Gratisquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:24 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
boeie. die mormels haal je toch gratis op bij het asiel.
een kat is wel héél iets anders dan een mens. Een kat is gewoon een beest, een mens is wel net iets anders. Verder heb ik al gezegd; ik zal niet zomaar te hard gaan rijden waar mensen rondlopen. Snelweg kan je te snel rijden, nationale wegen ook, en doorgangswegen in de stad als het echt een gat in de nacht is. Als je verder vlak voor een auto op de baan springt kan je die chauffeur dat niet verwijten; hij kan er niet aan doen dat jij zelfmoordneigingen hebt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:33 schreef toenie het volgende:
Zieke gasten hierIk ben 't eens met McKillem.. 't zou eens bij jezelf gebeuren. Je bent dan wel geen kat, maar als je zelf wordt overreden door een auto die iets te hard reed omdat hij niet zag dat jij net uit de bosjes kwam, ben jij toch ook neit direct de schuldige..
Neem zelf een keer een huisdier, waar je veel om gaat gevenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef Athmozz het volgende:
[..]
een kat is wel héél iets anders dan een mens. Een kat is gewoon een beest, een mens is wel net iets anders. Verder heb ik al gezegd; ik zal niet zomaar te hard gaan rijden waar mensen rondlopen. Snelweg kan je te snel rijden, nationale wegen ook, en doorgangswegen in de stad als het echt een gat in de nacht is. Als je verder vlak voor een auto op de baan springt kan je die chauffeur dat niet verwijten; hij kan er niet aan doen dat jij zelfmoordneigingen hebt.
Qua kosten valt dat toch goed mee; als iemand jouw kat doodrijdt betaal jij 75¤ voor een nieuwe kat, als jouw kat tegen een snel rijdende auto aankomt betaalt die chauffeur rap 1000¤ voor een nieuwe bumper. Dan ben jij goedkoop af met je nieuwe kat.
Vegetarier? Indien niet; de koe die de basis van jouw biefstukje is heeft véél meer afgezien dan die kat die aangereden wordt. Dat er iemand om geeft is jammer, maar ik geef ook om mijn auto. Als die kapot is vind ik dat ook jammer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:44 schreef NelisH2007 het volgende:
Sukkeltjes die stoer doen over het doodrijden van dieren![]()
Teringquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gratis![]()
OptimistKijk hier b.v maar eens : kosten
Dan nog. Er zijn mensen die gewoon veel emotionele waarde aan hun auto toekennen (ik niet, mij maakt het niet eens uit of ik een deuk erin heb of niet, als hij maar niet roest & goed blijft rijden), dus voor hen kan het even erg zijn dat die bumper vervangen moet worden.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:57 schreef NelisH2007 het volgende:
Een auto leeft niet
Het nut voor er een topic over te openen zie ik ook niet in, evenals ik het inzie waarom ik het erg vind dat een kat doodgereden is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef NelisH2007 het volgende:
Maar om dan zo volslagen debiel te zijn om een "stoer" topic erover te openen????
Ik reed 50 op de teller, op een doorgaande grote weg. Die kat kwam 2 meter voor me de straat op rennen. Wat verwacht je, dat ik m'n superbolide om een boom krul voor een kat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:34 schreef McKillem het volgende:
[..]
Halsbandje.nl?
En ik ben ook een keer bijna een kat verloren omdat iemand het gaspedaal te dicht bij de carroserie had.
Als die gozer een normale snelheid had aangehouden was er niets aan het handje geweest.
Audi R8. Toen ik wakker werd bleek het eenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef DoimeN het volgende:
Kreator jij reed bmw 330?
Waarom kom je aanzetten met het feit dat ik debiel ben als je niet eens 5 fatsoenlijke zinnen kan typen? Interpunctie is kennelijk ook wat zwaar voor je.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef NelisH2007 het volgende:
jezus kerel
Jij hebt echt het verstand van een strondvlieg he?
Een auto kan je laten repareren.
Een band met jou kat ( dode kat ) kan je niet repareren
Snap je dat?
Waarschijnlijk heb jij zelf nog nooit een kat/hond gehad?
En zoals ik al zei, dat ie aangereden word kan gebeuren
Maar om dan zo volslagen debiel te zijn om een "stoer" topic erover te openen????
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef NelisH2007 het volgende:
Als je wat beter kijkt zul je zien dat die post niet aan jou gericht is
Aap
....misschien heb je korsakov ofzo, ik weet het niet, maar ik gok zo dat ik de enige ben die hier een topic heeft geopend over stukjes kat op m'n bumper en die persoon noem jij vervolgens een volslagen debiel. Het kan aan mij liggen, maar dan lijkt het er toch behoorlijk op dat je mij op een jostiband-achtige wijze probeert te beledigen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:04 schreef NelisH2007 het volgende:
Nogsteeds boos over de groetjes?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Kreator het volgende:
Ongetwijfeld, maar niet zo'n kneus als jij, oppernerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |