar. Gelukkig was er verder geen onherstelbare schade op mijn sublieme bolide te ontdekken.
Van de vlooienbaal heb ik vanzelfsprekend niets terug gezien, want die harige ratten vliegen uiteraard meteen weg als ze zijn aangereden.

Nu mag ik dus op mijn vrije gods erende zondag m'n auto weer door de wasstraat doen, omdat zo'n kansloze josti het nodig vond zijn huisdier 's nachts buiten te laten lopen. Mijn innige wens is dan ook dat de eigenaar van de kat hetzelfde lot treft (maar dan met een bus bij een zebrapad).

Groetjes,

Krea.
Als jij zo'n mogool bent die 40kmpu te hard ging, een beest aanrijd en dan nog niet eens het fatsoen hebt uit te zoeken van wie dat beest is vervloek ik jou.
pi_52304864
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef McKillem het volgende:
Als jij zo'n mogool bent die 40kmpu te hard ging, een beest aanrijd en dan nog niet eens het fatsoen hebt uit te zoeken van wie dat beest is vervloek ik jou.
Waarom dan? Een kat is een huisdier, als het gewoon op de baan rondloopt heeft het kans om aangereden te worden. Als een kat voor je wielen de weg op loopt maakt het niet eens uit of je 40 of 200 rijdt, dat beest is toch dood. Enkel de schade aan je auto zal verschillen.

De eigenaar zoeken is al helemaal ondoenbaar, een kat kan makkelijk 2km van huis lopen. Als je alle huizen in een straal v 2km moet afdoen...

Een kat is maar een dier; als je wil dat ze niets overkomt houd je ze binnen.
pi_52304895
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:32 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Waarom dan? Een kat is een huisdier, als het gewoon op de baan rondloopt heeft het kans om aangereden te worden. Als een kat voor je wielen de weg op loopt maakt het niet eens uit of je 40 of 200 rijdt, dat beest is toch dood. Enkel de schade aan je auto zal verschillen.

De eigenaar zoeken is al helemaal ondoenbaar, een kat kan makkelijk 2km van huis lopen. Als je alle huizen in een straal v 2km moet afdoen...

Een kat is maar een dier; als je wil dat ze niets overkomt houd je ze binnen.
Halsbandje.nl?
En ik ben ook een keer bijna een kat verloren omdat iemand het gaspedaal te dicht bij de carroserie had.
Als die gozer een normale snelheid had aangehouden was er niets aan het handje geweest.
pi_52304966
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef McKillem het volgende:
Als die gozer een normale snelheid had aangehouden was er niets aan het handje geweest.
Als ik een kat overhoop rijd en ik heb schade aan de auto en de kat heeft een halsbandje aan, zal ik zéker de eigenaars ervan laten weten dat de kat gestorven is. Via de verzekering namelijk; aangezien ze mijn schade dan mogen terugbetalen.

Een dier hou je uit het verkeer. Kan je dat niet, dan gebeurt het wel eens dat ze omkomen in het verkeer. Op plaatsen waar kinderen komen zal ik nooit te snel rijden, op snelwegen waar geen kat komt, trek ik mij dat niet aan. Komt daar toevallig wel een kat, dan is dat jammer voor de kat. Vol in de remmen gaan voor een kat is trouwens gevaarlijk, je kan er een aanrijding door krijgen. Gewoon mikken dat ze niet onder je wielen terechtkomt.
pi_52304974
TS heeft stiekem de hele nacht wakker gelegen omdat hij die kat heeft doodgereden en opent nu stoer een topic over hoe erg hij katten wel niet haat
pi_52304982
Een kat hoort binnen. De Nederlandse Faunawet zegt zelfs dat katten helemaal niet naar buiten mogen. Het is roofdier die allerlei andere dieren vangt en vaak niet eens opeet. Ik vind katten lief,maar verder dan de tuin mogen ze niet wat mij betreft.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_52304984
Maar een beest raken is 1 ding, dat die gozer na overrijden van mijn kat nog niet eens het fatsoen had te stoppen terwijl het een duiderlijk verhaal was dat dat beest van mij is is gewoon zwakzinnig.
pi_52305013
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:37 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Als ik een kat overhoop rijd en ik heb schade aan de auto en de kat heeft een halsbandje aan, zal ik zéker de eigenaars ervan laten weten dat de kat gestorven is. Via de verzekering namelijk; aangezien ze mijn schade dan mogen terugbetalen.

Een dier hou je uit het verkeer. Kan je dat niet, dan gebeurt het wel eens dat ze omkomen in het verkeer. Op plaatsen waar kinderen komen zal ik nooit te snel rijden, op snelwegen waar geen kat komt, trek ik mij dat niet aan. Komt daar toevallig wel een kat, dan is dat jammer voor de kat. Vol in de remmen gaan voor een kat is trouwens gevaarlijk, je kan er een aanrijding door krijgen. Gewoon mikken dat ze niet onder je wielen terechtkomt.
Je vergelijkt nu een snelweg met een singel
Dat is een snelheidsverschil van 60 kmpu.
pi_52305039
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef McKillem het volgende:
Maar een beest raken is 1 ding, dat die gozer na overrijden van mijn kat nog niet eens het fatsoen had te stoppen terwijl het een duiderlijk verhaal was dat dat beest van mij is is gewoon zwakzinnig.
Mja als ik over een kat gereden heb zal ik ff stoppen om de schade aan mijn auto te inspecteren. Is dat niets, dan zal ik die kat helemaal niet zoeken en gewoon terug instappen en verder rijden. Is het een blutsje hetzelfde, daarvoor ga ik echt geen bebloede kat zoeken. Als er veel schade is ga ik die dode kat wel ff zoeken, met een halsbandje krijg ik mijn kosten dan nog terugbetaald.

Voor de kat zou ik het dus niet doen, als die dood is kan je er toch niets aan doen. Het is jammer voor de eigenaar, maar het is ook de bedoeling niet om een kat te overrijden, dus dan moet je ook niet kwaad zijn op de chauffeur dat het gebeurd is.
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:40 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu een snelweg met een singel
Dat is een snelheidsverschil van 60 kmpu.
's ochtends rond een uur of 4 rijd ik ook richting de 80ā100 op dergelijke straten (een beetje te zien welke kant, als het water rechts ligt zit ik rond de 100 aangezien je dan geen voorrang van rechts moet verlenen)
pi_52305059
Klote voor je, ik hoop dat het niet weer gebeurt, die smerige meuk op je puike auto.

Katten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52305087
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:41 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Mja als ik over een kat gereden heb zal ik ff stoppen om de schade aan mijn auto te inspecteren. Is dat niets, dan zal ik die kat helemaal niet zoeken en gewoon terug instappen en verder rijden. Is het een blutsje hetzelfde, daarvoor ga ik echt geen bebloede kat zoeken. Als er veel schade is ga ik die dode kat wel ff zoeken, met een halsbandje krijg ik mijn kosten dan nog terugbetaald.

Voor de kat zou ik het dus niet doen, als die dood is kan je er toch niets aan doen. Het is jammer voor de eigenaar, maar het is ook de bedoeling niet om een kat te overrijden, dus dan moet je ook niet kwaad zijn op de chauffeur dat het gebeurd is.
Dat ben ik ook niets, mits er conform de regelementen gereden wordt.
Dan kan je niets aan doen al heb je zon jumpend kutkind in je radiator hangen.
Maar deze kneus reed zowat het dubelle dat er op die weg is toegestaan. Dan mag je van mij toch echt dood omdat er dan meer oversteekt dat een paar katten...
pi_52305114
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:41 schreef Athmozz het volgende:
's ochtends rond een uur of 4 rijd ik ook richting de 80ā100 op dergelijke straten (een beetje te zien welke kant, als het water rechts ligt zit ik rond de 100 aangezien je dan geen voorrang van rechts moet verlenen)
Dan ben jij toch echt fout.
pi_52305206
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:45 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dan ben jij toch echt fout.
Weet ik ook wel, maar als het maar katten zijn zal ik er niet van wakker liggen. Om 4u 's nachts zal daar géén kind zomaar overlopen, dus ik zit wat dat betreft veilig.
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:50:40 #40
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_52305223
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:57 schreef Ziewoarut het volgende:

pi_52305339
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:49 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, maar als het maar katten zijn zal ik er niet van wakker liggen. Om 4u 's nachts zal daar géén kind zomaar overlopen, dus ik zit wat dat betreft veilig.
Ja, maar om dan bij de eigenaar van de kat aan te gaan kloppen omdat je schade hebt van een kat terwijl je zelf ongeveer 40 kilometer te hard ging vind ik echt stijlloos.
pi_52305412
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef McKillem het volgende:
Ja, maar om dat bij de eigenaar van de kat aan te gaan kloppen omdat je schade hebt van een kat terwijl je zelf ongeveer 40 kilometer te hard ging vind ik echt stijlloos.
Het is toch echt die kat die de schade veroorzaakt hoor. Een kat is een huisdier, en huisdieren moeten niet zomaar los rondlopen.

Ik ben ook eens bij de ouders van een kind gaan aanbellen met hun kind op de achterbank nadat ik het stuur heb moeten omgooien omdat het ineens voor mijn wielen stond (en ik reed toen niet te snel omdat ik de buurt ken). Resultaat; heel de linkerkant geschonden + 2 geparkeerde auto's zwaar geschonden. Daar ga ik echt niet zelf voor opdraaien hoor. Die ouders waren gelukkig voor rede vatbaar en hebben dat via de familiale verzekering (WA verzekering variant in België) kunnen regelen.

Zelfs al had ik 10 tot 20/u te hard gereden, dan nog zou ik het die ouders laten betalen. Als dat kind voor je wielen op straat springt maakt je snelheid niet uit, dan kun je enkel ontwijken. Remmen is dan hopeloos (zeker zonder ABS gewoon van de remmen afblijven)
pi_52305474
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:00 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Het is toch echt die kat die de schade veroorzaakt hoor. Een kat is een huisdier, en huisdieren moeten niet zomaar los rondlopen.

Ik ben ook eens bij de ouders van een kind gaan aanbellen met hun kind op de achterbank nadat ik het stuur heb moeten omgooien omdat het ineens voor mijn wielen stond (en ik reed toen niet te snel omdat ik de buurt ken). Resultaat; heel de linkerkant geschonden + 2 geparkeerde auto's zwaar geschonden. Daar ga ik echt niet zelf voor opdraaien hoor. Die ouders waren gelukkig voor rede vatbaar en hebben dat via de familiale verzekering (WA verzekering variant in België) kunnen regelen.

Zelfs al had ik 10 tot 20/u te hard gereden, dan nog zou ik het die ouders laten betalen. Als dat kind voor je wielen op straat springt maakt je snelheid niet uit, dan kun je enkel ontwijken. Remmen is dan hopeloos (zeker zonder ABS gewoon van de remmen afblijven)
Je snelheid maakt wel degelijk uit, want met 60 kilometer per uur slaat een kat nevernooit niet een gat in je bumper (het ergste wat er kan gebeuren bij het aanrijden van een kat).
Als je er zelf 40 kilometer bij tikt en dat wel een gat slaat doe je dat toch echt zelf.
pi_52309186
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef McKillem het volgende:

[..]

Eensch!
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:38:09 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_52309225
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:44 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat ben ik ook niets, mits er conform de regelementen gereden wordt.
Dan kan je niets aan doen al heb je zon jumpend kutkind in je radiator hangen.
Maar deze kneus reed zowat het dubelle dat er op die weg is toegestaan. Dan mag je van mij toch echt dood omdat er dan meer oversteekt dat een paar katten...

pi_52309283
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:03 schreef McKillem het volgende:
Je snelheid maakt wel degelijk uit, want met 60 kilometer per uur slaat een kat nevernooit niet een gat in je bumper (het ergste wat er kan gebeuren bij het aanrijden van een kat).
met 60/u vermoed ik dat ik toch een probleem heb, de airbags worden geactiveerd vanaf 30/u, dus als je aan 60 op een kat rijd denk ik dat die afgaan (als de bumper indeukt). Ik weet het eigenlijk niet.

Ik vermoed dat je aan 60/u ook al een gat hebt hoor. Een duif kan aan 50/u er in ieder geval een gat in krijgen, dus ik vermoed een kat aan 60/u ook al wel. Hangt er ook vanaf of je de kat zijdelings raakt, of langs achter of dat je direct haar schedel door je bumper probeert te rammen.

en anders is er nog altijd de omnium
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:15:44 #47
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52309939
Kreator jij reed bmw 330?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:24:12 #48
152303 hamkaastosti
pi_52310157
quote:

[..]

Halsbandje.nl?
En ik ben ook een keer bijna een kat verloren omdat iemand het gaspedaal te dicht bij de carroserie had.
boeie. die mormels haal je toch gratis op bij het asiel.
Tom Jones zong ooit...
pi_52310186
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef hamkaastosti het volgende:

eigenlijk zouden ze er een premie voor moeten geven. zo raakt het asiel tenminste van zijn hoop katten af.
pi_52310278
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:38 schreef dahei het volgende:
De Nederlandse Faunawet zegt zelfs dat katten helemaal niet naar buiten mogen.
Waar zegt 'ie dat dan?
pi_52310364
Zieke gasten hier Ik ben 't eens met McKillem.. 't zou eens bij jezelf gebeuren. Je bent dan wel geen kat, maar als je zelf wordt overreden door een auto die iets te hard reed omdat hij niet zag dat jij net uit de bosjes kwam, ben jij toch ook neit direct de schuldige..
:: Toenie ::
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:35:03 #52
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_52310387
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

Gratis

Optimist Kijk hier b.v maar eens : kosten
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_52310548
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef toenie het volgende:
Zieke gasten hier Ik ben 't eens met McKillem.. 't zou eens bij jezelf gebeuren. Je bent dan wel geen kat, maar als je zelf wordt overreden door een auto die iets te hard reed omdat hij niet zag dat jij net uit de bosjes kwam, ben jij toch ook neit direct de schuldige..
een kat is wel héél iets anders dan een mens. Een kat is gewoon een beest, een mens is wel net iets anders. Verder heb ik al gezegd; ik zal niet zomaar te hard gaan rijden waar mensen rondlopen. Snelweg kan je te snel rijden, nationale wegen ook, en doorgangswegen in de stad als het echt een gat in de nacht is. Als je verder vlak voor een auto op de baan springt kan je die chauffeur dat niet verwijten; hij kan er niet aan doen dat jij zelfmoordneigingen hebt.

Qua kosten valt dat toch goed mee; als iemand jouw kat doodrijdt betaal jij 75¤ voor een nieuwe kat, als jouw kat tegen een snel rijdende auto aankomt betaalt die chauffeur rap 1000¤ voor een nieuwe bumper. Dan ben jij goedkoop af met je nieuwe kat.
pi_52310611
Sukkeltjes die stoer doen over het doodrijden van dieren
Hoop dat jij een keertje keihard word aangereden
Mafdoekel
Stupid Inflateble Sheep No Work :(
pi_52310647
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef Athmozz het volgende:

[..]

een kat is wel héél iets anders dan een mens. Een kat is gewoon een beest, een mens is wel net iets anders. Verder heb ik al gezegd; ik zal niet zomaar te hard gaan rijden waar mensen rondlopen. Snelweg kan je te snel rijden, nationale wegen ook, en doorgangswegen in de stad als het echt een gat in de nacht is. Als je verder vlak voor een auto op de baan springt kan je die chauffeur dat niet verwijten; hij kan er niet aan doen dat jij zelfmoordneigingen hebt.

Qua kosten valt dat toch goed mee; als iemand jouw kat doodrijdt betaal jij 75¤ voor een nieuwe kat, als jouw kat tegen een snel rijdende auto aankomt betaalt die chauffeur rap 1000¤ voor een nieuwe bumper. Dan ben jij goedkoop af met je nieuwe kat.
Neem zelf een keer een huisdier, waar je veel om gaat geven
En dat ie dan word doodgereden door zon jostie
Kijken of je het dan nog erg vind voor diegene zn auto
pi_52310822
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef NelisH2007 het volgende:
Sukkeltjes die stoer doen over het doodrijden van dieren
Vegetarier? Indien niet; de koe die de basis van jouw biefstukje is heeft véél meer afgezien dan die kat die aangereden wordt. Dat er iemand om geeft is jammer, maar ik geef ook om mijn auto. Als die kapot is vind ik dat ook jammer.

Dat is niet "stoer doen over", het gebeurt nu eenmaal, en veel kan je er niet aan doen. Als je je kat echt niet wil overreden hebben houd je ze maar binnen.
pi_52310952
Een auto leeft niet

En inderdaad het gebeurd, is niks aan te doen
Maar om dan hier een topic te openen met stoer gepraat over je kut auto is wel heel laag
Als het mijn kat was, en ik wist wie hem aangereden had, en hij zou hier zo een topic maken, dan zou ik die auto zodanig beschadigen dat diegene beter een nieuwe kan kopen
pi_52311025
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gratis

Optimist Kijk hier b.v maar eens : kosten
Tering
Zit daar garantie op?
pi_52311034
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef NelisH2007 het volgende:
Een auto leeft niet
Dan nog. Er zijn mensen die gewoon veel emotionele waarde aan hun auto toekennen (ik niet, mij maakt het niet eens uit of ik een deuk erin heb of niet, als hij maar niet roest & goed blijft rijden), dus voor hen kan het even erg zijn dat die bumper vervangen moet worden.

Als je een kat koopt die er ongeveer hetzelfde uitziet dan gedraagt die zich na 1 week ook hetzelfde; ze slaapt, ze eet en ze kakt in de tuin van je buurman.
pi_52311094
jezus kerel
Jij hebt echt het verstand van een strondvlieg he?
Een auto kan je laten repareren.
Een band met jou kat ( dode kat ) kan je niet repareren
Snap je dat?

Waarschijnlijk heb jij zelf nog nooit een kat/hond gehad?

En zoals ik al zei, dat ie aangereden word kan gebeuren
Maar om dan zo volslagen debiel te zijn om een "stoer" topic erover te openen????
pi_52311603
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef NelisH2007 het volgende:
Maar om dan zo volslagen debiel te zijn om een "stoer" topic erover te openen????
Het nut voor er een topic over te openen zie ik ook niet in, evenals ik het inzie waarom ik het erg vind dat een kat doodgereden is.

Als je een kat hebt weet je dat het kan gebeuren; kan je er niet mee leven dat ze eens niet meer terugkomt dan houd je ze binnen.
pi_52311707
Ik zeg ook niet dat je ze niet binnen moet houden, daar ging het mij niet om
T ging mij om het openen van het topic
Maar daar zijn we het over eens
Dus eindig ik deze nutteloze discussie
(k)
pi_52311733
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:29 schreef NelisH2007 het volgende:
(k)
msn'er
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:50:30 #64
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_52312240
ik haat je. katjesdoder.
I am I
pi_52312385
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Weer een kat minder
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:03:45 #66
103774 Drasko
Proud @ ATD
pi_52312565
katjesdoder zijn is niet liev.
I am I
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 21:19:08 #67
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52312978
quote:

[..]

Halsbandje.nl?
Ik reed 50 op de teller, op een doorgaande grote weg. Die kat kwam 2 meter voor me de straat op rennen. Wat verwacht je, dat ik m'n superbolide om een boom krul voor een kat?

Waar jullie linkse homo's het idee vandaan halen dat ik te hard reed is me een raadsel.
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 21:20:31 #68
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52313012
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef DoimeN het volgende:
Kreator jij reed bmw 330?
Audi R8. Toen ik wakker werd bleek het een golf 3
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 21:24:41 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52313143
quote:
jezus kerel
Jij hebt echt het verstand van een strondvlieg he?
Een auto kan je laten repareren.
Een band met jou kat ( dode kat ) kan je niet repareren
Snap je dat?

Waarschijnlijk heb jij zelf nog nooit een kat/hond gehad?

En zoals ik al zei, dat ie aangereden word kan gebeuren
Waarom kom je aanzetten met het feit dat ik debiel ben als je niet eens 5 fatsoenlijke zinnen kan typen? Interpunctie is kennelijk ook wat zwaar voor je.
pi_52314758
Snel typen zorgt voor fouten
Snel lezen zoals jij doet zorgt ook voor fouten
Als je wat beter kijkt zul je zien dat die post niet aan jou gericht is
Aap
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:20:54 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52314943
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef NelisH2007 het volgende:
Als je wat beter kijkt zul je zien dat die post niet aan jou gericht is
Aap
quote:
....misschien heb je korsakov ofzo, ik weet het niet, maar ik gok zo dat ik de enige ben die hier een topic heeft geopend over stukjes kat op m'n bumper en die persoon noem jij vervolgens een volslagen debiel. Het kan aan mij liggen, maar dan lijkt het er toch behoorlijk op dat je mij op een jostiband-achtige wijze probeert te beledigen.
pi_52315007
Wat een kneus is die Nelis zeg!
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:23:49 #73
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315065
Ongetwijfeld, maar niet zo'n kneus als jij, oppernerd.
pi_52315084
Wat was de afkomst van de kat?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52315127
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:
Ongetwijfeld, maar niet zo'n kneus als jij, oppernerd.
Nogsteeds boos over de groetjes?
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:25:54 #76
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315135
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Jarno het volgende:
Hij was pikzwart.
pi_52315175
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:24 schreef Jarno het volgende:

"Als ze een hoofddoekje om had is het niet erg."
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:26:49 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315179
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
Nogsteeds boos over de groetjes?
Nee, ik moet gewoon lachen om je 'grote bek' en je 'ego', terwijl je foto bewijst dat je gewoon een dikke kneus bent die zich in het echte leven moet verontschuldigen voor het vervuilen van de horizon.
pi_52315216
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef heiden6 het volgende:

[..]

"Als ze een hoofddoekje om had is het niet erg."
Nuja, het zijn natuurlijk wél altijd dezelfde.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Official ESF Kreviewer zondag 12 augustus 2007 @ 22:31:15 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_52315348
De kat kwam wel van links, J:.
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:08:30 #81
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52316507
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Kreator het volgende:

[..]

Audi R8. Toen ik wakker werd bleek het een golf 3
Ik reed laatst een S8! Toen ik wakker werd zat ik naast mohamed in een witte golf V op een plasticken achterbank
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_52317019
geen kudos voor jou
pi_52317811
Dus dat beest leefde nog? Jammer. Katten zijn kut, evenals de lakse, nonchalante mongolen die zichzelf de eigenaars daarvan noemen.
pi_52322143
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 23:58 schreef Tuvai.net het volgende:
Dus dat beest leefde nog? Jammer. Katten zijn kut, evenals de lakse, nonchalante mongolen die zichzelf de eigenaars daarvan noemen.
Katten zijn lief.
En ik ben een lakse nonchalante mongool.

Heb jij huisdieren?
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 13 augustus 2007 @ 09:36:14 #85
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_52322328
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat is jouw leven?

Ik baal er nog steeds van dat je ouders niet op de hoogte waren van de mogelijkheden om achtergestelde kasplantjes als jou te aborteren, om zodoende voldoende geëvolueerde mensen meer zuurstof te gunnen.
Hmmm... matige poging tot het evenaren van Armageddon's kwaliteits flames .
pi_52323097
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 09:24 schreef Dalamar het volgende:
Heb jij huisdieren?
Ja, en die blijven lekker binnen zodat niemand d'r last van heeft.
pi_52323369
Katten zijn huisdieren. Tenzij je op een boerderij woont met een groot erf. Dan kun je het best buiten laten lopen.

Zijn er ook stickers verkrijgbaar: ik rem niet voor katten?
pi_52323625
Wat een onwijs triest topic En alle dierenliefhebbers die er zo panisch op reageren zijn ook triest, je ziet toch met wat voor doel dit topic is aangemaakt: domweg provoceren. Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
De oerdrift van dat soort mannen komt nog wel 's naar boven, uit zich in stoer doen en met 'n grote bek vertellen wat ze allemaal wel niet hebben aangericht en durven omdat hun emotionele kant zogenaamd zo weinig plek inneemt in die holbewonerhersens van ze. Zo sneu. Men zou medelijden moeten hebben met de poster van dat kneuzige verhaal in de OP, en niet omdat z'n bumper smerig is.
pi_52323774
hilarisch topic zeg. maar goed met een ts met hersenkanker moet het ook wel lachen worden natuurlijk.
underground forever baby
pi_52323781
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Taurus het volgende:
Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
Het is toch maar een dier. Als het er nu ligt te creperen zou ik het wel erg vinden voor dat beest (maar niet in die mate dat ik er een kwartier later nog aan denk), maar als het op slag dood is maakt me dat juist niets uit. Het enige wat je dan hoopt is dat het niet van een kind is die er weken over gaat inzitten, maar om het beest zelf?

Ik vind het best hypocriet om over dergelijke zaken te jammeren, aangezien het vlees dat op je bord komt ook van dieren afkomstig is, die vaak meer afgezien hebben dan een aangereden kat.
pi_52323799
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:37 schreef Taurus het volgende:
Wat een onwijs triest topic En alle dierenliefhebbers die er zo panisch op reageren zijn ook triest, je ziet toch met wat voor doel dit topic is aangemaakt: domweg provoceren. Er is geen kerel die het niets doet als er 'n dier ernstig gewond is o.i.d. hoor, dat zijn alleen maar grote verhalen, of je hebt direct te maken met 'n psychisch niet helemaal in orde-zijnde persoon.
De oerdrift van dat soort mannen komt nog wel 's naar boven, uit zich in stoer doen en met 'n grote bek vertellen wat ze allemaal wel niet hebben aangericht en durven omdat hun emotionele kant zogenaamd zo weinig plek inneemt in die holbewonerhersens van ze. Zo sneu. Men zou medelijden moeten hebben met de poster van dat kneuzige verhaal in de OP, en niet omdat z'n bumper smerig is.
Vorig jaar een konijn aangereden. In me achteruit spiegel zag ik het beest nog liggen op de weg. Ben achteruit gereden en heb er nog een keer overheen gereden zodat ik zeker weet dat het beest niet lijdt.

En dat zou ik ook doen met een kat.

Wat ik niet zou doen is uitstappen, in tranen raken om het beestje en in paniek naar de dierenarts brengen.
pi_52323860
verkapt laat hier zien dat je stoer bent en niet om dieren geeft topic. zinloze kneuzen.
underground forever baby
pi_52323903
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef Laton het volgende:
verkapt laat hier zien dat je stoer bent en niet om dieren geeft topic. zinloze kneuzen.
waarom ben je stoer als je niet om dieren geeft? De ene persoon reageert gewoon emotioneler dan de andere, en bij sommigen zijn die emotionele reacties zodanig goed onderdrukt dat ze er niet eens last meer van hebben.

Ik zou zelf geen dier opzettelijk doden, maar als het per ongeluk gebeurd kan me dat gewoon niet schelen. Ze noemen het daarvoor ook een ongeluk...
pi_52323923
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:47 schreef Laton het volgende:
Ik geef om dieren. Ik geef niet om dieren die op straat worden los gelaten in woonwijken door eigenaren. Zinloze kneuzen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:50:39 #95
36431 bleiblei
pi_52323937
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:45 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Vorig jaar een konijn aangereden. In me achteruit spiegel zag ik het beest nog liggen op de weg. Ben achteruit gereden en heb er nog een keer overheen gereden zodat ik zeker weet dat het beest niet lijdt.

En dat zou ik ook doen met een kat.

Wat ik niet zou doen is uitstappen, in tranen raken om het beestje en in paniek naar de dierenarts brengen.
Dat is ook vrij extreem, misschien raak je het beest net zo dattie een gebroken poot heeft, rij je der nog een keer overheen .
pi_52323951
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef Athmozz het volgende:

[..]

waarom ben je stoer als je niet om dieren geeft? De ene persoon reageert gewoon emotioneler dan de andere, en bij sommigen zijn die emotionele reacties zodanig goed onderdrukt dat ze er niet eens last meer van hebben.

Ik zou zelf geen dier opzettelijk doden, maar als het per ongeluk gebeurd kan me dat gewoon niet schelen. Ze noemen het daarvoor ook een ongeluk...
en jou daarvoor ook een hork
underground forever baby
  maandag 13 augustus 2007 @ 10:51:35 #97
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_52323959
Zo stoer en mannelijk he, al die "kijk mij eens weinig gevoel tonen" praat
zzz
pi_52324086
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:50 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dat is ook vrij extreem, misschien raak je het beest net zo dattie een gebroken poot heeft, rij je der nog een keer overheen .
Een beest met een gebroken poot blijft niet liggen op de weg prutser .

En een beest met een gebroken poot zal niet lang leven in de natuur. Survival of the fittest je weets.
  maandag 13 augustus 2007 @ 11:01:00 #99
36431 bleiblei
pi_52324203
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:56 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Een beest met een gebroken poot blijft niet liggen op de weg prutser .

En een beest met een gebroken poot zal niet lang leven in de natuur. Survival of the fittest je weets.
In NL leven niet veel katten in de natuur . Die komen vanzelf weer bij een baasje uit die het beest naar de dierenarts brengt.
Een beest met een gebroken poot kan best blijven liggen, prutser.
pi_52324258
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 10:44 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Het is toch maar een dier. Als het er nu ligt te creperen zou ik het wel erg vinden voor dat beest (maar niet in die mate dat ik er een kwartier later nog aan denk), maar als het op slag dood is maakt me dat juist niets uit. Het enige wat je dan hoopt is dat het niet van een kind is die er weken over gaat inzitten, maar om het beest zelf?

Ik vind het best hypocriet om over dergelijke zaken te jammeren, aangezien het vlees dat op je bord komt ook van dieren afkomstig is, die vaak meer afgezien hebben dan een aangereden kat.
Dat is ook hypocriet, maar niet alle hypocrisie is slecht en met name: niet alle hypocrisie is onbegrijpelijk. Lijden zien of het zelf aanrichten is iets anders dan slechts het gevolg daarvan onder ogen komen (een gebakken hamburger of een leren tas). Los daarvan, als ik 'n zelf geslachte kip heb gegeten ga ik hier niet trots lopen verkondigen dat 't dier allemaal bloedvlekken op m'n vloer heeft gemaakt en dat ik daar ontzettend van baal, je weet wat voor reacties je daar op krijgt en dat is dan ook het enige nut van zo'n topic. Je weet dat de halve wereld naar jouw visie hypocriet is in dit soort zaken en het dus erg vindt als er een kat is aangereden (ook verschil: een kat is een huisdier, een koe niet), dus ga je maar keihard roepen dat jij het totaal niet erg vindt van de kat maar eerder van je bumper.

Sneu dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')