ah ok, maar kan het ook (zoals in mijn geval) bij het postkantoor in de woonplaats van je ouders of elders in Nederland?quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:37 schreef MvDrunen het volgende:
[..]
Ik heb hem toen ingevlerd bij het postkantoor van mijn woonplaats. Je krijgt dan een bewijs van inlevering die je 5 jaar moet bewaren.
Geen idee, gewoon even langs het postkantoor gaan en het daar vragen. Die weten vast en zeker het antwoord op je vraag!quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:29 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ah ok, maar kan het ook (zoals in mijn geval) bij het postkantoor in de woonplaats van je ouders of elders in Nederland?
Nope, ze betalen eind maart voor maart. Dus 24 maart oid kun je je lening verwachten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:29 schreef Molluck het volgende:
Als ik net het bedrag van mijn lening heb aangepast (gaat in per 1 maart) wanneer krijg ik dan mijn lening erbij?
Op de betaaldag in februari toch? (ze betalen in februari voor maart toch?)
Mooi, dat k gelijk had!quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef MvDrunen het volgende:
Als zij nog ingeschreven staat en ze haalt niet genoeg studiepunten dan kan ze een hoop terugbetalen. Dus naar mijn mening niet echt verstandig nee!
Voor je HBO opleiding heb je recht op 4 jaar stufi.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Even een vraagje.. ik ben nu 3e jaars HBO SJD. Maar wil hierna nog een master gaan halen met een verkort programma (vanwege mijn achtergrond met SJD). Ik denk aan een master Sociaal Recht (1.5 jaar) of een master Nederlands Recht (2.5 jaar).
Heeft iemand een idee of ik dan nog voor stufi in aanmerking kom? Zo ja, waarom? Zo nee, wat zijn dan nog de opties?
Zelfs dat niet. dat gaat per kwartaal. Vanaf 1 oktober is je OV-kaart geldig. Dat wordt een maandje reiskosten zelf betalen dus..quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
Ja, dan krijg je een OV-studentenkaart in september als het collegejaar begint.
Idd, gewoon lezen wat er op de IB-groep site staat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
Als je al 18 bent als het collegejaar begint krijg je gewoon een OV per september toch. Ik destijds wel in iedergeval. Als je nog geen 18 bent in je eerste collegejaar krijg je pas later een OV.
Iig bedankt voor de informatiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Voor je HBO opleiding heb je recht op 4 jaar stufi.
Voor een eenjarige master krijg je niets extra's (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 1 jaar = 4 jaar, en die heb je al gehad)
Voor een tweejarige master kun je misschien een jaar meer krijgen (staat gelijk aan WO bachelor 3 jaar + WO master 2 jaar = 5 jaar, waarvan je er pas 4 hebt gehad)
Een schakeljaar o.i.d telt trouwens niet als masterjaar. Het moet echt officieel een tweejarige master zijn, ook voor WO-ers...
Oudhuisgenootje kreeg dit dit jaar nog zo voor elkaar. Zij koos voor een tweede research master, waardoor ze extra stufi kreeg. Of het standaard is of afhankelijk is van eisen van de opleiding weet ik echter niet. Bel de IB-Groep ff dus zou ik zeggen!
Gaat die áltijd pas in op 1 Oktoberquote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. dat gaat per kwartaal. Vanaf 1 oktober is je OV-kaart geldig. Dat wordt een maandje reiskosten zelf betalen dus..
Als je nog geen 18 bent wel ja, anders kun je in september er ook gebruik van maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gaat die áltijd pas in op 1 Oktober?
Sorry, heb wel een deel van de reeks (laatste pagina's van #2) gelezen, tot het over bijverdienen en grote bedragen ging, ik er niets meer van snapte, toen ben ik afgehaakt en heb het maar direct gevraagdquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je nog geen 18 bent wel ja, anders kun je in september er ook gebruik van maken.
Volgens mij is dit in deze reeks ongeveer de 23e keer dat dit wordt gepost..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |