abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 januari 2008 @ 17:57:54 #251
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56322584
Ja, grens is 12950 euro ofzo, iig in de 12000 euro.
Als je vanaf september nog meer dan 2 ruggen erbij verdient, moet je terugbetalen.
Signature.
pi_56323242
De bijverdiengrens voor 2007 was ¤ 10.630,74.

Maar dan zou het zo zijn dat je, als je in januari-aug 10.700 verdient en daarna gaat studeren geen recht op stufi hebt en dus je stufi vanaf sep terug moet betalen, maar als je in aug klaar bent met je studie en dan gaat verdienen en totaal over 2007 ook 10.700 verdient je je stufi niet terug hoeft te btalen?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_56323349
Uit een folder op de website van de ib-groep:
http://www.ib-groep.nl/Images/8595-7_tcm7-6167.pdf
Als je een gedeelte van 2007 geen studiefinanciering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten soms niet, en soms wel mee. Ze tellen niet mee als de periode waarin geen studiefinanciering ontvangt aan begin of aan het einde van het kalenderjaar ligt. Als je in deze periode wel een OVkaart had, telt je bijverdienste wel mee.
Onderbreek je je studiefinanciering en je ervoor en erna in hetzelfde kalenderjaar studiefinanciering ontvangen, dan telt inkomen dat je tijdens die onderbreking had wel mee voor je bijverdiensten.

Wat dus zou betekenen dat je tijdens de tijd dat je stufi ontvangt max 10.7000 euro mag verdienen, maar als je in sept. met een opleiding begint en daarvoor geld hebt verdient, telt dat dus niet mee.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 26 januari 2008 @ 18:39:02 #254
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_56323418
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 18:34 schreef Quinazoline het volgende:
Uit een folder op de website van de ib-groep:
http://www.ib-groep.nl/Images/8595-7_tcm7-6167.pdf
Als je een gedeelte van 2007 geen studiefinanciering hebt ontvangen, tellen je bijverdiensten soms niet, en soms wel mee. Ze tellen niet mee als de periode waarin geen studiefinanciering ontvangt aan begin of aan het einde van het kalenderjaar ligt. Als je in deze periode wel een OVkaart had, telt je bijverdienste wel mee.
Onderbreek je je studiefinanciering en je ervoor en erna in hetzelfde kalenderjaar studiefinanciering ontvangen, dan telt inkomen dat je tijdens die onderbreking had wel mee voor je bijverdiensten.

Wat dus zou betekenen dat je tijdens de tijd dat je stufi ontvangt max 10.7000 euro mag verdienen, maar als je in sept. met een opleiding begint en daarvoor geld hebt verdient, telt dat dus niet mee.
Ok, opzich ook wel logisch
Signature.
pi_56329376
Stel je neemt de Thalys naar Brussel, of de ICE naar Keulen... is er dan een regeling/manier dat als je OV hebt je zeg maar de kilometers binnen nederland niet hoeft te betalen?
pi_56330143
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Stel je neemt de Thalys naar Brussel, of de ICE naar Keulen... is er dan een regeling/manier dat als je OV hebt je zeg maar de kilometers binnen nederland niet hoeft te betalen?
thalys weet ik niet, maar ik ben wel een keertje met de gewone trein tot aan de grens gereisd en vanaf daar had je dan een kaartje nodig waar ik jongerenkoring kreeg (naar brussel). je zit alleen een eeuwigheid in de trein want het was een stoptrein .
Tap tap tap
  zondag 27 januari 2008 @ 10:42:48 #257
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_56335523
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 13:22 schreef Piepje het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik allemaal.
Maar zou de IBG problemen hebben met het feit dat ik mijn OV ná 1 februari inlever, terwijl ik heb aangegeven dan al in het buitenland te zitten (en als je niet vanaf de 1e van de maand in het buitenland zit, krijg je voor die maand geen uitwonende stufi)? En dan dus die uitwonende beurs terugvragen...
Nee, als je recht op de OV kaart verloopt dan heb je 5 werkdagen de tijd om de OV kaart in te leveren, of door iemand te laten inleveren.

Als jij qua adres en OV vergoeding aantoont dat je vanaf 1 februari in het buitenland verblijft en jij op 1 februari een adres in het buitenland hebt doorgegeven, dan heb je ook recht op de uitwonende beurs vanaf 1 februari.
could you just [i]not[/i] breathe?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 27 januari 2008 @ 10:44:51 #258
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_56335538
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nee want je zit in een HighSpeed Service van de NS. Stel je gaat met de intercity naar Brussel dan hoef je pas een kaartje te kopen vanaf Roosendaal
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 27 januari 2008 @ 10:48:44 #259
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_56335572
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 17:56 schreef ikke_ook het volgende:
Stel dat je een kalenderjaar tot aan september werkt om vervolgens in september weer te gaan studeren. Tot aan september heb je meer dan 10.000 euro verdient, heb je dan in september gewoon recht op stufi?
Met andere woorden, geldt dat bedrag voor de maanden waarin je stufi ontvangt of voor het hele kalenderjaar?

Iemand die hier ervaring mee heeft?
als je op 1 januari geen studiefinanciering had en de volgende maanden ook niet maar pas vanaf 1 september tot en met december van dat jaar, dan gelden de maanden september tot en met (31) december voor de bijverdiengrens. Dan mag je dus in die 4 maanden niet meer bijverdienen dan de grens.

voorbeeld 2,
heb je in de maand januari studiefinanciering en stop je met studiefinanciering in februari en ga je een paar maanden werken en per september ga je weer studeren met studiefinanciering dan tellen alle maanden van dat jaar mee voor je bijverdiengrens. Dus ook de maanden dat je geen stufie had.

Tot 1 april kun je nog met terugwerkende kracht je studiefinanciering stop zetten van het voorgaande jaar als je erachter komt dat je te veel inkomsten naast je stufie had.
pi_56336198
quote:
Op zondag 27 januari 2008 10:42 schreef HuubTuub het volgende:

[..]
Als jij qua adres en OV vergoeding aantoont dat je vanaf 1 februari in het buitenland verblijft en jij op 1 februari een adres in het buitenland hebt doorgegeven, dan heb je ook recht op de uitwonende beurs vanaf 1 februari.
Dat heb ik dus gedaan.
Verteld dat ik 1 februari in t buitenland zit, maar dat zit ik dus niet, en dat merken ze misschien als ik mn OV later dan 1 februari inlever.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_56336321
quote:
Op zondag 27 januari 2008 11:36 schreef Piepje het volgende:

[..]

Dat heb ik dus gedaan.
Verteld dat ik 1 februari in t buitenland zit, maar dat zit ik dus niet, en dat merken ze misschien als ik mn OV later dan 1 februari inlever.
Tuurlijk merken ze dat, die datum wordt echt wel geregistreerd. Dan kun je het beter door iemand anders laten inleveren ofzo en vragen of ze dat erbij vermelden .
sig verwijderd door FA
pi_56336957
Ik heb nu een OV (en heb er recht op) maar gebruik hem eigenlijk zelden (één keer in de week naar EHV vanaf Tilburg op en neer). Kan ik mijn OV kaart inleveren en daar een soort van vergoeding ofzo voor krijgen per maand? Ik weet wel dat het kan als je naar het buitenland gaat maar kan het ook als je in Nederland blijft?
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_56337014
quote:
Op woensdag 19 september 2007 14:52 schreef goldhorn het volgende:
ik kan je slechts 1 advies geven....bel de IB-groep.
sowieso moet volgens mij, na je afstuderen de aanvullende beurs terugbetaald worden. Dit is dacht ik slechts een lening tegen gunstige voorwaarden.
aanvullende beurs is geen lening hoor.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_56337043
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik heb nu een OV (en heb er recht op) maar gebruik hem eigenlijk zelden (één keer in de week naar EHV vanaf Tilburg op en neer). Kan ik mijn OV kaart inleveren en daar een soort van vergoeding ofzo voor krijgen per maand? Ik weet wel dat het kan als je naar het buitenland gaat maar kan het ook als je in Nederland blijft?
Nee.
sig verwijderd door FA
pi_56388359
Ik ga per 1 feb op kamers... Nu heb ik bij "mijn ibgroep" mijn woonadres en postadres gewijzigd naar m'n nieuwe adres. Krijg ik nu automatisch meer stufi?
pi_56388509
Ahh, ook ff veranderd naar uitwonend.. zal nu wel ok zijn.
pi_56389008
quote:
Op zondag 27 januari 2008 12:18 schreef mark_dabomb het volgende:
Nee. Je kunt wel overwegen hem niet op te halen, dan bouw je minder studieschuld op. Maar als je niet van plan bent eeuwig student te blijven zou ik dat niet doen.
pi_56391929
Ze doen nu al 2 maanden over berekenen van mn aanvullende beurs
pi_56394157
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik geloof dat ze bij mij ook nog bezig zijn ja
pi_56394244
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 18:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
valt nog wel mee... bij mij duurde het de eerste keer vijf maanden ofzo.
You dream it, I live it.
pi_56394383
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 20:21 schreef Meddo het volgende:

[..]

valt nog wel mee... bij mij duurde het de eerste keer vijf maanden ofzo.
WAT!?

Als over 5 weken nog niets heb ga ik gewoon langs, schijnt te helpen soms.
pi_56413983
Ik heb elk jaar rond de jaarwisseling dat het eerst even niet op de formulieren wordt vermeld, maar meestal is het al berekend voordat de januari-storting wordt gedaan...
Maar nu dus nog niet, en ik ga volgende week voor een half jaar weg. Dus hopelijk komt het deze maand nog goed.
  woensdag 30 januari 2008 @ 19:32:21 #273
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_56415970
Als je nu nog geen aanvullende beurs hebt (en die vorig jaar wel had) dan ligt het eraan dat de IB Groep het inkomen van je ouder(s) nog niet heeft ontvangen van de belastingdienst.
Ze weten immers wie je ouders zijn, maar de Belastingdienst kan de gegevens niet leveren, dat kan verschillende redenen hebben.

Wat wel helpt is als je ouder(s) bij de Belastingdienst een inkomensverklaring/IB60 van 2006 opvragen. Stuur die op naar de IB groep. Wel even erbij zetten dat het om je aanvullende beurs gaat en dat de verklaring over het inkomen van je moeder of vader gaat.
pi_56417194
Beste mensen, het heeft er alle schijn van dat ik op 21 februari 2008 mijn diploma in ontvangst neem. Enkel een slotportfolio kan dit nog in de weg staan. Daarom vraag ik mij af of iemand zo uit zijn hoofd weet waar je de OV-studentenkaart dan in moet leveren. Is dat binnen de gemeente waar ik op kamers zit of kan dat bij elk willekeurig (groot) postkantoor? Alvast heel hartelijk dank voor een reactie!
pi_56432478
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 20:25 schreef ghizzer het volgende:
Beste mensen, het heeft er alle schijn van dat ik op 21 februari 2008 mijn diploma in ontvangst neem. Enkel een slotportfolio kan dit nog in de weg staan. Daarom vraag ik mij af of iemand zo uit zijn hoofd weet waar je de OV-studentenkaart dan in moet leveren. Is dat binnen de gemeente waar ik op kamers zit of kan dat bij elk willekeurig (groot) postkantoor? Alvast heel hartelijk dank voor een reactie!
Ik heb hem toen ingevlerd bij het postkantoor van mijn woonplaats. Je krijgt dan een bewijs van inlevering die je 5 jaar moet bewaren.
pi_56436865
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef MvDrunen het volgende:

[..]

Ik heb hem toen ingevlerd bij het postkantoor van mijn woonplaats. Je krijgt dan een bewijs van inlevering die je 5 jaar moet bewaren.
ah ok, maar kan het ook (zoals in mijn geval) bij het postkantoor in de woonplaats van je ouders of elders in Nederland?
pi_56438219
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef ghizzer het volgende:

[..]

ah ok, maar kan het ook (zoals in mijn geval) bij het postkantoor in de woonplaats van je ouders of elders in Nederland?
Geen idee, gewoon even langs het postkantoor gaan en het daar vragen. Die weten vast en zeker het antwoord op je vraag!
  donderdag 31 januari 2008 @ 17:48:03 #278
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_56438568
Hetzelfde postkantoor als waar je hem hebt opgehaald misschien wel?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:29:51 #279
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_56598790
Als ik net het bedrag van mijn lening heb aangepast (gaat in per 1 maart) wanneer krijg ik dan mijn lening erbij?
Op de betaaldag in februari toch? (ze betalen in februari voor maart toch?)
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_56598836
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 10:29 schreef Molluck het volgende:
Als ik net het bedrag van mijn lening heb aangepast (gaat in per 1 maart) wanneer krijg ik dan mijn lening erbij?
Op de betaaldag in februari toch? (ze betalen in februari voor maart toch?)
Nope, ze betalen eind maart voor maart. Dus 24 maart oid kun je je lening verwachten.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 10:35:06 #281
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_56598891
Oh das jammer, nouja, bedankt voor je snelle reactie iig...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_56793634
Ik heb een vraag

iemand uit mijn klas die heeft besloten om te stoppen met de studie! Ze heeft ze niet uitgeschreven en OV ingeleverd?

Ik ben van mening dat het beste dan is om de OV in te leveren en dan zich uit te schrijven, maar zij is van mening dat gewoon ingeschreven staan het beste is en dan gewoon af en toe op school te komen.

ben ik gek of is zij gek>
pi_56800203
Als zij nog ingeschreven staat en ze haalt niet genoeg studiepunten dan kan ze een hoop terugbetalen. Dus naar mijn mening niet echt verstandig nee!
pi_56803367
quote:
Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef MvDrunen het volgende:
Als zij nog ingeschreven staat en ze haalt niet genoeg studiepunten dan kan ze een hoop terugbetalen. Dus naar mijn mening niet echt verstandig nee!
Mooi, dat k gelijk had!
  maandag 18 februari 2008 @ 19:33:33 #285
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_56820886
Studiepunten zijn geen meetmoment meer. Sinds 2000 is het meetmoment ´Binnen 10 jaar een diploma halen na je eerste maand prestatiebeurs´.
Studenten die voor 2000 al prestatiebeurs hebben gehad (en dus niet meer onder de tempobeurs regeling vallen). Hebben wel nog dat meetmoment van studiepunten, maar als ze wel binnen 10 jaar het einddiploma halen wordt het eerste jaar ook omgezet naar gift.

Als ze ingeschreven staat bij school maar niet meer gaat, kan ze beter alles stoppen en de OV kaart inleveren. Mocht ze ooit nog een studie beginnen dan kan ze deze maanden die ze nu opmaakt beter gebruiken. Want verbruikte maanden krijg je niet meer terug.
Misschien heeft ze zelfs nog kans dat ze een deel van haar collegegeld kan terugkrijgen.
pi_56835985
Ik heb me aangemeld voor mn studie, en moest bij vooropleiding mn (havo-)vakken invullen. Dat ging ik doen, maar ik snapte het niet helemaal: een aantal vakken hebben bij mij op school andere namen. Ik heb de vakken die ik wist gewoon maar ingevuld en het zo gelaten met de gedachte: ik ga later wel naar mijn decaan. Maar nu heb ik een brief van IB gekregen waar alles netjes op uitgeprint staat. Kan ik nu nog wel dingen aanpassen?

en:

Maatschappijleer 1 = gewoon maatschappijleer wat je 1 jaartje in de 4de hebt?
Ik krijg aparte cijfers voor literatuur engels en literatuur nederlands, weet iemand hoe dat zit? Want die staan niet in het keuzelijstje.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_56918167
Misschien niet direct gerelateerd aan de IBG maar ik dacht dat Studielink ook hierbij hoorde. Ik heb me dus ingeschreven voor aankomend studiejaar (2008-2009) voor Tandheelkunde. Dat is echter loting. Nu is mijn tweede keuze een vrije studiekeuze, echter wel met selectie aan de poort. Is het al mogelijk om deze keuze nu al in te vullen op de site, zonder dat mijn inschrijving voor de Tandheelkunde verloopt/vervangen wordt of op het 2e plan komt?

Alvast bedankt.
pi_57052488
Ik heb best wel een ingewikkelde vraag over bijverdienen, netto- en fiscaal loon, boete of terugbetalen stufi en de IB-groep.
Even een apart topic gezet: IB-groep, teveel verdienen, boete of stufi terug? maar lijkt mij een interessante vraag (vraag 1) voor de mensen hier
bye
pi_57059537
Even een vraagje.. ik ben nu 3e jaars HBO SJD. Maar wil hierna nog een master gaan halen met een verkort programma (vanwege mijn achtergrond met SJD). Ik denk aan een master Sociaal Recht (1.5 jaar) of een master Nederlands Recht (2.5 jaar).

Heeft iemand een idee of ik dan nog voor stufi in aanmerking kom? Zo ja, waarom? Zo nee, wat zijn dan nog de opties?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:53:41 #290
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_57060378
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even een vraagje.. ik ben nu 3e jaars HBO SJD. Maar wil hierna nog een master gaan halen met een verkort programma (vanwege mijn achtergrond met SJD). Ik denk aan een master Sociaal Recht (1.5 jaar) of een master Nederlands Recht (2.5 jaar).

Heeft iemand een idee of ik dan nog voor stufi in aanmerking kom? Zo ja, waarom? Zo nee, wat zijn dan nog de opties?
Voor je HBO opleiding heb je recht op 4 jaar stufi.
Voor een eenjarige master krijg je niets extra's (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 1 jaar = 4 jaar, en die heb je al gehad)
Voor een tweejarige master kun je misschien een jaar meer krijgen (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 2 jaar = 5 jaar, waarvan je er pas 4 hebt gehad)

Een schakeljaar o.i.d telt trouwens niet als masterjaar. Het moet echt officieel een tweejarige master zijn, ook voor WO-ers...

Oudhuisgenootje kreeg dit dit jaar nog zo voor elkaar. Zij koos voor een tweede research master, waardoor ze extra stufi kreeg. Of het standaard is of afhankelijk is van eisen van de opleiding weet ik echter niet. Bel de IB-Groep ff dus zou ik zeggen!
pi_57106639
Misschien een dom vraagje hoor, maar ik heb toch pas recht op een OV-kaart als ik begin met studeren? Zit nu nog in de 6e VWO, en krijg wel tegemoetkoming scholieren omdat ik 18 ben. Die OV-kaart kan ik pas opeisen als ik stufi voor volgend jaar heb aangevraagd, en krijg ik dan begin september of zo denk ik?
  zondag 2 maart 2008 @ 17:24:42 #292
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57108158
Ja, dan krijg je een OV-studentenkaart in september als het collegejaar begint.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_57108290
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, dan krijg je een OV-studentenkaart in september als het collegejaar begint.
Zelfs dat niet. dat gaat per kwartaal. Vanaf 1 oktober is je OV-kaart geldig. Dat wordt een maandje reiskosten zelf betalen dus..
bye
  zondag 2 maart 2008 @ 17:44:17 #294
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_57108620
Als je al 18 bent als het collegejaar begint krijg je gewoon een OV per september toch. Ik destijds wel in iedergeval. Als je nog geen 18 bent in je eerste collegejaar krijg je pas later een OV.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zondag 2 maart 2008 @ 17:48:03 #295
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_57108698
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Als je al 18 bent als het collegejaar begint krijg je gewoon een OV per september toch. Ik destijds wel in iedergeval. Als je nog geen 18 bent in je eerste collegejaar krijg je pas later een OV.
Idd, gewoon lezen wat er op de IB-groep site staat.
sig verwijderd door FA
pi_57108937
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:53 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Voor je HBO opleiding heb je recht op 4 jaar stufi.
Voor een eenjarige master krijg je niets extra's (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 1 jaar = 4 jaar, en die heb je al gehad)
Voor een tweejarige master kun je misschien een jaar meer krijgen (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 2 jaar = 5 jaar, waarvan je er pas 4 hebt gehad)

Een schakeljaar o.i.d telt trouwens niet als masterjaar. Het moet echt officieel een tweejarige master zijn, ook voor WO-ers...

Oudhuisgenootje kreeg dit dit jaar nog zo voor elkaar. Zij koos voor een tweede research master, waardoor ze extra stufi kreeg. Of het standaard is of afhankelijk is van eisen van de opleiding weet ik echter niet. Bel de IB-Groep ff dus zou ik zeggen!
Iig bedankt voor de informatie Ga zeker nog even bellen, maar vroeg me gewoon af of er hier mensen waren die het wisten!
pi_57151692
Stel ik begin in februari 2009 met mijn opleiding (HBO) en in juli kies ik ervoor om er niet mee door te gaan, wordt dit dan ook omgezet in een gift?
Als je in augustus begint mag je stoppen in februari zonder iets te moeten betalen, maar ik kan nergens vinden of dit voor de andere helft van het schooljaar ook geld?
pi_57241542
quote:
Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Petre het volgende:

[..]

Zelfs dat niet. dat gaat per kwartaal. Vanaf 1 oktober is je OV-kaart geldig. Dat wordt een maandje reiskosten zelf betalen dus..
Gaat die áltijd pas in op 1 Oktober ? Dan gaat September een dure maand worden voor mij ... dat wordt 4 weken lang, 5 dagen per week op en neer reizen naar Amsterdam ... 200 euro ongeveer. Kan je dat nog ergens terugvragen? Of je OV een kwartaal eerder activeren?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57241688
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gaat die áltijd pas in op 1 Oktober ?
Als je nog geen 18 bent wel ja, anders kun je in september er ook gebruik van maken.

Volgens mij is dit in deze reeks ongeveer de 23e keer dat dit wordt gepost..
sig verwijderd door FA
pi_57242156
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Als je nog geen 18 bent wel ja, anders kun je in september er ook gebruik van maken.

Volgens mij is dit in deze reeks ongeveer de 23e keer dat dit wordt gepost..
Sorry, heb wel een deel van de reeks (laatste pagina's van #2) gelezen, tot het over bijverdienen en grote bedragen ging, ik er niets meer van snapte, toen ben ik afgehaakt en heb het maar direct gevraagd .

Maar heel erg bedankt voor je (bijzonder snelle) antwoord . Ik ben nu al 18, dus voor mij geldt dat ie in september al gebruikt wordt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')